در جلسه خلیلزاد و اشرف غنی چه گذشت؟
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۵۸    ۱۳۹۳/۴/۱۹ کد خبر: 75329 منبع: پرینت

زلمی خلیلزاد در جلسه 17/4/93 در منزل داکتر اشرف غنی، نسبت به پیروزی قطعی وی در انتخابات ابراز اطمینان نمود.

وی در این جلسه که داکتر علی احمد جلالی و حکمت کرزی نیز حضور داشتند گفت: کمیسیون کار خود را بخوبی انجام داد و آرای ما را حفظ کرد. با کاری که ضیاالحق امرخیل انجام داد حتی باطل شدن حوزه های لوی پکتیا هم نمی تواند تاثیری بر نتیجه نهایی داشته باشد و تیم ما پیروز است.

وی همچنین گفته است: داکتر عبدالله تلاش بی فایده دارد و ما تحت هیچ شرایطی اجازه نخواهیم داد تیم او در ارگ مستقر شود. جهادی ها باید بپذیرند که دوره آنان بسر آمده و دوران نوین افغانستان شروع شده است.

متقابلاٌ داکتر اشرف غنی از مساعدت های فراوان داکتر خلیلزاد تشکر نمود و اظهار داشت تلاش مشترک تیم او بتواند در افغانستان، تاریخ ساز شود.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هههه وقتیکه حکومت موازی را اعلان کردیم ،باز خواهیم دید که در چه حالتی قرار خواهید گرفت ،بطرف سمت شمال ما اجازه نمیدهیم شما را و بطرف جنوب طالبان ،باز آنوقت تا که نیامده و توبه نکنید ایلا دادنی نخواهیم بود ،میگن شری بخیزد که به خیر ما باشد
اجمل(پنجشیری)

>>>   او دوره هاي كه پشتون زعيم بلامنازعه درافغانستان بود سپري شده است ومردم اگاهي دارند كه شما كي استيد اول ازطريق طالبان امديد وبه نظامي گري زورتان نرسيد وپوزتان به خاك ماليده شد وقبرهاي دسته جمعي طالبان حرام شده حالاهم دردشت هاي شمالي وجود دارد بازبارديگركه بافشارغربي ها دموكراسي امد ميخواهيد كه ازطريق تقلب وتذوير وفريب به ارگ داخل شويد دگه قدرت ٢٥٠ ساله گذشته را درخواب ببينيد اگرازواقعيت نگذريم همي هلمند ولوي پكتيا وارزگان و در مجموع جنوبي انتخابات را فكرميكنند كدام شي خوردني است بيچاره هنوز هم درقرن سيزده زندگي ميكنند درپروسه سياسي ودموكراتيك هم شما مشكل داريد برويد صدسال ديگردرس بخوانيد تا بدانيد سياست وانتخابات ومردم سالاري چيست ومكرو مكرالله والله خيرالماكرين
ش ، ش ازكابل

>>>   اجمل ۵ شی بچیش یا طفلک شیر خوار استی یا هم نوجوانک ۱۳ یا ۱۵ سا له بی خبر از اینکه غیر پشتو نها تمام متشتت استند و درباره اتحاد ببین صف اشرف غنی قوی است دوستم از ازبک دانش از هزاره و ضیا مسعود از تا جک سید کیان از اسماعلیه ها تما می در شما ل قوت دارند شما هیچ کرده نمیتوانید در ساحه بین المللی حکومت موازی را نیز کسی یا کشور نمی شناسد در صورت خواب تجزیه ممکن طالب نیز با دولت جدید همکار شود در شهر و کوه زندگی برای شما مشکل میشود بهتر است قرار بنشنید ۱۳ سال حکومت کردید اکنون حق ملت است دیگران نیز حق دارند اشرف غنی طرف درگیر در جنگها نبود . موفق است
خیر اندیش دور اندیش از شهر کا بل

>>>   آقای اجمل راست گفتندکه شری بخیزدنفع شان درآن باشد. طی 35 سال ازشرنان خوردندحال هم خصلت شان ایجاب میکندتاازشرنان بخورند. آقای عطا در مزار شریف حکومت مستقل خود را تا پنجشیروسعت میدهد بقیه جاها هر چه شد پروا ندارد. هبچ که نباشدازینجا شاهراه کابل مزارعبورمیکند مانندگذشته لقمه نان پنجشیری روی خاک است . قمار دوخوده زد اگر اینبار باخت گلم جم میبازدهمان پوته و همان کته یاگورلهت خواهد شد.
قره

>>>   همه را فریب دادند و با همه بازی می کنند

>>>   هههههههههههههه دمت گرم ش ش ا زکابل واقعا که امی قوم عقب مانده فکر میکنن که انتخابات یگان شی خوردنی است
اکبری

>>>   دوستم گلمی ۵ …….را جمع کرد
تنها از کابل

>>>   جناب اشرفغنی اگر شما حق دارید تا هزاران صندوق را به نفع خود پر کنید وکرزی وکمیسیون هم از شما حمایت کنند پس ما ملت بیچاره افغانستان چه چاره داریم شما بفرماییند ؟حکومت قانونی اعلان کردن وحکومت مردمی اعلان کردن یا زیر پرچم یک حکومت تقلبی ودروغین وفریب کار زنده گی کردن کدام بهتر است؟ ما زنده گی کردن زیر بیرق حکومتی که بارای ما خیانت کرده را برابر با مرگ خود میدانیم این گونه حکومت را به عزت خود وطن خود رای خود ننگ وعار میدانیم ونمیخواهیم ابدا به یک رییس جمهور متقلب بیعت کنیم حتی به زور بم اتم هم
جناب اشرفغنی اگر میخواستی واقعا زعیم مردم باشی واقعا رییس جمهور ما باشی ازراه تقلب پیش نمیرفتی واز راه غلط واز کار غلط حمایت نمیکردی حالا وقت از وقت گزشته روی شما تقلب کاران ودزدان رای ما مانند زغال سیاه شده برای تان نه دیگر عزت مانده ونه آبرو چون یک دزد ویک فریب کار هیچ چیز نمیداشته باشد نه عزت نه آبرو نه حیثیت نه وجدان نه ضمیر ونه اسلامیتوافغانیت با این تقلب ملیونی تان بینی تان را نزد مردم افغانستان وجهان بریدید وشاگردی که درنقل گیر شود ناکام پنداشته میشود

>>>   خلیلزاد صاحب
اشرفغنی یک انسان ضعیف مریض بی حوصله وهم هویت اش در نزد اکثریت مردم افغانستان مشوک است وهم یک رهبر افغانی مردم سرتاسری افغانستان نیست و یک رهبر مشکوک ساخته شده دست اسراییل است که بخاطر بربادی و نفاق افگنی بین اقوام افغانستان از طرف اسراییل دشمن اسلام پارسل شده و میخواهد افغانستان را با جعل و تقلب به سرقدرت رسد و افغانستان را به افکار بد تعصبی خود برباد کند چون هر کسیکه انسان است وعقل دارد میداند که دربعضی ولایات آنقدر امر خیل با تبانی اشرف غنی صندوق هارا پرکرده که زمانیکه حساب میکنند ومیبینند که از نفوس اصلی این ولایت بیشتر گوسفند ها چاغ شده وپندیده وحالا حیران مانده اند که این دروغ را نزد مردم افغانستان وجهان چگونه پت کنند حالا این گوسفندان آنقدر چاغ شده وپندیده اند که نه پت میشوند ونه پنهان آخر مردم عقل دارند همه مردم مانند امر خیل بیعقل نیستند که گوسفند هارا آنقدر چاغ کند وبپندانند که از حرکت بمانند

>>>   اشرف غنی نمی تواند حکومت تشکیل دهد." دسيسه ناجوانمردانه اى مثلث شوم ارگ رياست جمهورى ، كميسيون نامستقل انتخابات و تيم تقلبكار تحول و تداوم در قالب يک كودتاى شوم عليه آراى پاک مردم جامه اى عمل پوشيد و كميسيون غير مستقل انتخابات با جعل بيشتر از دو نيم ميليون راى براى تيم شكست خورده اى رقيب، آن را برنده اعلام كرد."

>>>   واقعا درست است همه را فریب دادند
لیلما

>>>   بیچاره مردم بی خبر از همه جا فکر می کدند که اگر رای دادند کشور خوب می شود
ساری

>>>   اجمل جان اگر او رقمی که تو فکر میکنی شوه باز ما و شما در خواجه بهاو الدین می بینیم زیرا دیگر جای در دیگر نقاط افغانستان برای شما نخواهد بود.
ایمل

>>>   به نمایندهگی از اسماعیلیان بدخشان, ما همبستگی مجدد خود را با داکتر عبدالله ابراز می کنیم و از ری مان به اشرف غنی سخت پشیمان هستیم.
طلب الدین واخانی عضو شورای ولایتی بدخشان

>>>   دوره مقاومت هم همین مردم در مقابل طالب وپاکستان مقاومت کردند ونگذاشتند پاکستانی ها به مرام شان برسند ولی غنی وخلیلزاد میخواهند کشور را دو دسته تقدیم پاکستان نمایند .
روی متقلب سیاه است.
ننگیالی

>>>   خاک در سر این غلامان یهودی!

>>>   اجمل پنجشیری بد کردی !
خواب استی جانم، وقت شما گذشت و تاریخ شما ختم شد.
عبدالله ارزوی ریاست جمهوری را مثل گلبدین و مسعود به خاک خواهد برد. ملت بیدار است !!

>>>   خلیلزاد و دیگر کمزادهایش اگر آنزمانیکه به میل پاکستان و پشتیبانی امریکا یکنفر هوتلی مستخدم ای اس آی را بنام کرزی از کویته پاکستان به کابل آوردند و خودش نیز بحیث وایسرای امریکایی و اشرفغنی کوچی هم مشاور معاون ملل متحد و وزیرمالیه و دیگر کمزادهایش در هرجا و مقامهای بزرگ بخصوص اقتصادی و نظامی خزیدند- و اراده خدمت واقعی را به مردم میداشتندو بدنبال ترور ریست پروری و دزدی و چپاول بیت المال نمیرفتند/آنزمان مردم به حرفهای شان گوش میدادند و درانتخابات هم -بخاطر مهندسی آرآ نیاز به آوردن یک پاکستانی از آی اس آی بنام ضیالحق باجوری نبود و همه برای شان رای میدادند/ اما حال حرفهای خلیلزاد و دیگر کمزادهایش دربین مردم عادی کشور خریدار ندارد و مجاهدین ومقاومتگران را هزار فیصد ازین مزدوران آی اس آی واسراییل بهتر میدانند و برای خود ننگ میدانند که یک یهودی با زن وفرزند یهودی -عیسویش براین مردم حاکم شود.
کابلی

>>>   آیا استادان دانشگاه های امریکایی برای شاگردهای خود چه می آموزند؟؟؟؟که خلیلزاد وغنی ازجمله شاگردان اینها اند.
مردم عزیزمتوجه باشید که درامریکا فقد خرشدن می آموزانند نه انسانیت را.
فاکولته علوم بشری کابل

>>>   مردم نه طالب لنگی دار اجازه داد و نه هم به اشرف غنی طالب نکتایی پوش اجازه خواهد داد.

>>>   هاهاها پنچرمین در سمت شمال ازبیک ها در جنوب پشتون ها شما ح**** ها را اجازه نمیتم از جمهوری ....پنچشیر بیرون براین.
قره خان منگیت از تالقان

>>>   اشرف غنی نسل جنگسالاران را ریشه کن کرده ونسل نوین افغانستان را خواهد ساخت.
علی از بامیان

>>>   در اولین روز خلیل زاد اشرف غنی فراری میشوند و کسانی که از انها پشتیبانی میکنند سیاهی ذغال هستند که در جایش مبمانند...
صمد

>>>   غنی و خلیل زاد کور خوانده

>>>   سلام به همه من امید وار بودم که اینهمه درد سرهای سیاسی افغانستان سطح ذهنیت مردم را بالا برده باشد ونشود که دزد کلان پس پرده ای داره دزدان را مردم نشناسند. که آقای خلیل ذاتی که خود باخته ای سیاسی است به کرسی ریاست جمهوری خونبار افغانستان بنشاندند.!!!
دونفر دزد خری دزدیدند - سرتقسیم با هم جنگیدند
آن دوبودند گرم زد و خورد- دزد سوم خرشان را زد وبرد!
ازخرابی اوضاع کشور رنج دیده ما چی بدست میاورید جزء کسرشان وبر عزتی به لحاظ خدا افغانستان عزیز را بطرف تجزیه کاری سوق ندهید وباداران پاکستانی وغربی تانرا خوشنود نگردانید.بهوش بیاید ودقیق فکر کنید.
خواهر هموطن تان

>>>   خلیلزاد و همتبارانش مانند اشرفغنی وکرزی و غیره زمانیکه بحیث وایسرا و مشاورین خارجیها و رییس جمهور ووزرا وغیره مقامات به درخواست پاکستان و حمایت امریکا و انگلیس وغربه کابل آمدند/آنزمان مردم تشنه امنیت و صلح بودند- و همه از حکومت کرزی از مجاهدین و مقاومتگران تا مردم عادی حمایت نمودند -درینجاطالب و القاعده درحالت نابودی بودند-که خلیلزاد و دار و دسته اش به بوش و سی آی ای مشوره جنگ با عراق را دادند تا وضعیت طالبان بیفرهنگ هکیش شانرا از حالت نابودی نجات دهند- ولی وقتی امریکا بامشوره اینها به عراق حمله نمود و درجریان چند ماهی امریکا درعراق بامقاومت روبرو شد- امریکا از خلیلزاد خواست تا سفیر درعراق شود- و امریکا فکر مینمود که خلیلزاد و دیگرکمزادهایش سیاست مدار و کارشناسان خاورمیانه اند- در هراق نیز خلیلزاد به ناکامی مواجه شد و او را به مللمتحد بحیث سفیر امریکا تعیین نمودند- در مللمتحد امریکا خلیلزاد را درحالت جاسوسی به پاکستان گیر گرد و از آنجا نیز اخراجش نمودند و تا امروز ...دیدو بیکار است و آمده دوباره تا افغانستان را به کمک پاکستان به پاکستانیها تسلیم نماید و خاک خون براه اندازد.

>>>   تیم اشرف غنی متضاد و افراد وابسته به این تیم مبتلا به بیماری تعصب ، جنگ ، فساد ، خودبینی و انسان پرستی اند ،، اکثر جاسوسان پاکستان مانند وقاد ، اسماعیل یون فاشیست ، جنرال طاقت پشتون سالار ، جنرال دوستم...شناخته شده مردم افغانستان ، و جمعه خان همدرد قاتل جوزجانیان در این تیم گرد آمده اند مانند اینکه در یک دیگ ماست، برنج ، گوشت ، بوره ، نمک ، گلپی ، شلغم ، کرم ، مرچ را یکجا مخلوط کنی حاصل آن چی خواهد بود ؟ دوم برادران پشتون هر روز تظاهرات میکردند و میگفتند قاتل سه هزار پشتون در دشت لیلی باید محاکمه شود قاتل سه هزار پشتون دشت لیلی کی بود و حالا باید محکمه شود و یا نفر دوم کشور ؟ ظاهر قدیر 369 میلیون دالر و سیصد موتر زرهی را از کجا کرد ؟ در حالیکه دوران جهاد جز چند خر چیزی نداشت ، اسماعیل یون همیش برتری پشتون ها را بر سایر اقوام مدعی است در حالیکه در دین اسلام تنها برتری تقوی گفته شده است و همیش شخصیتهای بزرگ هزاره ، تاجیک ، ازبک و ترکمن را توهین میکند . حکیم شجاعی هم نفر خلیلی است و سرور دانش هم از پشتون ها پرسان میکنم حکیم شجاعی کیست ؟ کجا شد ؟ آیا خوش دارید همصنفش نفر سوم مملکت ما شود ؟ دوستم با نجیب الله احمدزی چه کرد که با اشرف غنی احمدزی کند ؟ سوم به هزاره های طرفدار خلیلی ، خلیلی جز تسلیم شدن به خواسته های متعصبانه کرزی در مسئله کوچی و ده نشین و جز چپ ماندن و شریک ماندن در قدرت چی کرد؟ در حالیکه محقق همیشه از منتقدان کرزی بود ، چهارم معلومات موثق استخبارات امنیت ملی دال بر رابطه یون و نجیب کابلی که از دشمنان هزاره ها و شیعیان افغانستان اند با اسرائیل وجود دارد اگر اشرف غنی از این امر مبرا است پس چرا دو جاسوس اسرائیل از وی حمایت کرده است ، پنجم رمضان بشر دوست بارها و بارها مدعی شده که جناب اشرف غنی با بوجود آوردن کمیشن کاری و گمرک سالاری بنیاد فساد را در افغانستان گذاشته است اگر نه رمضان بشر دوست با ثبوت ترین و صادق ترین فرد در جامعه سیاست است و هیچگاه از عقل کاذب کار نمیگرد ؟ ششم یکی از طرفداران سرسخت اشرف غنی کریم خرم بی منطق است که زبان پارسی زبان کفری و واژه دانشگاه را کفرآمیز میدانند منطق این کجاست ؟ وی در حکومت کرزی اولین کسی بود که تضاد لسانی را بوجود آورد .
سید قاسم پهلوان عضو جنبش روشنفکران افغانستان

>>>   پیش از این ها فکر میکردم جناب مجددی شخصیت مسلمان و وطندوست است اگرچه زمزمه های از ارتباطش با استخبارات انگلیس و امریکا شنیده بودم اما بعد از پافشاری های اش نسبت به امضای پیمان امنیتی استراتیژیک با امریکا و اینکه هجرت میکند و آن هم نه به یک کشور اسلامی بلکه به یک کشور سیکیولار غربی مثل دنمارک و آن هم بخاطر قدرت دوباره برگشت دوبار کاندید مورد نظر امریکا تائید استخاره شان قرار گرفت و هر بار از مواضع امریکا دفاع کردند پس شکم بر طرف شد جناب ایشان مجددی امریکایی هستند باور کنید.
فرزاد خروشانی عضو روشنفکران

>>>   دوستان:
مابی طرفی خودراحفظ میکنیم ولی ازبارگاه ایزدمنان تقاضامندیم که هرکی رئیس جمهورمیشودبخیرکشور واسلام باشد.
عصمتیان

>>>   ولا مه که فکر میکنم جان کیری صد در صد به نفع یهود فیصله میکند و باید تیم اصلاحات متوجه باشد ، جان کیری یک امریکائی عیسوی است و داکتر اشرف غنی هم یهود
نیمچه مسلمان از کابل

>>>   هموطان افغانی ام :حال با تقلبات کسترده وسازمان یافته کاملا" مردم مسلمان افغانستان درک نمودند که افغانستان مستقل نیست .هرچه خارجی ها بخواهد همان میشود .مردم افغانستان مجاهد بوده وهستند با مشت به دهان کمونست ها زده خارج ساختند حال نوبت به زدن امپیریالست ها آمده .انشالله حق به جایش قرارخواهد گرفت.ومردم هم از خواب غفلت بیدار شده اند .اسلام دین حق است مغلوب نمیشود .
مجاهد دوست از پکتیا

>>>   اشرف غنی کوچی ، فاشیست ، تمامیت خواه ، مریض ، بی حوصله با حرکاتی مانند ... توان اداره کشوری مانند افغانستان را ندارد و نخواهد داشت ، افغانستان نه به داکتر و نه به انجنیر ضرورت دارد بلکه به کسانی نیاز دارد که عاشق او باشند ، با عشق ورزیدن به افغانستان و میهن میتوان کشور را نجات داد و خدمتی در حق مادر وطن انجام داد ، ولی قسمیکه معلوم میشود اشرف غنی تنها به امریکا و تصاحب قدرت در کشور عشق میورزد که اولی کامیاب و دومی عشق ناکام و یکطرفه میباشد ، بنا مردم غیور و قهرمان افغانستان تحت حاکمیت اشرف غنی و تیم فاشیست و تمامیت خواه اش سربه شورش ها خواهند زد و حکومت اشرف غنی مشروعیت لازم را کسب نخواهد کرد .
از جناب داکتر عبدالله خواهشمندیم درصورتیکه تیم تمامیت خواه توسط کمیسیون دولتی انتخابات و کرزی این ... قرن پیروز انتخابات اعلان شوند ، مردانه ، شجاعانه و با افتخار دولت خویش را اعلان نماید و از عواقب آن نیز نترسند ، یک قسمت زیاد ملت غیور و قهرمان افغانستان با داکتر عبدالله همنوا خواهند بود و از او در این حرکتش پیشتیبانی خواهند نمود و به کسانیکه لاف دوستم ، احمد ضیا احمدزی و سید کیهان ها را میزنند میخواهم پیام بدهم که آزموده را آزمودن خطا است ، پشت دوستم را ما چندین بار به دوشک مالیده ایم و دیگران خود در حساب هم نمی آیند .
کوه کن کابلی

>>>   چون اشرف غنی یک بی دین است و زنش هم یهودی است بنا هیچگاه نمی تواند بالای سرنوشت ملت مجاهد ما جاکم شود ، هرگاه مانند خلیلزاد ، چلالی، احدی ، اتمر و ... دیگر هزاران تن با او یک جا شوند

>>>   اين خواب است خيال است و جنون، اين آرمان پيروزي پر از تقلب را بايد به كور ببرند تيم اشرف غني، ملت آماده است تا از راي خود در مقابل لابي هاي... امريكا در تحت هر شرايط دفاع نمايد.

>>>   خلیلزاد نفهمیده که یهود ها نمیتوانند درین سرزمین حکومت کنند این یک کشور اسلامی است وغیر ازیک مسلمان هیچ یهودی نمیتواند بالای ما حکومت کند

>>>   افغانستان واحد و مردم متحد یگانه راز موفقیت ما است و خواهد بود ، با دشنام دادن به یک دیگر ظرفیت و سطح دانش و فرهنگ خودرا هویدا میسازید، توهین به اقوام و گویا جدا سازی کشور به نام شرق و غرب یا شمال جنوب خواب جنون آمیز دشمنان بی فرهنگ و قسم خورده این مرزبوم است که انشاءالله پوزشان به خاک مالیده میشود پلان های شوم شان ناکام.
پردیس

>>>   توعین به چند مزدور پاکستانی و انگلیسی یا امریکایی و اسراییلیی مانند خلیلزاد وایسرای سابقث امریکایی و سفیر ونماینده رسمی جورج بوش در کابل -توعین به قوم خاص نیست/ تنها توعین به قومگرایانیست که هنوز هم نظر به تعصب بی اندازه قبیله یی وقومی خود -نماینده های رسمی اسراییل -پاکستان -انگلیس و امریکا را که شدیدآ در امور کشورما جهت در هم اندازی اقوام کشور فعالیتهای خصمانه دارند- را جز قوم خود میدانند.
جنبش ضد تقلب

>>>   تشکر برادر عزید سیدقاسم پهلوان که حقایق را گفتید این ها تصدیق همه گفته ها است این حرفها مانند آفتاب روشن و واقعی اند .
بهرام رضایی

>>>   رهبر شورای مبارزان اسلامی آقای کرزی را ماکیاولی افغانستان لقب داده بودند و این حرف واقعیت است . عضوی جبهة النصرت الافغانیة (جنبش دادخواهی علیة تقلب ) .
بهرام رضایی حسینی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است