فرار اعضای کمیسیون های انتخاباتی آغاز شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۳۳    ۱۳۹۳/۴/۱۱ کد خبر: 74784 منبع: پرینت

پس از آنکه ضیاالحق امرخیل رییس دارالانشای کمیسیون انتخابات از سفارت انگلیس ویزا گرفته و به آن کشور فرار کرد، زمزمه فرار دیگر کسانیکه در تقلب های انتخاباتی دست داشته اند بگوش می رسد.

مراجعه کنندگان به سفارت های آمریکا، انگلیس و کانادا این روزها افزایش یافته و بیشتر این مراجعه کنندگان را اعضای کمیسیون های انتخابات و سمع شکایات انتخاباتی تشکیل می دهند.

خبرهای تایید نشده ای حکایت دارد که طی چند روز گذشته، عبدالرحمان هوتکی معاون کمیسیون انتخابات، گلالی اچکزی منشی کمیسیون، شریفه زرمتی از اعضای کمیسیون انتخابات، نور محمد نور سخنگوی کمیسیون و برخی دیگر از اعضای دفتر کمیسیون انتخابات و سمع شکایات انتخاباتی کابل و برخی ولایات که به این منظور به کابل آمده اند، به سفارت های آمریکا، انگلیس، کانادا و پاکستان مراجعه کرده اند و رییس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی با سفارت انگلیس مکالمه تلفنی داشته است.

در همین حال تیم اصلاحات و همگرایی اعلام کرد که اسناد دیگری از برخی اعضای بلند پایه کمیسیون انتخابات و سمع شکایات طی چند روز آینده افشا خواهد شد که در تقلب های انتخاباتی دست داشته اند.

این در حالی است که برخی اعتقاد دارند سفارت انگلیس برای افشا نشدن دیگر اعضای متقلب در کمیسیون های انتخاباتی، امرخیل را از کشور فرار داده است تا دیگران در پناه بی خبری مردم بکار شان ادامه دهند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اعضای ضعیف وبیکاره کمیسیون مستقل انتخابات به جز از فرار وپناهندهگی دیگری راه ندارند اداره ضیف ایشان باعث شد که انتخابات رایک شخص ...و معتصب به بازی و مسخره بگیرد افسوس افسوس جناب هوتکی باید فرار بکند زیرا در بین کمیشنران بیکاره ایشان کمی سواد و قدرت گفتار دروغ را داشت
قیام

>>>   نویسنده عزیز :
تیم کمیسیون انتخابات افراد صادق ووطن پرست میباشند هیچگاه انها فرار نه میکنند وکارهای را که انها انجام داده اند باصداقت وایمانداری اجرا نموده اند بنآ تهمت نگویند . فراریها معلوم دار هستند .
بااحترام حاجی لطف الرحمن
باشنده خیرخانه

>>>   یوسف نورستانی شخص ووطن دوست ومسلمان میباشد ووظایف خویش را صادقانه انجام داده کسانیکه بالای کمیسیون تهمت میزنند انها منافع شخصی خویش را ازدست میدهند .
سربلند ازدره پنچشیر

>>>   انتخابات و اعلان نتایج آن تا زمان نا معدود لغو شد.
زیرا وزارت خارجه با سفارت انگلیس در تماس است تا اعضای کمیسیون انتخابات غرض اعلان نتایج به کابل برگردانده شوند. اما سفارت انگلیس میگوید که اینها پناهنده اند و زندگی آنها از طرف نامزدان ریاست جمهوری به خطر مواجه است. زیرا اگر به نفع هرکدام از نامزدان نتیجه را اعلان کنند، نامزد دیگر ماندن والا نیست.

>>>   دوستان عزیز:
اگرقراراین باشدکه هرکی خیانت کردو فرارکند پس آینده این کشورچی خواهندشد؟ بایدمردم افغانستان نگزارندکه این خائنین قرار را برفرارترجیع دهنداینهابایدمحاکمه شوندوامبرجیل متعصب خائین نیزتوسط پولیس انترپول گرفتار وبه وطن برگردانده شود ودریک محکمه علنی حکم سرش صادرشود.
عصمتیان

>>>   دوستان من از همان ابتدا گفته بودم شخصی که تمام عمر خود را در خارج سپری کرده باشد ،اینجا بخاطر وطندوستی نمی آید فقط بخاطر پول میآید و اگر کمی اوضاع را وخیم دید فرار میکند و ما میمانیم و وطن بیچاره ،اگر کمی دیگر حالت خراب شود... با کوچی اسرایل فرار خواهد کرد ،باز هم زنده باد بچه اصیل وطن داکتر صاحب عبدالله عبدالله که در خوب و بد کنار ما ایستاده است و خواهد بود
اجمل(پنجشیری)

>>>   البته فرار آنان تقلب را مسجل تر می کند ولی چرا آنان فرار می کنند؟ در این کشور بی در و پیکر هیچ مشکلی برای آنان وجود ندارد آنان هرگز محاکمه نخواهند شد بلکه به جای محاکمه مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

>>>   ب
بابا
بابا گوسفند دارد
گوسفند بابا کاغذ میخورد هههههه
اجمل(پنجشیری)

>>>   قابل توجــــــه اجمل(پنجشیری)
تو دربعضی نظریاتت آنقدر داد از تاجکان میزنی که گویا تنها شما ها در افغانستان هستید و امروز اکثراًمردم هزاره هست که برای داکترعبدالله مظاهره میکنند شمااگراینقدرخودخواهی خودرا ادامه دهیدفقط خودرابخواهیدمجبور هزاره هاهمرای پشتونهایکجاشوند.
عصمتیان

>>>   این ( محکمه ) دیگه چه است؟ اگر قانون و محکمه ای وجود داشته باشد ، اول کرزی باید محکمه شود ، و بعد شاگردانش!‏

>>>   هههههه جای تآسف است به این ...شاید دیگر در زندگی در افغانستان جای پایی برای خود نداشته باشند از محکومیت تاریخ و نفرین نسل فردای وطن باید بشرمند

>>>   به جواب جناب سربلند از پنجشیر: اگر یوسف نورستانی این 100،000،000 صدمیلیون دالر را نورستانی برات بدهد ، اگر یکی از شما سئوال کرد تو نمی گوی من شریک نورستانی هستم ، می گوی سرچوک رفته کار کردم!‏

>>>   حاجی لطف الله خان ایا افتاب بدوانگشت پنهان میشود فرار ضیاالحق امر خیل را با خانواده اش دروغ است صداقت وایمانداری را خودت تقلب وتخلف را میدانی که کمیسون های انتخاباتی مرتکب شده وانتخابات را صدمه زده اند کدام صداقت جزخیانت از جانب کمیسونهای انتخابات بخصوص در روند دوم کدام صداقت شان مشاهده نشده ما وشما پیش خداوند رفتنی هستیم نباید از خاینین دفاع غیر مشروع نکنیم در کار های کمیسون انتخابات وسمیع شکایات زره صداقت دیده نشده که مورد تایید ملت قرار میگرفت یا اینکه خودت خبر نداری ویا ترحمی دفاع میکنی .

>>>   یک چیزی خیلی واضح است این است که افرادی در کمیسون کار میکنند که واقعا لیاقت همان پوست ها را ندارند پس باید که فرار بکنند کمیسون افغانی نیست انگلیسی و امریکائی است چون هر کس که پول بته هر کاری که هم بخواهد انجام میدهد کسی مانع هم شده نمی تواند .

>>>   کشور هایی که زمینه فرار خاینین ملی افغانستان را برابر میسازند دشمنی عمیقی با افغان هادارند واین کشور ها عامل تقلب وبدبختی وتمویل کننده فساد وافروختن جنگ درافغانستان هستند کسانی که نورستانی را میشناسند میدانند که در24 ساعت 28 ساعت آنرا نشه میباشد نه از خود خبردارد نه ازدنیا ونه از انتخابات همیشه دونفر ساقی باخود دارد هوتک زمانی عضو بسیار مهم گروه تروریستی طالبان واز تربیت شده های خاص آی اس آی میباشد
تقلب منیسیون به اندازه ای روشن وواضح است که حتی یک طفل هم حقیقت را میداند درتقلب ملیونی امرخیل تنها کمیسیون انتخابات همکاری نکرده بلکه کرزی ودولت افغانستان انگلیس ها یهود ها واسراییل درین تقلب نقش عمده ومرکزی داشتند وحالا این اعضای کمیسیون که درتقلب افشا شده اند ازکسی که تقلب را برایشان درس داده بود اکمال شان کرده بود وبرایشان اطمینان داده بود میخواهند که هرچه زود تر همه را نزد امرخیل ببرند من برای این متقلبین و... میگویم که اگر از خشم مردم مسلمان افغانستان فرار میکنید از خشم وقهر الهی چگونه فرار خواهید کرد شما اگر انگلیس واسراییل ویهود ونصارادارید ملت مظلوم ما هم خدا دارد وما به پروردگار بی نیاز پناه میبریم

>>>   اینها خاین پروسه ملی و تقلب کارا هستند عبدالرحمان هوتکی معاون کمیسیون انتخابات، گلالی اچکزی منشی کمیسیون، شریفه زرمتی از اعضای کمیسیون انتخابات، نور محمد نور سخنگوی کمیسیون و برخی دیگر از اعضای دفتر کمیسیون انتخابات و سمع شکایات انتخاباتی ساعادت و برخی ولایات که به این منظور به کابل آمده اند، به سفارت های آمریکا، انگلیس، کانادا و پاکستان مراجعه کرده اند و رییس کمیسیون سمع شکایات انتخاباتی با سفارت انگلیس مکالمه تلفنی داشته است.

>>>   مردم جهان تصمیم گرفته اند که اگر اشرفغنی رییس جمهور افغانستان شود نشان افغانستان را گوسفند وسرود ملی افغانستان را بع بع بع خواهند خواند
از همین حالا بسیار موسقیدانان آهنگ های گوسفندی بع بع بع را برای اشرفغنی آماده نموده اند
چه قدر جالب خواهد بود اگر اشرفغنی درملل متحد شروع به دست زدن وگپ زدن کند وتمام رییسان جمهوردنیا طرفش بجای چک چک بع بع بع کنند درهر مجلس ومحفل آواز بع بع بع به گوش برسد
امرخیل هم خودرا بدنام ساخت وهم کشور مارا ومردم مارا وانتخابات مارا نزد مردم جهان به تمسخر وریشخندی کشاند بادیدن هر افغان مردم بع بع بع کنند

>>>   آقای حاجی لطف الرحمان از خیر خانه
با نام های مستعار نه توان مردم را اغوا کرد,دزدان آرای ملت به همگان واضح است
کریم از لوگر

>>>   سلام دیشب انتخابات 93 را از شبکه طلوع نگاه کردم من به تمام حرفهای عزیزان گوش دادم ولی سخنان خانم شکریه بارکزی که همه اش افسوس از قانون شکن سخن میگفت طرف داری از احمد زی سخن میگفت خانم محترمه لطفا خودتان قانون را رعایت کنید شما کور نیستید که اعضای تحول چطور قانون را دور زدند تمام مردم را سرگردان کردید تو چطور دم از قانون میزنی تیم شما بلکه قانون وهمه مردم را از خودش پایین تر میداند افسوس افسوس به خودت که همه بی قانون وخودتان یک مرتبه از تقلب میلیونی که انجام داید حرف زدی ایا این پایمال کردن قانون وجنایت حساب نمی شود
شفیع مهاجر ایران شیراز

>>>   اﺟﻤﻞ ﭘﻨﭽﺮﻣﻴﻦ ﻭﻋﺼﻤﺘﻴﺎﻥ اﻳﻦ ﻫﻤﻪ ﺩاﺩ و ﻭاﻭﻳﻼ ﺑﻲ ﻓﺎﻳﺪﻩ اﺳﺖ اﻗﺎﻱ ﺩﺑﻞ ﻋﺒﺪاﻟﻠﻪ ﻣﺜﻞ اﻧﺘﺨﺎﺑﺎﺕ ﻗﺒﻠﻲ ﭼﻨﺪ ﻣﻴﻠﻮﻥ ﺩاﻟﺮ ﺭا ﺑﻪ ﺟﻴﺐ اﻧﺪاﺧﺘﻪ و ﻫﻤﻪ ﺗﺎﻥ ﺭا ﻓﺮاﻣﻮﺵ ﻣﻴﻜﻨﺪ اﻱ ﭼﺎﻧﻪ ﺯﻧﻲ ﻫﺎ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﭘﻮﻝ ﺑﻴﺸﺘﺮ ﺑﻪ ﺩﺳﺖ اﻭﺭﺩﻥ اﺳﺖ

>>>   از طرز نوشتن و نقطه گذاری معلوم میشود که حاجی لطف الرحمن از خیرخانه و سربلند از دره پنجشیر یک نفر اند!!!!در این جای شکی نیست که تقلب از طرف هر دو طرف شده است اما وقتی کمیسیون انتخابات که وظیفه آنها تأمین شفافیت انتخابات است تقلب کنند مو های بدن سیخ میشوند و سر ها از تعجب و خشم شاخ میکشند.

>>>   تا زمانیکه دزدان آرای ملت را تیم اصلاحات وهمگرایی به میز محاکمه نه کشیده باشد خاموش نه نشیند.

>>>   اگر اشرف غنی رییس جمهور شود، امر خیل را به حیث قهرمان ملی و سمبول وحدت ملی وگوسفند را به حیث حیوان ملی افغانستان اعلان خواهد نمود.

>>>   اجمل جت خدارا قسم است که نام قوم پنجشیری را بخاطر منافع شخصی به زمین زدی
تولد دره پنجشر و باشنده کابل

>>>   وظیفه شان تمام شد- ولی ناکام / دوباره به اوطان شان -از همانجا که - صادر شده بودند- برمیگردند- حال باداران شان چه تصمیم درمورد ناکامی شان میگیرند- انتظار میمانیم -که چه خبر ها به گوش میرسد؟؟؟؟؟؟
کابلی

>>>   سلام دوستان ! من به شما واضح میگویم که بدون از داکتر اشرف غنی کنترول کشور ناممکن است وموصوف یک دانشمند است واداره چی خوب است برای کشور باید هم ما بپزیریم.واسلام
سربلند از دره پنچشیر

>>>   بنابر فلسفهء سیاسی : خائن دوست خائن است چون علامه دوست مثت یا جمع است و از دشمن منفی ، بنابر این اگر این افراد بخاطر خیانت های شان فرار کنند . پس کسیکه این افراد را انتخاب کرده نیز خائن است . آقای کرزی باید جواب به این شرمساری روشن داشته باشند و اگر مجاب بمانند مردم قضاوت دردناک که همان واقعیت است خواهند کرد .
امیرالآزادی ( ا . ف . ط . ا ) رهبر شورای مبارزان

>>>   بنام خداوند دادگر ! ای مردم شریف افغان برای استقرار عدالت و مبارزه با سیطره ظالمان و فاسدان و بلند کردن صدا حق در مقابل شان شورای مبارزان را تشکیل دادیم پس شما تمام تان تحت قیادت امیر الآزادی ( ا . ف . ط. ) اسکندری خراسانی و با سخن حق که همانا حمایت الله است بر ضد بدنام کننده گان دین و کشور صدا بلند کنید و از گفتن حقایق نهراسید ، چون ما باور داریم که عدالت تنها از راه مبارزه امکان دارد پس برای جبهه گیری مقاوم و با صلابت دست بر دست ما داده حقایق را فاش کرده و روی خائنین را سیاه کنیم شورای مبارزان یک نهاد مستقل و عدالت خواه است پس هر کی علاقه به این راه دارد به عضویت این گروه مبارز درآید و ابرهای غلیظ دروغ را از روی آفتاب حقیقت پاک کند در اخیر نام مبارک تان عضو شورای مبارزان بنویسد .
سید محمد طاهر مبارز از اعضای شورای مبارزان

>>>   اجمل جان وطندار سلام.
من خودت وفامیلت را خوب میشناسم.مرچه که گمی اش بیاید بال میکشد.
عنقریب صدایت خفه ونامت بفراموشی عامه میر سد.قبل برایت طلب مغفرت میخواهیم.
سالم خنجی

>>>   برادر ها.
وقتی که چوپان یکطرف برود، معلومدار که گوسفند ها هم اورا تعقیب میکنند زیرا از برکت او این گوسفند ها چاق شده و در رمه ها ی امرخیل زندگی کرده اند. تشکر

>>>   اين... هارا ريس جمهور از يك قاماش مردم انتخاب نموده و بدبختانه كه اكثر شان سواد كافي نداند موضوع دوم اينكه خو موريتاني يك شخص بي كفايت است كه در وزارت دفع در اختلاس كسر أمد رفت به ولايت كرائم بآيات را مي داند
فايق

>>>   برادرمحترم طاهر خان مبارز سلام:
(درصف مردانگی شمشیر میباید گرفت --- حق خودرا ازدهان شیر میباید گرفت)
ما نه تنها از بلند کردن صدای مان ترس وهراسی نداریم بلکه بادادن جان خود بخاطر وطن وملت خود هم حاضر هستیم ونمیگزاریم که متقلبین ...دزدان رای ما برسرنوشت ملت ما ومردم ما حاکم گردند گرچند این ... که ازپدر وپدرکلان انگلیس هستند وبودند بعد از تقلب وخیانت نزد پدر کلان خود (شیطان بزرگ انگلیس ها) فرار میکنند مگر ملت ما تصمیم قاطع گرفته اندکه درهرگوشه جهان فرار کنند آنهارا به میز محکمه ملت برخواهند آورد باید به شما اطمینان داد که مانند خودت ملیون ها افغان ازین تقلب وخیانت ملی به جوش آمده تا ثابت شدن حق خود که یک رای است حتی به قیمت جان خود ایستاده هستیم وازرای وعزت خود ومردم خود دفاع میکنیم اول بازبان وقلم اگر سرکشان وگردن کلفتان وغلامان ومزدوران یهود وانگلیس ووطن فروشان حقیقت راقبول نکردند راه ما حق است ضد تقلب ضد وخیانت ملی هستیم ازیک تیم مسلمان ومجاهد حمایت داریم نه از یهودها وبیدینان درصورت ضرورت مامجاهد بودیم وهستیم وهرزمانی که کشور ما ودین ما ومردم مارا چیزی تهدید کند(مانند تقلب وخیانت ملی ودزدی آرای مردم) به جهاد هم آماده وحاضریم وغیر از خداوند یکتا از هیچ نیرویی ترس وهراسی نداریم
بااحترام ملکزاده

>>>   نورستانی صاحب هله دیگه که ناوقت میشود .تو عمر خیل را قهرمان خواندی او کجا رفت .؟خودت هم شریک جرم هستید .فکر میکردید که عمرخیل شاید افشا نشود .او افشا شد دیر یا زود صدای پای تو هم بگوش خواهد رسید لذا دلم به حالت میسوزد .خودت به خو رحم کنید زیرا ملت افغانستان تاوان این همه کلک بریدن هارا از شما میگیرد .پس زود شو فرار کن وگرنه سخت محاکمه خوهید شد .
چشم سفید از کابل .

>>>   سلام به دوستان !
متن همه را از سرتا اخیر مطالعه نمودم نطر هر یک محترم است اعصای کمیسیون انتحابات از تمام اقوام و ساکن افغانستان میباشند و اشخاص نیک و معزز است و اشخاص بی طرف میباشند و کارگرد هم اینها قابل ستایش میباشند و هم اینها افتخار وطن میباشند دیگر توطیه و دسیسه نسازیند بگذاریند که کمیسیون کار خود را موفقانه پیش ببرند. با احترم
سربلند ازدره پنچشیر

>>>   اغای ملک زاده بهتر جهاد نگویی فقط بگو که بار دیگر کمر چور وچپاول را بسته ای میگویند اب را خواب است اما اموخته خور رانه. 27 سال است که چوروچپا ول میکنید هنوز سیر نشده اید.
حق گو

>>>   برادر محترم حق گو هر حرکت وجنبشی که بخاطر اعلای کلمه الله بخاطر محو تقلب خیانت دزدی فساد وزور گویی ظالمان وبخاطر گرفتن حق مظلومان برداشته شود جهاد است جهاد تنها علیه متجاوز نیست جهاد علیه باطل علیه تقلب علیه خیانت نیز بالای یک مسلمان فرض است وکسی که از تقلب ازدروغ ازجعل ازفریب واز خدعه حمایت میکند باطل است ومامنحیث یک مسلمان باید علیه باطل وگرفتن حق خود ودیگر مظلومین باید قیام کنیم وباید وحدت نماییم که یک مشت مردم بیدین وکافر و فراشوتی و دیسانت شده که ازطرف انگلیس ها و یهود ها حمایت مالی وسیاسی میشوند وزمانیکه تقلب شان افشا شد نزد پدرکلان های خود ازمحکمه ملت فرار داده میشوند برسرنوشت ملیون ها مسلمان این سرزمین باجعل وتقلب حاکم نگردند درغیر آن نزد خدا ملت ووجدان خود محکوم میباشیم واگر علیه این تقلب آشکارا وملیونی ایستادگی نکنیم وجدان وضمیر ما تا ابد مارا نمیبخشد

>>>   سلام علیکم دوستان نهایت عزیز !
باید درادبیات تحریری تان نکات اتی را درنظربگیرند!
1- به شخصیت افراد واشحاص از اهانت جدآ جلوگیری نماید .
2- افغانستان یک کشور واحد وغیر قابل تجزیه است .
3- تمام اقوام ساکن این سرزمین باهم برادر وبرابر هستند.
4- هم حق دارند درحکومت سهیم باشند.
بااحترام
حاجی اغا

>>>   سلام جناب حاجی آغا:
قبل از اینکه ما یک افغان باشیم یک مسلمان هستیم دردین اسلام همه مسلمانان باهم برادراند وبالای یکدیگر حق وحقوقی هم دارند که شریعت اسلام برای ما تعین کرده درقدم دوم ماهمه افغان هستیم دارای حقوق مساوی وبرابر هستیم وهمه باید یک حقوق داشته باشیم نظر به قانون افغانستان
اما اشخاصی هستند که تقلب ملیونی وگوسفندی میکنند ازنفوس اصلی یک ولایت بالاتر درصندوق ها رای پرمیکنند درحالیکه علیه دیگر برادران هموطن مسلمان خود خیانت وجنایت میکنند این جاهلان ازهمین تقلب ملیونی خود حمایت میکنند ودرچشم مردم میدرآیند که این اشخاص دزد وخاین ومتقلب ازنظر ما افغان ها نه شخصیت دارند ونه اهلیت ون کرامت انسانی زیرا خودشان شخصیت کرامت واهلیت خودرا باحمایت تقلب ملیونی زیر پا کرده اند
شما منحیث یک انسان قبول میکنید که درولایت خوست بیش از 4 صد هزار نفر رای داده باشند این سوال را ازهمه کسانیکه از تقلب ودروغ وخیانت حمایت میکنند داریم به لحاظ خدا آخر ما مسلمان هستیم خداوند از شهادت دروغ سخت نفرت دارد چرا بخاطر اشرفغنی ویا قوم پرستی ایمان واسلام ووجدان خودرا برباد دهیم زیرا ممکن نیست که درظرف یک کیلویی 5 کیلو مواد جای شود درین تقلب حق دیگر مسلمان ها خواهران وبرادران تان تلف میشود که بخاطر یک رای جان ها ودست ها وکلک هایشان را از دست دادند دروغ هم اندازه دارد نه که شاخدار

>>>   با تیم بز ها چطورمعامله شود

>>>   امرخیل پیش اجداد خود (مکناتن) به انگلیس برگشت
ع.یوسفی

>>>   سلام دوستان نهایت عزیز !
من به نطریات هریک شما احترام دارم نطریات هریک قابل قدر است درنطریات تان کوشش کیند که فضای وحدت ویکپارچکی را درنظر گیرند همه ماوشما ازهمین سرزمین میباشیم وبه یک دیگر نیاز مبرم داریم مسایل قومی .زبانی .وسمتی را دامن نزنید واین مسایل کدام جای را دربرنه میگیرید.
بااحترام
حاجی اغا

>>>   وقتی جان واعضای فامیل اعضای کمیسیون از جانب تیم ارگ یامرگ در خطر باشد وپلان تزور شان از جانب پینچر مین ها طرح شده باشد مجبور هستند کشور را ترک کنند

>>>   سلام دوستان نهایت عزیز !
رفتن امرخیل امکان باشد به خاطر حفاظت جان خویش کشور را ترک کرده باشد به دلیل اینکه امنیت مطمین درشهر کابل موجود نیست وشاید بعد ازنتایج انتخابات برگردد.
بااحترام حاجی اغا

>>>   دورغ مطلق امر خیل در کابل وجود دارد روز جمعه وارد کابل شده ادعای تبم اصلاحات دورغ مطلق بوده
قلندرشاه

>>>   امر خیل دیروز به کابل بازګشت

>>>   امرخیل خو پس آمد حالی چی میگوئید. یخ تان کرد

>>>   دوستان نهایت عزیز
محترم امرخیل شخص خدمت گذار این سرزمین وصادق به وطن دوباره به وطن ابایی خویش برگشت هیچ وقت فرار نه میکند مانند مرد واری دروطن خود زندگی میکند وازکسی هراس هم ندارد.
سربلند ازدره پنچشیر

>>>   امرخیل دوباره به پدری خود برگشت این یک خط دیگر به تیم اصلاحات وهمگرایی
سربلند از ولایت نورستان

>>>   من تمام مردم افغانستان را دوست دارم به جز از جمعیتی ها
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   دوستان نهایت عزیز
کشور عزیز ما افغانستان ازدست همین تنظیم جمعیت خراب شد وهزار ها انسان شریف کابل را به خاک وخون کشانید . انشاالله فرا میرسد آن روز تمامی ان ها به مجاکمه سپرده خواهندشد .
سلطان ازشغنان بدخشان

>>>   امر خیل سردار ... ومتقلبین کسی که مسول همه حوادث اخیر درافغانستان میباشد نظر به فشار های مردمی بالای کرزی وخرم واشرفغنی وکمیسیون انتخابات امرخیل را از راه لندن پولیس انترپول گرفتار ودوباره به افغانستان فرستاد
از دولت افغانستان میخواهیم تاهرچه عاجل ایشان را به سارنوالی ومحاکم افغانستان معرفی کنند زیرا عامل همه بدبختی افغانستان همین انگلیس چوچه سبز چشم موی سرخ باجوری پاکستانی زی است هرقطره خونی که درافغانستان بریزد عامل آن امرخیل است که یک پروسه ملی مارا خراب کرد عزت وآبروی کشور مارا ازبین برد وصد ها ملیون دالر افغانستان را ضربه اقتصادی زد اگر امرخیل به سارنوالی ومحکمه معرفی نشود ملت افغانستان کسیکه این... را درین پست مقرر کرده بود باید محاکه ومجازات کنند که رییس جمهور کرزی میباشد واین خیانت ملی که امروز جهان درحل آن حیران مانده توسط کرزی اشرفغنی وامرخیل صورت کرفته که باید امرخیل به محاکمه معرفی شود اگر امر خیل محاکمه علنی نشود ما این انتخابات را ورییس جمهورتقلبی را هرگز قبول نداریم

>>>   وجدانا قضاوت کنید اعضای این کمیسیون مانند بادار شان کرزی اند ، ده هزار دالر فی نفر شان معاش دارند ، موترهای لوکس زیر پای و خانه های قیمت بها را و محافظین بیشمار این همه پول را رئیس جمهور ظالم کرزی فاشیست به آن ها از بیت المال کشور فقیر به نام افغانستان که مردمش بطور اکثر نان خوردن ندارند مقرر کرده است ای ملت مجاهد و غمدیده برخیزید و قیام کنید و نگذارید فاشیستان ... مثل خرم که زیر آستین کرزی پت است و اول دانشگاه و پوهنتون را به دستور جنرال حمیدگل وسیله نفاق ملت شریف افغانستان ساخت و حالا میخواهد بنام انتخابات مردم را به جان هم بیاندازد کل فساد در دست ماکیوالی افغانستان کرزی خان است بر سرنوشت تان حاکم شود .
عبدالرحیم نجرابی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است