بازیگران ایرانی به افغانستان می آیند
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۲۸    ۱۳۹۳/۳/۱۴ کد خبر: 73168 منبع: پرینت

ادامه فیلمبرداری یک پروژه سینمایی ایرانی در افغانستان انجام خواهد شد.

بازیگران ایرانی از جمله مهتاب کرامتی، مسعود رایگان، حسین یاری، عمار تفتی، ابراهیم برزیده و ... در فیلمی با عنوان «مزارشریف» مقابل دوربین می‌روند.

فیلم «مزار شریف» محصول حوزه هنری ایران است و داستان حمله تروریستی به کنسولگری ایران در مزار شریف و کشته شدن دیپلمات‌های ایرانی در زمان طالبان در آن روایت می‌شود.این فیلم برای نمایش در سی و سومین جشنواره فجر آماده می‌شود.

با پایان فیلمبرداری سکانس‌های مربوط به فاز اول «مزار شریف» به کارگردانی عبدالحسن برزیده در سوله کمال‌شهر کرج در ایران، گروه برای فیلمبرداری سکانس‌های خارجی از تهران خارج خواهند شد و فاز دوم فیلمبرداری "مزار شریف" شروع می‌شود.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جاوید
کاش پرویز پرستویی،امین حیایی،حمید لولایی،محمد عمرانی،سیروس قرجستانی،و تمام بازیگران پرسپولیسی هم می آمدن...البته به بازیگران تیم 6 تایی ها ( کیسه کش های ایران )بر نخوره....

>>>   ای کاش هدیه تهرانی نیکی کریمی شهاب حسینی ماهیا پطروسیان نیوشا ضیغمی بهنوش بختیاری مریلا زارعی بیایند
متین کابلی

>>>   جاویدبچیم! چارخونه رایادته. اگر غیرت داشته باشی کافیه. حالا از این... دعوت میکنی افغانستان بیایند و انسانیت ما را به تمسخر بگیرد. من که از این...متنفرم....
قمبرکوله

>>>   مهتاب کرامتی را دوست دارم

>>>   ایکاش پرویز پرستویی و شهاب حسینی هم بودند

>>>   کاش! گلشیفته فراهانی،لاله اسکندری،بهاره رهنما،هستی مهدوی هم می آمدند
چشم بادامی

>>>   اغای جاوید و متین ..ایا به همین اندازه نام بازیگران کشورت را هم میفهمی...
افغان...

>>>   مورد توجه آقای افغان:
بلی : بازیگران کشور ما عبارت اند از عبدالله-اشرف غنی-قانونی-کرزی-ربانی-گل بی دین-سیاف-اسمائیل-شاروال کابل و هرات- وکلا و وزرا وغیره ...

>>>   ایکاش نرگس محمدی هم می آمد

>>>   شهاب حسینی واقعا بازیگر باشخصیت و خوبی هست

>>>   در جواب افغان
ایا تو این بازیگران مشهور ایرانی را میشناسی که بیخود نظر میدهی؟اینها بهترین بازیگران تاریخ سینمای ایران هستند.هرکدامشان چندین جایزه جهانی دارند.کدام بازیگر افغان نقش خود را به این خوبی اجرا میکنند؟بازیگران افغان از عهده کوچکترین دیالوگ برنمی ایند. فقط یکبار به چشم انصاف و عدالت بازی افغانها و ایرانیها را نگاه کن انوفت فرق انها را میفهمی.
نیما از مزار

>>>   باید حواسشان به خوذشان باشه
نظری

>>>   اینکه خبر جدیدی نیست همین حالا هم یک تعداد زیادی از بازیگران ایرانی در افغانستان اند و یکتعداد زیادی دیگر هم که در ایران بازیگری را آموخته اند فعلآ در افغانستان بازیگری میکنند.آیا گلشیفته فرهانی هم ایرانی است؟ باورم نمیشود که وی با طرز لباس پوشی و عکس و فلم هایش ایرانی باشد.
کریم تگابی

>>>   من یک ایرانیم.برای کنجکاوی به این سایت آمدم تا نظرات برادران افغان رو در مورد سربازان خارجی بدانم. متاسفم شما اصلا عرق ملی ندارید. بازیگران افغانی بسیار خوبی هستند که در سطح شهاب حسینی ان فقط امکانات سینمای افغانستان محدود بوده.

>>>   گلشیفته فراهانی ایرانی نیست پس از کجاست. تو...خودته بپوشان.نمیخاد درباره گلشیفته فراهانی نظر بدی
چشم بادامی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است