اوباما به (خانه خاله) افغانستان آمد (طنز)
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۹    ۱۳۹۳/۳/۵ کد خبر: 72644 منبع: پرینت

باراک اوباما رییس جمهور امریکا در حالیکه فکر می کرد افغانستان خانۀ خاله اش است بدون اطلاع قبلی به افغانستان آمد و در بین سربازانش سخنرانی کرد و گفت: عزایزانم شما تشویش نکنید هر چقدر هم کشته شوید برای مردم امریکا افتخار هستید.

آقای کرزی که هیچ رنگ اوباما را ندیده بود در ارگ ریاست جمهوری به این فکر بود که ای جونمرگی چرا خپ و چُپ آمده است به افغانستان. دیگر رهبران در زمان آمدن اوباما خواب بودند و نمی دانستند که ایشان از راه طورخم آمده یا اسلام قلعه.

رییس جمهور امریکا به سربازانش گفته است که خیر ببینید که تا حالا جنگیدید ولی در همین اوقات بخیر میروین کشورتان و جنگ در افغانستان خلاص می شود اگر خلاص هم نشد ما یک تیم نظامی خود را برای آموزش در افغانستان تا اگر کانگرس تصویب کند تا ده سال دیگر خلاص شود.

آقای اوباما در مورد امضای پیمان امنیتی هم گفته است یکدفعه بانین که همی رییس جمهور جدید انتخاب شوه امضا ره سرش به زور یا رضا انجام می دهیم که فوری نگاه ها به طرف داکتر عبدالله رفته بود که به دور از چشم صبغت الله مجددی گفته بود من در همان روز اول ریاست جمهوری ام پیمان را امضا می کنم.

وقتی اوباما از افغانستان پس از پنج ساعت دوباره به امریکا برگشت؛ رهبران، کارشناسان و آگاهان مسایل سیاسی کشور فردای آنروز ساعت 7 صبح در حالیکه از خواب برمی خواستند با خود می گفتند که ای چی رقم ناجوان برآمد یک خبر خو می کرد که به استقبالش می رفتیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   تشکر اوبامای عزیز که با این ملت رفتار صمیمانه داری ، همیش آباد و سربلندباشی با جمله مردم آمریکا
اجمل(پنجشیری)

>>>   اوباما به خانه خاله آمد به به با شوی خاله اش ملاقات نکرد!

>>>   چه خوش گفتی و، دورسفتی بیاوخوش بخوان حافظ /که برنظم تو افشاند فلک عقد ثریا را/جناب اوباما در خانه خاله ،نه ،که در خانه بوله جانش کرزی خان آمده بود .کرزی صاحب هم ازبس که درین ایام سرش شلوغ است ،دستش به سرش نمی رسد ،خوب روزگار است ،گهی زین به پشت و گهی پشت به زین،که بوله جان به آغیل بیاید ولی یگ احوال از بچه خاله اش نگیرد . تمام این فراز و فرودها از آن کاغذ لعنتی است ،خداخانه همسایه ای ناباب راچپه کند .
(کشگچی ازکابل)یوسفی نژاد

>>>   خدا میداندکه اوباما دربگرام که ره خواسته بود وچه پلان های داشتن
ازطرف بی غرز

>>>   اجمل پنچشیری توخودت واقعاً بی دین هستی بخاطربه اشرف غنی توهین میکنی میگویی غنی یهود است ودرین ایجا توآمریکایی راصفت کرده هستی گمان میردومانند عبدالرحمن پنچشیری ازدین برآمده استی.
چرتگوی

>>>   اوباماخانه خاله اش در در عربستان نه درافغانستان باخاطر
یکه شاه لعنتی عربستان درکردن این میمون سیاه کردنبند
طلا انداخت وهمان طوری در کردندخر یا نوخت میگوید
یا کردنبد وهابی شیطان طالبی شیطان ای اس ای شیطان
دور ازوطن اکر به ضرر دارد چاپ نکنید

>>>   بارک اوباما باگل آغاشیرزی دوستی دارد .اوباما بخاطر حمایت ازتیم اصلاحات وهمگرائی به افغانستان آمده بود با داکتر عبدالله "عبدالله ملاقات مخفی را دربگرام انجام داده
معلوم شود که داکترعبدالله سردار مجاهد ین هست یاخیر؟

>>>   من تعجب میکنم که اوبامای ... چطور میگه که جنگ یازده ساله آمریکا با تروریستان افغانی وپاکستانی را درافغانستان خاتمه میدهیم و بکشور خویش برمیگردیم
راستی شما به ادعای صلح آمده بودید این راه اندازی جنگ بخاطر آزمایش ظرفیت های اردو و پولیس ملی افغانستان ساخته شده بود یا مقاصد دگری داشت؟ ؟؟؟؟
درحالیکه 2 ، 3 سال اول وضعیت بگونه ای آرام بود که نگو. این بچه غریب وخانواده های فقیر است که در صفوف پولیس ملی و اردوی ملی و یا در جبهه مقابل از طریق طالبان تحریک شده هر روز دهها نفر کشته و زخمی میشوند و خانواده های شان بار دوش دولت و جامعه افغانی!!!!! جواب این فاجعه را کی میدهید؟؟؟

>>>   سلام برای همه شما چرا همیشه گپ خراب دردهانتان میاید .
چرا کورخود وبینا مردم هستید اوباما برای مردم کمک میکند
ازمسلمان بودن ماکرد کافربودن خوب است حقلا خیرش برای مردم خود می رساند

>>>   اوبا آمده برای داکتر عبدالله بگوید بچش انتخبات خو خودت ۶۵ ٪ میبری ام مـــــــن نتیجه را برعکس اعلان میکنم مخالفت نشان بتی وای به جانت!

>>>   اوباما باین اعلان خود معلوم شد دوست قابل اعتماد نیست هر لحظه بدتر از کرزی فکر خود را تغیر میدهد این قدر باید فهم و درک داشته باشد طرف معامله امریکا ملت افغانستان است در جرکه مشورتی نودو نه فیصد شورای علما سران اقوام از سر تا سر بیک صد به صداقت حمایه خود را از امضا مواقتنامه اعلان کرد.
نظر به بیانه که اوباما اعلان کرد معلوم شد اوباما شخص قابل اعتبار واعتماد نیست مانند یک گاو خوب شیر مید هد در آخر لگد میزند شیر را چپه مکند( ضایع میسازد) بهتر است هم اکنون دولت و پارلمان افغانستان موضوع روشن و سریع جدی با ایالات متحده روشن کند اگر به حرف های قبلی خود ایستاده نیست بیش ازین که دوسال بعد میرود هم اکنون بار بستر خود را جمع کند مردم افغانستان خود تصمیم خواهد گرفت چه کند سفارت امریکا را هم ببند همچو دوست نیم راه مانند اوباما صد چند بدتر از کرزی است بدرد مردم افغانستان نمیخورد امروز یک حرف می زند مانند طفل خورد فکر خود را تبدیل میکند فردا حرف دیگر می زند معامله به همچو شخص که استقرار فکری ندارد به ضرر ملت افغانستان است باید پارلمان امریکا تعهد کتبی به افغانستان بدهد دیکر حرف ها اوباما به حیث یک اول قدرت متاسفانه قابل اعتماد و اعتبار نیست باید با پارلمان امریکا اسناد را در صورت موافقتنامه با پارلمان افغانستان امضا کند.
حاجی صبور


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است