زنان اسراییلی اعضای بدنشان را می‌فروشند
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۵    ۱۳۹۳/۲/۴ کد خبر: 70686 منبع: پرینت

به گزارش پرس تی وی، گزارش پولیس حاکی از آن است که بسیاری از زنان جوان اسراییلی به دلیل شرایط سخت اقتصادی اعضای بدن خود را می‌فروشند.

بر پایه گزارش‌ها، این زنان برای انجام عمل جراحی به ترکیه می‌روند. سپس این اعضا که اغلب کلیه هستند به بیماران پیوند زده می‌شوند.

پرتز عمار، فرمانده پولیس منطقه نقب گفت: «این پرونده‌ای خطیر درباره بهره‌برداری از زنان جوانی است که در مضیقه مالی قرار دارند، این زنان متقاعد می‌شوند که برای اهدای اعضای بدنشان به کشورهای دیگر سفر کنند و در آخر نظرشان تغییر می‌کند اما این پشیمانی دیگر سودی ندارد.»

به گفته پولیس اسراییل در روز سه‌شنبه (۲ ثور)، تحقیقی درباره یک باند قاچاق اعضای بدن که دامنه فعالیت آن از اسراییل تا ترکیه می‌باشد آغاز شده است. تمرکز این تحقیق روی شهر بئر شبع در جنوب سرزمین‌های اشغالی است و پرونده زنان بین ۱۸ تا ۲۰ سال را در بر می‌گیرد.

به گفته پولیس، پزشکی در مرکز سرزمین‌های اشغالی مظنون به انجام آزمایش‌های مربوط به بافت بیماران و اهداکنندگان و همچنین مشاوره‌ی پیش از عمل است.

گزارش سازمان همکاری اقتصادی و توسعه در اوت سال ۲۰۱۳ حاکی از آن است که «از هر پنج خانوار اسراییلی درآمد یک خانواده زیر خط فقر است.»

سال ۲۰۱۲ دست کم ۱۰ صهیونیست به دلیل عضویت در گروه های قاچاق اعضا دستگیر شدند. این گروهها اعضای بدن فلسطینیان کشته شده به دست اسراییلی‌ها را نیز قاچاق می‌کردند.

رژیم صهیونیستی سال ۲۰۰۹ تصدیق کرد که در دهه ۱۹۹۰ میلادی اعضای اجساد فلسطینیان را بدون کسب اجازه از خویشاوندان آنها خارج کرده است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   مسلمان شوند ودرافغانستان بیایند مابرایشان شرایط اقتصادی را مهیامیکنیم.
نقوی

>>>   جناب نقوی ما که از مسلمانی کشور مان چیزی جز جنگ و تعصبات و بی رحمی ندیدیم.البته به هیچ عنوان مشکل از اسلام نیست بلکه از مسلمانی ماست. ضمنا شما مشکل اقتصادی هموطنان خودت را حل کن یهودی ها و دیگران پیشکش.
امیر

>>>   افرین بر نظردهنده دوم واقعا حرف واقیعت را گفتی

>>>   نقوی جان : کل اگر طبیب بود سر خودرا دارو کند... به مسلمان های چی خدمت کردید که حالا به بیرون توجه دارید.
م


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است