معتصم آغا جان گم شد؟
 
تاریخ انتشار:   ۲۰:۴۸    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70323 منبع: پرینت

وزارت امور خارجه طی یک اکتشافات پیچیدۀ دیپلوماتیک موفق گردید که گم شدن ملا معتصم آغا جان در دبی را تایید کند، البته وزارت امور خارجۀ مان بسیار با مهارت اینکار را کردند مثلا زحمت کشیدند و رفتند پاکستان، یک روزنامه تریبون اکسپرس خریدند و دوباره به کابل برگشتند و بعد دادند که روزنامه را تا آخر ترجمه کنند و بدهند به وزیر امور خارجه که بفهمد این ملا آغا جان چرا ناپدید شده است.

همین شد که پس از مدت یک هفته از گم شدن معتصم آغا جان در دبی وزرات امور خارجه این موضوع را تایید کرده و از طرف جناب رییس جمهور هم تقبیح نمودند.

شورای عالی صلح هم لطف کردند و یک طیاره را چارتر نموده و در بهترین هوتل دبی اقامت کردند تا ملا آغا جان را پیدا کنند و به آقای کرزی اطمینان بدهند که ما حتی از یک تار ریش جناب معتصم آغا جان محافظت کردیم ولی به نتیجه نرسیدند.

بعد شورای عالی صلح پیشنهاد کردند که یک بودیجۀ چند میلیون دالری را تخصیص دهند تا آنها بروند تمام دیسکوتیک های دبی و ساقی خانه های آن شهر را بگردند باز اگر پیدا نشد میروند با چند تا از این دخترهای عربی کنسرت "منو ببر دُبی دُبی" را میبینند که حداقل دست خالی از آنجا برنگردند.

ذبیح الله مجاهد هم از موضوع ناپدید شدن آغاجان اظهار بی اطلاعی کرد و گفت که هر وقت کشته و زنده اش را پیدا کردیم به روزنامه نیویارک تایمز خبر می دهیم و رسانه های داخلی هم بروند از آنجا بخوانند و به دولت افغانستان بدهند.

اصلا ملا آغا جان را به ما چی؟ مثلا ما با دولت مزدور جنگی هستیم، چه معنی می دهد که ما راست و مستقیم حرف های مان را با این دولت فاسد بزنیم اینها حتی نمی توانند یک عدد ملا را نگهداری کنند.

نتیجه: حالا وزیر امور خارجه و رییس شورای عالی صلح منتظر چاپ بعدی روزنامه اکسپرس تریبون هستند که خبر شوند که این آدم چی شد؟ پیدا شد یا نه؟

مهدی ثاقب...


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بلا ده پسش۰ سر بد ده بلای بد۰ پولهای آی اس آی را گریختانده بود فکر میکرد آسان است۰

>>>   این قوماندان دوباره پیداشده است.
نقوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است