بیانیه طالبان درباره کشتن 7پولیس در میدان وردک
 
تاریخ انتشار:   ۱۳:۴۰    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70311 منبع: پرینت

طالبان ادعا دارند که 7 پولیس ملی افغانستانی را که در میدان وردک ربوده بودند، کشته اند.

طالبان در بیانیه ای اعلام کردند که 7 تن از نیروهای پولیسی که در میدان وردک ربوده بودند را به قتل رسانیده اند.

در این بیانیه ذکر شده است که پولیس ها در لباس غیر نظامیان در موترها سفر می کردند که از سوی جنگجویان طالب ربوده شدند.

این در حالی است که عطاالله لودین سخنگوی میدان وردک می گوید: گروهی از نیروهای پولیس ملی از جنوب کشور به طرف کابل در حرکت بودند که توسط نیروهای طالب توقف شده و پس از پایین کشانیدن پولیس ها از موترهایشان، آنان را ربودند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   یک راه حل برای جلوگیری از شهادت جوانان ما که در اردوی ملی، پولیس ملی و امنیت ملی کار میکنند:
اگر یک شخص از سکتور امنیتی جمهوری اسلامی افغانستان توسط طالبان (دشمن افغانها) شهید میشوند در همان لحظه دو تن از اسرای این گروه .....که ثبوت جرمی داشته باشد اعدام گردند یقینا" دیگر جوانان ما توسط این گروه ....شهید نخواهند شد.
هر کس خودرا واقعا" افغان و مسلمان میگوید در نشر این مطلب به اندازه توان خود کمک کند، اگر کدام منصب دولتی استید که از دست تان چیزی ساخته است اقدام کنید اگر بزرگ قوم استید، ملاامام مسجد استید، معلم استید، خان استید یا غریب... اگر این همکاری را نکردید باید منتظر باشید که این گروه .....جاهل یکی از اعضای فامیل تانرا بکشد ولو یک طفل بی گناه باشد به اندازه ابوذر.
آیا هنوز هم منتظر مینیشیند... یک ملیون، دو ملیون...؟ چقدر افغانهای مسلمان مابه جرم کار کردن در وطن در دولت خود و مردم خود شهید شوند.
اگر ما واقعا" مسلمان استیم دستور خداوند(ج) به ما این است نه ظلم کن به کسی نه زیر ظلم برو. اگر زیر ظلم رفتیم این را بدانیم که به اندازه ظالم گناهکاریم
لطفا" این پیام را نشر کنید تا لرزه به اندام این وحشی ها بیفتد
بااحترام سعادت

>>>   این قهرمانان ما بدست خایین وطن و بدست نوکران غربی و پاکستانی شهید شدند .
مرده باد غربیها و پاکستان

>>>   متاسفانه خیانت های طالبان کم نمیشوند و نه این گرو شرم دارند
وسلام
ملا سیوشانی

>>>   نمیدانم این طالبان کی آ دم میشوند
تمام دنیا از دست این طالبان و القاعده آ رامی ندارند
خدا روزی را برساند که این مملکت از لوث وجود این
عناصرخبیث پاک شود
م ع از قم

>>>   لعنت خدا بر شما .....بی دین دردین اسلام انسان بی دفاع کشتن شان جایزنیست اما شما یهودها زاده پاکستانی ها حتی هیچ حرمتی به دین اسلام هم ندارید

>>>   اگر زمینه صلح در کشور فراهم نشود . این بد بختیها
همیش سر راه ما خواهد بود . دشمنان از دور تماشاگر
هستند که افغان توسط افغان کشته می شود .

>>>   بارها اين موضوع تكرار شده قوماندانان پوليس واردوي ملي مصروف دزدي هستند كه به فكر سربازان شان نيستند چرا از طريق هوا به رخصتي روان نميكنند يا توسط قطار صد بار ديگر هم كه اين موضوع تكرارشود اگر دزدهاي ما متوجه شوند كسي نيست از بي مسئوليتي اين دزد هاي بي احساس پرسان كند مي اندازند اين مسئولين نه ايمان دارند نه وجدان سربازان بيچاره وقتي ده روز رخصت مي گيرند عجله مي كنند تا هرچه زودتر بخانه بروند دزدهاي مسئول ما بايد همينقدر احساس داشته باشند كه اين سربازان را توسط قطار يا هوائي انتقال دهند طوريكه رژيم نجيب اين كار را ميكرد اگر همين سربازان با غيرت نباشد شما دزد هاي بي احساس را كسي كزدور هم بخود نميگيرد از موجوديت سربازان است كه شما قوماندان شده ايد يك هفته دو هفته بعد مثل اين حادثه تكرارخبر نشر ميشود وزير دفاع ما جهاد ومقاومت كرده بر او كسي انتقاد كرده نميتواند وزير داخله حزب اسلامي است خود سربازان متوجه خود باشند
گيلگمش

>>>   یهود زاده بودن این طالبان جانی را حالی فامیدی ، بعداز این که مثل داعش در افغانستان هم جهاد نکاح اعلان کنند و دختران و زنان پاکدامن ما را به فحشا سوق دهند انوقت این...بی عقل و بی وجدان ما بهوش میایند . وان وقتی است که بسیار دیر شده است.
ک ش

>>>   جنگ امروز دولت جمهوری اسلامی افغانستان جنگ با دشمنان اسلام است,دشمنانی که غیر از کشتن و خرابی تحفه ی دیگری برای ملت افغانستان ندارند و هر روز که میگذرد پلچک ها را خراب میکنند و مسافران بیگناه را با نام طالب از سر سرک ها اختطاف میکنند و مکاتب را آتش میزنند و معلمین را میکشند و من همین جا با افتخار میگویم اگر طالبان منافق این مسلمانان وطن دوست و الله پرست را بکشند در میدان شهر 50طالب را یکجا آتش خواهیم زد.
مولانا رفیق الله وطن خواه

>>>   ای کافران خون آشام ای قوم خاص ،در غضب خداوند ج گرفتار شوید آمین
اجمل(پنجشیری)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است