با خوردن این مواد شما هم یک طالب افراطی شوید
فرماندهان طالبان پودر کپتاگون با داروهای سکرآور دیگر مثل چرس مخلوط کرده و به جیره غذایی نیروهای تحت امرشان می‌افزایند. بدین ترتیب تکفیری‌ها اغلب اوقات در حالتی شبیه خلسه بسر می‌برند 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۲۱    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70280 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapaer)، در حالی که رسانه‌های زنجیره‌ای غربی و عربی می‌خواهند تصوری به دست دهند که تکفیری‌های فعال در منطقه، مسلمانانی افراطی هستند که عمدتا وقت خود را با قرآن‌خوانی و فرایض اسلامی پرمی‌کنند اما شواهدی که به‌دست آمده، نشان می‌دهد در حقیقت آنها بیشتر اوقات را در از خود بی‌خودی ناشی از قرص‌های روانگردان کپتاگون استفاده می‌کنند.

ارتش سوریه در هفته گذشته طی دو روز متوالی یک اتومبیل مملو از این قرص‌ها و یک کامیون با بار یک تنی کپتاگون کشف کرده است. در یکی از صفحه‌های فیس‌بوک معروف مرتبط به مخالفان سایبری سوری گروه‌های تکفیری با عنوان جیش الکور (ارتش کره‌الاغ) که شوخی با نام جیش الحر (ارتش آزاد مخالفان سوریه) محسوب می‌شود، با انتشار تصویر محموله‌های کشف شده قرص‌های روانگردان آمده است: «راز معنوی جهادگران کشف شد!» کپتاگون (فنیتیلین کلرهیدرات) یک آمفتامین است که باعث به‌وجود آمدن نوعی از احساس رضایت و خوشی شده و تشخیص بو را از بین می‌برد.

فرماندهان طالبان، القاعده، داعش و النصره عمدتا پودر کپتاگون با داروهای سکرآور دیگر مثل چرس مخلوط کرده و به جیره غذایی تروریست‌های تحت امرشان می‌افزایند. بدین ترتیب تکفیری‌ها اغلب اوقات در حالتی شبیه خلسه بسر می‌برند، نه دردی احساس می‌کنند و نه متوجه رنجی که برای دیگران به بار می‌آورند و هر نوع بی‌رحمی را با خنده مرتکب می‌شوند. البته این حقیقت تکان‌دهنده چندان در تاریخ اعراب و اسلام جدید نیست و با نگاهی به جنگجویان خوارج در صدر اسلام و نهضت‌های فدایی حشاشین (حشیش‌کش‌ها) در دوران اموی و عباسی درمی‌یابیم که استفاده از مواد روانگردان توسط مزدوران عربی بسیار مرسوم بوده است.

همچنین استفاده از مواد روانگردان در میان ارتش‌های مدرن قدرت‌هایی مثل انگلیس، فرانسه و آمریکا دست‌کم یک قرن سابقه دارد و بویژه بخشی پنهان از تاریخ جنگ‌های اول و دوم جهانی و همچنین جنگ‌های ویتنام، عراق و افغانستان را شامل می‌شود؛ به‌طوری که بسیاری از سربازان آمریکایی دخیل در جنگ‌های معاصر پس از بازگشت دچار مشکلات روانی ناشی از مصرف روانگردان‌های صنعتی ‌شده‌اند.

کپتاگون که توسط ناتو در سال 2011، در لابراتواری مخفی در بلغارستان ساخته شده، اکنون در سراسر خاورمیانه بویژه در حوزه نفوذ طالبان، القاعده، داعش و النصره و گروه‌های تکفیری خاک سوریه، تولید می‌شود. برخلاف باور مخاطبان جهانی شبکه‌های شراکتی غربی و عربی این به‌اصطلاح جهادگرا در واقع جنایتکارترین و دیوانه‌ترین قشر جوامع عربی هستند که از میان افراد سرکش و از زندان‌ها انتخاب و برای آدمکشی در افغانستان سوریه، عراق و لبنان با دالرهای نفتی اجیر شده‌اند. آنها هیچ دغدغه مذهبی ندارند، حتی در حد سخیفی که مذهب استعماری و ساختگی وهابیت یا دیگر قرائت‌های سلفی انحرافی از دین مبین اسلام ارایه می‌کنند و صرفا در جستجوی لذت فوری هستند.

در نهایت هم فقط می توان گفت: الا لعنه الله علی القوم الظالمین که اینگونه با جان و مال مسلمانان بازی می کنند.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خداوند ج این تکفیری های کافر بخصوص طالبان کافر را در غضب خود گرفتار کند تا که مسلمانان بتواند در صلح و آرامش بسر ببرند،چون این کافران چهره اسلام را خدشه دار کردند
اجمل(پنجشیری)

>>>   دروست است، اما چه شده است که مسلمانان چهان از این خواب غفلت بیدار نمی شوند و چرا دست بدستهم نمی دهند که دشمنان قسم خورده دین فطری پیامبر خاتم (ص) را از صفحه روزگار محو کنند. (((یا ایها المسلمون ایقظوا و التحدوا))).

>>>   به تمام طالبان در افغانستان.
به نیروهای صلیبی حمله کنید. به مردم غریب اسیب نرسانید.

>>>   بعد از "جهاد نکاح!!" این "ادویه معنویت ساز" وهابیون ملعون هم فاش شد.لجن بالای لجن.
خالو

>>>   ریشه همه این کثافتکاریها از آدرس امریکا و انگلیسه.
دکاندار

>>>   بعضی دوستان نظر دادند ولعنت کردن به طالبان و بعضی گروهای دیگر و طلب موفقیت کردن برای مسلمانان، من در تعجبم که مسلمان کیست و طالب کیست؟ و فرق ان در چه هست؟ ایا ما با این باور کنیم تو که در اینجا به یک عده لعنت میکنی و به دیگری نفرین ادمی خوب هستی؟ من برای هردو گروه متاسفم!

>>>   اين رژيم غذائي براي پاكستانزي است
بــــه خـــالــــو :
جهاد نكاح يا نكاح جــهــاد ؟ ادويه معنويت ساز ؟؟اگر كمي درباره معنويت ساز چيزي بنويسي ! اگر منظورت از همين ادويه فوق است نويسنده آنرا روان گردان ناميده اينرا دانستم اما معنويت ساز راكه تو برآن علاوه نموده اي ندانستم ؟؟

>>>   طالب وهابی مسلمان کش = مزدور امریکا و انگلیس و عربستان = اسلام امریکایی.اگر طالب وهابی مسلمانه پس یزید هم مسلمان بود !! اگر ای قسم چیزها ره نمیدانی پس عمر خود ره ضایع کردی.پس برای خودت متاسف باش قندولک!
دکاندار


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است