تاکنون از هیچ مقام دولتی،اینگونه تقدیر نکرده بودیم
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۲۸    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70274 منبع: پرینت

وزیر زراعت کشور برای دومین بار از سوی شورای ملی افغانستان مورد تقدیر قرار گرفت.

مجلس سنای افغانستان از کارکردها و خدمات شایسته جلالتمآب محمد آصف رحیمی، وزیر زراعت، آبیاری و مالداری افغانستان اظهار قدردانی نموده و لوح تقدیر همراه با نشان ارج گذاری از کارکردهای موثر را به ایشان تفویض نمود.
پیش از این، وزیر زراعت تقدیرنامه مشابهی را از پارلمان افغانستان بدست آورده بود.

به همین مناسبت، محفلی در مجلس سنا به اشتراک محترم عبدالهادی مسلم یار رییس مجلس سنا، محترم محمد آصف رحیمی وزیر زراعت، شماری از سناتوران مجلس سنا، محترم میر امان الدین حیدری معین مسلکی، محترم سلیم خان کندزی معین مالی و اداری وزارت زراعت و برخی از روسا و مسوولین پروژه های این وزارت برگزار گردید.

در این محفل، عبدالهادی مسلم یار رییس مجلس سنا، ضمن قدردانی از مدیریت سالم و کارکردهای وزیر زراعت افغانستان، اظهار نمود: این اولین بار است که از یک مقام دولت افغانستان با چنین شیوه ای قدردانی می شود.

آقای مسلم یار گفت که دلایل بیشماری برای این قدردانی وجود دارد که مدیریت سالم، استخدام کادرهای جوان و مستعد و توانا، رهبری شایسته و موثر و استقامت دهی بخش زراعت افغانستان بسوی رشد و انکشاف از فعالیت هایی است که از سوی محترم رحیمی صورت گرفته است.

به گفته رییس مجلس سنا، به همین دلیل، مجلس سنا تصمیم گرفت تا از این زحمات و تلاش در راه خدمت به وطن، از وزیر زراعت افغانستان ابراز قدردانی و سپاسگذاری نماید. من به نمایندگی از مجلس سنای افغانستان، این پیروزی را به شما و تیم کاری شما تبریک می گویم.

همچنان، در این محفل، محمد آصف رحیمی، وزیر زراعت افغانستان از این قدردانی ابراز سپاس نموده و گفت: من و همکارانم افتخار داریم که مجلس سنای افغانستان از کارکرد و فعالیت موثر گروه کاری وزارت زراعت ابراز قدردانی می کند. بدون شک که این همه دستاوردها، تنها برای من نیست بلکه برای گروه متعهد، پرتلاش و مستعد وزارت زراعت است که توانستند چنین موفقیتی را رقم بزنند.

آقای رحیمی بیان کرد: ما برنامه های وسیع و مهمی را برای رشد بخش زراعت کشور آغاز نمودیم و بحمدالله که موفق شدیم زیر بناها را ایجاد نماییم.

به گفته وزیر زراعت، ما کادرهای توانا و متخصص را استخدام نموده و تشکیلات منظم کاری را به وجود آورده ایم. با چنین وضعیتی، کشور ما می تواند با تعقیب این برنامه ها برای آینده، بسوی موفقیت گام بگذارد. افغانستان نه تنها ظرفیت خودکفایی بلکه ظرفیت صدور مواد غذایی به دیگر کشورهای جهان را نیز دارد.

وی ضمن ارایه معلوماتی در مورد پاره ای از فعالیت های وزارت زراعت در بخش های مختلف کشور، به رییس مجلس سنا، به نمایندگی از تمام گروه کاری وزارت زراعت، آبیاری و مالداری از حسن نیت مجلس سنای افغانستان ابراز قدردانی نمود.

کد (12)

http://files.afghanpaper.com/newsfiles/201404/201404170437253857.jpg


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   جناب مسلم یار صاحب تو چطور نمایندګی از اطباع این سرزمین مینکنید، ایا خبر جاسوسی خود را از رسانه های کوشور نه دیده اید. افسوس که چقدر مردم مظلوم و بی ګناه راکشته باشید، یک دفه طرف نام و تخلص تان بیبنید که مسلم یار است ولی در حقیقت جاسوس آی آس آی پاکستان شودی ایا شعر مولوی خالص را به یاد دارید یاخیر.
امین از جلال اباد

>>>   یکی از فعالیتهای خوب و ناب جناب وزیر تصفیه قومی و جاگزینی افراد مربط یک قوم درین وزارت میباشد

>>>   زنده باد محمد آصف رحیمی واقعا که وزیر شایسته است , درتمام کابیه کرزی بی نظیر است
زنده باشد
شهروند افغانستان

>>>   یک عضو ای اس ای از دیگر قدر دانی میکند در حالیکه پیاز و
کچالو ما از پاکستان میاید و وزیر زراعت وزارت را به یک تجارت خانه تبدیل کرده و مثل خودش و معاونش قندزی همه بیمسلک را جمع کرده و به اهل مسلک جای پای نیست و به سه صدنفر معاش دالری میدهد که اکثرا وابسطه ها خودش- معاونش و زاخیلوال وزیر مالیه میباشد.
حقیقت پال کارمند زراعت

>>>   از انجینیر صاحب رحیمی شناختی که من دارم خیلی یک انسان بی تبعیص وملی میباشد و موفقیت بیشتر برایشن آروزو میکنم

>>>   آقای امین جلال آبادی باعرض معذرت اول سواد نوشتن خودرا کامل نما بعد درمسائل اجتماعی نظر بده . کلمات :اتباع ، کشور ، دفعه ، شدی را طورنوشته ای که آبروی هرچه افغانی هست بردی . ممکن است یک آدم از گوشه کنار جهان نگاه کند وتمسخر کند که این هم یک افغانی با این سواد درمسائل سیاسی اجتماعی نظر می دهد . ههههههه

>>>   شايد زمين هاي وزارت را در اختيار گرگ هاي ملت قرارداده باشد

>>>   بسیارخنده اوراست.
نقوی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است