گلکسی S5 رکوردشکنی کرد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۲    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70268 منبع: پرینت

چند روزی از عرضه جهانی پرچم دار جدید سامسونگ، گلکسی S5 می گذرد و آمارهای فروش این محصول نشان از رکورد زنی این اسمارت فون در بخش فروش می‌دهد.

انتشار این خبر از سوی سامسونگ زیاد موضوع عجیبی به شمار می رود، بر اساس گزارش منتشر شده نسل جدید کهکشانی های سامسونگ در روز اول عرضه موفق ظاهر شده است و توانسته در بخش فروش به رکورد جدیدی دست پیدا کند، این محصول توانسته نسبت به گلکسی S4 30 تا 40 درصد از فروش بیشتری برخوردار باشد.

این موضوع در حالی است که میزان فروش این اسمارت فون در برخی از کشورهای اروپایی به دو برابر گلکسی S4 در زمان عرضه رسیده است، به طوری که در شهرهایی مانند آمستردام، پاریس، لندن و ... صدها خریدار در جلوی فروشگاه های سامسونگ صف کشیده تا این جز اولین کسانی باشند که گلکسی S5 را لمس می‌کنند.

سامسونگ در ابتدا این محصول را در 125 کشور دنیا عرضه و به زودی 25 کشور جدید به لیست دریافت کننده ی S5 اضافه می شوند، در نهایت می توان گفت با توجه به شبکه ی توزیع گسترده و قدرتمند، بازاریابی وسیع و عرضه یک محصول فوق العاده باید شاهد رکورد شکنی این محصول در بخش فروش باشیم.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر اینطور باشد پس بازار اپل را شکست داده. اگر در بازار افغانستان هم عرضه شوم بنده هم یکی از مشتری این تیلفون میباشم.

>>>   چه قه پیسه میخواد

>>>   من روز شنبه به 685 دلار از هرات خریدم .. خیلی جالب است ...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است