مجازات لت زدن همسر در عربستان اعلام شد
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۰۱    ۱۳۹۳/۱/۲۸ کد خبر: 70263 منبع: پرینت

عربستان سعودی، از آغاز اجرای قانون مجازات شوهرانی که همسران خود را کتک می زنند، خبر دادند.

به گزارش العربیه؛ بر اساس این قانون فرد متخلف حداکثر 13 هزار و 300 دالر و حداقل 1330 دالر جریمه خواهد شد به شرطی که ضرب و جرح منجر به معلولیت و یا وفات همسر نشود که در غیر این صورت مجازات بر اساس قوانین معمول در کشور تعیین خواهد شد.

العربیه به نقل از منابع خود گزارش داد که این قانون از هفته آینده به اجرا گذاشته خواهد شد، بر اساس این قانون فرد متهم افزون بر جریمه مالی، به مدت حداقل یک ماه و یا حداکثر یک سال زندانی خواهد شد و در صورت تکرار ضرب و جرح این مجازات دو برابر خواهد شد.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بهترین حق برای زن و مرد عبارت ازحق طلاق و یا جدا شدن از یکدیگر است، که هم مرد و هم زن بدون موافقه جانب مقابل حق طلاق را داشته باشد. زیرا در زندگی مشترک که گپ به کتک زدن و دشنام و دعوی برسد، اصلا این دیگر زندگی مشترک نیست، بلکه یک دوزخ مشترک است.

>>>   از زور امـــــــــــريــــــكا وغـــــــرب است كه وادار به دادن واحترام به حق زنان مظلوم در ظاهــــــر ميشويد اينكه جريمه را به دالر تصويب كرده اند همين دليلش است اگر اين فيصله عربي ميبود حتما جريمه اش به شتر مشخص ميشد كه در نرخ امروز اين جريمه معادل ميشود به 5 تا 15شتر
گيلگمش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است