گشایش نمایشگاه مشترک افغان ترک در کابل
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۲۱    ۱۳۹۳/۱/۲۷ کد خبر: 70222 منبع: پرینت

چهارمین نمایشگاه مشترک افغان ترک روز سه شنبه در کابل گشایش یافت.

در مراسم افتتاح این نمایشگاه وزیر اقتصاد، سفیر ترکیه در افغانستان، مسوولان اتاق تجارت و صنایع افغانستان و بازرگانان دو کشور حضور داشتند.

در این نمایشگاه 60 شرکت افغانستانی و ترکی در 100 غرفه محصولات خود را به نمایش گذاشتند. مسوولان اتاق های تجارت و صنایع به رشد صنعت در کشور، خوش بین هستند و می گویند: پس از سومین نمایشگاه مشترک افغان ترک صادرات افغانستان به ترکیه از 7میلیون دالر به بیش از 11 میلیون دالر افزایش داشته است.

سفیر ترکیه در افغانستان نیز بر همکاری های ترکیه و افغانستان در توسعه صنعت و اقتصاد تاکید می کند و ایجاد خط آهن را به خاطر گسترش روابط بازرگانی افغانستان ترکیه ضروری می داند.

گسترش روابط بازرگانی میان دو کشور، بازاریابی برای کالاهای تولیدی افغانستان و ترکیه، آگاه سازی بازرگانان افغانستانی و ترک از چگونگی بازار و شرایط سرمایه گذاری ها در دو کشور از هدف های برگزاری این نمایشگاه می باشد. در همین حال وزیر اقتصاد کشور از سرمایه گذاران کشور ترکیه می خواهد که در استخراج معادن افغانستان سرمایه گذاری کنند.

این نمایشگاه از ۲۶ تا ۲۹ حمل به روی عموم باز است.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آیا کسی میداند که این نمایشگاه در کجا بر گزار شده است، شاید بعضی دوست ها علاقمند باشند تا از این نمایشگاه دیدن نمایند.
کابلی

>>>   این نمایشگاه در هوتل ستاره شهر که در سرک میدان هوایی کابل موقعیت داره برگزار شده است...

>>>   سفیر ترکیه بجای نمایشگاه برود بفکر استقلال کشورش باشد.ترکیه مستعمره بی آبروی امریکاست و رکن جنایت و شرارت در سوریه.خدا می داند استخبارات ترکیه تا اکنون چند طفل بیگناه سوریه را سر بریده...بر غلام اردوغان ترکی.
مهاجر جوان

>>>   تشکر دوست عزیز بخاطر آدرس این نمایشگاه، اگر قسمت بود یکبار از این نمایشگاه حتمآ دیدن میکنم.
کابلی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است