گسترش فعالیت پروژه باغداری در ولایت غور
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۰۰    ۱۳۹۳/۱/۲۷ کد خبر: 70219 منبع: پرینت

پروژه ملی باغداری و مالدرای NHLP وزارت زراعت، آبیاری و مالدرای فعالیت های بخش باغداری خویش را در ولایت غور نیز گسترش داد.

محمد امین توخی معاون و سرپرست مقام ولایت غور از گسترش فعالیت های این پروژه ملی در این ولایت استقبال و اظهار خرسندی نمود و وعده سپرد که مقام ولایت غور از همچو برنامه های ملی حمایت و قدردانی نماید.

به گزارش وزارت زاعت، همچنان موصوف مشخصاً از محترم محمد آصف رحیمی وزیر زراعت، آبیاری و مالداری کشور، به خاطر عطف توجه شان به ولایت غور و سوق دادن همچو پروژه ها و برنامه های مهم و مفید اظهار امتنان و قدردانی نمود.

فضل الحق احسان رییس شورای ولایتی غور نیز حین ملاقات با کارمندان این پروژه وعده هرگونه همکاری جدی و هماهنگی لازم را داد و افزود: از آنجایی که بیشترمحصولات باغی شامل میوه جات و سبزیجات در ولایت غور صادراتی می باشد افتتاح همچو پروژه های پایدار زراعتی را به فال نیک می گیریم و از دست اندرکاران وزارت محترم زراعت و پروژه ملی باغداری و مالداری نیز تشکر می نماییم.

درحال حاضر تیم پروژه درهمکاری با نماینده های ریاست زراعت ولایت غور سروی مقدماتی خویش را در ولسوالی های چغچران و دولتیار آغاز نموده و در حال شناسایی دهاقین پیش قدم می باشند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است