مریم کوفی از سوءقصد جان سالم به در برد
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۱۵    ۱۳۹۳/۱/۲۷ کد خبر: 70213 منبع: پرینت

مریم کوفی عضو مجلس نمایندگان در نزدیکی منزل خود از سوی مهاجمان زخمی شد.

فرمانده پولیس کابل با تایید این رویداد گفت: این حمله سه شنبه شب در شهر آریا در شهر کابل هنگامی که مریم کوفی نماینده مردم تخار در حال رفتن به منزل خود بوده است هدف افراد مسلح ناشناس قرار گرفته است که در نتیجه وی و محافظ اش زخمی شدند.

در حال حاضر خانم کوفى به يکى از شفاخانه های کابل انتقال یافته است و وضعيت صحى وى نيز خوب گفته شده است.

به گفته شاهدان عینی، گلوله باری بر موتر مریم کوفی برای مدت زمان کوتاهی ادامه داشت است که بلافاصله ماموران پولیس به محل رویداد رسیدند. هنوز هویت مهاجمان مشخص نشده است و مقام های نظامی در کابل نیز در این مورد چیزی نگفته اند.

شهرک آریا از مناطقی است که به شدت از آن محافظت می شود و ساکنان آن را بیشتر، مقام های دولتی تشکیل می دهند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شهرک آریا از امن ترین مناطق شهر کابل است، پولیس کابل باید جلو اینگونه بی بند و باری ها را بگیرد و گروپهای تروریستی را بازداشت و محکمه نمایند، این وضعیت برای مردم افغانستان غیر قابل است و نمیشود که هر روز شاهد یک آدم ربائی و سو قصد باشیم.
کابلی

>>>   به غیر از مقام های دولتی مردم عام نمی توانند که در این شهرک خانه خریداری کنند

>>>   اینها همه صحنه سازی است؛ ګویی مردم بدخشان نمیدانند معامله از چه قرار است!!!.مریم کوفی رشته حساس مافیای قاچاق مواد مخدر در کابل است که در لباس و پوشش ماهرانه از طریف هوا مواد مخدر را به مرزهای بدخشان میرساند.
فیض احمد فهیم بهارک بدخشان

>>>   راديو آزادي گفت زدوخورد بين پوليس ومحافظان مريم كوفي بوده است

>>>   مریم کوفی با اینکه یک زن خانه و کاملا بیسواد است توانسته به نماینده گی از مردم ولایت تخار به مجلس نماینده گان راه بیابد . فکر نمی کنم در ولایت تخار کار وزنده گی کرده باشد وبا مردم تخار آشنایی لازم داشته باشد. جرات ، شهامت و توانایی این زن قابل ستایش است که چطور توانسته هم وکیل مردم تخار شود وهم حقوق بخواند. کسی چه میداند فردا شاید ریس جمهور افغانستان شود. برایش دعا کنیم که زود صحت یاب شود و به کار خود ادامه دهد. باید از زنان نخبه و با شهامت دفاع کنیم.
با احترام یاسمین گل جارفی

>>>   چون مریم کوفی قاچاق بر ماهری است که از امکانات مجلس پارالمان استفاده نموده قاچاق بری مینماید زمانیکه پولیس میخواسته او را تلاشی و دستگیر نماید بعد از برخورد با پولیس قهرمان زخمی شده است . خداوند پولیسهای صادق ما را نگاه کند . و برای این پو.لیس حتمآ مدال افتخار داده شود .اگر مسله قاچاق نباشد چگونه شخصیکه در کابل زندگی میکند و زادگاهش هم بدخشان در زندگی خود تخار را ندیده چگونه نماینده تخار انتخاب شده امیدوارم مجرمین به پنجه قانون سپرده شوند .

>>>   خوبست که کشت و زرع و بعدآ پودر سازی در کارخانه ها و زمینها ی جنوب صورت میگیرد و قاچاقش به گردن دیگران می افتد؟؟؟
کابلی

>>>   قضیه طوریست که فوزیه کوفی ۲۷ هزار دالز که از خزانه زلمی رسول تصیب شده بود، به دو شخص حمله کننده وعده کرده بود ولی وفا نکرد و منجر به انتقام ګیر این چنینی شده است.
زهرا از کابل

>>>   اشخاصیکه دست شان به فساد الوده نباشد در این شهرک خانه خریده نمیتواند و تاجر که توان خرید دارد در همچو بلاک ها خانه نمیخرد. چون اکثر تاجران در کارته پروان، وزیر اکبر خان و کارته سه( خانه های که حویلی دارد) زندگی میکند.
دوم اینکه هیچ وقت دل تان بالای این مردم خائین نسوزد خوب است که یک چند نفر از این خائینین کشته و زخمی شوند تا از دل مردم بیچاره و غریب بیایند، مردم غریب به تدریج از بی نانی زندگی را از دست میدهد و اینها تماشا میکنند. و بگذارید که اینها در نتیجه ظلم خود توسط ظلم بقتل رسیده و مردم بیچاره تماشا کنند و حد اقل دل مردم بیچاره و بدون نان تسلی شود که اینها نیز مرگ دارند.
افسرده کابلی

>>>   خداوندا تمام مسلمانان جهان اىمان کامل نصيب بگردان به ملت مظلوم افغانستان
را انشاالله کشور عزيزمان درست ميشود ؟
قارى امين ازويلايت بدخشان
والسوالى نسي قريه شاخدره محل غومى وفرزند قارى صاحب قدرت الله ؟

>>>   خواهش بنده حقير ازهم وطنان عزيزم اىين هست که ريىس جمهور اينده افغانستان براى شما ملت مظلوم مهيم نباشد که: پشتون باشد ياتاجيک ياهزاره يا ازبک: مهيم اينکه.
خدمت کند براي اين کشور ستم ديده وملت رنج کشيده وبيچاره افغانستان
بنده به عنوان يک افغان شب وروز دعا ميکنم که از منت غرت کشور هاى همسايه
خلاص بشويم: بنده کوچک وخدمت کزار تکتک وفرد فرد افغا نستان عزيزم
بيايد دست به دست هم بديهيم وتعصب قومي وقبيلىي را کنار بگزاريم
با احترام قارى امين نادرى از ويلايت بدخشان والسوالي درواز نسي: قريه شاخدره
قشلاق غومى قوم نواباد يون فرزند قاري صاحب قدرت الله ؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است