بازداشت مرد آدمخوار در پاکستان
 
تاریخ انتشار:   ۲۳:۱۲    ۱۳۹۳/۱/۲۶ کد خبر: 70195 منبع: پرینت

پولیس پاکستان روز دوشنبه مردی را به اتهام آدمخواری بازداشت کرد.

جمجمه‌ای در خانه این مرد کشف شده که احتمالا متعلق به یک نوزاد است.

این مرد که در روستایی دورافتاده در ولایت پنجاب زندگی می‌کند، سه سال پیش نیز به همراه برادرش به اتهام آدمخواری دستگیر شد.

به گزارش رادیو فردا(Radio Farda) به نقل از خبرگزاری فرانسه، آدمخواری در پاکستان جرم نیست و به همین دلیل، وی و برادرش در آن زمان به جرم بی‌احترامی به اجساد دیگران به دو سال زندان محکوم شدند.

او این بار نیز اعتراف کرده که به همراه برادرش، جسدی را از گورستان دزدیده‌اند و با هم خورده‌اند.

برادر این مرد در حال حاضر فراری است.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   گرچه کار کریه واز هر حیث منفور است ومرتکب حرام گردیده وقابل مجازات است اما جرمش بزرگتر از حمید گل ومشرف و... نیست اینها انسان های مرده را از قبر بیرون وتناول مینمکایند وانها انسانهای زنده وملیونها افغان را به قتل رسانیده وبه مرگ محتوم مینمایند اینها از انسانهای بیجان استفاده نموده بدون ضرورت قبر ها را نبش وجنازه ها را بیرون اورده میخوردند ولی سر دمداران ای اس ای از بیش تر از سه دهه انسانهای زنده ومتحرک را بیجان نموده ملیونها فامیل را به ماتم می نشانند در حالیکه ما عمل شنیع مرده خوران را محکوم نموده ان را مذموم میدانیم بد ازان عمل غیر انسانی وغیر اسلامی نطامیان طماع همسایه خودرا نیز محکوم میدانیم خداوند هردو را به جزای اعمالشان برساند
جانداد از جاغوری

>>>   ...برسراین قسم انسان اصلا اینها حیوان اندنه انسان و شاید انسان خوردن توسط انسان از نظر مفتی های انها حلال باشد دولت پاکستان این دوبرادرباید اعدام نمایند تاازین اضافه برجسد انسان های مرده توهین نگردد .
ف ازکابل

>>>   در دین های مختلف مرده گان به اشکال مختلف ازبین میروند.بعضی ها دفن میکنند، مثل مسلمانان و عیسوی ها و یهودی ها و بودایی ها. بعضی ها میسوزانند، مثل هندو ها. بعضی ها در سر کوه در یک قلعه میگذارند تا زاغ ها بخورند. در امریکای جنوبی در زمان های قدیم در داخل غار های کوه پنهان میکردند. در در بار فرعون ها مومیایی میکردند و بعضی ها هم میخورند. و درین اواخر بعضی ها اول میسوزانند و بعداً خاکستر جسد را در ماشین های مخصوص زیر فشار و حرارت زیاد به الماس تبدیل میکنند و در گردن و یا دست خود طور یاد گاری میبندند. اما این کار در حدود ده تا بیست هزار دالر هزینه میبردارد.

>>>   هـــــر عــمــل بــد ازين سرزمين منحوس سرميزند روزي رسانه ها اعلان ميكنند كه يك پاكستاني را به جرم تجاوز به جسد زن مرده دستگير كردند روزي اعلان ميكند كه يك فرد را به جرم فروش گوشت سگ دستگير كردند .حالا خوردن انسان كه شايد ... هم گوشت يكديگر را نخورند بجز پاكستاني ها كه در همه افعال بد از همه جهان پيشتاز هستند همين مواد مخدر ريشه اش در پاكستان است چند سال پيش يكي از سناتوران امريكائي با انتقاد از سي آي اي گفت شما براي تحويلدهي يك فرد پاكستاني به امريكا براي پاكستاني ها پول زياد پرداخته ايد در حاليكه يك پاكستاني حاضر است در مقابل 50 دالر ... تسليم كند مردم افغانستان اگر غريب يا فقير هم هستند هيچوقت تا اين اندازه ذليل نبودهع اندكه مانند پاكستاني ها چنين اعمال وحشيانه ئي انجام دهند حالا كسانيكه به پاكستان جاسوسي وخدمت ميكنند بايد تجديد نظر كنند
گيلگمش


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است