جسد 4 کارمند در ولایت هلمند پیدا شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۸    ۱۳۹۳/۱/۲۶ کد خبر: 70172 منبع: پرینت

جسد 4 کارمند یک شرکت ساختمانی اعمار تاسیسات اردوی ملی، در ولایت هلمند پیدا شد.

آمر مطبوعات فرماندهی پولیس ولایت هلمند می گوید: این 4 تن چند روز پیش، زمانی که در حال رفتن به شهر لشکرگاه بودند در ولسوالی گرشک ربوده شدند.
این افراد پس از یک روز ربوده شدن با شلیک گلوله به قتل رسیده اند.

اجساد این افراد با همکاری بزرگان قومی به شهر لشکرگاه منتقل گردیده است که براساس اظهار شاهدان یک دست نویس نیز همراه اجساد یافت شده است که درآن افراد کشته شده طرفدار حکومت خوانده شده اند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   پس مردم افغانستان بدانند که طالب تحت نام اسلام وبه بهانه موجودیت خارجی ها فقط افغان های بی گناه ومسلمان را شهید می سازد . آیا این کارمندان چه گناه داشتند فقط به خاطرآبادی وطن کارمیکردند اگرهمین تاسیسات ساخته شود چه نقصی برای طالب است وخدانخواسته اگرطالب حکومت را بدست بگیرد خودش نیزمیتواند ازاین تاسییسات استفاده کند . خوب است که روزبروزهویت این وطن فروشان وغلامان پاکستانی افشامیشود .
نعیمی

>>>   گر طرفدار پاكستاني ها مي بودند كشته نميشدند

>>>   ای کاش دوکتور نجیب الله زنده میبود که به قاتلین و خاینین مانند جنگ جلال اباد درس عبرت میداد و قاتلین جرات جنایت کردن را نمیداشتند.
هموطن

>>>   خداوند جزا این ...ها را بدهد آنها صرف افراد ملکی و کارگر های بودند که برای پیدا کردن یک لقمه نان حلال دور از فامیل مشغول کار بودند هیچ ارتباط با دولت نداشتند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است