درخواست زلمی رسول از کمیسیون انتخابات
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۳۵    ۱۳۹۳/۱/۲۶ کد خبر: 70171 منبع: پرینت

دکتر زلمی رسول نامزد ریاست جمهوری از کمیسیون انتخاباتی می خواهد تا آرای مردم را از آرای تقلبی جدا کنند و نگذارند با آرای مردم افغانستان معامله صورت گیرد.

وی که در جمعی از نامزدهای ریاست جمهوری سخن می گفت از کمیسیون های انتخاباتی خواست تا شفافیت و روند غیر جانبداری نهادها را حفظ کنند تا اعتماد تمامی نامزدان و مردم افغانستان را با خود داشته باشند.

این نامزد انتخاباتی همچنین تاکیدکرد که تنها حکومتی در افغانستان مشروعیت خواهد داشت که در نتیجه آرای پاک مردم افغانستان روی کار آید.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   آفرین جالب است

>>>   داکتر زلمی رسول خود تقلب بسیار کرده است...

>>>   توره چی او .... تو خود چیزی نداری و نباید درین باره چیزی بگویی
اجمل(پنجشیری)

>>>   راست ګفته دبل عبدالله از هرات ومزار ونورستان ۸ هشت لک
رای تقلبی راد که باید رای سیاه وسفید ازهم جداګردد
این را برایم یک عضوی کمیسون سمعی شکایات ګفته است
ازجیب خودم نیست
جاوید هرات

>>>   دکتر زلمی رسول این سخنت است آیا عملت هم گواه این است.
حلیمی از ایران

>>>   براي همين اجمل كمي درس ادب واخلاق بدهد همه پنجشيري ها اينطور نباشند !
همه حرفش پر از بي ادبي خدا ميداند اين از لغمان است از وزيرستان شمالي است يا ار كدام جاي ديگر
ادب واخلاق اين اجمل نمايندگي از طرفداران داكتر صاحب عبدالله ميكند يعني همه همينگونه افراد هستند

>>>   آفرین ؛ بګیر که نګیرت!!!
وحیده بدخشان

>>>   متاسفانه کمیسیون انتخابات آنقدر ضعیف و بی برنامه بود که حوصله نامزدها تمام شده و هر یک راهکار ارائه میکنند در تمام دنیا دوازده ساعت بعد از انتخابات نامزد پیشتاز مشخص میشود اما در افغانستان نمیدانم با چه تکنولوژی شمارش صورت گرفته که بعد از دوازده روز هنوز چیزی مشخص نیست اگر با بند انگشت هم شمارش میشد حالا باید تمام میشد نمیدانم این همه تاخیر یا بخاطر ناواردی بیش از حد کمیشنر هاست یا کاسه ای زیر نیم کاسه گیر افتاده

>>>   در یک موتر سرویس چهار دانه شیر سفر میکردند که ناگهان یک روبا هم سوار بس شد. این چهار شیر باهم قصه وخنده می کردند تقریبا درحدود بیشتر از دوساعت باهم خنده وشوخی داشتند دل روباه به ترکیدن امد و آواز خود را بلند کرد وگفت برادر ها ما پنج شیر ها کجا میرویم .حالا جناب زلمی رسول که نه رای دارد ونه جای اوهم ادعا از رای پاک وناپاک خود حرفم میزند به خدا شرم است به همچو نامزدانیکه رای اروده نمیتواند.
با احترام حقجو پروانی

>>>   متقلب درجه اول خود زلمی رسول است. دیگری امیدی جز تقلب به پیروزی نداشت. حالا این جناب عالی هم داد از پاکی و انتخابات عاری از تقلب می زند...بسیار جالب و خنده دار است. اگر رای نا پاک نباشد خودت به مقام 8 با ارصلاح صاحب تنگاتنگ رقابت میکردی....گونگه عزیز نمی دانم سخن گویک اش که شعار این تکت متقلب را اختراع کرده بود حالا در کجا است (وحیدک عمر) جنرال صاحب دوستم پرسان ات را میکرد ودر صحبتهای 3 روز قبل از انتخابات نام ات را ذکر کرد....خود را محکم کن و فرار نکنی....همرایت کار دارد.

>>>   آقای حقجو پروانی
آیا تاریخچه پنجشیر را بیان کردی چطور؟؟؟ اگه اینطور است، دبل عبدالله از کدامش است؟؟؟
بابه زیزا

>>>   افرین بر زلمی رسول

>>>   جالب است بخدا ، شرم کو اگر مسله تقلب و واسطه نمیبود زلمی جان از طرف آخر اول میبودی همه میدانند که بیشترین تقلب به نفع خودت صورت گرفته . او از کمپاین هایت معلوم بود که پولیس مردم را به زور لت وکوب برایت جمع میکرد.
خلعت از کندوز

>>>   ما همه ی پشتو زبان پشت بان زلمی رسول هستیم ما دعا می کنیم که کشور ما ابات کند زنده باد افغانستان

>>>   انهاي كه از كا ميابي داكتر صاحب عبداالله خوش نيستند براشان از خداوند صبر ي جميل ميخواهم وتقاضادارم كه. همه رادر اينه خود نبيند سربلند باد دوستان داكتر سر نيكون باد دشمنان ما به اوميدي بيروزي

>>>   زلمی رسول خود یک کوچی هست.
ایشان کارشان با کار کرزی یکی است و هر دو از طالب حمایت می کند، خود کرزی بعد از 12 سال حکومت تنوانست با موفقیت طالبان را صندلی ریاست در افغانستان دهد، کار بسیار بزرگی در تاریخ خدمت به افغانستان کرده است. ماشا الله.
هر دو در فساد داخل افغانستان دست دارند، و عاملین فساد حمایت می کنند و اگر حمایت نکنند کاری هم به کارشان ندارد.
کسانی که خوب باشند ترور می شوند، و می گویند طالبان چنین کاری کرده.
چرا ما یک افغانستان آباد و مستقل درست نکنیم، برق، آب بهداشتی، جاده آسفالت، شهرداری منظم، دانشگاه های با کیفیت، سیستم اداری شایسته سالاری، استادان شایسته نه قوم پرست. ماشالا قوم پرستی کرزی و آن کوچی همه را دعوت کرده و گفته بیایید بخورید پول مفت است، مردم افغانستان گوشنه باشد و با هم اختلاف داشته باشد آمریکا هم باشد، جیب ما هم پر میشه.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است