احمدشاه وحید، معاون وزارت فواید عامه ربوده شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۳/۱/۲۶ کد خبر: 70167 منبع: پرینت

احمد شاه وحید معاون وزارت فواید عامه ربوده شد.

سخنگوی وزارت فواید عامه با تایید این خبر گفت: احمد شاه وحید معاون وزارت فواید عامه صبح امروز سه شنبه در ساحه 315 خیرخانه شهر کابل توس افراد مسلح ناشناس ربوده شد.

وی در حال رفتن به محل کار خود بوده است که ابتدا راننده وی توسط شلیک گلوله زخمی و سپس آقای وحید ربوده شد.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   دولت باید هرچه زودتر در این مورد اقدام کند و مجرمین را بل فعل در ساحه بدون محکمه مردار نماید. اگر امروز معین یک وزارت با داشتن امکانات امنیتی ربوده میشود پس یک تاجر بیچاره چی خواهد کرد؟
کابلی

>>>   نظر به مدیریت که جنرال صاحب ظاهر دارد انشااله بزودی پیدا خواهدشد.و صد درصد مجازات شوند.

>>>   من هم این خبر را صبح از رادیو شنیدم پس کار اخططاف چی ها جور است.

>>>   تما كار كمپني هاي سرك سازي وساختماني است كه از او رنجيده باشند وانتقام ميگيرند امنيت ملي افغانستان در خواب است از هيچ چيز خبرندارد بايد براي اينها از آي اس آي يك استاد آورده شود تا براي شان درس و آموزش بدهد

>>>   امنيت ملي افغانستان را بگذاريد به انتقام گيري هاي شخصي ودسيه سازي براي ديگران درين راه به هر كاري آماده هستند مثلا از طريق ايميل هاي شخصي ديگران دزدانه به يك آدرس از طرف خود ايميل روان ميكنند وبراي اينكه صاحب ايميل نتواند بفهمد پسورد ايميل را هم تغير ميدهند آي اس آي صد ها درد سر براي حكومت افغانستان ميسازد اما امنيت ما معلوم نيست مصروف چي است ؟ در طول 13 سال يكبار نشنيديم كه يك مشكل براي پاكستان ساخته باشد يا در داخل پاكستان حادثه را صورت داده باشد دليل اين ناكامي ها اينست كه اين ارگان يك شركت امنيتي خصوصي است ازيك سمت و يك قوم

>>>   معاو ن صاحب پیسه داراست ایلا میشود بچه غریب بیگواکراختتاف شود پیسه راازکجاکند مجبورلت ظالمان زاتحمل کند

>>>   پیسه ها را که از کمپنی ها و شرکت ها گرفته بود، باید دوباره به همان صاحبان کمپنی ها و شرکت ها بپردازد.

>>>   این کارهای دزدان ....است، غرب کابل را استاد سیاف گرفته و شمال کابل را پنجشیر. مردم شریف کشور با ریاست جمهوری دبل عبدالله انتظار بیشتر ازین را داشته باشد.
افغان ملتی

>>>   در هر جایکه آدمهای... باشد حال شان از افغانستان کرده هم بدتر میشوند چون این عمل هم در مرکز... یعنی خیرخانه صورت گرفته است، میتوانیم بگوییم که این همه کارهای جنگسالارا هستند، قتل و کشتار، رشوت، جنگ، غلامی، تقلب، دزدی... بالاخره برایتان بگویم که جنگسالارا بیسیار آدمهای... هستند.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   فکرمیکنم رشوتت بیسارگرفته بود به ریاست اختظاف حسابی میدهد فایده کرده ویانقص

>>>   غصب ، چور ، بی ناموسی ، اختطاف و توهین به دیگران کار فقط و فقط ... است، اینها شهر کابل را به یک شهر پر ماجرا مبدل کرده اند.
احمد هراتی

>>>   خانه های مردم مسکین و بیچاره را که نان خوردن ندارند در نقشه سرکها برابر کرده و از مردم های پول دار پیسه گرفته و نقشه سرکها را تغیر میدادند. خانه و زمین شان کمتر از نصف قیمت استملاک شده و پول سالهاست که پرداخت نمیشود. کوچ و اطفالش در روی سرک مانده و هرچه عذر میکند میگویند که قانون دولت است.
حتماً بدوعای کدام مسکین بیچاره گرفتیش، ای کاش تمام این ... در همچو مصیبت گرفتار شوند تا از دل مردم غریب و بیچاره بیایند. اطفالشان نان و خانه بخواهد و انها مثل مردم غریب حیران بانن که از کجا کنیم.
اطرافی


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است