بنیاد انتخابات آزاد طرفدار اشرف غنی است!
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۹    ۱۳۹۳/۱/۲۲ کد خبر: 69931 منبع: پرینت

نادر نادری و زینب نادری از جمله طرفداران اشرف غنی احمدزی یکی از سه نامزد مطرح ریاست جمهوری هستند.

آقای نادری رییس فیفا یا "بنیاد انتخابات آزاد و عادلانه افغانستان" و خانم اش رییس تلویزیون سبا است.

تلویزیون سبا سه ماه است که بدون وقفه به نفع اشرف غنی تبلیغات می کند. صاحب تلویزیون عبدالسلام رحیمی نام دارد که او هم عضو ارشد فیفا است.

دو روز قبل، آقای نادری گفت که میزان تقلب انتخاباتی به اندازه نیست که مشروعیت انتخابات را خدشه دار کند. این ادعا را اشرف غنی و عده دیگری از اعضای فیفا مثل جانداد اسپین غر و غیره هم تکرار می کنند.

دیگر اینکه نادری و رحیمی از زمان کنفرانس بن و لوی جرگه اضطراری در مدار اشرف غنی و خلیلزاد می چرخیده اند.

من با اینکه اینها بعنوان یک شهروند از کی حمایت می کنند، کاری ندارم. ولی وقتی اینها زیر نام یک سازمان بیطرف و مدنی به تقلب سازمان یافته سرپوش می گذارند، معلوم است که گپ در کجا است!

اگر عده ای تا حالا سخن از تقلب گسترده می زدند منظور شان زلمی رسول بوده است. حال که او از صحنه بیرون شده است، خیلی ماهرانه می خواهند که دستگاه تقلب کرزی را پاک جلوه داده و در اختیار غنی قرار دهند.

منان ناصح


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   منان ناصح درست نوشته است. نادر نادری معروف به اسیر قفقازی (بین رفیقان اش خاصتاً از دوران محصلی) مدت زیاد است که صدقه و قربان خلیزاد می شد و پروانه وار گردش می چرخید. این اسیر قفقازی خود خواه بی دین، که خود را عقل عالم می داند اشتباهات زیاد کرده. اگر متوجه شده باشید، در این اواخر تیل بند کرده تیل بند کرده پشتو صحبت می کند و یخن های خامکی قندهار به تن می کند. انشالله ما مردم مظلوم را از شر اعصاب خراب، مریض و بی دینان در پناه خودش نگاه دارد.

>>>   این تقلب کثیف این آقایان عاقبت بدی برایشان خواهد داشت در سیل طوفان مردمی گیر خواهند کرد
که به درگ واصل خواهند شد با اربابان یهودی شان به جهنم خواند رفت انشاالله بابرنده شدن داکترصاحب
عبدالله بجز پوچی وبی خاصیتی دیگر چیزی نصیبشان نمیشود

>>>   نادری وکسانی دیگر اگر بخواهند از کسی حمایت کنند قبر خویش را بدست خود میکنند چون مردم متوجه اوضاع میباشند لهذا اگر دعوای مسلمانی داریم پس باید خداوند متعال را شاهد وناظر دیده وبر حق مسوولیت خویش را ادا سازیم واز فیض دعای مردم برخوردار شویم .

>>>   اشرف‌غنی احمدزی که از سوی یک نهاد نامعلوم جهانی، نام دومین متفکر جهان را به خود اختصاص داده، در این سخنرانی نشان داد که فضیلت، تقوای علمی و شعور اندیشمندانه چیست و چرا او افتخار دست یافتن به چنین لقبی را داشته است!!
اگر واقعاً آقای احمدزی دومین متفکر جهان باشد، باید گفت که وای بر جهان و وای بر علم و وای بر اندیشه!! چون سخنان آقای احمدزی حتا در حد یک آدمِ بی‌سواد که هرگز مکتب نرفته و درس نخوانده هم قابل قبول نیست! آقای احمدزی با این سخنان نه تنها به مردم افغانستان اهانت کرد، که حتا به جهان علم و اندیشه نیز توهین بزرگی را روا داشت

>>>   درشرایط فعلی اشرف غنی کاندیدی مناسب شمرده میشود

>>>   تلویزیونهای سعید کیانی طلوع و طلوع نیوز نیز جنایت انتحاری با تلویزیون سبه مینمایند و همه دست بدست هم داده- غنی کوچی را پشتیبانی مینمایند.
کابلی

>>>   نادر نادری می خواهد مردم را فریب بدهد وبالای تقلب های وسیع وگستردهء که برای به پیروزی رساندن اشرف غنی صورت گرفته است ، خاک بیانداز وپرده پوشی نماید.اما آقای نادری این را باید بداند که آن زمان گذشته است که تو بتوانی به چشم مردم خاک بپاشی که گویا تقلب صورت نه گرفته است. حالا مردم از برکت تکنالوجی وتخنیک توانسته اند، که تقلبات رهبری شده را در ویدو های مستند ثبت نمایند ودر انترنیت در معرض دید وتماشای مردم بگذارند که سند واضح وروشن بر عملکرد غیر قانونی کسانی است که می خواهند از طریق تقلب ، جعل وتذویر بر سر نوشت مردم حاکم گردند. بناءٌ هیکسی نه می تواند مردم را فریب بدهد مردم حالا خوب میدانند که میخواهد که از طریق تخلف ، جعل ، تذویر وفریب خودرا به کرسی ریاست جمهوری برساند.

>>>   نادر نادری از اول هیچگاهی بیطرف نبوده است۰ تقلب و جهت گیری او هم از همین اصل ریشه میگیرد۰ ولی اینکه بنام (آزاد و عادلانه) میخواهد عوام را فریب بدهد آن دیگر یک خیانت و جفا در حق مردم است۰

>>>   احد اقل در داخل شهر کابل - نیاوردن برگه های رای به رای دهنده گان - یک تخلف سازماندهی شده و جنایتکارتر از تخلف برادران طالب جنایتکار این طالبان بیفرهنگ نکتایی پوش بود.
نوروزی

>>>   تقلب عمدتا سمت شمال و پنجشیر ازسوی دبل عبدالله صورت گرفته .و در ولایات قندهار هلمند از سوی طرفداران زلمی رسول .در جاهای که اونجا داکتر احمدزی بشترین رای داشت تقلب صورت نگرفته مثل لوگر فراه کاپیسا ننگرهار خوست پکتیا پکتیکا لغمان زابل کنر کابل غور غزنی نورستان وردک شبرغان فاریاب قندوز بغلان.این عبدالله است که باید جواب این همه تقلب بدهد .هیچ کس نمیتواند ازین خیانت در حق مردم چشم پوشی کند.
حمیدبغلانی

>>>   از همان سمتی که بمب و انتحاری می آید تقلب و خیانت هم از همان سمت می آید۰ به لحاظ خدا بشرمید و اصلاح شوید۰

>>>   اینها همه چوچه یهود هستند و ما مملت مجاهد جواب این ...ها را خواهیم داد منتظر باشید وقت کم مانده
اجمل(پنجشیری)

>>>   ای برادران، این خائنین همه دست شان را یکی کردند، حتی کرزی... هم از این... متعصب حمایت می کرده و این نامزد مورد جمایت اش بوده است، زلمی رسول را در ظاهر ولی تمام تقلب که صورت گرفته است به نفع آقای احمدزی بوده است.برنده داکتر عبدالله است، در صورتیکه اینها بخواهند باز هم به تصاحب قدرت ادامه بدهند و یک ...غربی را بر سرنوشت ما حاکم سازند، باید مردم دست به کار شوند و قیام کنند.
با احترام،جهانگیر خراسانی........

>>>   اگر به واقعیت رای تقلبی ونا پاک ا زرای پاک جدا شود به نفع احمد زی تمام میگرد د پس طرفداری وعدم طرفداری این وان به نفع وضرر احمد زی نبوده بلکه باید دولت داشته باشیم که به حمایت ورای پاک مردم کامیاب شده باشد نه به تقلب وخیانت ودزدی که پنجسال اینده باز هم دزدی نمایند ودار وندار مردم را به چپاول برند دیگر حوصله نیست اگر به نام عدالت چیزی وجود داشته باشد در همین جا وهمین وقت به کار گرفته شود تا به بحران کشور خاتمه داده شود هیچ رهبر خوش نباشد که دریک قسمت کوچک حاکمیت داشت باشد باید دولت وحاکمیت سراسری داشته باشیم .
باحترام بی غم

>>>   ...بر هر کسی که به بهانه های مختلف و از مجرا های گوناگون مثلی فیفا و همسال آنها اراده ملت دردمند افغانستان را به مسخره میگیرند.
اگر نادر نادری هم چنین ...میکرده باشد...به وی هم ...
دردمند وطن

>>>   حمیدبغلانی، حتماً عینک هایت را سرچپه پوشیدی۰ متقلب ها شناخته شده اند و همه میشناسند آنها را۰

>>>   دوستان عزیز:
مردمان بلندپایه ومقامات همه به نفع یک کسی هستندوفکرآینده خویش را دارند این قانون که میگه افراد دولتی یاسازمان های بی طرف حق مداخله درانتخابات راندارند فقط وفقط سرپاین رتبه هاتطبق میگردد.دیگراینکه زلمی رسول یک بهانه بود که زهن مردم را درآنجامصروف نموده بود اصل نفر جناب اول آقای غنی است که درپست های مختلف هم اورا سهیم داشته بود ونفرمورد نظرهمین است.
نقــــــــــــــــــوی

>>>   رای مردم شریف و مقاومتگر پنجشیر به کاندیدای ریاست جمهوری،از زبان جناب عارف سروری ریس پیشین امنیت ملی
1 داکتر صاحب عبدالله عبدالله 65305 رای
2 استاد عبدالرب رسول سیاف 1850 رای
3 زلمی رسول 1303 رای
4 اشرف غنی 0 رای
مردم سمت شمال به خصوص پنجشیری های نازنین این چوچه یهود را شناخته اند و از کوچی گری و بربریت خسته شده اند،تشکر پنجشیری های عزیز از انتخاب بجای تان ،سمت شمال و به خصوص پنجشیری های که در کابل زندگی میکنند هم با شما یکدست شده و رای صفر را برای این کوچی برگزیدیم

>>>   درشرایط فعلی اشرف غنی کاندیدی مناسب شمرده میشود
وطن

>>>   تقلب عمدتا سمت شمال و پنجشیر ازسوی دبل عبدالله صورت گرفته .و در ولایات قندهار هلمند از سوی طرفداران زلمی رسول .در جاهای که اونجا داکتر احمدزی بشترین رای داشت تقلب صورت نگرفته مثل لوگر فراه کاپیسا ننگرهار خوست پکتیا پکتیکا لغمان زابل کنر کابل غور غزنی نورستان وردک شبرغان فاریاب قندوز بغلان.این عبدالله است که باید جواب این همه تقلب بدهد .هیچ کس نمیتواند ازین خیانت در حق مردم چشم پوشی کند
شمال

>>>   اوبچه نام پنجشیری رابدنکن.
ایمل

>>>   پنجشیریها متعصب نیستند چرا که همه شان به یک پروفیسور صلحدوست رای داده اند. نه به ...
صلح دوست

>>>   اشرف غنی غلام حلقه بگوش اسرائیل بوده ملت اصیل این مرزبوم که در تضاد با خایننین٫ ملی٫ جواسیس و وطفروشان بوده٫ هیچ گاهی اله دست اسرائیل (اشرف غنی مزدور یهود و خلیلزاد یهودی) را نمی گذارند که در دولت اسلامی افغانستان حکمروائی به دستور کفار نمایند. این دو میخواهند که افغانستان را از اسلامیت خارج بسازد مانند اسپانیه٫ دوبی سعودی و غیرره٫ این دو...یهودی ارمان یهود سازی افغانستان را همراهی طرفداران مزدور خود به گور ببرند. ملت سر بکف و پاسدارن اصیل این سرزمین به قیمت جان شان ازین وطن دفاع خواهیم نمود... بر وطنفروشان متقلب و جواسیس یهود و نصارا.
سلیم از کابل

>>>   عصر و بازار ... غاصبان زمین بسته ، یک تعداد پنجشیری ها اگر به دبل عبدالله رای میدهند خواب های شیرین ادامه چور و دزی را میبینند . اگر دولت موفق نشود شما خواهد دیدید که مردم چه بلای به سر این... میاورند.
مبارز

>>>   محترم اجمل پنجشییری نام مجیبالرحمن رحیمی است سخنگوی داکترصاحب عبدالا میباشد درلندن همسایه مااست

>>>   رای داکتر صاحب عبدالله یک رای سمتی وحزبی است ولی رای اشرف غنی یک رای افغانستان شمول است که نه به یک قوم ونه به یک ملیت ونه به یک سمت ارتباط دارد شما کمی فکرکنید هر کس که در این مملکت حقیقت را کفت او بد است

>>>   راي داكتر صاحب عبدالله راي قومي است راي داكتر صاحب اشرف غني راي براي پلان كاري برنامه وپيشرفت افغانستان است به همين دليل پيروز هم ميشود

>>>   سلام به همت تو احمدزی همه چوچه های روس ویهود ونصارا
را سروپاچه ساختی وکامیابی حتمی ازشما است
شوکت

>>>   رای اشرف غنی رای سمتی ، قومی وافغان ملتی است به اشرف غنی تنها افغان ملتی های متعصب مثل اسماعیل یون وچند ازبیک بیچار که دوستم آن هارا وادار نموده رای داده اند رای داکترعبدالله رای مردمی است واز هر گوشه وکنار افغانستان مردم بدون جبر واکراه به اختیار ورضایت خود به صندوق وی رأی خودرا ریخته اند.

>>>   الکفر ملة واحدة
نادر مادره وخانمش و... همه دست پرورده ومغزشوی شده ای خارجی ها همه یکی اند چندی قبل اظهارات خانم یهودی غنی احمد زی را همه خواندید که وعده سپرده همه زنهای افغانستان به زور باسلام اورده شده وانها را مسیحی خواهد ساخت خداکند که قدرت سیاسی افغانستان بدست این داعیه ای مسیحیت نرسد وخدا نکند که او خانم اول افغانستان شود ونادر نادری وخانمش هم باو بپیوندندواز داخل هم فوزیه کوفی وشکریه باریکزی وسیما سمر با انها یکجا شوندمگر اینکه اراده ای خداوندی این باشد که این کشور اسلامی بعد از سیزده قرن ازدین حنیف منصرف شوند ویا اینکه اراده ای پروردگار این است که این کشور گورستان معاندین دین شوند
نیم جان از نیم روز

>>>   تمام مداری ها، فاشیست ها...چوری فروش ها، خلقی ها، قوم فروش ها، و ... در تیم غنی هستند۰

>>>   من به داکتر صاحب اشرف غنی خان رای دادم به امید آنکه بالاخره سیتیزن ایالات متحده شوم. چه اشکال دارد که افغانستان منحیث یک ایالت امریکا شود و مقتدر منطقه شود؟ ...

>>>   سلام
من کارمند صبا هستم و این حرف ها واقیعت دارد در ضمن نادری شوهر خواهر محترم رحیمی میباشد و کارمند صبا را مجبور ساخته اند تا به اشرف غنی رای داده و فوتوی آنرا را به بخش منابع بشری تلویزیون صبا بدهند در غیر آن از کار منفک میشوند
علی رضا

>>>   تقلب از طرفهای میاید که انتهاری میاید بشرمید...

>>>   بنیاد انتخابات آزاد وعادلانه صرف درحد یک نالم وجود دارد در واقعیت یک بنیاد خائن بوده که یک تعداد از افراد... گرد هم جمع شده وهرچه که دلش خواست همان کار را انجام میدهد حتی در استخدام کارمندان که در پروسه استخدام بینهایت غیر عادلانه توسط حلقه خاص همین بنیاد تصمیم گرفته میشود .
یوسف هاشمی

>>>   پنچری جان!
زود زود تعصب و تنگنظری را دامن بزن که دشمنان مردم ما از تو تشکری مینمایند و تو انقدر باین کار عجله داری که گوئی فردا برایت ناوقت است،
داکتر صاحب غنی یک شخصیت علمی و ملی است که تمام ملت به علمیت انها احترام دارند و تو که بی سواد هستی ارزش ها را نادیده میگیری،
اراء داکتر صاحب غنی به کل افغانستان تعلق داشته به سمت و قوم محدود نیست و انشاء الله در نهایت کامیاب هم میشود زیرا اراء تقلبی و جعلی هیچ ندارد و از کارکنان کمیسیون انتخابات براساس روابط هم سوء استفاده را نکرده است، یکی از دلایل اصلی کمبود اوراق رای همانا تقلب است که منطقا 600 ورق در مدت دو- سه ساعت ممکن نیست که تمام گردد و مصر عادی 600 ورق حد اقل 10 ساعت وقت ضرورت دارد و در اخر:
خوش بود گر محک تجربه اید بمیان -- تا سیه روی شود هرکه درو غش باشد

>>>   کسانیکه بی فرهنگ است بی علم و دانش است
بد داکتر صاحب اشرف غنی را میگوید
کسانیکه خاین است دزد است چرا از آنها نمیگوید

>>>   خوب است اگر طرفدار با شند به خاطر که تیم داکتر صاحب اشرف غنی به ازای مردم اول است .

>>>   رای تمام مردم افغانستان به متفکر جهان داکتر اشرف غنی احمد زی است . چراکه دست شان به خون ملت بچاره آغوشته نیست .اومیتواند مملکت را از فساد اداری ، چور ، غصب زمین های دولتی وشخصی نجات دهد .
بااحترام ی. س. ش. پ

>>>   این بنیاد ها همه فروخته شده میباشند وتوسط کشور ها واشخاصی مانند اشرفغنی ساخته شده اند اگر قبول نمیکنید یکبار مدارک عایداتی واکمالاتی این بنیاد هارا ببینید که به صد ها هزار دالر از کی ها واز کدام کشور ها میگیرند همه ای این بنیاد ها به خیر ملت ومردم افغانستان نیستند این ها همان غلامان وفروخته شده گانی هستند که منافع کشور های دیگر رادرافغانستان تامین میکنند

>>>   خدمت تقوی جان و کابلی جان!
دوستان من نظرات خوب شما را دنبال میکنم و به درستی میشناسم که نظرات شما خار به چشم اوغان ذلتی ها پاشیده و یکی به نام ایمل اوغان و دیگری به نام این و آن بین ما تاجکان میخواهند تفرقه به اندازند اما کور خواندند پس از شما دوستان و تاجکان تقاضا دارم تا هوشیاری خود را درین زمینه حفظ کنید،و به کوچی گری و بربریت نه بگوید واسلام در پناه ایزد متعال باشید
اجمل(پنجشیری)

>>>   به شوکت خانم
شوکت خانم بارکلا تا به حال جای پای تجاوز اربابان صاحبان آنزماند یعنی روس ها وانگلیس ها از افعانستان
خوشک نشده که آن هارا پنجشیری ها دواندن اون چکمه پوش ها ونصارا یی ها یهودی ها که صا حبان
شما ... بودن تو حالا پنجشیری هارا به روسی بودن متهم میکنی این یک کلمه را خوب آویزان گوشد
بکن ازمن به تو نصیحت ودین باشیه اینه از پدر کلانت یعنی لیلن گور باچوف بپرس بگو چکسی شمارا از
افغانستان بیرون انداخت یعنی آن..هیج وقت بتو نصیحت نکرد که افغانستان جای... همچون
شما نیست کشور افغانستان نیازی به افرادی مثل شما واشرفک یهودی ونصارایی نیست شما ها.عقده
وکینه مزدوریتان را دارید به اجنبی به بیگانه پرستی به غلامی چون پنجابی ها واعراب جاهل وای برشما
به این عقده های کورتان که توان هیچ کاری را ندارید نه دشمن خوب برای افعانستان شدید نه شهروند خوب
بمانید مثل یک اجیر بی کفایت تماشا کنید حساب کنید که پنجشیری چه وقت وزیر میشن چه وقت ریس
پس عقل ... حق شهروند بودند را چه وقت ادامی کنید یا اینکه قسم خوردید برای همیش مزدور وغلام
بیگانگان باشید
با احترام سمیع نظیری

>>>   من یکی از کارمندان سبا و اداره هماهنگی هستم، این مطلب صد در صد واقعیت دارد، بخدا!

>>>   متاسفانه که داکتر صاحب اشرف غنی تیم ... را با خود یکجا ساخته وگرنه شخصیت متفکر وروشنفکر هستند ولیاقت کرسی ریاست جمهوری را دارند......
بغلانی

>>>   چرا این همه جنگجالها وفاش ها بیائید تا یک ملت شده خود را اباد کنیم نه دیگران اجمل جان... الفاظ شما کاملاً غیر قابل قبول بوده وازسایت محترم خواهشمندم که چنین الفاظ را به نشرنسپارد تا وطنداران مان دیگرشاهید قوم گرائی ها نباشند واینکه من خودم یک تاجک هستم ازولایت غور کاملاً بانظرهای اجمل جان پنجشیری مخالف هستم واز سایت محترم جداً تقاضا مندم که چنین الفاظ را به نشر نسپارند

>>>   بالخره معلوم شد که - مرد متفکر؟؟؟جهان نبوده - بلکه مرد متقلب جهان بوده/ اگر باور ندارید -در همین تصاویر اوغان کاغذ یا افغان پیپر نظ اندازی نماییید.
ویس بغلانی اصیل- نه بغلانی ناقل ومهاجر

>>>   مرد متفکر جهان چه کاری چه؟ یک مجله انگلیسی به کمک دستگاه استخبارات انگلیس یک دسیسه تبلیغاتی درست کرده اگرنه آش که در دیگ بود در کاسه آمده و برای همه معلوم است۰
آهنگر

>>>   اجمل... شما را به سیاست چی من اگه جای تو بودم هیچ وقت از سیاست گپ نمی زدم اصلا شماها مرد سیاست نیستید در هرجای که شما هستید اونجا پر از ظلم در حق مردم غصب اموال مردم تعصبات قومی بین مردم. فحشا اونجا است...گپ از سیاست نزن.
حمیدبغلانی

>>>   همه مردم وطن دوست و پاک از اشرف غنی حمایت میکند چون یک دستش از فساد و دست دومش از کشتار مردم بیگناه کابل پاک است، مردم با اشرف غنی است و غنی بابا رییس جمهور آینده کشور برای ده سال خواهد بود.
غیرت خراسانی از پوهنتون کابل

>>>   تمامی تقلبات افشا شده- در سراسر کشور تا حال از مغز متقلب جهان بوده.
کلم جم شبرغان

>>>   همی تمام جهان که طرف باشه درافغانستان حکومت کرده نمیتواند بخاطریکه یهود است خودرا دانشمند خطاب میکند نه قرآن را خوانده میتواند ونه نماز را یاد دارد ما مسلمان هستیم صد ها هزار شهید دادیم تا درافغانستان حکومت اسلامی را پیاده کنیم نه یک حکومت یهودی را

>>>   این بی تابی ها یک پیام دارد. شکست عبدالله.
طرفدارانش هم باور ندارد او پیروز است.
فیاض-دایکندی

>>>   پنجشیریها متعصب نیستند از اشرف غنی حمایت میکند

>>>   زندباد اشرف غنی احمدزی رئیس جمهور اسلامی افغانستان دستت ازخونی اموتنان مان پاک است یک انسان دیمکرات است افغانستان تا ده سال بتونیاز دارد بشیر طارق

>>>   با احترام بهمه
بیان یک حقیقت تلخ را مجبورا باید گفت
کرزی را که خاسته بود که در اریکه قدرت تکیه زده وملت نیک نام تاریخرا به بد نامترین کشور دنیا تبدیل کرد که روزانه در پیشانی جراید وتلویزیونهای دنیا اعلان میشود که افغانستان هشتاد فیصد تریاک ومشتقات تر یاک دنیارا تمویل میکند وبه اروپا وامریکا وسائر دنیا اینپرازیت خان ومان سوز را گسیل مینماید عملی نمودن این فاجه بد نام غیر ممکن است مگر والیها وزرا قوماندانها جنرالها وکلای پار لمان سناتورها همه درین داد وستد دست درازی دارند وخود کرزی در رئس این خیانت ملی شامل است در غیر ان غیر ممکن است تا اینفاجعه بعمل اید بکمال تاسف معتادین افغان در مرز یک میلیون قریب است حالا نکاه کنیم حقیقت و واقعت امدن کرزی چه بود؟
همه میدانند اکنون افغانستان دیروز نیست امروز مردم ما اکاه امور سیاسی خود هستند
کرزی از طرف غرب بدسایس وتزویر وتقلب روی صحنه امده وبالا گردن ما وتونشست بزور سیزده سال بکمال وقاحت هرچه دلش خاست کرد ایا این بیان حقیقت ندارد ؟؟؟ملت چه توانست تا با اینهمه ظلم وستم جبر والم هیچ چیزی نتوانست تا خودرا نجات دهد
وهمین اکنون همان اش است وهمان کاسه بیائید تا عجولانه یکی بسر دیگر نزنیم اکنون هم هر کسیرا که خاسته باشد با لطایفالحیل بسر ما خواهد نشاند چه باید کرد؟ هیچ بکسانیکه گلوپارگی دارید وقت در دهن شان لگام انداخته شده وبهر جانب که خاسته باشند کشیده میشوندواین یک حقیقت که بیان میدارم برهنه واز کپسول سیاسی بیرون واز دوپوسته بودن جدا واز رمرز وتوهمات دور وبیان حقیقت مطلق وکامل
ملت افغان مگر شاهد دوره قبلی انتخابات نبود که عبد الله برنده میدان شد ولی کرزی برنده دوران
مگر عبد الله وتیم جمعیت در بن جر منی نبود ؟؟که کرزی سه رای برده بود ونماینده ظاهر شاه اکثریت مطلق که بکرسی نشست؟ کرزی چرا ما از این حقایق چشم پوشی کنیم بنده هیچ نوع ارتباط به هیچ یک ازاین پارتیای سیاسی نیستم ونه بوده ام ولی درد وطن وتوهموطن نا زنینم مرا وا میدارد تا سخن گویم وحقیت وحدود نیم قرن تحارب سیاسیدارم واز احساس پاک خود گپ میزنم
با احترام فایقه جمال جفاکش از کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است