ابتذال و فساد جنسی پشت درهای کشور!
باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۳۳    ۱۳۹۳/۱/۲۱ کد خبر: 69910 منبع: پرینت

به گزارش بخش سیاسی شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpapaer)، چینی ها پس از پیشی گرفتن در ساخت انواع اسباب بازی ها، لباس، کیف و کفش، وسایل خانگی، مواد خوراکی، سنگ قبر و ... این بار برای کسب درآمد بیشتر و زیر سوال بردن ارزش های والای انسانی اقدام به تولید زن و مرد مصنوعی کرده اند که می تواند همه اعمال و رفتار یک انسان واقعی را انجام دهد و متاسفانه در حال توزیع در بازارهای دنیا، به ویژه کشورهای اسلامی می باشد.

این خبر حاکی از آن است که چینی ها نیز همانند کشورهای اروپایی، آمریکایی همرا با اندیشه های صهیونیستی دین را هدف قرار داده اند و پروژه اسلام ستیزی خود را به صورت رسمی از مدت ها پیش کلید زده اند.

پروژه اسلام ستیزی چینی ها از آنجا آغاز شد که مدتی پیش شلوارهایی که پشت آن ها به نام جلاله الله منقش بود را روانه کشورهای مسلمان کرده بود و کمی بعد از آن لاک ناخن مختص وضو برای زنان مسمان را وارد بازار نمودند.

مدتی بعد نیز قرآن های دیجیتال چینی وارد بازار شد که در برخی از آیات و سوره های قرآن تعمدا تحریفاتی صورت داده بودند. به عنوان مثال می توان به تحریف تعمدی که در سوره یس صورت گرفت بود اشاره داشت.

اما باز هم چینی ها بیکار ننشستند و این بار انسان های مصنوعیِ پیشرفته تری نسبت به عروسک های انسان نمایی که در سال های گذشته به منظور ترویج فحشا وارد بازار کشورهای اسلامی کرده بودند را به صورت گسترده توزیع می کنند.

یک سایت چینی در مصاحبه ای با صاحب شرکت تولید کننده این عروسک های انسان نما گفت: هدف ما سازندگان انسان مصنوعی کمک به جامعه بشری است!!! بخصوص جوانان بعضی کشورها که در محدودیت به سر می برند!!!

شایان ذکر است این محصول غیر اخلاقی تمام جامعه بشری را به دور از اندیشه های مذهبی نشانه گرفته است و با تبلیغات گسترده ای که از شبکه های ماهواره ای فارسی زبان و چینی تبلیغ می شود با گستره توزیعی که چین در دست دارد به سادگی این "زنان و مردان مصنوعی " را به بازار کشورهای تحت سلطه اش ارسال می کند.

کشورهای اسلامی، به خصوص کشورهای حاشیه خلیج فارس در ماه های گذشته با توزیع فراوان این محصولات توسط چین مواجه شده اند. بر اساس آمارهای منتشر شده در چند ماه گذشته محموله های زیادی از این محصولات توسط کشورهای اسلامی مصادره شده است و اجازه ورود قانونی پیدا نکرده اند؛ اما محموله های زیادی هم بصورت قاچاق با توزیع بالا وارد کشورهای اسلامی شده است.

کشور چین که عنوان "غول اقتصادی دنیا" را برای خود برگزیده است محصولاتی با مضمون غیر اخلاقی را در سایه این عنوان، جهت ترویج فساد و فحشا تولید می کند و هدف عمده آن علاوه بر اسلام ستیزی آشکار، زایل کردن عقل و شعور جوانان است. بخصوص برای کشورهای اسلامی با هدف ضربه زدن به ارزش های اسلامی و بنیاد خانواده که این پروژه عظیم را به اجرا گذاشته است.

این محصول ضد انسانی که مخرب فکر و اخلاق جوانان در هر کشوری است با قیمت بسیار ارزان در دسترس مردم است. زن مصنوعی که چینی ها در چند ماهه اخیر ساخته اند می تواند هر کارى را براى صاحب خود انجام دهد به گفته سازندگان این عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر، زن مصنوعی جدید بر عروسک های مشابه پیشین این امتیاز را دارد که تا ۹۹% شبیه زن های معمولی است .

بر اساس این گزارش، در ساخت اعضای بدن این انسان مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است. یکی از نکاتی که سازندگان این محصولات مبتذل به آن دقت کرده اند این است که ساختار و جزئیات جسم این انسان مصنوعی جدید از روی کامپیوتر طراحی شده، و بین آن و یک انسان عادی، تفاوتی نیست!

این مساله از آن جهت برای بشریت نگران کننده است که باعث می شود ارزش و کرامت الهی انسان بویژه زنان زیر سوال برود. این نوع وسایل ضد بشری که باعث از بین رفتن ارزش ها و تخریب افکار جوانان می شود بشدت از سوی رسانه های غربی فارسی زبان تبلیغ می شود که مشخصا با هدف ضدارزشی است.

باید به این نکته توجه داشته باشیم که دین مبین اسلام نسبت به تشکیل خانواده، بقا نسل و پرهیز از لجام گسیختگی و هوسرانی تاکید ویژه ای دارد، حتی به دور از پرداختن به مسایل دینی این مساله باعث عدم گرایش جوانان به مساله ازدواج و تولیدمثل می شود. عمق فاجعه به آنجا می رسد که این روند نامیمون سر انجامی جز از هم پاشیدگی کانون گرم خانواده را در برندارد.

مساله قابل تامل اینجا است که کدامیک از وزارتخانه های کشور مسوول رسیدگی به این ابتذال اخلاقی است؟ متاسفانه خارجی ها طی دوازده سال گذشته با فرهنگ اسلامی کردند آنچه را که می خواستند. از ترویج بدحجابی در برخی شهرها گرفته تا افزایش میزان مصرف مواد مخدر در بین جوانان و البته گسترش بی بندو باری اخلاقی در رسانه های تصویری.

اما انصافا این مساله با مسایل مذکور بسیار تفاوت دارد. در افغانستانی که بیکاری موج می زند، شرایط ازدواج روز به روز سخت تر می گردد، دسترسی به سایتهای مبتذل و شبکه های ماهواره ای مستهجن به سادگی امکان پذیر است، ورود این عروسکهای انسان نما می شود قوز بالای قوز که می تواند کنترل جوانان کشور را در دست بگیرد.

لذا این درخواست بسیاری از مردم می باشد که مسوولان و مقامات مربوطه هرچه سریعتر در این باره اقدام فوری انجام داده تا از ورود و گسترش این انسانهای مصنوعی به کشور جلوگیری گردد.

کد (10)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کشور بی در و پیکر که باشد اوضاع همین است...کاش کسی رییس جمهور شود که به جوانان و آینده شان کمی بیاندیشد و زمینه انحراف فرزندان کشور را نیست و نابود سازد
سهیل هرات

>>>   تا وقيکه خريدار است بازار است ! عرضه و تقاضا چرخ بازار مى باشد!
"کرامت انسان بویژه زنان را " طالبان" زير پا کردند.
طالبان از اين عروسکهای مصنوعی از ماده سیلیکون که قابلیت ارتجاعی دارد استفاده شده و از نظر ''لطافت به پوست طبیعی انسان نزدیک است" استفاده کنند و گوش وبينى و روى شان با کارد و قيچى ببرند يعنى عروسک های مبتذل و محصولات ضدبشر ى، ببرند و کرامت انسانى و زن هاى اين سرزمين را جريحه دار نکنند.
تجاوز مرد با خانمش امکان دارد کم شود! طالبان خو زن را فرع و خود را اصل مى گويند!!!
آيا طالبان زن وجود دارد?
فحشا در هر زمان وجود داشته حتى زيادترين در کشورهاى اسلامى!!! استانبول در خانه هاى که فقط مردان رفت وآمد مى کردند در زمان سلطان عثمانى به کلانترين فاحشه خانه ها مشهور بود!
بهتر است که اين پيشه آزاد شود تا در زير کنترول باشد بويژه که دراين زمان خطر امراض ناشى از جماع هويدا است.
زيادترين فحشا در عربستان و دوبى وجود دارد. يک سکه دو روى دارد ونه يک روى!!!!
ديگر نبايد بنى بريده گى کنيم وبعوض بريدن بينى زنان بينى خودرا در دهن پوست طبیعی لطيف عروسکهای مصنوعی بماليم و بينى همين خانمهاى ميهن خود را نبريم

>>>   من که واقعا دوست دارم یکی از این عروسکا داشته باشم چون هر چی زور زدم نتونستم زن بگیرم حالا هم گناه خیلی میکنم همش دنبال ....هستم بعضی موقها خیلی رو آدم فشاره وگرنه قلبا این کارو دوست ندارم به نظر من این عروسکا آدمو از گناهم دور میکنه کسای که با این کار مخالفن خیلی راحت زن میگرن شده مثل آب خوردن یا خودشون دختر دارن و بازار دختراشون خراب میشه شرایط مارو که هیچکی نمیدونه

>>>   ....سابق که چیزی دالر پرست برآمد این گدی گک هارا وارد کرده باشد تادررژیم فعلی خودش ازآن استفاده شده چند دالر دیگرهم بدست آورد .
وطندوست

>>>   دولت باید جلوی واردات این اجناس را بگیرد .

>>>   بابا !!
من 30000 هزار دالر از کجا کنم که زن بگیرم هاااااااا !!! مشکل جنسی باید حل شود. یا میگی که تا دم مرگ صبر کنم !!!.
یک کمی راجع به دخترفروشا و به وزارتیکه مربوط است نوشته کو.
چاریکاری.

>>>   شبکه های ماهواره ای فارسی زبان ره سازمان آدمکش CIA امریکا تمویل می کند و مجریان و کارکنان آن مشتی زن و مرد مزدور عیاش و بدبخت و وطن فروش استند که حاضرند برای صرف یک بنک نوت صد دالری ... خود را هم بفروشند.
از این شبکه ها و مجریان خائن و بیدین آن توقع وطنداری و مسلمانی نداریم. اینها عده ای عیاش و غربزده بی هویتند.چینایی ها هم به همین قسم صرف عقب پولند و کدام چیزی برایشان مهم نیست.
حاجی

>>>   باسلام بایدعالمان دین وهم چنین مسولین کشورباجیدیت تمام این واردات غیراخلاقی را بیگیری کنند وگذارندجوانان ما به مشکلات غیراخلاقی مبتلاشوند بااحترام محمود محمودعرب زاده هرات باستان

>>>   خیر است وقتی که دختر به نرخ اوسط 5 لک توسط پدرش به فروش می رسد آیا ارزش انسانی زن حفظ می شود؟
جوانان این کشور بهترین خریدار این محصولات خواهند بود چون قیمت این عروسک های دخترنما 10 فیصد پول پیش دختر واقعی است و ضرورتی به آب و غذا و خانه هم ندارد!!!

>>>   هيچكس چيزي را به زور بالاي كسي بفروش نميرساند اعراب ترورست كه فتوا ي ميدهند با خواهر شان ازدواج كنند بهتر است ازين محصول استفاده كنند
چيني ها ميدانند كه اعراب براي خريد اين اجناس از ايمان شان هم ميگذرند
اينكه در جهان چي توليد ميشود يا ساخته ميشود به اسلام چي ربطي دارد؟؟ مردم از توانائي علمي خود اسيتفاده ميكنند اين به دين چي ربطي دارد ؟؟
بــه نظر شما اسلام آسيب پذير تزين دين است كه با كوچكترين اختراع يا بازيچه از بين ميرود ؟ مثلا رنگ ناخن به فكر شما خيلي اسلام را متضرر ساخته؟؟
چـــــرا به تظر تعدادي همه جهان دشمن اسلام است ؟؟ همه ميخواهند اسلام را از بين ببرند؟؟ رنگ ناخن دين مسيح را از بين نميبرد دين حضرت موسي را ازبين نميبرد اما اسلام را تباه ميكند علت چي است؟؟
بــه نظر من دشمن واقعي اسلام كساني اند كه بيشتر از همه داد از اسلام ميزنند وبر ضد اسلام عمل ميكنند مثلا بنام اسلامي حكومت تشكيل ميدهند كه همه آزادي هاي مدني مردم خود را نابود ميسازند ووقتي قدرت را بدست گرفتند ديگران را از همه حقوق سياسي محروم ميسازند وخود را نماينده خدا در روي زمين ميدانند وهرنوع فساد را مرتكب ميشوند اينها دشسمن اسلام هستند نه بازيچه هاي پلاستيكي ديگران
گيلگمش

>>>   چینائی ها خدمت بزرگی انجام داده اند. مثل این است برق برای بشریت به ارمغان آورده شد.
چون امکان ازدواج نسبت مصارف کمرشکن موجود نیست و از طرف دیگر رابطه دوستی دختر و پسر منجر به قتل و یا سنگسار آنها میشود. پس ناگزیر پسران از این خدمت چینی ها استفاده خواهند کرد.
منتقدین این فن آوری باید اول راه حل مشکل را به مردم بگویند و بعد انتقاد کنند.
شاید مباح باشد چون حق کسی تلف نمیشود. شما چرا تشویش دارید؟؟؟
قُچک چینی

>>>   اتفاقاً کار خوبی کردن درکشور یکه هزاران جنایت انسانی رخ میدهد اینم رویش اضافه چی می شود حداقل
از لحاظ تنظیم جمیعتی وکنترل زادولد خوب است که مردم به کی فیت سطح زندگی خود برسند آن قدر
جا معه افعانستان بی ارزش شده به راحتی حرمت وکرامت شرافت انسان گونه ازبین رفته دیگر عروسک
های چینی هم به آغوش ملا عمر آخوند را خوش آمد میگوییم خوبه همینطوری پشت سرهم زاد ولد میکنیم
بدون اینکه رسیده گی کنیم به عنوان والدین امکانات توانا یی فراهم کرده نمیتو انیم چی بهتر جمیت کمتر
زندگی بهتر است
با احترام هموطن

>>>   هر خانه ای یک تشناب ضرورت دارد. وگرنه هر گوشه خانه تشناب میشود. هرجامعه باید مکانی برای تفریح جوانان داشته باشد. وگرنه همه دختران چه دختر خوب چه دختر بد وسیله تفریح میشوند. هر جوانی باید جایی برای تخلیه انرژی داشته باشد. این یک حقیقت است.
خواهش میکنم چاپ کنید.

>>>   سلام، باور داشته باشید که کسانی رییس جمهور می شود که رستایی اهداف غربی حرکت کنند و الا راه پیدا نمی کند

>>>   قیمتش چند اس؟ و کجا می فروشند؟
نعیم از مزار

>>>   با سلام و تشکر زیاد از مدیر محترم و کارکنان مخلص و خدوم شبکه طلوع که هدفشان پاسداری از ارزشهای الهی و انسانی هستند و نسبت به اینگونه مطالب ضد ارزشی که کیان جامعه ما را نشانه گرفته اند، حساسیت نشان داده و به موقع مطرح و جامعه را از ضررها و پیامد ناگوار و غیر قابل جبران آن آگاه میسازند و از مسئولین مربوطه میخواهند که در این باره وظایف خویش را به نحو احسن و با جدیت انجام بدهند.
خدای متعال روز به روز به توفیقات شما بیفزاید!

>>>   ارزش اینچنین گدی ها حداقل 7000 دالر است . این مبلغ را افراد غریب ندارد پس ریشه کن فامیل خودثروتمندان خواهد شد .
اندخویی

>>>   نوشته من متوجه نویسنده این مطلب است.
لطف نموده بگوید آ یا جوانی که د ر سن لازم عروسی کند چه ضرورت به این عروسک ها دارد. اگر مصارف عروسی در این کشور های بنام اسلامی شما تا آنحد بالا نباشد هیچ انسانی حاضر به خرید این وسایل نخواهد شد.
مگر اعمال ضد انسانی مانند لواط را هم چینایی ها به مردم کشور اسلامی تان آموخته اند؟ یک کمی هم سر به گریبان خود کنید وقتی که در نوشتن گرم میشوید. به نظر من شما خود با این اعلامیه و اشتهار خود هزاران جوان بیخبر را اطلاع دادید که همچو چیزی را دریابند. در نادانی خدمت به آن شیطانی که فرمودید نموده اید. بروید و توبه نموده کشور خود را اولتر اسلامی سازید.
خداواند به راه راست رهنمایی تان کند

>>>   حالا این نرم‌ و ناز قدمتش چند است؟؟؟ یکی میخوام سفارش بدم بهتر از این دختر های بی وفا است

>>>   تشکر از اطلاع رسانی تان به غیر از توصیه های تان بقیه اش جالب بود
واقعا جوانا مشکل دارند خدا خیر دهد که مشکل مارا حل کردند

>>>   اين چينايى ها مشكلات جوانان جوامع اسلامى را خوب درك كرده اند،اين جوانان مسلمان اگر با يك آدم زنده نزديك شوند محكوم به مجازات سخت ميشوند با حيوانات هم كه گناهش معلوم حالا جناب نويسنده هم دنبال يك گدى را كه هيچ ارزشى ندارد گرفته تا يك فتواى سنگسار به اين گدى و استفاده كننده آن پيدا كند، اينقدر دلتان به امت مسلمه مى سوزد از قتل انفجار و انتهار جلو گيرى كنيد هيچ كم نمى آوريد
موچى

>>>   تشکر از افغان پیپر- مقامات باید این مسله را جدی بگیرد تا این عروسک وارد کشور نشود.
انور

>>>   جناب نویسنده متن سلام واحترامات تقدیم شما باد.
همیش انتقام مسلمانها به غرب است. چرا مسلمانها نسبت به جای انکه همیش به گپها ی پیش پا افتاده ونفاق اندازی دست میزنند. کارهای که به نفع جامعه اسلامی است انجام نمیدهند.
چرا روی مسایل اسلامی ازدواج بحث های را در رسانه ها به راه نمی اندازند.تا بتوانند جلو مشکلات عمده جوانان را بگیرند.
تاسف به مسلمانها و علمای کشور که همیشه تظاهر به دینداری میکنند ،اما مومن واقعی به ذات اقدس نیستند.
ق کایل

>>>   به عجب تشویشی گرفتار شدی برادر ، هر وقت در بازار آمد ودیدی باز گب بزن ، اوخو سوزن نیست که پنهان شود و یکتا هم نخواهد بود بیغم باش . اگر به خیر به بازار رسید اولش خو تو خریدارش میشوی . از تجاوز به کودک ۵ ساله کرده گناهش کمتر است واصلن آنقدر که شما وایمه دارید گناهی هم ندارد چون در شریعت به این چیزها فکر وفتوائی داده نشده است .

>>>   خدالعنت کند شبکه صهیونیستی وشبکه سلفی هارا وهمه شبکه های دین ستیز را

>>>   آسمان بلند و زمین سخت. جوانان بیچاره کجا روند؟
زمینه کار برای جوانان مهیا نیست. معاش کارمندان و کارگران کفایت زندگی آنها را نمیکند. مصارف عروسی ده ها هزار دالر که جوانان از عهده آن نمی برآیند.روسپی خانه های رسمی وجود ندارد، تا جوانان غریزه خویش را رفع کنند. حالا این عروسک های مصنوعی را هم اجازه نمی دهید.
پس یگانه راهی که باقی میماند عبارت از خرید یک پوری پودر و رفتن به زیر پل خشتی و پل سوخته و نشه کردن. کدام راه دیگری باقی نمیماند.

>>>   سهیل جان برادر ما که هیچ وقت به به کمونیستی عقیده نداشتیم وهمین طور به دموکراسی لبرالیزم
غربی حالا باید از چینی های چشم بادامی ماویست تشکر کنیم که حداقل به فکر جوان های ماافتادن
زحمت میکشن با این عروسک های چشم بادامی شان نیاز ما افعانستانی هارا بر طرف میسازن
قبل ازینکه مضرات شه عرض کنم به چند نکته ای که منفعت داره میگم اولندش که تعداد زنانیکه به پنجابی
واعراب جاهل فروخته شده جنس مونث کم شده ودومیش یکدوره نیاز است که تنظيم خانواده
به وجود می آید سومش که همه ما قدر انسان بودن خودمان را میفهمیم که دیگر قتل وانتحار تجاوز
کم میشود درین صورت است که کرامت وانسانیت همدیگر را پی میبریم تا آن زمان متاسفانه یک تعداد
آدم های انحرافی به درستی مشخص میشونو ودیگران راه درست را درپیش خواهند گرفت
با احترام سمیع

>>>   بسیار کار خوبست شاید دخترفروشی ورسم ورواجهای ناروا وپر خرج گم شود
احسنت برچینیها
شاید آنها پدرها ومادر های پر توقع را سر عقل بیاورد

>>>   دوستان و عزیزان مطمین باشید که افغانها به این کار تن نمی دهند و لو هر فدر پولدار هم شوندویا از بیزنی بمیرند. ما با یک بافت بسیار بسیار قوی فامیلی که کوشش میکنیم در کوچه ومحل انگشت نما نه شویم تا شرافت مان لطمه نبیند. هیروین وتریاک را کس نمیبیند ولی این گدیگگ های پلاستیکی را همه میبینند. واستفاده کننده هایش مورد تنفر قرار میگیرند.
پیروز

>>>   واقعا نمی دانم چه بگویم؟ هردو گروه راست میگویند. هم موافقین و هم مخالفین! خدا به داد جوانان برسد. مثل اینکه از این یکی نیز محرومید. بروید زیر پل خشتی بهتره!

>>>   زنده باد چین که غم همه چیز مردم این جهان را میخورد . شما همه بیهوده مخالفت میکنید و این متاع ها خریداران بسیار دارند که بیصبرانه منتظر اند . هرگاه به خیر به بازار افغانستان برسند باور کنید چور میشوند شاید تنها افغانستان این تولیدات را انحصار کند چون مشکلات زیاد درین زمینه دارد . ازین کرده ای مسلمانان چرا با زن فروشی مبارزه نمیکنید که انسان است و فروخته میشود ، در دین هم این همه مهر و مصارفات اصراف است و مشکل جوانان مخصوصن روزتا روز زیاد تر میشود . عیب خود را نمی بینید و به جان دیگران چسپیدید .

>>>   هم جنسگرایان اوغانی در امریکا از غنی کوچی در انتخابات حمایت نمودند/ سید نعمت همجنسگرا- به نماینده گی از این همجنسبازان خودطی گفتاری -پشتیبانی خود را اعلام نموده و گفته با بقدرت رسیدن غنی کوچی -همجنسگرایان در اوغانستان آزاد میشوند -وی که دانشجوی -دانشگاه امریکایی کابل بوده- گفته که در این دانشگاه هفت تند از همجنسگرایان دیگر نیز وجود دارد- که به مجرد بقدرت رسیدن غنی کوچی - همه جنسگرایان آزاد خواهند شد.

>>>   بله با وجود اینکه هر روز یک خبر تازه از اسلام ستیزی میشنویم
باز هم هیچ کاری نمی کنیم

>>>   همين است دیموکراسی و محروم بودن بشر از حاکمیت اسلامی ، لذا درین فضای ننگین و بی حیایی هر کاری ممکن است
صالحی

>>>   از نظر گیلگمش(که میدانیم باشنده افغانستان نیست بلکه از کشور مجاوره!!) بهترین حکومت دنیا امریکا و انگلیسه که آزادی های مدنی!! اونجا فراوانه.همین قسمه که گفتی.مثل آزادی پرتاب بم 10 تنی بالای سر مردم و بخصوص بالای عروسی ها.آزادی پرتاب بم اتم بالای سر اطفال و زنان 2 شهر جاپان.آزادی حمله به کشورها مثل حمله به ویتنام به لیبی به عراق به افغانستان به سوریه به لبنان به پاکستان ... با هواپیمای معمولی یا بی پیلوت.آزادی شکنجه زندانیان مثل شکنجه زندانیان در ابوغریب عراق یا گوانتانامو یا بگرام افغانستان و دهها زندان مخفی سازمان سیا.آزادی کودتا در کشورهای دیگر و ساقط کردن حکومت قانونی آنها مثل ساقط کردن حکومت آلنده در شیلی و مصدق در ایران و...آغای گیلگمش در غرب بخصوص در امریکا و انگلیس عزیز شما از ای قسم آزادی ها فراوانه.شما یا خود به آنجا برو تا خوب از ای آزادی ها مستفید بشوی یا همچنان پای ماهواره بشین و چرندیات مجریان مزدور این شبکه ها را که همه مزدور و دالربگیر سازمان سیا استند تماشا کن و در عوالم خود خوش باش بچم!!
خالو

>>>   او از برای خدا این کشور های اسلامی را چه شده چرا این نوع اموال را میگذارند که وارد کشور شان شود ،پس من مقصر اصلی کشور های اسلامی را میدانم
اجمل(پنجشیری)

>>>   تفاوت چندان میان چینل های تلویز یون های امروزی که 24 ساعت نشرات مبتذل ومزخرف دارند نیست.

>>>   دین مبین اسلام روی تشکیل خانواده وازدواج اهمیت زیادی قایل شده وتوصیه فراوانی به ان نموده است مثلادرحدیث نبوی امده است که هرکس ازدواج کنئ نیمی ازدین خودراحفظ می کند ونیم دیگرراباید باتقوای الهی حفظ کند.مساله ازدواج واسان وساده گیری دراسلام دارای اهمیت فراوان است وپیامبراسلام وسایرمعصومین دراحادیث فراوان به ان اشاره کرده اند.امابرخی موانع ها واشکال گیری های بی مورد برخی خانواده ها وسختگیری های بی موردو...باعث شده تا بسیاری ازجوانان نتوانندازدواج کنند وازطرفی بی بند وباری افسارگسیخته برخی دیگرکه برای هوسبازی وعیش ونوش روبه فسادوفحشاء مئ اورندوبرخی دیگربخاطرفرارازبارمسولیت زندگی این کارهاراانجام می دهندو...مانبایداین قبیل گره هاو مشکلات رابه گردم اسلام وقران وشریعت بیندازیم. دین مبین اسلام برای این مشکل راههای متعددی قرارداده ازقبیل ازدواج دایم واگرنمی توانی برو ازدواج موقت بکن واگرنمئتوانی بروروزه بگیر وتقوای الهی پیشه کن واخدابخواه تامشکلت راحل نماید.الان گناهان ومعصیتهایی که انجام میشوداولا به صاحب کاروسپس به افرادی برمی گردد کم متعه را حرام کردند(قال العمر متعتان محللتان وانا احرمهما..)والان متاسفانه بعدازچندقرن ازظهوراسلام فسادوفحشاءدرجوامع اسلامی بانقشه ها ی مستقیم دولتهای غربی گسترش پیدا کرده است.تنها راه برای مبارزه بااین قبیل مظاهرفساد اسان گیری درامرازدواج،ازدواج موقت ،عبادت کردن(نمازوروزه)دوری ازمکانهای فساد وفحشاء ونخریدن این قبیل کالاها می تواند ان شاءالله جلوی شیوع فسادوهرزه کاری رابگیرد وجوانان متعهد ومومن مجرد راخداوند ازفضل خوددارای همسران پاک ونیکوعطاءبفرماید
مهق هموطن شما ازایران

>>>   واقعا این یک مسئله جدی است مسئولان باید توجه کنند هرچند هزینه های ازدواج زیاد است توروخدا نگذارید افغانستان هم دچار اسیب های کشورهایی مثل فرانسه شود فرانسه هم ازاین محصولات درحال تولید است و ان را در کشور خودش دارد عرضه می کند ببین حال این کشور راکه چه وضعی دارد خدا مارا حفظ کند

>>>   اسلام اگر اسلام و مسلمان اگر مسلمان باشد به این آسانیها و سادگیها مورد تاخت و تز قرار نمیگیرد اگر همه چیز تقلبی و تمثیلی باشد همه چیز امکان دارد در هر حال خطر تاخت و تاز آی اس آی به اسلام هزاران بار بیشتر و حطرناکتر از عروسکهای چینایی است که مسلمانهای تمثیلی در مقابلش اکثرا خاموش هستنند.
صبور مزار

>>>   امروز دولت ها در قبال چشم وهم چشمی ها و سخت شدن ازدواج جوانان مسئولیت دارد... الا همین است ....که م ی شود..
ف ع قم

>>>   بــــــه خـــــالــــــو !
بــة نظر من فعلا هم بم ها خورد است بايد كلانترين اينهارا استعمال كند تا هرچه جهالت پرست وترورست است جهان از وجود شان پاك گردد و آنگاه انسانها بتوانند باهم در مسالمت زندگي كنندلبته هركس به آئين ودين خود زندگي ودادوگرفت براساس نياز طرفين وعادلانه !!
اگر امريكاي آنزمان بالاي جاپان بم انداخت كار خوبي نبود اما درجنگ حلواپخش نميشود وفتي جاپان بدون اعلان جنگ بالاي پل هاربر با پنجصد فروند طياره جنگي جمله كرد وصد هخا صد ها امريكائي را كشت بايد جوابش را هم ميگرفت
اينكه بالاي خانه هاي افغانها بم انداخته دليل دارد
چرا بالاي خانه هاي مردم باميان بم نمي اندازد ؟؟ چرا بالاي خانه هاي مردم غور بم نمي اندازد؟؟ چرا بلاي خانه هاي مردئم بدخشان بم نمي اندازد ؟؟ بگذار بالاي مردمانيكه دين وايمان خودرا به پاكستاني ها فروخته اند ودشمن وطن خود شده اند بم اتم بياندازد تا همه از شرشان خلاص شوند! طالبانيكه سواد ندارند وجهان آنان را جاهل خطاب ميكند از افغانستان هستند يا از پاكستان؟؟
اگر از افغانستان هستند بيايند در انتخابات شركت كنند واز مردم راي بگيرند وامارت بسازند ؤانگاه به غم ريش مردم شوند آنها مي خواهند بزور آي اس آِ وتفنگ قدرت را بگيرند حالا دوره جهالت سپري شده قرن 21 است مردمن چنان گروه بيفرهنگ وجاهل را نمي خواهند اگر بم خوش ندارند بيايند در وطن خود مصروف زراعت وكشت وكار خود شوند هرچه مي خواهند از راه قانون بدست بياورند نه از راه ياغي گري وبغاوت وزور گوئي!
در مورد اسلام چرا اينقدر بعضي مسلمانان عقيده سست دارند كه با اختراع يك بازيچه به تشويش از بين رفتن اسلام ميشوند ؟ يا ميگويند رنگ ناخن اسلام را تباه كرد ! از بين رفتن اسلام به همين سادگي است؟؟
در سطر هاي بالا ببينيد در حاليكه هدف نويسنده اين بوده كه همه شايد اين اختراع را محكوم كنند اما هشتاد فيصد آنها مي گويند خوب شد دليل در چيست ؟ دليل اينست همين مسلمان نماها كه تصورميكنند با خنديدن تلويزيون ديدن اسلام تباه ميشود دختر هاي خودرا به نرخ اجناس مي فروشند در ينجا اسلام را يك طرف ميگذارند اما زمانيكه كسي كتابي خواند ميگويند برضد اسلام است دشمن اسلام خود همين مسلمان نماهاي است كه در اسلام هم منافع شخصي خودرا ميجويند نه بازيچه هاي پلاستيكي!
گيلگمش

>>>   دوستان قیمت این زن های مصنوعی بین شش تا هشت هزار دالر امریکائی است و در اکثر کشور های اروپائی توضع گردیده است. بهتر است با این پول شرعآ عروسی کنید تا این عروسک را بخرید...
بیدار

>>>   بــه خــــالو !
مزدوري براي دالر خوب است اما مزدوري براي دال حرام است
براي دال كساني مزدوري ميكنند كه جاسوس پاكستاني ها هستند وبه امر وهدايت پاكستاني ها وطن خودرا ويران ميكنند
باعث ريختن بم بالاي عروسي همان جاهلان بزدل ومزدوران اجنبي هستند كه از بي غيرتي خودرا در بين زنان ومردام محفل عروسي پنهان ميكنند وازانجا بالاي خارجي ها فير ميكنند وزنان را سپر خود قرار ميدهند
چند روز پيش در غوربند زني بر طالبان جاهل اعتراض كرد كه از نزديك خانه شان بالاي اردوي ملي يا خارجي ها فيرنكنند وبروند مستقيم با آنان بجنگند اگر نميترسند آين ترورست هاي بي ايمان آن زن را در همانجا شهيد ساختند كه كودك شيرخواره اش هم در بغلش بود
اگر تو خبرنداري ديگران خبر دارند كه علت چنين حوادثي پاكستاني ها ودالخوران شان هستند كه مي خواهند بزور بالاي مردم حاكم شوند واختيار ريش مردم بدست آنها باشد چون از طريق انتخابات كسي به آنها ديوانه نيست كه راي بدهد

>>>   تا زمانی که مشکل جوانان به صورت اصولی واساسی حل نشود. این مشکل وجود داشته و بازار این عروسک ها داغی داغ خواهد بود. از آه و ناله هم کاری ساخته نیست.ما نباید فکر کنیم که همه ی آدمهایی که به فساد گرفتارند ذاتاً شرورند و بد ذات. نه اینگونه نیست. این اوضاع نامطلوب اجتماعی است که چنین فضایی را به وجود آورده است. اگر به این مشکل به صورت جدی رسیدگی شود، جز افراد بسیار محدودی بقیه از مسیر اصلی و درست تخطی نخواهند کرد. راستی چقدر همین افراد به اصطلاح درست و حسابی که آه و ناله می کنند توانسته اند شرایط درست را در جامعه به وجود بی آورند و یا در این مسیر اقدام عملی انجام دهند؟؟؟؟ اگر جوانی به خواستگاری دختر، خواهر ویا ... آنها بی آید آیا حاضر هست همانگونه که شرع گفته بدون گله به این وصلت رضایت دهد؟؟؟؟ و یا اینکه فقط توقع داریم که دیگران کاری درست بکنند و ما هیچ.
به هرحال یکی از راه هایی که شرع برای افرادی که فاقد توانایی ازدواجند قرار داده تا این مسئله مدیریت و سامانمند شود مسئله ازدواج موقت است. که امروزه به آن توجه نمی شود. امروزه افراد به راحتی زنا می کنند...اصلا احساس حقارت و توهین نمی کنند اما اگر گفته شود بیا مطابق دستور شرعی ازدواج موقت نما، در اینصورت خیلی از... احساس میکنند که به آنها توحین شده است. این حکایت از خروج ما از مسیر اصلی دارد
ب. م. قم

>>>   مزدوری چی برای دالر باشد و چی روپیه یک قسم وطن فروشی است.و ازقدیم گفته اند که وطن فروش از ناموس فروش بدتر است. فراموش ما نشوه که طالب ره امریکا و عربستان و انگلیس در مدارس وهابیون جاهل پاکستان جور کردند برای بدنامی اسلام.این قسم سربریدن و انتحار و جنایت در اسلام نیست.در وهابیت است.حالا همه دنیا اسلام را با ریش و بروت سیاه و دراز و چهره غضبناک و بریدن سر طفل 3 ساله می شناسند.اینها اسلام امریکایی و وهابی است یا اسلام محمد(ص)؟ یعنی ما نمی فامیم که اینها اسلام امریکایی است و اسلام واقعی و حقیقی این جنایتهای طالبان و وهابیون رذل را ندارد؟ با چی دشمنی می کنیم؟ با اسلام نبوی یا با اسلام امریکایی-وهابی؟
خالو

>>>   مستر گیلگمش! من از اینکه از رژیم خونخوار و سفاک ما حمایه کردید تشکری می کنم.ما امریکاییها صدهاهزار برده سیاه را هم لینچ کردیم و کشتیم .همین قسم میلیونها سرخ پوست را قتل عام کردیم و کشتیم قسمی که نسل آنها تقزیبا منقرض شده.آیا گیلگمش صاحب از همان توجیه بمبارد اتمی جاپان برای قتل عام سیاهان و سرخپوستان دارد؟ سفارت ما در کابل خریدار است.خود ما این قسم توجیه برای جنایات خود را یادنداشتیم!
اوباما !!

>>>   خصوص این عرسک ها هدف تقابل با دین نیست. اینکه ما این مسئله را ضدیت با دین و ترویج دین گریزی و دین ستیزی تلقی می کنیم این چیزی دیگری است، البته این حرف ما به این معناهم نیست که چینی ها اسلام ستیز نیستند و پروژه اسلام ستیزی ندارند ممکن است که داشته باشند ولی کشور چین که غول اقتصادی است مهمترین هدف رویکرد افتصادی این مال است ابتدا بازار یابی می کنند و متناسب با آن،، جنس تولید می کنند گذشته از ضررهای شان بدون فایده هم نیست اون جوانی که با انواع مشکلات: اقتصادی خانوادگی فرهنگی دچار است و در فاحشه خانه ها سر گردانند و دنبال زن و بچه مردم اند ایا ارضاء جنسی با اون عرسک بهتر نیست من فکر میکنم که تقابل با دین گناه کردن دختران و زنان مسلمان است نه با عروسک.
kh

>>>   بــه اوبـــــامـــا !
جواب را من ميدهم مگر پول را به خـــــــالـــــــو بدهيد چون من به پول علاقه ندارم !درجواب اولي من هم ميگويم اما مودبانه تر چون كسي كه منطق نداشت دست به شمشير ميبرد !من ميگويم حب الوطن من الايمان!اينكه طوطي وار وطن فروش بگوئيم حرف هاي مفت وپوچ است ! اول ثابت كن كي وطن فروخته به كي فروخته؟سالهاي اسكان مردمان تازه وارد به قاره امريكا كه اكثرا هسپانيائي ها يوناني ها رومي ها و در گشاده براي هر كس بود رفتند در انجا و سرخپوستان قبلا مقيم آنجا براي نو واردان كشت جواري سبزيجات گندم را آموختاندند و هر خوبي كه توانستند كردند اما بعد مشكلات بروز كرد و ظلم زيادي بالاي سرخپوستان واقع شد كه نزديك به اضمحلال نسل آنها بود اين ظلم بدست اقوام مختلف كه از كشورهاي مختلف بودند صورت گرفت نه از يك قوم يا توسط يك ملت اين موضوع چند صد سال قبل است اگر ظلم كساني را كه توازان ها دفاع ميكني در كتابها خوانده باشي صد برابر اينهاست باز هم همين ملت بود كه در تاريخ جهان برده گي را مردود شمرد و منع كرد از امروز برايت بگويم: شيخ خالد طراح حملات سپتامبر با وجوديكه به جرمش اعتراف كرده و باعث قتل 3000 مردمان بي خبر از همه چيز شده هنوز هم زنده و تر و تازه است آيا ازين بهتر عدالت كه چنان مجرم بزرگ را تا حال زنده گذاشته؟ دوم در يكي از كشورهاي اسلامي عده از محبوسين به اعدام محكوم شدند مجريان مي آيند و از محبس تعداد را ميبرند و اعدام ميكنند بعد معلوم ميشود كه سهو صورت گرفته و افرادي كه اعدام بايد ميشدند كساني ديگري بوده اند بجاي آنان محبوسين عادي با جرايم كوچك به چوبه دار رفته اند حال بي ارزشي انسان در نزد اين حكومت را ببين و اين ظلم ناروا را ببين! من عاشق امريكا يا انگليس نيستم اما همينكه ما را از استعمار و اشغال پاكستان رها ساخت بزرگترين خدمت را براي مردم ما نموده اينكه درينجا هستند به منافع ماست صدها مكتب صدها شفاخانه را براي مردم ساختند همه مردم آنهارا نسبت به پاكستاني ها بهتر مي بينند اينكه تو چي فكر ميكني اختيار داري ضرورت به دشنام وتهمت نيست حالا از بركت دوستان ما دموكراسي است فكر ونظر تو براي خودت ازمن براي خودم اكر نظرم را قبول كردي خانه آباد اگر رد كردي هم خانه اباد البته بحث من روي اسلام نيست
گيلگمش

>>>   بسیارعالی است بدون آنهم که مردم افغانستان به یک آزمایشگاه تولیدات خوب وبد دنیا تبدیل شده است.
سعادت غزنوی از هلمند

>>>   ما شکر الحمدالله مسلمان هستیم دنیا هر ان چیز که جور می کند بکند و اگر تجار ما بخاطر مفاد خود که مفاد ان حرام است به وطن ما می اورد بیاورد اما جوانان مسلمان ما از چنین چیز های مضحک استفاده نمی کنند .چندی قبل در دوکان همرای دخترم رفتم که برایش لباس بخرم .بد بختانه که فعلا"به برکت تجار ملی پیراهن ها استین دار و پطلون ازاد که چسب نباشد در بازار ها نیست من بلوز خواستم برایم بلوز را داد که در پیش سینه ان به انگلیسی نوشته شده بو د( ای لف یو ) من همرای دکاندار غامغال نمودم دکاندار گغت که تجار می اورد ما در بازار می فروشیم .چیزی نخریدم بخانه امدم بسیار خفه شده بودم لباس ها در گدی ها جا بجا شده شما پیراهن را طلب کنید در محضر سیا سر ها گدی لچ می شود و پیراهن برای شما داده می شود .در بازار بوش بعضی چیز های برای بادی و سرین خانم ها اورده اند که دران تصاویر است که از دیدن ان تصاویر انسان خجالت می کشد و جالب اینکه سیاه سر ها برای خرید همرای مرد های خود و یا تنها در ان دوکان ها می روند .دکانداران محترم : این دموکراسی و این ازادی را که دولت دست نشانده برای شما داده است اخرت خود و دیگران را تباه نکنید هر کار که می کنید برای مردم مخصوص خودش بدهید ولی مردم بسیار با عزت بازار برای خرید می ایند لطفا" انها را درک نموده و زیر فشار قرار ندهید

>>>   خوب است پای بچه ها ودخترها ازکوچه وبازار جمع میشود . تویانه ارزان وهوتل ها دست یاب میگردد.

>>>   باسلام, از برادران توصیه گر جدا تقاضا می شود که در صورت دست رسی به این عروسکها خود شان را کنترل کنند و به آنها آلوده نکنند والا مورد خطاب آیه شریفه قران قرار می گیرند که می فرماید: آنچه را که می گوید چرا خود به آن عمل نمی کنید؟ و از سایر برادران تقاضامی شود که به خداوند عزیز و دستورات او ایمان کامل داشته باشند این یک واقعیت است که این دنیا برای آن افریده شده که ما انسانها زمینه زندگی جاودانی را فراهم کنیم تمام هدف از خلقت همین است لاغیر و قطعاً این کار کار آسان نیست باید مشکلات را تحمل کرد.
(کسی که هواهای نفسش اورا بیچاره و در مانده کرده است)

>>>   درست است که امروز عروسک های به وجود امده است ای کاش که تیکه داران اسلام به جای فکرکردن وثرمایه اندوختن به پیش بردد دین مقدس اسلام می شدند وامروز مشکلات که دامن گیر جوانان کشورهای اسلامی گردیده به ان از احکام الی استفاده میکردند واز مصارف بیجا جدا خود داری میکردند که درجوامع اسلامی فشا روز به روز افزایش نمیافت بنده ازمقامات محترم دولتی ومرجع قانون سازی خواهش میکنم که از احکام الی پیروی نموده وجاهعه را از این بدبختی بیروان اورند
امروز عرف گشته که اگردرختم قران کسانیکه اشتراک میکنند باید پول برایش انداخته درغیران دیکربه مرده وزنده کسی حاضرنمیشود
ایا مردم ما ووزات حج واوقات به نام است یا احکام الی را انجام میدهد وظیفه ایمانی وجدانی شان است که به مردم اگاه ازدین مقدس اسلام بدهد امربلمعروف ونهی منکرباید داشته باشد درغیران یک جامعه که خواندبود که اسلام دیده میشود مومسلمان نه ومن الله توفیق

>>>   از تمام برادران مسلمان خود احتراما خواهشمندم که از همجو عروسک ها استفاده نکرده واز خداوند کمک خواسته اینشاالله کامیابی دنیا واخرت از شما خواهند بود چونکه امد اگرکسی توان دارد زن بیکرد واگرندارد باید روز بیگرد تا که انری خود را از دست داده وبه کنا کشانیده نشود واز مقامات عالی کشور خوهش من این است که یک قاعده وقانون به شرایط از دواج ساخته مطابق قران سنت اجما ودولت همن که مگویم ضمانت اجرا دارد باید درعمل نشان بدهد تا از این بدبختی های که مارا به فشا میکشد جلوگیر نماید درغیران کسانکه مسول هستند مورد ماخضه دردنیا واخرت قرار خواهند گرفت باید عروسی ما =مطابق کتلاک ماباشد یعنی مطابق قران نه مطابق رواج های غیراسلامی مثلا درجامعه ما امروز اکثررواج های غیراسلامی صورد میگرد با ید یک اقا که میخواهد که از دواج کند از طرف پدر دخترلست ترتیب می شود که دوسیت طلا فلان هوت تعداد1000 نفر کا کا هانه ماما هانه شیربها امثال ان ای کدام این ها مطابق قران واسلام می باشد پس معلوم میشود که ما هم درهمان جهلایت زندگی میکنیم ازخداوند توفق عمل به تما م امت اسلام میخواهم

>>>   مرور نظرات در باره موضوع مطرح شده نا امید کننده است ؛ باتوجه به شرایط فعلی خیالی و ساده لوحانه فکر کردن یا فقط دید انتقادی داشتن بدون عقیده داشتن به واقعیات اجتماعی و عمل ننمودن به گفته های خویش و بدون ارائه راهکار، هیچ امید به آینده روشن نباید داشت. برادری که از دختر فروشی انتقاد می کند ...، بهتر است اول از دختر فروشی در خانه خود انتقاد کرد. آن که از اسلام حرف می زند، عمل خودش اسلامی نیست. در کشوری های اسلامی که شعار اصلی آن اسلام است وضع بد تر از کشور های غیر اسلامی است هیچ فکر کردی!...خلاصه انکه بلای که در یک جامعه فرود اید خوب و بد را نابود می کند. پس نباید خوشبین بود و نه هم خیالی فکر کرد. بلکه راهکار عملی ارائه نموده اجرایی گردد.
علیزاده از شیراز

>>>   چینی ها فقط پول رو می شناسند و بس بازرگانان و تجار فاسد که پول و منافع شخصی رو بر سلامت روحی و روانی و فرهنگی نسل های آینده ترجیح می دهند رو باید مجازات کرد

>>>   خوب اګر ما به عمال خود توجه کمنیم میدانیم که دشمنان مان ما و دشمنان اسلام همیشه درکمین اند پس چه خوب که ما به اسلام خود ارزش های اسلامی خود برګشته و پا بند شویم اګر ما طبق احکام شرعیت رفتار نمایم و از مصارف بیش از حد د مراسم عروسی خود جلوګیری کنیم و اګر از رسم ورواج های بی جا تقلید نکنیم تمام جوانان بودن داشتن تشویش میتوانند به موقع و درسن سال قانونی ازدواج کنند و انوقت است که به استفاده انسان مصنوعی ضرورت نخواهد بود و دشمنان ما و دشمنان اسلام در طرح و طبیق اعمال شوم خود موفق نخواهد شد، پس برما است تا با یک اراده محکم به فساد اخلاقی نه ګفته و خود و جامعه خود را از فروپاش شدن نجات دهیم .
جلال کوهستانی

>>>   قابل توجه همه: درقسمت های جنوبی کشور ما تویانه تا50 لک رسیده مردها بعد از عروسی برای 10 تا 15 سال بخاطر کار به قطر . ابوذبی بحرین .هند واز همه نزدیکتر پاکستان میروندتا پول مصثرف شده را باز یابند وقتی بر میگردند متوجه میشوند که پیر وپایمانده اند خدا یار جان شان ولی ابتکار چین را اگر دست کم نگیریم این مشکل را حل میتواند وقتی دختر ها در خانه بمانند والدین شان از یک لک زیاد تویانه نمیگیرند ومجبور هم هستند که چنین کنند .
ما.کابل

>>>   جوانان عزیز
وآینده سازان کشور مسولیت شما درمقابل همچوکارهای غیر اخلاقی وتهاجم فرهنگی چیست سازمان های جاسوسی استخباراتی دشمنان دین اسلام
در تلاش اند برنامه و افکارپلید خودرا گسترش دهند ومیخواهند که جوانان عزت نداشته باشد نفرین بر دشمنان اسلام نفرین بر تجاران بی دین


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است