هواپیمای گم شده مالزیایی در قندهار است
 
تاریخ انتشار:   ۲۲:۱۰    ۱۳۹۳/۱/۱۹ کد خبر: 69790 منبع: پرینت

یک روزنامه روسی به نقل از برخی "منابع امنیتی" مدعی شده که هواپیمای مالزیایی در نزدیکی قندهار فرود آمده و مسافران آن در سلامت به سر می برند.

روزنامه روسی "سکوفکسی کمسو مولیتس" بدون ذکر نام منابع امنیتی مذکور نوشت: هواپیمای ناپدید شده مالزی اکنون در نزدیکی قندهار است و یکی از بال های آن شکسته، اما همه مسافران آن زنده هستند.

این منبع می افزاید: خوشبختانه همه مسافران زنده هستند، اما حال آنها چندان خوب نیست. مسافران به هفت گروه تقسیم شده اند و تروریست های رباینده هواپیما احتمالا قصد دارند تا با آمریکایی ها و یا چینی ها وارد مذاکره شوند.

به گفته یفجینی کازمینوف کارشناس فنی هوانوردی، هواپیمای بوئینگ 777 می تواند بر روی باندهای خاکی با طول حدود 2000 متر هم فرود آید، هرچند چنین فرود اضطراری موجب تخریب برخی از اجزاء هواپیما می شود.

این ادعا در حالی مطرح شده که به گفته "سازمان جهانی سلامت هوانوردی"، مقامات تایلند، هند و پاکستان در 21 مارس گذشته اعلام کرده بودند که هواپیمای مالزی از آسمان کشورشان عبور نکرده است و رادارها عبور چنین هواپیمایی را ثبت نکرده اند.

کد (6)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   واقعیت ندارد . این هوا پیما حدود یک ماه میشود که گم شده

>>>   بلی این هم حرفی است؟؟
ارزگانی

>>>   ما که شنیده بودیم طیاره مذکور در دشت های نیمروز نشست داده شده است و اینکه روس میگوید که در قندهار نشست کرده است شاید نقشه را غلط کرده باشند در دشت های نیمروز است طیاره مالیزیایی

>>>   این همدروغ های شاخدار روسیه هست تمام قدرت هوای افغانستان بدست امریکاهست امریکا خبر ندارد وروسی خبردارد

>>>   از اول هم می دانستم که کاره خود امریکایی هایه.

>>>   حالاخوب گپ شد وزیرهوانوردی کشور ما چطورخبرندارد.
آیااین کشور بی صاحب است که هرکی درفضای آمد هیچ کسی خبرنشود.
نقوی

>>>   خوب شد. باز هم ما نام کشیدیم . ای کاش واقیعت داشته باشد.

>>>   اگر امریکاآنرا اختطاف کرده باشد بعید نیست که آنرا در قندهار در نزدیکی یکی از پایگاه هایش که در تصرف دوستان طالب شان هست، فرود آورده باشد.

>>>   ...شما می دانید که مالیزیا هم یک کشور پیشرفته اسلامی است شما که از سرنوشت کشور های اسلامی خوب خبر دارید، چه میدانید که در اختطاف طیاره دست سیا دخیل باشد. آیا درین شکی جود داشته می تواند.
احترام همشهری

>>>   خوبه دروغ شاخدار دیگه ای نداشتید تمام دانشمندان وهوانوردان از بررسی ها محروم ماندند و آن وقت یاوه گویان بدون هیچ مدرکی دهان به یاوه گویی باز کردند ،شاید دانشمندان مخرب آنها درقندهار در حال خراب کاری هستد و بهترازآنجا مکان دیگری نیافتند.

>>>   چند سال قبل طياره روسي را طالبان يا اصلا پاكستاني ها در قندهار فرود اجباري دادند كه بعدا طور مرموزي فرار كرد حالا روس ها فكر ميكنند هر طياره گم شده در قندهار است!!هر ريش دار را كه ديدي كاكايت نيست!!!

>>>   متوجه نفر سوم:
حرف شما کاملا درست است طیاره در دشتهای نیمروز است..

>>>   کاملا درست است انها را میخواهند بعد از نتایج انتخابات ازاد کنند بعدام اینکه معلوم شده است که همه انها کارت رای داشتند .
مهراله از تهران

>>>   خباثت روسی خودش را نشان داد. روسیه بعد از تصرف کریمه در نظر دارد با این بحث های حاشیه ای، نظرها را از خود دور نماید.

>>>   در داخل چین در ایالت سنکیانگ امکانات تربیه و تجهیز بنیاد گرایان اسلامی کمتر مساعد است. زیرا همیشه تحت کنترول دستگاه استخباراتی چینی ها میباشند.
این چینی ها توسط طالبان به زور مسلمان میشوند و از آنها در جهاد در ایالت سنکیانگ چین استفاده میشوند. مثلی که در ازبکستان، تاجکستان،چیچین و دیگر مناطق مسلمان نشین شوروی سابق استفاده شدند.

>>>   دوستان عزیز.
مضمون داکتر Gurave Pradan /blogspot.caدر ویب سایت شان ببینید معلومات کامل بدست خواهی اورد به باور نویسنده اگر به لیست مسافرین این پرواز 20 تن از کارمندان یک شرکت بزرگ Freescale Semiconductor که 12 تن شان مالیزیایی و 8 تن چینی بودند را خواهی دید این شرکت بر علاه تولیدات چیپ های بسیار قوی در ساخت سامانه ها و تکناوژی دفاعی هم مشهور است پس دست داشتن امریکا در ماجرا این طیاره چندان بی ربط هم نمیتوان باشد.
زید

>>>   ممکن کدام دسیسه CIA باشد.

>>>   از امریکاییها هیچ شکی نیست- در زمان هجوم شان با طالبان بیفرهنگ ریشدار نیز یک هواپیمای روسی را پایین نمودند و در آنزمان روسها هوشدار آمدن به قندهار را دادند و دوباره هواپیما را با سرنشینانش آزاد ساختند- اینبار ممکن با طالبان بیفرهنگ نکتایی پوش این کاررا انجام داده باشند- محل یک محل است و طالبان بیفرهنگ ریشدار و نکتایی دار هم یک طالب و یک مزدور.

>>>   شاید باشد ناراحت نباشید

>>>   اگراین طیاره درافغانستان پیداه شود یانی این که امریکادر افغانستان خاب است هیچ کاری را انجام نمی دهد
(عبدالحکیم)

>>>   ممن است کار امریکایی ها باشه اما مهم اینه که چرا بعد از اینکه زمان جعبه سیاه تموم شد این مطلب گفته شد به نظر عجیب میاد مثل فیلما میمونه که بعد از نا امید شدن یه خبر از راه می رسه(فیلم های هالیوودی)

>>>   اکه راست باشه چی میشه اون وقت همه دنیا میفهمه کی افغانستان چی کشوری هست کی هوا پیمارو بدونی هیچ سری نخ میرن پاین منکه میگم کاری امریکا ییهاست

>>>   شاید نفرای اشرغنی برده که تا برنده انتخابات شود!

>>>   بیا وو این قصه مفت را ګوش کن .از ان طیاره و مسافرین بیچاره سریال تلسی براه افتیده ګاهی میګویند که زیګنال همان طیاره دریافت شده ګاهی میګویند که بالش پیدا شده .حال امریکا که خود را ابر قدرت جهان جلوه میدهد بګوید که طیاره در کجاست این هم شاید یک امتحان الهی باشد .که خداوند متعال برای بنده ګان خود نشان داده باشد که بنده استی و بیچاره .زیرا خداوند متعال از هر چیز اګاه و باخبر است .به امید ان روزیکه مادران و اقاربیکه عزیزان خود را در این فاجعه از دست داده اند برای صبر دل شان طیاره هذا دریافت ګردد.
خورد اغایی شیوه کی

>>>   اینهم از انکشافات ساینس و تکنالوژی افغانستان است. ما انقدر تخنیک پیشرفته داریم که یک طیاره را با همه دار و ندارش
از نظر ها پنهان میکنیم و هیج قدرت علم و تخنیک جهانی از ان اطلاع نمیابد. اینست کشور نابغه ها، چنین است مغز های
متفکر راد مردان تاریخ بشریت،باریک الله،مرحبا،عقل است که تیرک میزند.
من، یم یکی از ما نابغه ها

>>>   طياره در دشت بكوا در ولايت فراه نشست اجباري كرده ويك تايرش هم كفيده است پرسونل طياره ومسافرين بعد از نيش زدن ترياك در ولايات هلمند فراه قندهار دوباره پرواز ميكنند و برميگـــــــردند

>>>   دفعه ای قبل امریکا به نام این که طالبان امده به افغانستان حمله کرد و این دفعه می داند که مردم غیور افغانستان قطعنامه ای ننگین را امضا نمی کند؛‌ لذا در صدصد توطه ای دیگر بر آمده تا با ر دیگر اذهان مردم را خراب کرده و همگی را متوجه تروریستان بکند که در افغانستان سکنی گزیده و این بار به این بهانه به افغانستان حمله کند. در یک کلام افغانستان مردانه قطعنامه ننگین امریکاه را امضا نخواهد کرد و این ننگ را هیچ رئیس جمهور آینده و هر کسی باشد امضا نخواهد کرد و اگر امضا کند مردم در مقابلش استاد خواهد شد. دولتمردان ما یک اشتباه کرد بزرگ را در گذشته کرد که قطعنامه ای به نام دیویرنگ را امضا کرد و بسیار از شهرهای بزرگ را تحویل افغانستان داد.
غمخوار

>>>   این طیاره که درافغانستا انقدرچکرمیزند خواست من ازدولت افغانستا این است که رای تقلبی راتوسط این طیاره انتقال کند به کمیسو مستقل انتخابات
(حق پرست)


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است