تخطی آشکار اشرف غنی که دیده نشد
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۳۷    ۱۳۹۳/۱/۱۷ کد خبر: 69605 منبع: پرینت

کمیسیون مستقل انتخابات در کجا است؟ وزارت داخله در کجا است؟ وجدان های بیدار در کجا است؟ این گونه اش را هیچگاه ندیده و نشنیده بودم.

با آنکه دو روز پیش مهلت تبلیغات نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسیده است، اما آقای اشرف غنی احمدزی شب گذشته در لیسه حبیبیه حضور داشت و به صورت زنده از تلویزیون خورشید کنفرانس مطبوعاتی داشت و از تیم خود حمایت کرد.

تاثیرگذاری بر ذهن و انتخاب مردم آن هم در ساعات آغازین رای دهی مردم، با هیچ واژه و برهانی قابل دفاع نیست.

روشنفکران این جامعه هم همگون دیگرانند. هر یک از نامزدان دیگر هم اگر چنین کنند موجب تاسف است.

فرامرز تمنا


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   داکتر صاحب عبدالله هم کنفرانس داشت یا خیر؟

>>>   خیر است- متفکر قبیله است - نه جهان
کسانی اگر میگویند که این دیوانه و عاشق قدرت -متفکر جانست- توهین بزرگ به جهانیان میکنند.
فاروق

>>>   سلامت باشی ، داکتر صاحب تمنا دقیق گفتی اما قبیله سالاران آنرا نمیبیند.
با احترام

>>>   این جای نهایت افتخار است که در کشور انسان های دانشمند مانند احمدزی صاحب داریم راست میگویند ، عطا چور یکی از حامیان تیم چک و چور اشکارا در روز انتخابات از مردم خواست تا از تیم غاصبان زمین و تشنگان قدرت و ویرانگران کابل یعنی تیم بنده خدا بنده خدا (دبل عبدالله ) پیشتیبانی کنند و رای بدهند. فاروق جان به قدر زر زرگر میفهمد نه مانند تو اشخاص ، اینکه دینا احمدزی صاحب را به صفت مرد متفکر میشناسد و این انتخاب را به متعصبین قومی مانند خودت نه داده اند ورنه به نظر تو همان هائیکه کابل را تخریب کردند و کابلیان را بی رحمانه به قتل رساندند به صفت انسان های متفکر رای میدادی .
سمیرا

>>>   مغز متفکر توسط بادارنش یعنی امریکاییها لقب گرفته است ورنه لیاقت احراز چوکی یک وزارت را هم ندارد . اگر مغز متفکر میبود باز قبیله پرست نمیبود ، تمامیت خواه نمیبود ، در پهلویش همه کسانی جمع شده اند که فاشیسترین میباشند ( احدی ، اتمر ، یون ، طاقت ، دوستم .............) اگر غنی متفکر میبود چنین نمیگفت ( تناسب قومی در زندان بگرام درنظر گرفته نشده است ) یعنی هر قدر پشتون زندانی است باید از دیگر ملیت های کشور نیز زندانی میبودند ، این است مغز متفکر تان و دل سمیرا جان جمع باشد که چنین فاشیستان قبیله پرست جایی در جهان کنونی ندارند.
کابلی والا

>>>   اشرف غنی فقط یک تخطی کرده که مردم بران افتخار میکنند و ان تخطی عبارت است :
!- دست های پاک وبدون خون ملت ودست بی دزدی واین هردو صفت نشانه رهبر بودن ان است.عبدالله وقطبالدین رهبر انانیست که همه کابل را بنام اعلا کلمته الله چور کرد

>>>   این فاروق ... اخلاق اسلامی هم نه دارد این...افتخارات این کشور را دیده نه میتوانند اگر به مسعود ... قهرمان ملی لقب بدهند هیچ عیبی نه دارد اگر فهیم برای خود رتبه مارشالی بدهند باکی نه دارد واگر قبرستانهای این... از شیشه ساخته شود ودهاه جریب زمین را به نام ساحه قبر ...احاظه شود واگر به نام ...نهاد اهی تحصلی نام گذاری شود فاروق فاشیست به ان افتخار میکنند ولی اگر دنیا به افغان این وطن لقب متفکر جهان بدهند فاروق انرا برای خود عیب میدانند غنی افغانستان غنی را به دنیا تقدیم میکنند انشالله
گیلانی

>>>   سمیرا جان قندول
ازهمین متفکر بی مغزتان کدام کتاب در زمینه تحصیلا ت شان هم دارید یاخیر؟؟؟ اگر دارید نشانی و موضوع کتاب را بنویسید -تا ما هم آگاه شویم که این ... نه -بلکه براستی هم یک کتاب نوشته -چون دکتر شدن و متفکر شدن- با ... چند دانه سازمان چاسوسی - نمیتواند- قابل اتبار باشد.
فاروق

>>>   به سمیرا!
اگردانشمند همینطوری باشد ، که آقای احمد زی است . توهین به دانشمندان است. دانشمند که تعصب نه می داشته باشند. استعمار گران برای اینکه از ملت های جهان سوم بهره کشی کنند.بالای اشخاص ضعیف وسست ارادهء این ملت ها سر مایه گذاری میگنند وآن هارا برای بر آورده ساختن اهداف شوم خود تربیه نموده ومشهور می سازند و به القاب مختلف ملقب می نمایند .باز سرنوشت این ملت هارا به او حواله می کنند.

>>>   احمدزی صاحب افتخار وطن ما و متفکر قبول شده جهان است. پیروزی شان مبارک باد
حق بین

>>>   سمیرا جان
کابلیان را عبدالله و طرفدرانش قتل عام ننمود- بلکه پاکستانیها و طرفدرانش قتل عام نمود- که غنی کوچی از مزدورانش است.
کابلی

>>>   سمیراجان تقصیرازتونیست چرا که علاقه مند این هستی که ...تجارت شود مثل اینکه درتمام اجناس تصاویردختران برهنه رامشاهده میکنید وکسیکه شما دفاع آن یهودی را میکنید یک بارازنظرقرآن وگفتارپیامبراسلام (ص) درباره اش تحقیق کنید.آیا انسان متعصب ومریض که ازنظرفزیکی،روحی وعصبی دچارمشکلات است دریک کشوراسلامی جوازدارد که در رآس قدرت قرارگیرد؟ جوابم را ازنظرشرعی ارسال کنید نه تیوری، فکری ومطمین هستم که این سوال را جواب نداری چراکه شما از...خبری ندارید صرف شما بی حیائی را ترقی ودموکراسی میدانید ویگانه فردی که مثل شما انسانها... را بدنیاعرضه کند همان اشرف غنی یهودی است بس.

>>>   من به حرفهای جناب کابلی صاحب کاملآ موافق هستم وهم اضافه میکنم که افرادیکه اشرف غنی را متفکرجهان میدانند آیا منطق ووجدان دارند انسان متفکرکسی است که دراسلام دوکتورا داشته باشد نه دربرده گی غرب که مثل.... یوغ اسارت را به گردن خود حمل کندویا فروش...ووطن اینها کسانی هستند که دنیای غرب به هرشکل که بخواهد استعمال شان میکند.
متفکربه نظرمن افرادی چون استادسیاف،شیخ محسنی وده ها پروفیسوران اسلام که میشه متفکر برایشان گفت نه ناموس فروشان برای تمام غلامان غربی کلمه (... میشودلقب داد) که هیچ باک ندارند که دخترشان کجااست ویا پسرشان وهم خانم شان باکه نشست وبرخواست دارند همه اینها برایشان بی تفاوت است

>>>   سمیرا جان اگر عبدالله چکه چور است- به وجدان تان آنرا می سپاریم /و لی این مغز متفکر؟؟؟ تان اینقدر پولهای بی حساب وبی کتابرا را ازکجا آورده که درین دو انتخاباات پی در پی با دادن هدایا و ساندویچ بخش نمودن به لاریها و نان دادن در بزرگترین هوتلهای کشور و نقده دادن به مردم عام جهت خریداری رای شان- به مصرف رسانیده اند؟؟؟؟؟چکه چور کم در آمد
از کابل

>>>   خواهر سمیرا واقعا حقیقت گفتی .اما بعضی فاشست های متعصب .با بغض و کینه نمیتواند با این واقیعت ها کنار بیاد .انشاالله داکتر صاحب احمدزی پیروز انتخابات خواهد شد و روی این متعصبین سیا خواهد شد.مردم دیکر مردم قدیم نیست و به یک .. که دها سال در ...غارت مشغول بود رای نخواهد داد..
حمیدبغلانی

>>>   ا شرف‌غنی احمدزی که از سوی یک نهاد نامعلوم جهانی، نام دومین متفکر جهان را به خود اختصاص داده، در این سخنرانی نشان داد که فضیلت، تقوای علمی و شعور اندیشمندانه چیست و چرا او افتخار دست یافتن به چنین لقبی را داشته است!!اگر واقعاً آقای احمدزی دومین متفکر جهان باشد، باید گفت که وای بر جهان و وای بر علم و وای بر اندیشه!! چون سخنان آقای احمدزی حتا در حد یک آدمِ بی‌سواد که هرگز مکتب نرفته و درس نخوانده هم قابل قبول نیست! آقای احمدزی با این سخنان نه تنها به مردم افغانستان اهانت کرد، که حتا به جهان علم و اندیشه نیز توهین بزرگی را روا داشت
عبدالاحد بګرم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است