نشوه که کریم خرم معاون اول بشه !
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۰۷    ۱۳۹۲/۱۲/۲۲ کد خبر: 68112 منبع: پرینت

مراحل پیشرفت بسم الله محمدی در دورۀ آقای کرزی:
در وزارت دفاع مصروف فعالیت های نظامی
به صفت لوی دریستیز قوای مسلح
به حیث وزیر امور داخله
به حیث وزیر دفاع ملی
و اکنون...

او قانونی صایب آوازه است که تو معاون رییس جمهور میشی، نکو ای کاره؛ ده کنار داکتر صایب عبدالله باش که برنده شوه، تو بعد از مارشال کوه استی پشت ما.
مه خو یک پته زینه دیگه هم ده ای نظام کرزی بالا بروم معاون رییس جمهور میشُم. بیزو یک ماه دیگه نمانده؛ مره بان که معاون رییس جمهور شوم باز مه و شما گپ می زنیم.
باز دلت دیگه.

امشو بریم تلیفون کو؛ کرزی صایب بیخی حیران مانده که از بین ما و شما کی ره انتخاب کنه.
نشوه که کریم خرم بیایه باز ده یک ماه گدوودی کنه که ده سال دیگه جورنتانیم.

مهدی ثاقب


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بنده علی رضا به اندازه یک قطره آب در این نظام حق بینی و اعتدال را نمی بینم. همه روابط است و اصلآ به ضوابط هیچ کس اهمیت نمی دهد. پسران فلان قوماندان، جنرال و وزیر در پست های بلند دولتی ولی کسانیکه دارای سند های بلند تحصیلی اند بیکار و حتی هیچ کارمند بلند رتبه دولتی نمی خواهد انها را در بست ۴ مقرر نمایند. ای وای به حالت این مملکت.
علی رضا از کابل

>>>   ماشاءالله اقای مهدی ثاقب درین طنز خود کردار عبدالله ابن ابی ابن خلف رااداکرده
شهروند عادی کشور

>>>   به پیش در راه که شری بخیزد که خیر مردم دران باشد.

>>>   انشا الله که محمد یونس قانونی این پست را بدست میاورد
اجمل(پنجشیری)

>>>   بنظرم کرزی مداری این پست را بسم الله خان میدهد و تا یک دلش را خوش میکند. خوب فهیم را کشت و حالا پست اش را به دیگران بخشش میکند.

>>>   نظر شهروند عادی کشور خیلی عالی است به گمان اغلب که اقای مهدی ثاقب مربوط به گروه ...شمال ویاهم شورای نصوار میباشد
ولیزاده ازهرات

>>>   انشالله گلم پنجشیری ها به جم شدن نزدیک است

>>>   من بنجشيري نيستم ولي اكر بنجشيري نميبود هالاهمي شما نوكر دال خوران ميكردين

>>>   مردم یک کم شش هاقدرت دولتی افغانستان رامیرث پدری خودمیدانندبروید ازعبدالله قندهاری یک کم شش تبارحمایت کنید برنده شود شمااگر هوشیارمشدیدبایدازیک کم شش خودکه احمدضیا است حمایت میکردیدنه ازیک قندهاری نیک تای پوش ومودل لباس

>>>   کریم خرم اجینت پاکستانی در گناه خود فیمهد عمرش کوتا است دوره شیطنیت وی نزدیک به ختم است باز معلوم شود که همراه چلی خود فیضی در کدام اداره جابجا میشود و یا به حساب دادند به دادگاه ملت سوق داده میشود به امید روز حساب و عدالت .
حاجی صبور

>>>   ای خدای اول از همه چیز درافغانستان این مردم بی عقل را هوشیار کن که با یک دیگه نگه تو پنجشیری هستی واون بگه تو قنداری هستی
تا وقتی این نژاد پرستی باشه در افغانستان ارامی نمیادهمه باید یکی بشیم پشتون تاجیک ازبک هزاره همه افغان هستن
((فضل ربی)) از((( تهران)))

>>>   اگر پنجشیری نمیبود- پاکستانیها در سالهای قبل از 2000 اشرفغنی کوچی را میآوردند یعنی در زمان شورای هماهنگی.
کابلی

>>>   جالب است نوشته كرده است كه اگر پنجشيري نمي بود همه افغانستان نوكر ان دال خوران يعني پا كستاني ها ميبودند !!!
پنجشيري ها امريكايي ها را سر شانه خود اوردند وافغانستان را مثليكه به روس تسليم كرده بودند به امريكايي ها تسليم كردند.
درصورتيكه خودرا ميلونر ساخته بي سوادترين شان در شير پور خانه وماهانه هزاران دالر معاش داشته باشند چاره چيست كه حد اقل مسلمان هستند.
ماما نور محمد از بخش اباد

>>>   اگر پنجشیری ها نمیبود- کلم جم تا حالا در ترکیه میبود.
کلیم دراز

>>>   اینجا اشرفغنی کوچی تصویرش و صدایش نیست -بلکه مطلب دیگریست؟؟؟؟؟

>>>   من هم پنچشیری نیستم ولی واقعیت را باید گفت که پنچشیری ها بودند که در مقابل دالخوران و... از همو بیشتر شدید ترین مقاومت را کردند و تا آندازه آبروی مملکت را در آن زمان نجات دادند۰
آهنگر

>>>   عامل اصلی وطن فروشی همی پنجشیریها استند

>>>   هموطنان ګرامی ! ازموده را باز نیازمایید!

>>>   همین پنجشیری ها هستند که شما هستید ... روس ها را از افغانستان که کشید...؟؟ یا همین ابرمردان تاریخ مجاهدین سر بلند مسعود و مارشال صاحب شما در آن وقت کجابودید؟؟؟... که آمدین شم... یا در پاکستان و یا هم در ایران مزدوری میکردین حال که آمدین در افغانستان تفرقه و نفاق می اندازی شما... ها شکر کنین که در این وطن شمارا اجازه داده اند!!! اگر شما میگوین که ما از این کشور هستیم پس چرا در وقت مشلات وطن را ترک کردین ؟؟؟؟؟ دفاع از وطن از خاک فرض است شما...ها این را میفهمین؟؟ در وقت آرامی همه تان میگویین که وطن عزیز وطن عزیز وقتیکه یک مشکل پیش آمد را ... فرار میکنین.....
(نظامی )

>>>   همه میدانند که کی چه کارکرده ومی کند.

>>>   بیستون را عشق کند و نا مش را فرهاد برد
رنج گل بلبل کشید و بویش را باد برد
بنده در بین پنجشیریها دوست های زیادی دارم حرف های من متوجه آنعده پنجشیریها و غیر پنجشیریها است که بیت المال وطن را غارت کرد و هزاران فرد بیگناه را بقتل رساند .... جهاد مقدس افغانستان را فرد فرد مردم افغانستان اعم از پشتون، تاجک ازبک و هزاره... بقیمت جان خود انجام دادند نه یک عده ... مسلح در کابل این افتخار به مردم افغانستان تعلق دارد نه به...
نه هرکه کلاه کج نهاد آیین سروری داند
نه هر که چهره برافروخت آیین دلبری داند
خواهند تواند مال و دارایی مردم و بیت المال را غارت نماید نه جهاد و فداکاری فرد فرد مردم را
کابلی

>>>   زمانیکه مقاومت ضد طالبانی و ضد پاکستانی در کشور توسط احمدشاه مسعود رهبری میشد- من بحیث یک کابلی کیبل خورده توسط پاکستانیها فرار را برقرار ترجیع دادم تا امروز به کشور بازنگشتم- ولی در آنجا مردانی بود که دفاع جانانه درمقابل دشمنان این سرزمین که زن ومرد را کیبل کاری مینمودند- میرزمیدندو در آنزمان نفوذ شهر کابل به کمترین واحد اقلترینش یعنی کمتر از صد هزار نفر رسیده بود-اما امروزاز برکت همان مردان مقاومت که پاکستانیها و اعراب را از غارهای توره بورا هم کوچاندند/ نفوذ شهر کابل از شش میلیون هم گذشته- و همه فراریهای کشورهای بیگانه دوباره برکشته و برخی از مزدوران کشورهای بیگانه بخصوص کشورهای همسایه و ترکیه وعربستان - بخاطر اغفال مردم - مقاومتگران را سرزنش مینمایند و تبلیغات وسیعی علیه آنها براه انداخته اند.
کابلی

>>>   باید از گروه فروخته شده و نوکر امریکا یعنی اتحاد شمال کسی نشود.
پنجشیری

>>>   کدام مقاومت کی کرد همه پل هارا چپه کرده بودند و میگریختند ، این شورای نظار و طرفدارانش بودند که با آمدن چند تا طالب فرار را بر قرار ترجیح دادند در کجا ایستادگی کردن؟- اینها فقط در شهر کابل بالای مردم بی گناه کابل ظلم کردند ،بیت المال و مال ...ا را به یغما بردند .وزیر دفاع وقت احمدشاه مسعود حمله بالای سرای شهزاده را داد و حمله های هوای و زمینی را بالای مناطق مردم هزاره و سایر نقاط مانند دارالامان، چهلستون، کارته سه و افشار بی رحمانه ادامه دادند تا که طالب ها رسیدند. شما را بخدا در چشم مردم خاک نزنید...
فاطمه کابلی

>>>   سنگر پنجشیر و مسعود قهرمان یگانه علت شکست بیگانه گان و تجاوزگران بود، تمام ملیت ها را دور هم جمع کرد و همه از وطن دفاع کردن.نباید از نام مسعود و از سنگر مسعود که در ان خون هزاران جوان مسلمان و مجاهد از هر گوشه افغانستان ریخته است، استفاده شود و هر کسی هر چیزی دلش خواست بکند.
من که از کابل هستم و خود را افغان میدانم به نام مسعود و سنگر مسعود افتخار میکنم.و از پنجشیری های که از نام مسعود و نام پنجشیر استفادهء سو میکنند و زیاد .... استند که حتی مسعود را ندیده بودند تمام عمر شان در لچکی در کابل تیر شده بود و حالا خود را بطور دروغین پیروان راه مسعود میدانند، زیاد بدم میاید. بخاطریکه مسعود نه پوک بود و نه لچک که این مردم بی بند بار راه انرا تعقیب کنند. مسعود یک قهرمان واقعی و یک وطندوست بود و به ارزش های این وطن احترام داشت و افغانستان را برای افغانها میخواست تا اینکه توسط بیگانه گان به شهادت رسید و وطنفروشان بعد از شهادت ان ابر مرد تاریخ تمام پلانهای خود را در افغانستان تطبیق نموده و در حال تطبیق کرده بهتر ان استند.به لحاظ خدا شهادت و راه مسعود قهرمان را خراب نسازید.این همه یک حقیقت است که هیچ یکی از ملیت های محترم از آن انکار کرده نمیتواند.
چهاردهی- کابل


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است