رییس جمهور: آمریکا به من خیانت کرده است
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۴۳    ۱۳۹۲/۱۲/۱۲ کد خبر: 67443 منبع: پرینت

رییس جمهور کرزی می گوید: آمریکا به وی خیانت کرده است.

حامد کرزی رییس جمهور افغانستان که دوره کاری اش در حال پایان است می گوید: افغانستانی ها در جنگی می میرند که از آنان نیست.

به گزارش طلوع، آقای کرزی در یک گفتگو با واشنگتن پست از 12 سال نبرد ایتلاف جهانی به رهبری آمریکا در افغانستان سخت انتقاد می کند. کرزی می افزاید: از تمامی تلفات این جنگ به شمول نظامیان آمریکایی به گونه ژرف متاسف شده است.

رییس جمهور افغانستان می گوید: احساس می کند از سوی آمریکا به وی خیانت شده است زیرا واشنگتن بر بنیاد تعهداتش به پناهگاه های اصلی طالبان در پاکستان توجه نکرده است.

از دیدگاه رییس جمهور کرزی القاعده یک اسطوره است نه واقعیت، وی اکثریت زندانیان را در نزد نیروهای آمریکایی در افغانستان بی گناه عنوان می کند. حامد کرزی جنگ با هراس افکنان در افغانستان را برای امنیت و منافع غرب می داند.

کد (18)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   شرم هم خوب چیز است، در این 12 سال که نام امریکا را میخورد و توسط بادیگاردهای امریکائی حمایت میشد کدام حرفی نبود و حالا که دوره ریاست جمهوری شان به پایان رسیده است در فکر انتقاد از این و آن بر آمده و بار بی کفایتی، فساد اداری، قتل و دهشت افگنی را به دوش دیگران می اندازد.
کابلی

>>>   این یک واقعیت است اقای رئیس جمهور ولی دیر تر این احساس تان را بیان داشتید . مردم فکر میکنند که شما چون اهداف که دارید به ان نرسیده اید و این طور بیان میدارید.در حالیکه باید قبل ها این واقعیت را در ذهن ها زنده میکردید.ولی نا گفته نباید گذاشت که به صلاح و زور همین امریکایی ها برملت ما ریاست کردید.

>>>   جناب ملاکرزی !چند بار آمریکا و قوائی ناتو تصمم گرفت پناهگاه های اصلی طالبان درپاکستان حواله نظامی بکند جنابعالی مخالفت کردید و به آمریکا هشدار دادید؟ اگر به پاکستان حواله صورت بیگرد مایان پشت پاکستان ایستاد هستیم وشما اجازه ندادید برادران ناراضی تان مردارشود وحالا شرم نمیکند وجیب تمام فامیل تان از دلار پرکردید ومردم شجاع افغانستان هرگز شمارا نمی ماند دلارها خرچ ومصرف کنید؟ مردم افغانستان ازدست تو شاکی است باید محاکمه شوی.
ک.س ازفاریاب زمین

>>>   راست میګوید رئیس جمهور.

>>>   آغای کرزی عام فریب کدام وقت و کدام روز شما محترم از پناگاه اصلی طلبان نام از پکستان را به زبان رساء در رسانه های داخلی و خارجی گرفته اید. فقد کلمه عام از کشور همسایه نام برده اید معلوم نشد کدام کشور همسایه مطلب شما بوده است.

>>>   تو که از امریکا گله خیانت داری .انها خو بیگانه هستند..ولی تو با مردمت وطنت و اعتماد افغانها خیانت کردی در اینده ای نچندان دور که از اسپ غرور ریاست جمهوری پیاده میشوی ایا جوابی در پشگاه مردم ستمدیده افغانستان داری...

>>>   این ریس جمهور خبر نداشت چون حالا گمی اش آمده در صدد برهم زدن زنده گی مردم است.

>>>   جناب رئیس جمهور سلام! جناب عالی که در این مدت استراحت بودید و اکنون بیدار شدید بسیار عزیز و لذیذ معلوم میشود! نوش جان تان که هم میبرید، هم میدوزید و هم میپوشید نوش جان آغا جان!
مرا دیوانه کردی آخر
به پا زولانه کردی آخر
ظالم ظالم گوشه نشین ویرانه کردی آخر
یارم بادارم هیچ خیر و فیض ندیدیم از تو،
مرا دیوانه کردی آخر

>>>   و مردم میگویند که: کرزی و امریکا یکجا با هم نه تنها به ما خیانت کردند بلکه در حق ما جنایت کردند

>>>   رژیم های صهیونیستی امریکا ...بخاطر غارت دارایی های دیگر کشورها ملیونهاانسانهای بیگناه را قتل کرده اند.لعنت خدا بااین جنایت کاران حرفوی وهمدستان شان.
پنجشیری اصیل

>>>   جناب کرزی شما تازه غربیهای جنایتکار دزد را شناخته اید. دروغگوی فریبکاری چپاولگری اشغالگری دزدی مسلمان کشی در خون غربیها مخلوط است .لعنت به غربیها

>>>   من متحیرم به ...این رئیس جمهور پشتون که چگونه در مقابل تاریخ و مردم دروغ میگوید و شرم ندارد... تو کسی بود که امریکا سر شانه هایت سوار شد و تو آنها را به افغانستان آوردی و جالا میگی که به تعهداتش با تو وفا نکرده است، در این 12 سال چرا در خواب خرگوش بودی و هیچ کلمه ای بر زبان نمیراندی که حالا فیلت یاد هندوستان کرده- لطفا دروغ و نگو مردم همه پوست شما را حتی در چرمگریهای جهان میشناسند.
سراج الدین

>>>   کرزی مردم خود را بازی داده ومیدهد

>>>   راست می گوید بنده خدا . امریکا برایش وعده داده بود تا زنده باشی رئیس جمهور (گدو ودستان ) هستی . اما امروز دیده میشودکه به وعده اش وفا نکرده وانتخابات را براه انداخته است. حق دارد گیله کند .

>>>   مگر این فکر تازه به اقای کرزی راه یافته وتاختم دوره ای کاری درین باره فکر نکرده بودند راستش این است که کسی را باصطلاح امروزی رنگ می نمایند وبه نزد عام وخاص اورا اجنت وغلام معرفی میکنند وبعد اورا تنها ودر میدان بدون امتیاز رها مینمایند این در ذات خود میتواند حیانت باشد اما اینکه ریاست ها وحکمرانی روزی به پایان رسیدنیست هیچ کسی تا مادام العمر به کرسی نمیتواند بماند در خود کشور های دونر این اقا دوره های کاری بیش از هشت سال نیست اگر قناعت باشد واز انصاف کار بگیریم این سیزده سال بسیار وقت کافی است علی الخصوص کسیکه از ارگ کابو ل زنده خلاص میشود جای بسیار شکر است از داود خان وتره کی وامین ونجیب ربانی و... همه به نحوی قربانی این ارگ خرابه شده اند
چه خوش فرموده بود حافظ
کلاه وتاج سلطانی که بیم جان درو درج است
کلاه دلکش است اما به درد سر نمی ارزد
وبعضا میخوانند که به ترک سر نمی ارزد
اگر خارجی ها به جنابعالی خیانت کرده اند ایشان هم به ملت وکشور ....
نیم جان از نیم روز

>>>   سخنان نوسیده محترم کاملا حقیقت است واقعآ باید از شخص ناسپاس چنین انتظار باید داشت شما ببیند این امریکا چه اندازه زمینه رشد این کرزی ناساپاس را فراهم کرد در محافل بین الملی همیش در صدر مجلس قرارداشت انساان کم ظرف زود خود را گم میکند شروع به دزدی دارای عامه نمود هزاران هزار خیانت به ملت و امریکا نمود. باپاکستان ودیکر دشمنان امریکا را شروع کرد مانند زن های غر به حساب وطنی همه سفله گی های کرزی بر ملا شد حال چل آب صافش از آب بر آمد که چه یک انسان بی وفا قوم گرا معامله گرا ... بوطن بوده... عین خاصیت را کرزی دارد درین چند روز که عمری وی باقیماند کوش میدارد تا اندازه آخر منا سبات را با همه دوستان افغانستان خراب بسازد. درهمین مسله امضا قرارداد چه کار های نبود که نکرد با طمطراق اظهار داشت که من حال سیاست را یاد گرفتیم همراه امریکا من حالا کار دارم پنجابی های پاکستان به همکاری خرم فیضی جان چلی در کوه بلند نمودیش به خواست ملت و شورا مشورتی ودیکران حتی هند بزرگان امریکا اعتناهی نکرد حال که به خواست های نا معقول وی رهیس جهمهور امریکا جواب منفی داد تب لرزه در جانش آمده ... این کرزی بد بخت وزیر خارجه امریکا رهیس امنیت امریکا وزیر دفاع امریکا سناتوران امریکا از وی خواهش کردن به کابل آمد قرارداد را امضا کن از مرکب جهل خود کرزی بدبخت پاهین نشد صدراعظم المان وزیر خارج و دفاع المان رهیس پیمان ناتو رهیس جمهور هند دیکر دوست های افغانستان بروی همه این جاسوس پنجابی پا ماند ازین کرده انسان نا بکار حقه باز به خاطر دزدی دارای عامه دیکر کیس باین کرشمه های زنانه خود ملت را سخت ضربه اقتصادی زد دل مردم را از شوق باز سازی انداخت مقدار زیاد سرمایه های کشور به کشور های عربی سرا زیر شود یک لقمه نان کارگران بی بضاعت پیدا میکرد این نا بکار جاسوس مزدور پنجابی از نزد مردم گرفت یک عده زیاد مردم بیکار شدن این بیکاری سبب هزاران جرایم میگردد مایه فساد همین بیکاری است رویت تا ابد سیاه ...بتو ... ملی حال شما ببینید برادردزد دیگرش می خواهد رهیس جمهور شود... به کسانیکه ازین انسان... پشتبانی میکند
حاجی صبور

>>>   این مداریهای قبیله یکسره در خدمت آی اس آی و سی آی ای و ام آی شش انگلیس اند-این جنگها کاملآ زرکریست- آیا همینها در سالهاییکه کشورما زیر چکمه های سربازان ارتش و استخبارات پاکستان به کمک سیاسی و تبلیغاتی امریکا وانگلیس قرار داشت- اینها (کرزیها-اشرفغنی کوچی-خلیلزاد وغیره)همه یکسره از... پاکستان و امریکا و انگلیس تغذیه نمینمودند؟؟؟آیا اشرفغنی کوچی سنگوی و حامدکرزی بحیث سفیر طالبانی از طرف امریکا و پاکستان در نیویارک گسیل نشده بودند؟؟؟چطور اینها با این همه بدنامی و خودفروختگیی که دارند و داشتند- میتوانند در مقابل بادار بایستند؟؟؟امریکا امروز دنیا را تحت فشار دارد و به چین و روسیه اخطار میدهد و حکمرانی مینماید- آیا این... که... نزد امریکاییها و باداران پاکستانیشان ارزش ندارند و از همه مهمتر بدون پشتوانه مردمی چطور میتوانند که به بادار بتابند و آنهایی را که زن وفرزندشانرا در ارگ و خارج از ارگ نگهداری مینمایند و مینمودند - مورد تمسخر و لعن شدید قرار دهند؟؟؟؟
کابلی

>>>   برادران کتاب افغانستان در اتش نفت را بخوانید کرزی را خوب میشناسید. سناریو امریکا با دارو دسته اش .
ناهید

>>>   به هر حال گپ رئیس جمهور صحیح است چه ناسپاس و چه غیر آن

>>>   ولی جناب کرزی :
خودت بدتر از امریکایی ها به این ملت بیچاره ظلم را روا داشتی ان کسانیکه می امدند در بین مردم خود را میکفاندند همیشه دست شاباش شاباش شما به بالای شان بود و همه روزه پولیس قهرمان ما به همکاری اردوی ملی و امنیت ملی در گرفتاری طالبان دست و پنجه نرم میکردند شهید میشدند تا اینکه یک دو فرد ...طالبان را دستگیر میکردی ولی خودت بودی که بعد از یک هفته دو باره رها شان میکردی و میگفتی که این برادران من هستند حتی یک تعداد را با خود به ارگ میبردی و یا به یگان بورس روان میکردی ،ولی در این مدت مردی نشدی که فرزند یک سر باز شهید مارا در آغوش گرفته باشی و یا زمینه بورس را به انها فراهم کرده باشی این را تو بدان که مردم ازحکومت داری خودت به ستوه امده اند اگر انتخاباب پیش رو نمیبود ممکن مظاهرات سراسری در افغانستان شروع میشد ولی شکر خدا را به جا کن که به چنین روز نرسیدی وگر باید در چوک دهمزنگ خودت را بدار می زدند .ولی این را بدان که امروز خوردترین طفل این کشور میداند که امریکاه را خودت به افغانستان رهنمایی کردی حالا که همه شما و برادران تان سیر شدند باز امریکا بد نام شد ایکاش در زمانیکه که طالب ها نیست نابودشده بودند یعنی در سال های 2001 از امریکا میخواستی که از وطن ما برایند ولی درا ن وقت در فکر پر کردن کیسه های خود بودی در فکر آینده میرویس جان امروز که زنده گی تان تضمین شده در دوبی ،امریکا ،اروپا و دیگر کشور ها خانه و قصر های مجلل خریداری کردید باز داد از بیداد گری امریکا میزنید شرم است بخدا او برادر بیا بس کن با این مداری گری هایت نه دیگه خود را شرمنده کن نه فکر مردم بیچاره مارا خراب کن هر چه کردی گذشت سلامت باشی
واحده ازشهر دوشنبه


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است