مظاهره کنندگان در کابل با پوليس درگير شدند!
 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۳۶    ۱۳۹۲/۹/۲۴ کد خبر: 62669 منبع: پرینت

مظاهره کنندگان به طرفدارى از تلويزيون ژوندون و جنرال طاقت و درج شدن دين و ملت در تذکره الکترونيکى در کابل با پوليس درگير شده و از دادستانی و وزارت اطلاعات و فرهنگ، خواهان معذرت خواهى شدند.

آنها که تعدادشان به صدها تن می رسيد، از محوطه تلويزيون خصوصى ژوندون به راهپيمايى پرداخته و در مقابل دادگاه عالی تجمع نمودند.

زمانى که معترضين می خواستند داخل دروازه دادگاه عالی شوند، پوليس با استفاده از دنده هاى برقى مانع آنها شد و آنها به سوى پوليس سنگ و چوب پرتاب نمودند.

سپس اوضاع آرام شد و مظاهره کنندگان، با صدور قطعنامه اى گفتند: بعضى همسايگان، می خواهند برخى مردم را تحريک نمايند تا بين اقوام کشور تفرقه بياندازند.

معترضين افزودند: جنرال طاقت بی گناه است و دادستانی کل بايد وى را رها کند و معذرت بخواهد.

محمد اسماعيل يون رييس تلويزيون ژوندون، در جمع معترضين، سيد مخدوم رهين وزير اطلاعات و فرهنگ را به دامن زدن تعصبات متهم کرد و گفت: نباید با رسانه ها برخورد دوگانه صورت بگیرد.

تظا هرات مردم ولایت کابل علیه تلویزیون ژوندون وابسته به سازمان جاسوسی i s i_ ای اس ای پاکستان که به دستور و هزینه کشور پاکستان با مدیریت اسماعیل یون اختلافات قومی و نژادی را سازماندهی می کند و تمام برادران پشتون عمل تلویزیون ژوندون را محکوم کردند.

کد (14)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   ...هیچ پشتون عمل ژوندونه محکوم نکرده بلکه خوش هستند

>>>   اسماعیل یون خودش باعث تعصبات قومی میان اقوام افغانستان است او یک شخص پلید و مزدور است باید خودش هم محکمه شود... به اسماعیل یون....

>>>   اگر جنرال بیطاقت مرتد کمونست ویون اسراییلی آی اس آی تبار این دومنافق معلوم الحال که توسط تلویزیون بدنام ژوندون اسراییلی همه اقوام شریف افغانستان را حرامی خطاب کرده رها شوند مسولیت همه بدوش دولت خواهد بود . زیرا دریک کشور بزرگتر ازین جنایت وخیانت ملی نه هست ونه میشود.
اگر دولت نشرات تلویزیون اسراییلی ژوندون را وطاقت مرتد کمونست را رها کند مردم افغانستان این تلویزیون را باید تحریم کنند درهر ولایتی که خبر نگاران این تلویزیون (دشمن ملت مسلمان را دیدند هیچ مصاحبه نکنند وکامره هایشان را بشکنانند ومانند نماینده گان ابلیس وشیطان با ایشان برخورد کنند) تادرسی باشد برای یون وطاقت ودیگر ژورنالیستان وتلویزیون های شخصی که دیگردربین ملت مسلمان ما تخم نفاق وبدبختی را نپاشند اگر دولت درمقابل تلویزیون ژوندون ویون مدارا کند ونشرات آن را توقف ندهد این کار نزد ملت خیلی ساده وآسان است

>>>   برادر قند :
تعداد شان بیشتر از هزار ها تن بود...مردم از تانک تیل ملا تره خیل تا ستره محکم سیل واری در مظاهره شرکت داشتند .
تیزبین

>>>   اینها از انطرف خط دیورند به کمک و همکاری مالی آی اس ای و رهبری اسمعیل یون ریس شبکه نشراتی اسرایلی این همه توطیه و راه پیمایی را بخاطر برائت دادن خودش و کمونیست جنرال طاقت است.
ما خواهان به محاکمه کشیدن هر دو این ... ها هستم.
حقگو.

>>>   یون نباید خوش باشد که از طریق این تلویزیونش که به پول اسراییل ویهودی هاخریده شده تمام اقوام ساکن ومسلمان افغانستان را دشنام دهد ودولت هم نشراتش را دوباره اجازه دهد.
یون قوال بداند که این بزرگترین شکستش خواهد بود نه برد آن زیرا زور ملت زور خداست اگر دولت از منافقین وغلامان یهود بترسد اما ملت مسلمان ما هیچگاه از شیاطین ومنافقین وغلام ها نمیترسند.
مردم مسلمان وباشهامت ما بعد ازین باهر خبر نگار این تلویزیون چنان برخورد خواهند کرد که با یک شیطان وابلیس میکنند درهرجا که خبر نگاران این تلویزیون را دیدید هرچه از دست تان آمد بکنید آنقدر ثواب دارد که از جهاد درمقابل شوروی پاکستان وتروریست ها کرده اجر وثواب آن خیلی زیاد است زیرا منافق دشمن خدا پیامبر وهمه مسلمانان میباشد.
خداوند درکلام پاکش فرموده (ان المنافقين كانوا اخوان الشياطين) منافقان برادران شیطان میباشند طاقت ویون هردو برادران ابلیس وشیطان میباشند با ایشان چنان معامله کنید که با ابلیس وشیطن میکنید زیرا این هردو به بزرگترین گناه بهتان علیه چند ملیون مسلمان متهم هستند وهمه را حرامی خطاب کرده اند.
ببینید بزرگی مارا که ما بیش از ده ها سال شد ... اما یکروز این رزالت را نکردیم که بگوییم شما خو ... هستید مگر طاقت ویون...خودرا ثابت ساختند.

>>>   دولت نباید به خاطر یک... مثل یون همه ملت را از دست دهد چون یون کسی است که حتی به خاواده اش رحم ندارد یک آدمک...ونالایق است .
محصلین ننگر هار

>>>   تلویزیون ژوندون باید حریق ګردد تا اثاری از دستګاهای جاسوسی پاکستان در کشور کاملا از بین برده شود و فعالیت های نفاق افګنانه دشمن کینه توز مهار ګردد.

>>>   به نظر من حرف های را که آقای جنرال طاقت ګفت بسیار غیر عاقلانه بود وآقای یون نیز این حرف های آن را تا‌ئید کردن ودیګر اینکه دستګیر ومحاکمه جنرال طاقت فرمان رئیس دولت است برادران بشتون ما نباید تظاهرات کنند بګذارند همچون انسان های متعصب محاکمه شود تا درس برای دیګران باشد.
ذبیح الله نادری تاتار

>>>   تیز بین من همه ای شان را دیدم وخودت هم یکبار ببین اکثر شان کیسه بر ها وقوال ها بودند که بخاطر بریدن جیب مردم آمده بودند ولشکریان یون هستند. دربین شان یک انسان عالم ودانشمند وسرشناس را ندیدم همه مردمان بازاری و کیسه بر های حوت خیل بود

>>>   مردم افغانستان باید به داشتن شخصیت ملی چون جنرال طاقت افتخار کنند. اویک جنرال ماشینی بی سواد نه، بلکه یک افسر با دانش وتحصیل کرده بوده همه نظریات او بر حق وسازنده است.
دادگاه عالی مغرض باید بااحترام وبا خواستن معذرت محترم جنرال طاقت را رها کرده در عوض منافقین وتفرقه اندازان اصلی را که از دره پنجشیر سازماندهی میکنند دستگیر و محاکمه کند.
لطفا نشر کنید
سنا

>>>   باید اولا بین مردم داخل خاک پاک اریایی ها نفوس هرقوم ازطریق نفوس شماری مشخص شود تا جمعیت هرقوم مشخص شود ووهیچکس حق اهانت به اقلیتها را ندارد چه برسد به اهانت یون خاین به اکثریت تاجیکان فارسی گو وقزلباش و...
گلمحمد گلمکانی از سرفاریاب

>>>   یک مظاهره مدنی و خیلی منظم و بطور شایسته بود.بسیار خوب کردن ،همت کردن و سیلی محکم به روی...بیگانه زدن که با استفاده از موقع به تنش ها دامن میزنند. یک یون نیست میلون ها یون به خاطر دفاع از هویت وثقافت ملی وافغانی ما مبارزه خواهد کرد وهیچ بیگانه را به تخریب و توطیه علیه هویت ملی اجازه نخواهد داد به مرام شوم... خود برسند.تایک تن افغان است زنده افغانستان است، مطمین باشید .کاروان ...توقف نخواهد کرد ،بلی مشکلات خواهد افریدن و سبب کندی روند انکشاف خواهد شدند مانند سلاف خود بچه سقاو و مسعود وربانی ولی توقف نمی توانند داد.
سمیرا

>>>   از قوال ها جیزی ساخته نمیشود

>>>   سمیرا جان یک بار درین مظاهره اشتراک میکردی که دستکولت را دزدی میکردند یانه نصف آن کیسه بر ها بودند یک انسان دانشمند وشایسته دربین شان نبود اکثر شان قوال ها بودند که گپ شان هم فهمیده نمیشد بخاطر مظاهره امروز زن های خوده ده خانه مانده بودند وخودشان در مظاهره شرکت کرده بودند وگرنه دردیگر روز ها زن هایشان چوری فروشی میکرد واین ها خانه ومرغ های خوده نگاه میکردند

>>>   سمیرا خانوم نباید به بزرگان قوم ما اهانت کنید شهیدان ربانی واحمد شاه مسعود دگر بارمام وطن انها را زاییده نخواهد کرد.انها درراه وطن شهید شدند باروس ها جنگ کردند ودربین مانیستند اولا ایران اسلامی یک ارامش را درافغانستان میخواد دوم همیشه از ملت افغانستان حمایت کرد.بعلاوه ایران خود را دربرابر تمام مسلمانان سنی وشیعه مسئول میداند.لطفا ازاین به بعد به شیر دره پنجشیر شهید شاه مسعود وصلح طلب ومصلح شهید داکتر پرفسور برهان الدین ربانی که یکچهره ملی دربین ملت ایران وافغانستان است اهانت نفرمایید .
افضل از دهدشت ایران

>>>   من به نظر سنا و سمیرا موافق هستم حیف که دور بودم .قندوز بودم وگرنه می امدم و در این مظاهره شرکت میکردم .تا مشت محکم به دهن بیگانه ها و مزدوران کشورهای بگانه بزنم .ب هر حال از تلویزیون دیدم خوشحال شدم .افرین میگم به هموطنان عزیزم .و برای استاد پوهنوال اسماعیل یون و استاد طاقت ارزوی موفقیت میکنم. انشااله در این مبارز ه پیروز خواهد شد .در ضمن شبکه ژوندون .فقط به منضور وحدت ملی و بر ضد همسایه ها این برنامه ها پخش میکند .زنده باد .استاد یون و استادطاقت.زنده باد افغان وافغانستان مرگ بر دشمن افغانستان.
سلیمانخیل بغلان مرکزی لطفا چاپ کنید

>>>   شما ها به کدام دلیل و مدرک .میگوید که تلویزیون ژوندون با پول ای اس ای .اسرائل و پاکستان ساخته شده. اگه اینطور هست پس شبکه های طلوع .تمدن .نورین. پیام افغان .و خیلی دیگه که بدم میاد حتی نمی خواهم نامش یادم باشد . اینها با پول کی درست شده که غیر از چاپلوسی با گشورها خارجی دیگه کار نداره... شبکه ژوندون. بهترین شبکه هست و بننده زیاد داره . استاد اسماعیل یون . یک شخصیت ملی و دانشمند میباشد .و جنرال طاقت همینطور.صد مرتبه بهتر از . اعطا ...دبل عبدالله ...است اینهاست که بین اقوام بی اتفاقی ایجاد میکند...
حمید


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است