شرکت هوایی امارات به افغانستان می آید
 
تاریخ انتشار:   ۱۶:۵۶    ۱۳۹۲/۴/۲۱ کد خبر: 54469 منبع: پرینت

وزارت ترانسپورت و هوانوردی افغانستان می‌گوید به زودی شرکت هوایی امارات پرواز هایش را به افغانستان آغاز می‌کند.

همزمان، به گفته مقام‌ها، برخی کشورهای اروپایی و آسیایی نیز خواهان اجازه یافتن شرکت های شان برای انجام پرواز به افغانستان شده اند و وزارت ترانسپورت و هوانوردی افغانستان این تقاضا ها را تحت بررسی دارد.

مسوولان شرکت‌های هوایی خصوصی در افغانستان می‌گویند که بازار افغانستان ظرفیت این هم شرکت هوایی را ندارد و اجازه فعالیت دادن به شرکت های خارجی، شرکت های داخلی را ورشکست خواهد کرد.

اما مقام‌ها تاکید دارند که این امر شرکت های داخلی را نیز مجبور خواهد کرد تا خدمات بهتری به مسافران ارایه کنند.

کد (4)


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   روابطه هوائی مناسبات دو جانبه است. وقتیکه هواپیماهای
شرکت های افغانستانی به امارات متحدۀ عربی پرواز می نمایند در مقابل این حق را هواپیماهای امارات متحده هــم
دارند. همچنین دیگر کشورها این یک اجبار در روابط است
ثناءالله امارات متحده عربی

>>>   بازار ازاد یک بازار رقابت سالم است هرصاحب سرمایه تلاش می نماید تا با تولید وعرضه خدمات بهتر وقابل قبول یک بخشی از سکتور اقتصادی را بخود داشته باشد من از مسولین امور تقاضا دارم تا اجازه بدهند تا شرکت های هوایی خارجی نیزدر کشور فعالیت داشته تازمینه تشویق شرکت های هوایی داخلی فراهم گردد تا خدمات بهتری برای مسافرین داشته باشدتا مردم از شرکت های هوایی داخلی چندان دل خوش ندارند
محمد نادر از امارات متحده عربی

>>>   کار بسیار خوب میشود تا جلو خود سری های سرکت های خصوصی ګرفته شود تشکر از وزارت ترانسپورت

>>>   بهترین کار خواهد بود .
تشکر از وزارت ترانسپورت .
هر چه به تعداد شرکت هوای در کشور افزوده شود .به همان اندازه خدمات بهتر تکت ارزان و خدمات امنیتی بهتر افزوده میشود.

>>>   وزير صاحب ترانسپورت أجازه دهيد تا اين شركت ها بخاطر رفع مشكل مردم به كشورهاي اروپايي و غيره به افغانستان بيايند و در غير ان اين شركت هاي افغاني همه تقل دروغگو اند
فولاد

>>>   خوب است هر قدر زیادتر چه بهتر
هر قدر شرکت های هوای زیاد به فعالیت آغاز کند خدمات بهتربرای هموطنان عزیز ما اریه خواهند فرمود .
با احترام ضیا عزیزی

>>>   بلی... خدمات بهتر خواهد شد و تکت ها ارزان. کار خوبی است.
هراتی.

>>>   در ينصورت شركت هاي داخلي بايد مسدود شوند چون نميتواننذ با كمپني هاي خارجي رقابت كنند

>>>   وزارت ترانسپورت با کمی رشوت چند میلیون دالری شرکتهای داخلیرا می خوابند چرا شرکت پول چیزی دیگر است اگر در افغانستان پول داشتی پول داشتن برابر با قدرت است چون که رشوت می دهند وزارت ترانسپورت فکر شرکتهای داخلی نیست فکر جیب خود است و شرکتهای خارجی با دادن رشوه و با چند پرواز از کابل به مقصدهای جهان چندین برابر رشوه داده شده را در می اورندو در افغانستان هیچ وقت به نفع ملت وشرکتهای هواپیمای و غیره نیستند جیب مهم است که چه طوری پر شود

>>>   باعرض سلام وادب !
از حالت فعلی که شرکت های داخلی دارند با این طیاره های کهنه و فرسوده بهتراست که فعالیت شان متوقف شود. وقتی یک مسافر اقدام سفر میکند آرزو دارد تا با مسئونیت کامل پرواز کند.نه اینکه تمام مدت پرواز را به فکر نا آرام و دلهرگی سپری کند. هفته گذشته تاریخ 8 جولای از کابل به مسکو پرواز داشتم.البته با طیاره بوئینگ 737 فرسوده که سالها قبل از رده خارج شده ومربوط شرکت هوائی آریانا میباشد البته با 3 ساعت تاخیر از وقت معینه. تمام مدت پرواز را که مجموعآ 7 ساعت را در بر گرفت من و تمام مسافرین به دلهرگی وترس ولرز بخاطر کهنه بودن وغیر استاندارد بودن طیاره سپری نمودیم. وبه جرآت پیلوتان افغان آفرین گفتیم که چطور با این کراچی ها پرواز انجام میدهند. شرکت ملی هوائی آریانا اگر میخواهد رشد کند باید طیاره های کهنه وفرسوده را متوقف نموده وچند فروند طیاره نو خریداری کند.
مهاجر از مسکو

>>>   دیروز ناوقت بود. هر چه زودتر، همان قدر بهتر.

>>>   به شرکتهای خارجی باید اجازه داده شود تا به افغانستان پرواز نمایند زیرا ما از شرکتهای هوای افغانی سخت خسته شده ایم نظم و دسیپلین در هیچ شرکت افغانی وجود ندارد خدمه های داخل طیاره همه بی ادب و برخودر درستی با مسافرین ندارند خد اقل یک ساعت و یا کمتر و بیشتر در پرواز ها تاخیر می افتد.

>>>   هیچ وقت با طیاره های فرسوده داخلی پرواز نخواهیم کرد .

>>>   شرکت صافی یعنی تونس های شهری
شرکت هوای اریانا یعنی ملی بس شهری
شرکت کام ایر یعنی موتر های مینی بس
شرکت هوایی افق شهر یعنی موترسیکل زرنج
شرکت هوایی فلایی دبی یعنی موتر کرولا 2013
شرکت هوایی سپایس جیت یعنی موتر های 303 مودل جدید
شرکت هوایی امارت یعنی موتر های 304 مودل 2014
حیف پول که مردم مظلوم و دردمند افغانستان در جیب های این شرکت های هوایی داخلی میریزند.

>>>   كار بسيار خوبي است در اين صورت يا شركتهاي داخلي ادب و معاشرت و برخورد درست را با مشتريان مي آموزند و در برابر آنها جوابگوي مي شوند يا اينكه گلم خود را جمع كنند و بروند همانجايي كه بوده اند. مردم را اين شركتهاي داخلي بي مسئوليت جان به لب كرده اند. پروازهاي نا امن و بي وقت؛‌عدم مسئوليت و پاسخگويي به مشتريان و عدم وجود ادب و نزاكت در بين كاركنان آنها جان مردم را به لب رسانده اند.

>>>   شرکت هایی هوایی
بهترین گزینه برای معاملات جنسی!
در هیچ یکی از پرواز های صافی و کام ایر نیست که وزیری ریسی و یا مشاوری و نماینده پارلمانی همرای تجار های درجه اول در هنگام پایان شدن از طیاره کارت بزنس در دست یکی از استیورد ها جوان این طیاره ها نگذارد و قرار ملاقات در هوتل های حیات دبی و هندوستان نگذارند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است