بزرگترین مرکز فساد جنسی دنيا کجاست؟
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۵۲    ۱۳۹۱/۱۲/۴ کد خبر: 48418 منبع: پرینت

زن‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي به ابزاري پرسود براي تجارت و صنعت گردشگري رژيم صهيونيستي تبديل شده‌اند به همين واسطه شهرك صهيونيستي "تل‌آويو"، اين روزها به دليل اشاعه فساد و فحشا در اين منطقه به "مرکز همجنس‌گرايان جهان" تبديل شده‌ است.

تل‌آويو به جايي معروف است که خواب در آن معني نداشته و تمام ساعات روز بيدار است.

اما چه ويژگي‌هايي تل‌آويو را متمايز مي‌سازد؟ در زير به برخي از ويژگي‌هاي شاخص تل‌آويو اشاره شده است که به طور مفصل به آن‌ها پرداخته خواهد شد:‌

* تل‌آويو مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شده است.

* بيشترين خانه‌هاي فساد دنيا در تل‌آويو قرار دارند.

* تل‌آويو با مرکز قمار دنيا يعني "لاس وگاس" مقايسه مي‌شود.

* ماهي يک ميليون نفر به خانه‌هاي فساد در اين شهرک صهيونيستي نشين مي‌روند.

* تل‌آويو يکي از 4 مکان اول دنيا از لحاظ تعداد روسپي است.

* سالانه 3 تا 5 هزار روسپي به سرزمين‌هاي اشغالي قاچاق مي‌شوند.

* اسراييل سومين رژيم جهان از لحاظ قاچاق انسان است.

مرکز فساد دنيا کجاست؟

به گزارش بي‌بي‌سي، روسپي‌گري در سرزمين‌هاي اشغالي امري "قانوني" است. گرچه گفته مي‌شود خانه‌هاي فساد در اين رژيم غير قانوني هستند اما حدود 280 خانه فساد در تل‌آويو مشغول به فعاليت هستند که همين امر اسراييل را به يکي از 10 مکان دارنده بيشترين تعداد خانه فساد تبديل کرده است.

روزنامه انگليسيthe Sun"" انگليس نيز در سال 2010 تل‌آويو را با 250 خانه فساد مرکز فساد دنيا ناميد، البته اين ميزان اکنون به 280 رسيده است.

چرا تل‌آويو به مرکز تجمع همجنس‌گرايان دنيا تبديل شده است؟‌

به گزارش ديلي‌بيست، تل‌آويو را مي‌توان با "لاس‌وگاس" در آمريکا مقايسه کرد. شهري پر از کلوپ‌هاي شبانه مخصوص همجنس‌گرايان، قمارخانه‌هاي فراوان، ساحل‌ها و هتل‌هاي مخصوص همجنس‌گرايان.

مقامات رژيم صهيونيستي از جاذبه‌هاي همچنس‌گرايي در تل‌آويو سود فراواني کسب کرده‌ و صنعت گردش‌گري اين رژيم را به طور قابل ملاحظه‌اي گسترش داده‌اند. در سال گذشته حدود 50 هزار مسافر همجنس گرا به تل‌آويو سفر کرده‌اند.

گزارشي که موسسه توريست همجنس‌گرايان اروپا منتشر کرده است نشان مي‌دهد، همجنس‌گرايان اروپايي سالانه 0.25 ميليارد دالر در تل‌آويو خرج مي‌کنند. در سال 2011، يک نظرسنجي توسط شرکت‌هاي هوايي آمريکايي انجام شد که در نتيجه آن تل‌آويو به عنوان مرکز همجنس‌گرايان دنيا معرفي شد.

يکي از دلايلي که تل‌آويو را به "خانه همجنس‌گرايان" دنيا تبديل کرده است، پذيرش عمومي صهيونيست‌ها به اين مساله است. صهيونيست‌ها که به هيچ نوع اخلاقياتي پايبند نيستند، و به ارزش‌هاي خانوادگي ارج نمي‌گذارند با اين مساله نيز مشکلي ندارند.

اما بي‌بند و باري‌ها در تل‌آويو که اخيرا بسيار افزايش يافته و طبق گزارشات مي‌توان همه جا شاهد آن بود،‌ باعث افزايش نرخ بيماري‌هايي مانند ايدز شده است. به گزارش سازمان AIDS رژيم صهيونيستي، نمونه‌هاي مبتلا به ايدز از سال 2007 تاکنون 30 درصد افزايش يافته است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   بـــــــــابــــــــــــــا چه خبر است تلاویو

>>>   دوبی ، قطر ، ابوذبیح ودرمجموع امارات متحدهٔ عرب مرکز فحاشی ،عیاشی وروسپی گری بوده که نامی ازاین فاحشه خانه ها برده نشده است
کاظم

>>>   بزرگترین شهر با روسپی خانه ها در دنیا بنکاک در تایلند است.
زیرا از یک طرف دولت مداخله ندارد و از طرف دیگر قیمت آن ارزان است.
سالانه ملیون ها توریست از سراسر دنیا خاص بخاطر این روسپی خانه ها میروند.

>>>   بیشک افغانستان در کوکنار در رده اول و اسراییل در فحشا در رده اول...
جوانان قندوز

>>>   اینکه که تلاویو گوی سبقت را در مسابقه فحش از دیگر شهر ها ربوده تعجبی ندارد. لزومی ندارد دوستان با پیش کشیدن شهر های دیگر حسادت شان را بروز دهند. همه میدانند که (الف) در یهودیت امروزی، برقراری روابط جنسی برای کسب معلومات به نفع یهودیان حلال است. (ب) یکی از پالیسی های صهیونیزم اینست که فحشا در دنیا آزاد شود تا مقولات چون غیرت، مردانگی، شرم، حیا، پاک دامنی، بکارت، حساسیت های دینی، حلال و حرام در جنسیت.......و غیره بی خاصیت شوند، امری که به صهیونیزم جهانی کمک فراوان میکند.

>>>   انشا الله یهود ها با امراض بد تر از این هم مبتلا میشوند و این وعده خداوند (ج) است

>>>   شک نداشته باشید که مرکز اصلی شهوترانی دوبی است که در ان صدای اذان هم شنیده می شود شرم بر این مسلمانان

>>>   خداوند تمام يهودي هاي را گرفتار ايدز كند كه مردم مسلمان از شر اين فاسيدها راحت شود دروست است عملكرد ما مسلمانان باعث شده كه اين دانه سرطان در بغل گوش مسلمانان جا بيگيرد اما بخاطر دعايي انسانها بزرگ اين سرطان از سرمين بيت المقدس چيده شود
يك مهاجر

>>>   شما مواظب باشید که به تل اویو نروید. از دین خود محافظت کنید انها هیج بدی در مقابل اسلام نمیتوانند بکنند بقوت الهی انها میخواهند اسلام را بنام مذهب قوم به تفرقه اندازند و خوشان از مسئله اسلام را به نابودی بکشانند پس همگی متحد بیدار و هوشیار باشید. من الله توفیق یا اهل الاسلام و اهل النبوه و الرساله

>>>   خداوند (ج) صیهونیست ها را نیست نابود خواهد کرد اینها دشمنان خداوند هستند اینها قاتلان پیامبران الهی هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است