شاهراه هرات- قندهار کشتارگاه انسان ها
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۹    ۱۳۹۱/۱۱/۲۲ کد خبر: 47888 منبع: پرینت

شماری از اعضای مجلس نمایندگان با ابراز این مطلب می گویند: روزانه جنایت های زیادی در مسیر این شاهراه و با همکاری نیروهای پولیس رخ می دهد اما این رویدادها از چشم رسانه ها و مردم کشور به دور می ماند.

این نمایندگان تاکید می ورزند که حمله های مسلحانه و انفجارها در این شاهراه ها صدها میلیون دالر به دولت و بازرگانان زیان وارد کرده اند.

به گزارش طلوع، در همین حال فرمانده پولیس فراه دست داشتن پولیس این ولایت را در این رویدادها رد می کند و عامل بیشتر این رویدادها را شرکت های امنیتی خصوصی در این بخش ها می داند.

در هر چند متر این جاده که نظر شود آثار انفجار یا آتش زدن موترهای باربری و کانترهای تل دیده می شود. هر لحظه هم احتمال حمله به کسانی که از این جاده عبور می کنند وجود دارد.

جاده کابل – هرات مسیری که در هفته 10 تا 15 نفر کشته می شود. هراس افکنان بر نیروهای امنیتی و کاروان های اکمالاتی ناتو حمله می کنند و تانکرهای تل را آتش می زنند.

بخش های زیادی از این جاده بر اثر انفجار ماین ها تخریب شدند و ده ها میلیون دالر زیان بر داشته اند.
انفجار ماین ها تاکنون جان های ده ها تن را گرفته است و تاکنون هم این رویدادها رخ می دهد.

بیشتر در این جاده ها شرکت های خصوصی امنیتی حضور دارند. بگونه ای بنظر می رسد که گویا پس از طالبان حاکمان دیگر این بخش ها افراد شرکت های خصوصی امنیتی هستند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   هیچ کس نمی گوید ماست من ترش است, پلیس که در ولسوالی فراه رود, بالا بلوک و یا بکواه هست, ایا آدم میشه گفت؟ مردم بکواه 98 درصد آدم نیستند, باور کنید بر اساس معیار های آدم بودن, آنها....هستند و بس! فقط کار خلاف قانون اسلامی و انسانی بلد هستند, دزدی , آدم کشتن و کشت خشخاش و قاچاق
دولت فاشیستی کرزی اگر سرک حلقوی که از سمت شمال به کابل می رود را تا حال درست کرده بود, چرا اینقدر مردم بیچاره ای ما به دست این جانی ها کشته می شدند.
ظالم سنگ..


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است