آغاز ازدواج همجنس‌بازان در آمریکا
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۱۳    ۱۳۹۱/۱۰/۱۳ کد خبر: 46225 منبع: پرینت

ازدواج زوج‌های همجنس‌باز از امروز در یکی از اولین ایالت‌هایی که این نوع رابطه را قانونی اعلام کرد، آغاز شد.

آسوشیتدپرس خبر داد ازدواج‌های همجنس‌بازی در ایالت مریلند آمریکا از امروز آغاز شد و چندین زوج همجنس‌باز ازدواجشان را در این ایالت جشن گرفتند.

به گزارش این خبرگزاری، همجنس‌بازهای این ایالت توانسته‌اند از روز ۶ دسامبر سال ۲۰۱۲ مجوز ازدواجشان را بگیرند اما این ازدواج‌ها از امروز قابل اجرا می‌شوند.

ایالتهای مریلند، ماین و واشنگتن اولین ایالتهایی بودند که در ماه نوامبر سال جاری به ازدواج همجنس‌بازان رای مثبت دادند.

۹ ایالت آمریکا تا کنون ازدواج هم‌جنس‌بازان را تصویب کرده‌اند. علاوه بر این سه ایالت، ایالتهای کانتیکت، آیووا، ماساچوست، نیو همپشایر، نیویورک و ورمونت نیز ازدواج همجنس‌بازها را قانونی اعلام کرده‌ اند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اینها همان کسانی هستند که ادعای فرهنگ و پیشرفتشان گوش فلک را کر کرده! خدا به داد مردم مظلوم ما و میهن عزیزمان برسد که اینها میخواهند ناجی آن باشند. آیا واقعا حتی حیوانات چنین کارهای پستی را می کنند؟ به تعبیر قرآن کریم این ها نه تنها انسان نیستند بلکه از حیوان نیز پست ترند. اولئک کالانعام بل هم اضل اولئک هم الغافلون"آیه 179 سوه اعراف"

>>>   خداوند این کافران را به قهر و غضب خود ګرفتار نماید

>>>   این است نمونه از وحشت که درکشور واقع میشود که نمونه دموکراسی برای جهانیان پنداشته میشود
ولولجی

>>>   خوب نوعی احیای فرهنگ قوم لوط است که خلاف طبیعت انسانی و اخلاق خانواده و اجتماع سالم است. البته... که اعتقاد و فرهنگ انان متفاوت از دین و آیین و رسم ماست لکن مخالف اخلاق انسانی می باشد.
کانون فرهنگی نها دنواندیشان بلخ

>>>   برادران محترم! در اصل و مبني نظام دموكراسي(عقيده سرمايداري) است. بنابر اين، چونكه دولت افغانستان نيز داراي نظام دموكراسي است چرا قهر ميشويد. اگر انرا رد مينمائيد، اين را خوه بايد رد كنيد در غير ان لاف ناق نزنيد.
كابل
جميل

>>>   سلام به تمام دوستان که نظریه داده اند، این سول ازخانم های کفارپرسیده شود دین اسلام برایشان حق قانونی وطبعی انسانیت قایل است یاکه این کفاربدبخت،اگرعقل ومنطق داشته باشندجای عبرت ؛پنداست به تمام خانم های جهان هم مسلمان وهم کفاربدجای است وبدفرهنگی است که این کفاربه خودراه داده اند.
من ازتمام خانم های مسلمان که گرایش دارندبه مفکوره کفارمیخوهم به طوردقیق وهمه جانبه قضاوت نمایند. که آیاحقوق زن ومردهمین است که اینهاانجام میدهند؟
ملت مسلمان افغانستان آگاه باشدکه این کفاربه خاطردلسوزی به مانیامده اندبلکه میخواهندهمه ماراهمانندخودشان پست وذلیل همانندحیوانات بسازند.خداوندماراازشراین ظالمان بدکاردرامان بدارد.
بریالی امین محصل افغان ایران مشهدمقدس

>>>   ازین دو تا زن که باهمدیگر ازدواج کرده اند حاصل ازدواج شان چه خواهد بود؟
چرا این قدر بی عقل هستند اگر به حیوانات هم این ها فکر نماید حیوان با حیوان همجنس خود نزدیک نمیشود ولی این انسانهای بی عقل کسانی هستندکه میخواهند به گفته خویش حقوق خویش را از حکومت بگیرند که این در حقیقت حماقت محض است.
بااحترام: فضل من الله "فضلی"


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است