تفریحگاه های هرات تحت کنترل شدید پولیس!
 
تاریخ انتشار:   ۲۱:۳۳    ۱۳۹۱/۴/۷ کد خبر: 37891 منبع: پرینت

پولیس هرات از طرح جامع اجرایی به منظور تامین امنیت شهروندان در تفریحگاه های این شهر و مناطق اطراف خبر داد.

به گزارش خبرنگار پامیر (pamirpress.com)، فرماندهی حوزه 606 انصار در حوزه غرب کشور از برنامه ویژه پولیس خبر داد که آن بر تامین امنیت تفریحگاه ها توجه ویژه صورت خواهد گرفت.

بنا به معلومات ارایه شده از سوی مقامات پولیس، این تدابیر به خاطر تامین امنیت شهروندان و جلوگیری از هرگونه بی نظمی و اختلال در وضعیت امنیتی روی دست گرفته شده و به ماموران حوزه های امنیتی شهری نیز هدایت داده شده است تا از هرگونه ناامنی در اماکن تفریحی جلوگیری نمایند.

در این برنامه که با همکاری مستقیم مردم و تمام نیروهای امنیتی به مرحله اجرا گذاشته شده است، شمار زیادی از ماموران پولیس به طور محسوس و نامحسوس شرکت دارند که عموما در پارک های تفریحی و اماکن تفرجی مستقر شده اند.

مسئولان امنیتی هرات از تمام شهروندان خواسته است تا با مشاهده هرگونه مورد مشکوک با نیروهای امنیتی در تماس شوند. این مسئولان همچنان خواهان همکاری جدی مردم در اجرای این طرح ها به منظور مقابله با هر نوع فعالیت غیر قانونی می باشند.

به باور مقامات امنیتی، تفریحگاه ها در این اواخر به مراکز تجمع اخلال گران اجتماعی و امنیتی تبدیل شده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اگر این تدابیر به منظور جلوگیری از حملات طالبان ... باشد خوبست اما اگر برای دردسر آفرینی برای خانواده ها و مزاحمت های بیجا توسط پلیس برای مردم باشد هیچ دست آوردی نخواهد داشت.
امیری


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است