مجاهدین خلق ایران در افغانستان چه می کنند؟
چراسرزمینی به پهنای امریکا حضور این گروهک سفاک را در خاک خود یا دوستان اروپایی اش نمی پذیرد که آن را پس از عراق که از آشوب سازی های این گروهک خسته شده اند به خاک افغانستان پاس می دهد! 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۶    ۱۳۹۱/۲/۲۷ کد خبر: 36128 منبع: پرینت

اطلاعات رسیده حاکی از آن است که آمریکا در ارتباط با توافقنامه استراتژیک، افغانستان را وادار به پذیرش اعضای گروهک منافقین(مجاهدین خلق ایران) در خاک خود کرده است.

روز ۴ ثور ۱۳۸۸ (۲۴ آوریل ۲۰۰۹) پارلمان اروپا در اجلاس رسمی خود در استراسبورگ قطعنامه فوق العاده مهمی در باره تضمین حفاظت اشرف در عراق (نام سکونت گاه مجاهدین خلق)، ممنوعیت هرگونه جابجایی ساکنان قرارگاه اشرف و تضمین کلیه حقوق آنان طبق کنوانسیون چهارم ژنو و کنوانسیون پناهندگی ۱۹۵۱با ۲۸۴ رأی مثبت در برابر ۴۲ رأی منفی تصویب کرد.
اما مدتی بعد شا هد بودیم که پس از درگیری نیروهای امنیتی عراق با مجاهدین خلق به دلیل دردسرهای مخوفی که این گروهک برای مردم عراق ایجاد کرده بود وصدای اعتراض های مردم عراق درامده بود دولت عراق از سازمان مجاهدین خلق ایران خواست که تا پایان سال ۲۰۱۱ خاک این کشور را ترک کنند و به سازمان های بین المللی هم برای احقاق حق قانونی خودشان فشار آوردند.

چراسرزمینی به پهنای امریکا حضور این گروهک سفاک را در خاک خود یا دوستان اروپایی اش نمی پذیرد که آن را پس از عراق که از آشوب سازی های این گروهک خسته شده اند به خاک افغانستان پاس می دهد!

گروهک خلق یکی از شرورترین و پر دردسر ترین گروه های طردشده می باشد. این ها با جاگیری در خاک افغانستان جز بلا و نکبت برای نوجوانان و جوانان و دختران و زنان ما چیزی به ارمغان نمی اورند. بخصوص یکی از اهداف همیشگی این گروهک جذب دختران نوجوان و جوان بوده است.

سرزمین افغانستان که سالهاست روی ارامش را بر خود ندیده چطور می تواند خاکی آرامش دهنده برای گروهی چون منافقین خلق باشد تا ان ها بتوانند به اهداف شوم غیر دینی و اسلامی اشان برسند.
این گروه که به هیچ دین و ایمانی پایبند نیستند و به راحتی به اعضای داخل گروه شان که پس از مدتی از آن ها استفاده های لازمه را بردند سر می برند و به همراه خانواده های ان ها نابودشان می کنند چطور می توانند به فرزندان افغانستان وفادار بمانند؟
گروهکی که در همکاری با صدام ید طولایی دارد و قریب به 1600 ایرانی را با فجیع ترین صورت ممکن به قتل رساندند و به کار خود افتخارهم کردند و اخیرا در حدود 2000 جوان کرد عراقی را به قتلگاه بردند تا به امال پست خود برسند که با تجمع مردم عراقی و اعتصاب خانواده های جوانان در حال طرد شدن و بی خانمان شدن می باشند.

این ها برای رسیدن به اهداف پلید خودشان در مبارزه با کشور همسایه امان ایران چون خودشان مستقیم نمی توانند دخالت کنند لذا از جوانان پاک و معصوم افغانی که دیگر زحمت اموزش زبان فارسی را هم ندارند؛ استفاده می کنند و با دادن پول های فراوان وعده های پوچ سفر به کشورهای غربی و تحصیل در آن دانشگاه ها و شستشوی مغزی کامل جوانان ما ، آن ها را برای انجام عملیات های انتحاری و خرابکارانه آماده می کنند و قطعا پس از اتمام هرعملیاتی نیز به راحتی جوانان ما را که سرمایه های فردای افغانستان می باشند را نابود می کنند چون به هیچ دین و مسلکی پایبند نیستند.

امروز که مجاهدین خلق ایران توسط امریکایی ها به افغانستان بیایند چه تضمینی وجود دارد که فردا گروهک ها و سازمان های مخوف دیگر را به خاک کشورمان نفرستد؟
ایرانی ها که خودشان در داشتن راه دارهای جاسوس شکن و اطلاعاتی از شبکه های بسیار قوی برخوردار هستند، قطعا برای مبارزه ارام نخواهند نشست و در باره این کارشکنی ها و توطئه های گروهک خلق که از طالب هم بدتر است ؛ عکس العمل نشان خواهند داد و حال ببینید مرز افغانستان را که چه خواهد شد؟

امریکا باید بداند که به هیچ وجهی حق ندارد از خاک خسته ی افغانستان برای استفاده و رسیدن به نقشه های شوم و پلید خودش استفاده ی شخصی ببرد انهم برای بالا رفتن گروهک پلید مخوفی چون خلق ایران از پلکان افغانستان.

عبدالغفور


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   خوب می کنند، بیایند اشکال ندارد ما پذیرای شان هستیم
بی غم

>>>   کار خوب است

>>>   مردم افغانستان باید در مقابل این دسیسه خطرناک بایستد و از کرامت اسلامی و انسانی خودشان دفاع کنند. آمریکا می خواهد افغانستان را به منبع تروریستها و کروهک های معاند تبدیل کنند. اما مطمئن باشند که مردم مسلمان افغانستان این ذلت را نخواهند پذیرفت. مهاجر از ایران

>>>   موافيقم!mohsini

>>>   در صورتیکه این موضوع واقیعت داشته باشد، مردم هرات برای مقابله با آنها خود را آمده کنند و از آنجایئکه دولت افغانستان از خود اختیاری ندارد، باید دولت این از نفوذی در داخل افغانستان بخصوص هرات کمک کند تا پا دشمنان مشتر ک خود مقابله کنند.
هراتی

>>>   ما با حظور گروهگ های تروریستی در کشور خود مخالفیم مردم افغانستان نباید تاوان حظور این تروریستها را بپردازند

>>>   در کشور ما به اندازه کافی تروریست طالب هست دیگر تروریست نمی خاهیم. غم ای را رفع نکرده دیگریش آمد. جناب کرزی ای دیگه برادرت نیست نمانش که بیایه.

>>>   اگر حقیقت داشته باشد مطمئن هستم که مردم افغانستان نمی گذارنند این کار انجام گیردDalesman

>>>   آنها مثل سگ بی صاحب سرگردان اند و ما هم آنها را مثل سگ بی صاحب و دیوانه به تیر خواهیم بست.
ولید از هرات

>>>   وقتیکه کرز ی وظیفه اش تنحا فروختن وطن ما باشد و ما دیگر اختیار نداشته باشیم چند روز دیگر یهودیان را هم خواهد اورد خانه اکر صاحب نداشته باشد هرکس میتواند حرکه بیخواهد می کند. ما که حر روز از حر جابسوی قبله نماز میکنیم ودر اخبار شماخواندم که امیکا میخواهد شهر مکه و قبله ما را نابود کند پس چرا رهبران ما هنوز می خواهد پابوس انها باشند

>>>   منافقین یا همون مجاهدین خلق یه گروه تروریستی هستن که دستشون به خون ایرانی ها و کردهای عراقی زیادی آلوده است.
جنایات بی شمار اونها در حق مردم ایران و عراق نابخشودنی هستش
انجام ترورهای متعدد و همکاری با رژیم بعث صدام از جمله موارد شرم آور کارنامه ی خونینشون هستش.
امیدوارم کشور دوست و همسایه، افغانستان، اون ها رو در خاک خودش جای نده که جفای بزرگی به ملت افغانستان و همینطور ملت ایران هستش و فکر نمی کنم عواقب خوبی برای هر دو کشور داشته باشه
با تشکر
موفق و پیروز باشین

>>>   اینها به کشور خود وفا نداشتند و به دشمن کشورشان صدام معدوم بر ضد وطن شان یاری کردند؛
ارزش ترحم هیـــــــــچ یک از ما افغانها را ندارند.
هاشم کابلی

>>>   به نظر من افغانستان ما؛
به اندازه کافی دردسر با همسایگان دارد که توجیه کن نیازی به پناه دادن به یک مشت خائن و تروریست نداریم.
حسین
بامیان

>>>   لطفا وطندارا توضیح بتن که این گروه مجاهدین خلق مثل خلقی های افغانستان است یا کدام فرق دارند و به شما مالوم است که مهم ترین ادم های خلقی که زنده می گردند که ها می باشند
سرور هراتی

>>>   اگر ما از پاکستانی ها انتظار داریم تروریستهای خرابکار دشمن کشور ما را در خود جای ندهد، خودمان نباید اجازه دهیم خاک کشور ما بر ضد همسایگان مان توسط تروریستهای معلوم الحال قرار گیرد.
فرهاد-جاغوری

>>>   مجاهدین خلق در ایران آنقدر منفور مردم خود ایران هستند که شرط عقل و درایت نیست مورد ترحم و اعتماد ما افغانها قرار گیرند؛
به خصوص وقتی ایران مهاجرین کثیری از ما را در خود جای داده است.
مسلمان قندهاری

>>>   راستی یه چیزی رو یادم رفت بگم
حالا اگه ایران بیاد بگه ما از این پیمان نگرانیم، یه عده از دولت مردان و مردم افغانستان نمی گن این جز مسائل داخلی ماست به بقیه کشور ها ربطی نداره؟
حالا خودتون بگین اینکه منافقین رو تو خاک افغانستان جای بدن یه مساله داخلیه و تهدید یا فعالیتی علیه ایران نیست؟
منافقینی که دشمن دولت و ملت ایران هستن
حالا اگه ایران می گه ما نگرانیم و می خوایم که دولت افغانستان دقت بیشتری داشته باشه دخالت هستش؟
نگرانی ایران منطقیه اما دخالت نیست!
هرکشور هرکاری که می خواد می تونه انجام بده اما منافع سایر کشورها نباید مورد خطر قرار بگیره.
واکنش ایران مبنی بر نگرانی منطقی بود. این هم یک نمونه اش که الان خودتون گزارش کردین
بعضی از کارای کشورها تاثیر گذار بر منافع سایر کشور هاست
فراموش نکنیم!
درضمن ای کاش در بخش نظرات قسمتی رو برای درج نام مشخص می کردین. اینجوری نظم بیشتری می گیره نظرات.
ممنون و سپاس
موفق و پیروز باشین :-)

>>>   ما اگر غیرت داشته باشیم که به این گروهک اجازه فعالیت در خاک خود نمیدهیم

>>>   هر گروهی که به نفع آمریکا کار کند و در خدمت منافع آمریکا باشد ما با آن مخالف هستیم و اگر کاری از دست ما برآید بر حق اش انجام خواهیم داد.
جهانگیر هراتی....

>>>   واقعا ایران کم به ما خدمت کرده است . ایران حتی اگر همه مهاجرین ما را هم اخراج کند حق دارد و می تواند چون کشورش است . آیا ما افغانها برای چند روز حاضریم یکی دو میلیون پاکستانی یا هندی یا ایرانی را راه دهیم

>>>   باید ما افغان ها قاتلان هزاران انسانرا درکشورمان راه ندهیم ودرهر کجا آنان را دیدم سربه نیست کنیم.

>>>   تک تکشان را اخراج خواهیم کرد ...
کسانی که در دهه صدها هزار مردم بیگناه وغیرنظامی را کشتن در کشور ما جایی ندارند .
اینان ، همانهایی هستند که صدها هزار بیگناه را با بمب و فیر کشتن
اگر بمانند تک تکشان را هلاک می کنیم ...

>>>   سلام دوستان
همانطوریکه جناب عبدالغفور نوشته اند و برآن تاکید داشته اند حضور گروهک منافقین در افغانستان بر روابط حسنه دولت جمهوری اسلامی ایران و افغانستان تاثیرمنفی خواهد گذاشت و چه بسا که مرز های مشترک دو کشور بسیار ناامن و خطرناک گردد دولت کرزی صاحب به چه قیمتی توافق کرده که این کوردلان را به سرزمین افغانستان جای دهد آنانی که به هیچ کس رحم نمیکنند و برای رسیدن به اهداف پلیدشان از انجام هیچ منکری رویگردان نیستند دست نشاندگان مسعود رجوی نامرد این وطن فروش بی دین در خاک پاک افغانستان موجب عدیده مشکلاتی خواهند شد و جنایاتی خواهند کرد که در دوران سیاه طالبان مردم نظیرش را جتی درخواب هم ندیده اندپس لازمست در این فقره دولت مردان صاحب منصبان و تمامی آنانی که حرفشان خریدار دارد آستین همت بالا بزنند و اقدامی موثر بعمل آورند که وقت تنگ است و دشمن درکمین!
پیروز باشید
با احترام
عبدالحمید مفتون _ کابل

>>>   مرد ما به حد کافی برای خودشان در د سر دارند و نیازی به وردو مجاهدین خلق ایران در کشور مانیست حضور اعضای مجاهدین خلق د رافغانستان به معنی بی ثیات سازی و کاشت فته جدید بین ایران و افغانستان می باشد ولی بهتر است که مسئولین کشورما از همین حالا از ورود این مهمانان ناخوانده جلو گیری کنند و گر نه در آینده درد سر بزرگی برای ما خواهند شد .
اصلاما با یک سازمان تروریستی بدنام که بیش از یک هزار دوسیه برای خودش دارد چه نیازی داریم ، هنوز دردو زخم مهمانان قبلی ( لادن و رهبران القاعده ) التیام نیافته که مسئله مجاهدین خلق ایران مطرح میشود این خود منافقت و شیطنت کشورهای خارجی بخصوص آمریکارا ثابت میکند که بازهم چه طرح و برنامه دیگری دارد...
و السلام مولوی حقگو

>>>   با سلام و عرض خسته نباشید خدمت تمام خوانندگاه این سایت من میخواهم متذکر شوم که چرا مردم و ریاست جمهور ما و نمایندگان نسبت به این رویداد واکنش نمی دهد؟
آیا این رئیس جمهور و خدمت گذار مردم است؟
آیا این مردم چنین فردی را به عنوان رئیس جمهور دوست می دارند؟
قضاوت باشد برای بعد... و اما اینکه ما مردم افغانستان آدم هایی خونریز و بی شعور و بی مغز و تحت الحمایه آمریکا شیطان بزرگ جهان را در کشور خود در غرب و جنوب غربی خود فراوان داریم... و چه احتیاج به گرگ های انسان نما که در شرق باشند؟ چرا نمی کوشند؟؟؟ چرا کاری نمی کنند؟؟؟ ما خود قریب به 30 سال است مشکلاتی بزرگ تر داریم چرا این مقام محترم ریاست جمهور هیچ کاری نمی کند و فقط حرف از حمایت از مردم افغانستان می زند آیا جز اینکه این حرف ها ظاهری است؟؟؟ولی به گوش باشید که بعد از پذیرش چنین افرادی مشکلات افغانها و دولتشان بیشتر خواهد شد بدون شک ... از این که زیاد حرف زدم پوزش می طلبم.... شما را به خدای بزرگ میسپارم. از طرف R:H-Iran

>>>   ما مردم افغانستان از قيافه منحوس امريكا اشغالگر بيزاريم و از نوكرانش كه اصلاً ما به برادران مسلمان ايراني خود وعده ميدهيم كه اين گروهك منافق در بين مردم ما جاي نخواهند داشت. م. س وطندوست

>>>   خدای من!!...مجاهدین در افغانستان!!!!!!.....افغانستان رسما علیه ایران اعلام جنگ کرد......
ن از ایران...

>>>   مجاهدین خلق ایران درافغانستان خوش بیایند . همانگونه که ایران سالهاست که مهاجرین افغان را در دامن خود جای داده بنا وظیفه و مکلفیت انسانی و اسلامی افغانستان هم است که نه تنها مجاهدین خلق را بلکه اعضای جنبش ازدیخواهی بلوچستان پاکستان رانیز جای بدهد تا باشد از اینطریق خدمتی به افغانستان کرده باشیم . عاقلان داناست ...
ذکی گک

>>>   به تلافی اخراج مهاجرین از ایران باید به آنها پناه دهیم.
امید از کندهارا

>>>   به آمدن كفارخوش هستندولي به آمدن مسلمانان مجاهدكه هيچ كاري به خلاف ملت نمي كنند ناخوش هستند

>>>   اوه اوه اینها از القاعده بدتر هستند..نباید براه بدشان افغانستان

>>>   با بررسی تاریخچه پر از خیانت، جنایت و رذالت مجاهدین باصطلاح خلق ایران میبینیم که این انسان نماهای فریب خورده چه فجایعی را که نسبت به حق ملت ایران که همکیش و هم زبان و هموطن خودشان بود به بار آورد و همچنین نسبت به ملت مظلوم افغانستان در مناطق مرکزی افغانستان چه شخصیت های را که اینها ترور کردند و به شهادت رساندند و چه عقاید پوچ و خرافی را تبلیغ کردند و چه جنگهای خانمانسوزی را دامن زدند که بر هیچ انسان منصفی پوشیده نیست لذا اگر مردم افغانستان خواهان آرامی کشور هستند باید با هوشیاری کامل با ورود این انسانهای خبیث و فریب خورده و منحرف جلوگیری کنند که اگر اینها مسلط شوند دست جنایتکارانی مثل طالبان و القاعده و ... را از پشت میبندد
ناطقی از ایران

>>>   مجاهدین خلق یعنی گروه جنایت، خباثت، رذالت و آدمکش فریب خورده های همین گروه در افغانستان بنام سپاه عاشورا و جبهه مستضعفین و مجاهدین خلق چه فجایعی را که در افغانستان مرتکب شدند مثل اینکه برادرمان زکی گک فراموش کرده است که چقدر از انسانهای شریف هموطن ما بدست اینها به شهادت رسیده است و فجایعی را که این گروهک خبیث در کشورهای اسلامی مانند ایران و عراق و دیگر کشورها مرتکب شده است تعجب میکنم که شما بعنوان یک مسلمان چطور از ورود اینها جنایت کارها به افغانستان خوشحال هستید برادر زکی گک استغفار بکنید چون شما با رضایت تان از عمل کرد این گروه شریک در کار آنها خواهید شد و این شریک در اعمال جنایتکارانه آنها جز آتش جهنم برای شما چیز دیگری نخواهد داشت فورا استغفار بکنید که خداوند شما را ببخشد!!!!

>>>   مردم افغانستان نبايد اين گروهك جنايتكارراقبول كنند. من به خاطر ايران نميگويم اين گروهك جنايتكار جزجنايت وبي رحمي وخرابكاري چيزي باخود به افغانستان نميبرد وچه بسافردابراي جنايت عليه مردم افغانستان باطالبان هم دست شود.
مهرشاد ازايران

>>>   اينها يا قابل اعتماد نيستند والا آمريكا بهشان جا مي داد واين طرف وآن طرف شوتشان نمي كرد ويا هنوز بعنوان ابزار استفاده مي شوند. در هردو صورت نبايد به كشور خسته ي خود اينها را راه بدهيم. حسني از دايكندي.

>>>   کمیته های امتداد خمینی را رهبری مینمایند -همانطوریکه در سالهای 1312 تا 75در غرب کابل علیه مسعود وربانی فعال بودند -حال در غرب اوغانستان فعالیت مینمایند و علیه امریکایی اند.
آه آه آه

>>>   اگر طوفان بر سر ملت افغانستان بیاید بهتر از این است که مجاهدین خلق این گروه سفاک خونخوار بیاید؛ این گروه از گروه طالبان پیشی خواهد گرفت؛ زیرا این گروه جز ترور چیزی دیگری یاد نگرفته و..
به عبارت دیگر اگر آمریکا از هوا مردم افغانستان را بکشد اینها از زمین آنوقت کار ملت یک سره خواهد شد
خدایا از شر طالبان نجات نیافتیم حال اینها هم افزوده شد.

>>>   مهاجرین از ایران اخراج شدند..کشته نشدند که!!...


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است