فیس بوک اسلامی راه‌اندازی می‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۰:۳۶    ۱۳۹۰/۱۱/۳۰ کد خبر: 32870 منبع: پرینت

نخستین شبکه جهانی و اسلامی "سلام جهان" به عنوان نسخه حلال و اسلامی فیس بوک با هدف ممانعت از ارائه محتوای حرام شبکه‌های اجتماعی غربی و هدف گرفتن 50 میلیون کاربر ظرف 5 سال آینده راه اندازی می‌شود.

به گزارش روزنامه حریت ترکیه ، عبدالواحد نیازوف یکی از متصدیان "سلام جهان" در نخستین اجلاس این شبکه در استانبول که با حضور 250 نفر از 40 کشور جهان برگزار شد گفت: مسلمانان جهان، نماینده خوبی در دنیای اینترنت ندارند. قرار است وب سایت " سلام جهان" به عنوان یک شبکه پیشگام در عرصه شبکه اجتماعی اسلامی با هدف ایجاد یک فضای حلال برای مسلمانان در اینترنت راه اندازی شود.

عبدالواحد نیازوف از تاجران مسلمان اهل سیبری اظهار داشت: محتوای شبکه های اجتماعی کنونی چندان امن نبوده و مملو از محتوای حرام هستند، نمی خواهیم جوانان ما این ایده ها را بپذیرند.

یک گروه از سرمایه گذاران ترک و روس ده ها میلیون دلار برای توسعه این سایت که قرار است به نسخه اسلامی فیس بوک تبدیل شود سرمایه گذاری کرده اند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   اقدام موثر و مفید برای جوانان مسلمان جهان خواهد بود و خداوند رای آنهای که در این راستا کمک می کنند اجر دارین نصیب نماید.
م.م. کابل

>>>   خبر بسیار خوب و خیر است،

>>>   اين يكي از بهترين اقدامات است، خيلي خرسندم مه هرچه زودتر عملي شودى، به كسانيكه دراين راستا كارميكنند و زحمت ميكشند ارزوي سعادت دنيوي و اخروي را ميخواهم!

>>>   بسیاریک کاری خوب است.
نقوی

>>>   من هم دراین کارخیر موفق ام

>>>   خداوندهمه ما را توفق خدمت به اسلام و مسلمین نصیب فرماید.
کارنیکی میباشد امید عملی گردد.

>>>   ما هم به خداوند عزوجل دعا ميكنيم كه در هدف خود كامياب شوند.
حامد نورستانى از كابل

>>>   به نظرمن این خیلی یک گام نیک درراستای بهبودی جوانان است تا ومن هم مطمین هستم که همه را بسوی یک راهی خوب وموفقیت می رساند

>>>   بسیار عالی بسیار عالی احسنت این کار خدا پسندانه بسیار مورد تشویق است اجرکم علی الله .

>>>   بارک الله علیهم

>>>   کارنیک وخوبی است.اجرکم علی الله

>>>   یک گام نیک درراستای بهبودی جوانان است.خداونداجر دارین نصیب نماید.

>>>   به آرزوی ب روزیکه تمام مسلمانان جهان دیدگاه ها خود را در سراسر جهان ازطریق این سایت سلام جهان به سمع هنگان برساند .

>>>   همه تشنه چنین چشمه ظلال اندکه همه راسیرآب نمایدبه امید دست یابی هرچه زودتر. ماهم التماس دعابرای مبتکرین وحامین این وب می کنیم ( الدال علی الخیر که فعالیه).
مظلوم یار- تالقان

>>>   اقدام نيك درسهم گيري مسلمانان ازاينترنت پاك واسلامي مي باشد.درقسمت ماهواره هاورسانه هاي تصويري جهاني هم گرچنداقدامات اندكي شده امايك ماهواره مختص به جهان اسلام باتكنولوجي بالاي كشورهاي اسلامي هم ضروري مي باشد .نهادنوانديشان

>>>   انشاالله كه اين كار انجام ميگيرد


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است