ازدواج مجدد با مزاج گل آقا شیرزی نساخت !
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۱۲    ۱۳۹۰/۶/۲۲ کد خبر: 26850 منبع: پرینت

احمد ضياء عبدالزي سخنگوي والي ننگرهار اطلاع داده است كه والي ننگرهار به اثر مريضي جهت معالجه به خارج از كشور رفته است.

وي افزود كه وضعيت صحي شيرزي رو به بهبودي است و قرار است به زودی به ميدان هوايي بين المللي كابل برسد.

به گفتۀ وي، بعد از رسيدن به كابل به جلال آباد خواهد آمد و وظيفه اش را دوام خواهد داد.

در همین حال شایعاتی شنیده شده بود که گل آقا شیرزی پس از ازدواج مجدد خود با یکی از خدمه هواپیمایی کشور ، به حالت اغما فرورفته و ازدواج دوم با مزاج وی سازگار نبوده است.

هرچند از وضعیت جسمی والی ننگرهار خبر دقیقی در دست نیست اما سخنگوی والی اطمینان داده است که گل آقا شیرزی زنده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   كرزى صاحب
خدمه خدمتش در طياره بهتر است يا در اغوش والييييي صاحيب
اى لعنت به اين بول هاى حرام

>>>   شکر که هنوز زنده است .من فکر کنم تا به سقف چهار تا زن نرسد نمیمیرد.

>>>   زور زن جوانه ديدي؟

>>>   شاید در شب ازدواج از تابلیت های ویاگرا استفادهء نادرست کرده باشد واین عمل فشارخون و ضربان قلب وی را دستخوش نابسامانی کرده باشد، زیرا آقای شیرزی که به بلدوزر معروف است، دارای اضافه وزن هم میباشد که باید مواظب حال خودش باشد. حالا دلم به آن خانم جوان میسوزد که در بند گل آغا افتاده و اگر خدای نخواسته شیرزی صاحب دار فانی را وداع بگوید، آن تازه عروس در دام پشتونوالی اسیر شده و نخواهد توانست دوباره شوهر کند مگر اینکه گل آغا شیرزوی کدام برادر خورد ویا بزرگ دیگر داشته باشد تا این زن بیچاره را به ارث ببرد.
با احترام
طناز طنز پرداز از کانادا

>>>   ایدز پیشرفته گرفته است.

>>>   خداکند که ده مسیر برگشت کدام خدمه دیگه هم خوشش نیایه !
به نظر مه ده خانه مامای خود رفته بوده ...

>>>   کدام ...بوده که همرایش ازدواج کده؟؟
ن

>>>   آقای والی پول مصرف شده بود، جان را غنیمت دان. قصه مرچ خوردن افغان را شنیده بودم ،این هم جدیدترش . پول رفته چطور کنم هه هه ؟؟؟؟
شهر زاد هرات

>>>   چوبی به صدا خدا وند (ج) . انسان همیشه خدا وند (ج)را در نظر داشته باشد .همیشه غرور پول حرام نداشته باش یک کم از خدا وند(ج) حیا کن ؟؟
علی از ایران

>>>   بفكر من
والى صاحب با دالر هاى نازنينش عروسى كرده با ان خدمه
جون جناب شان هر جه باشد قندهارى هستند
شايد....
كدام مزاقى كرده باشند كه به مزاق خدمه خوش نخورده و ممكن كدام حادثه جنايي و عمل جراحى رخ نداده باشد

>>>   پایت را با اندازه گلیمت دراز کو . در غیر آن... میشوی

>>>   او گل اغای خانه خراب!
از خدا بترس چند سال دگه زنده میمانی که یک دختر جوانه خراب میکنی.
غیری بیر بیر یک دفعه دگیر یک جوان زدنوک امدی خراب و تراب ات کرد.
این نمونه از ضعف اشخاص بلدوز مانند گل اغا شیرزوی است.

شیراغا از کابل

>>>   گل آقاشیرزی یک شخص پرکار است آرزو دارم که تمام والی ها به مانند آقای شیرزی فعال باشند ولو از هرجایکه هستند.
نقــوی

>>>   قرار اطلاع خانم جدید گل اغا شیرزی به بهانه اینکه میخواهد بعضی از خویشاوندان خویش را بازدید کند عازم جرمنی شده و بعدا تقاضا 300 هزار دالر را بخاطر خریداری یک باب اپارتمان از گل اغا نموده زمانی که گل اغا پول های تقاضا شده را برایش ارسال میکند دختر نوجوان تمام اعضای فامیل خویش نیز به بهانه های مختلف از کشور خارج ساخته و تقاضای پناهنده گی میدهد گفته میشود که خانم جدید شیرزوی فعلا در یکی از کشور های اروپایی پناهنده بوده و از گل اغا خان طلاق گرفته زمانی موضوع طلاق به شیرزوی میرسد یک قسمت از بدن وی فلاج میشود اکثریت مردم جلال اباد از این موضوع اگاهی دارند که خانم گل اغا از وی جدا شده و به یکی از کشور های خارجی فرار نموده و وی در اثر شنیدنی این خبر فلاج شده و سفر وی نیز بخاطر رد یابی وی و هم بخاطر تداوی بدن نیمه فلاج خویش .
این خبر کاملا ثقه است .

کامگار

>>>   واقعا ازدواج دوم بامزاج گل اغا شیرزی سازگاری نکرد خداوند(ج) خیر داکتر صاحب عبدالله عبدالله رابکند که ازدواج دوم باخانم مریم نجفی انهم محرم ازخانم اولی بامزاج اوسازگاری میکند ویاخیر؟
امید است نشرشود

>>>   نوش جان والی صاحب ،میرزد اگر آدم د اغما برود ولی مزه زن های متعدد که شریعت اجازه داده بچشد.
خدا کند کار انباق های کندهاری اش نباشد...

>>>   سلام به دست اندرکاران سایت افغان پیپر ،
از چند سال بدینسو تلویزون طلوع دوسریال را به نام های امتحان زندگی و زمانی خشو هم عروس بود نشر میکند. درین دو سریال که از افکار تسلیمه نسرین نویسنده مخلوع بنگله دیشی الهام گرفته شده و توسط تلویزون وابسته به نهاد های فراماسونی هند تهیه شده و درآن به تعدد ازواج توهین شده است.
در سریال امتحان زندگی نشان داده شده که یک زن با دو مرد یعنی بجاج و باسو مساویانه محبت کرده میتواند وبرای ببننده پیام میدهد که یگانه راه حل این محبت ازدواج همزمان پرینا با هردو مرد است. درحالیکه درسریال زمانی خشو هم عروس بود نشان میدهد که داشتن ازواج متعدد که مذاهب آنرا اجازه داده چقدر جنجال آفرین و اشتباه است ، بدینوسیله به شکل نرم به مذهب ضربه وارد میکند.درحالیکه طبابت امروز نشان میدهد که تعدد زوجات یک امر خوب وطبیعی بود درصورتیکه مطابق اصول گفته شده تطبیق گردد.
بناً خواهش میشود که با احتیاط با این موضوع برخورد نموده نا آگاهانه از افکار تسلیمه نسرین که پیشنهاد شوهر های متعدد به زنها را نموده و مانع تعدد زوجات به مرد ها است طرفداری نکنید ، بگذارید تلویزون فراماسونری طلوع که وابسته به محافل صیهونیزم است از این تیوری طرفداری نماید .

>>>   جالب زن نو آنهم ، جهان دیده ، خدمه طیاره ، امیدوارم که به والی صاحب وفادار باشه، فکر می کنم دل والی صاحب را در جریان سفر های خارجی با ناز و کرشمه و جلوه های، و پوشیدن لباس های اندام نشان ، هی والی چشم گشنه را چنگ زده ، و بی قرار ساخته ، بلاخره این عاشق مجنون با او ازدواج کرده .

>>>   گزارشاتی از شهر هامبورگ آلمان میرسد که گل آغا شیرزی والی ننگرهار چند شب در یک کازینو ( قمارخانه) با چند نفر از دوستانش دیده شده و هرشب تا 80 هزار یورو را باخته است او توسط چند نفر از دوستانش همراهی میشد آنان نیز با پول بسیار کمتری مشغول قمار بودند همین منبع میگوید که دوستان گل آغا شیرزی با شیشه های بیر ( آبجو) با دختران کارینو سرگرم خنده و رقص بودند .
همین منبع میگوید که شب دوم در قمارخانه حال گل آغا شیرزی خراب شده و دوستانش او را به هوتل محل اقامتش برده اند.
دوستانش علت خرابی وضعیت اش را قند و چربی خون زیاد عنوان کرده اند گفته میشود استفاده از چرس بسیار زیاد حال اش را خرابتر نموده است.
رازق از هامبورگ

>>>   کوفت جانش را کشیده

>>>   نظرات برادران را خواند و تشکر از افغان بببر که نظرات را نشر نمودند.
شما برادران باید هزار مرتبه شکر خدا را نموده که محترم گل اقای شیرزوی مشهور به بلدوز و بسر یک سگ باز قوی قندهار مانند وطنداران قندهاری خود با کدام بچه ازدواج نکرده است.
اگر او با کدام بچه شخ بروت ازدواج میکرد والله اگه گل اقای شیرزوی را به جهنم روان نمیکرد اگه میماند.
هرکس حق دارد با هرکس ازدواج نماید به شما چی. گل اغا زور دارد که ازدواج میکند اگه شما زور دارید بروید ازدواج نمایید کی دم رویتان را گرفته است.

بریالی از جلال اباد قرقزستان

>>>   خداوند در آخرت از گل آغا شیر زوی سخت پرسان کند. من دعوا میکنم که گل آغا شیرزوی و دیگر افراد مانند گل آغا شیرزوی را خداوند نبخشد که به زنده گی دختر ها نو جوان بازی میکنند و اونها را تبا میسازند.

رامین اکیلا

>>>   مسولین سایت باید بی طرف باشد و طوری نشرات داشته باشند که توهین به شخصیت کسی نباشد. اگر گروه بازی باشد کسی که از جمله اینها باشند در باره آن یک کلمه اگر چه حقیقت هم داشته باشد نشر نشود و در مقابل کسی که از جمله اینها نباشد اگر کسی دشنام هم بدهد نشر میکنند.
کسی که میگوید فلانی خاین است و خیانت کرده لطفاً با خود محاسبه نماید تا حدی که خودش امکانات دارد برای مردم و کشور خود چه کرده که دیگران را خاین میگویند.

>>>   آقای شیرزی چرا غم هزاران مجرد را نمی خورد که خودش باداشتن سه زن اقدام به گرفتن زن چهارمی نمود آنهم بازن که برابر نواسه اش بود.
سیدشعیب سیدزاده

>>>   دوستان عزیز!اگرواقعاآقای شیرزی چنین کاری راکرده باشد یعنی بااوخدمه ازدواج کرده باشه درحقیقت کارخوب راانجام داده چراکه حال اودخترمیتواندآبرومندانه زندگی نماید

تایب

>>>   اقای شیرزی برای زن دیگر آماده گی میگیرد شیرزی بلدوزر هست در این چیز های خورد و ریزه خبر هم نمیشه . یک شخص مسلکی هست.

>>>   تجربه تجربه کننده گان می گوید که گل اغا شیر زوی زیاد شله گی کرده و زور زن جوان را ندارد.
سه زنه از شهر مجردتان

>>>   هیچ باورم نمیشد  هی  جوانی کوجای که یادت بخیر خوب شد تجربه شد   شما برادران یک وقت شوق بیجای نکنید.
گل آقا شیر زای هستم   

>>>   محقق صاحب که چهارزن را جواب میدهد حتما گل اغا شیرزی توانایی جواب دادن دو زن را خواهد داشت
ولی ننگیالی

>>>   رفته که باز کدام خدمه هواپیما را بقاپد!
نوش شیربچیش!!!

>>>   شما حساب زنهای گل اغا شیرزی را کرده اید واز یک درجن ...هایش خبر ندارید!!!
احمد ولی عبدالزی

>>>   جالب است دوست دختر حالا مادر اندر شد
ضيايي

>>>   گل اغاشیر زوی والی ننگرهار کار خوب نموده هزار ها پسران جوان این مرز بو م بنابر ضعف اقتصادی مجرد مانده وقدر ت و توان عروسی را در شرایط فعلی بازار ازاد وعدم موجودیت قانون وتطبیق ان در جامعه وبیکاری در کشور همه وهمه به حلت روان دچار گردیده اند
فاضلی از بی بی مهرو(ع)

>>>   این مردم با هزار نیگرنگ فریبی مردم افغانستان را بازی داده و میدهند تا وقتی که در راس د ولت طایفه یهود قرار داشته باشند از اداره و دولت دست بردارید گپ ها زیاد دارم و لی حالا باشند
حقیبن

>>>   نوش جانش حق دارد سه زن دیگه هم بگیرد شما چرا حسد میکنید هم زر دارد و هم زور حکومت مافیائی است


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است