تی شرت های ایرانی در استقبال از داکتر عبدالله
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۰۵:۳۶    ۱۳۸۸/۴/۳۰ کد خبر: 2182 منبع: پرینت

شنیده شده است که یک تن از نمایندگان مردم در پارلمان هرات به تعداد سه هزار تی شرت (بولیز) که مهمور به عکس داکتر عبدالله و با رنگ آبی بوده است از ایران وارد هرات کرده در روز استقبال از داکتر عبدالله در هرات در میان مردم پخش نموده است.
مبلغ هزینه شده برای این پیراهن ها از جانب داکتر عبدالله به این نماینده پارلمان داده شده است.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   حد اقل جان مردم را پوشانده ومن فکر میکنم که بوت و غذا هم بدهند چرا که مردم بسیار غریب استند

>>>   سلام.
چه اشکالی‌ درد که وتی شرت‌ها از ایران آماده باشد یا از جای دیگر؟ مگه بقیه کالاها از کجا میاید؟ یا از چین هست یا ایران و یا پاکستان و بقیه کشورها ؟ حال که ایران نزدیک تر بوده به هرات و از آنجا آمده ...

>>>   دوســــــــتان!
متأسفانه جناح های همسو در افغانستان بدون حمایت نخواهند ماند. چون خود مردم افغانستان این حالت را برای خود پذیرفته اند. و حالا در یک وضعیت دچار هستند، که باید به پیش بروند، نه با فکر و وطن دوستی، بلکه برای نشان دادن خود.
احمد- کابل

>>>   این همه تبلیغات گرم گروه افغان ملت است که میخواهند افکار عمومی را مغشوش سازند و تحمل حمایت داکتر عبدالله را ندارند ولی این پروپاگندها جای را نمیگیرد چون مردم شریف هرات باستان خود بسیار هوشیار هستند که هیچگاه فریب دشمنان میهن را نخورده ونمیخورند
. طارق هروی

>>>   سلام بیننده گان عزیز:
کاش این تی شرت ها را د ر مزار توضیع میکرد که من هم از ای لطف شان بهره مند میشدم.اگر در کدام ولایت دیگر هم کمپاین داشته باشد و قرار است تی شرت توضیع کند لطفا مرا باخبر کنید چون من هم تی شرت ایرانی میخواهم

>>>   سلام برای همه دوستان .
قابل یادآوری است که داکترصاحب ازمردم است ودر بین مردم است و از درد و رنج این ملت مظلوم با خبر است و از محبوبیت خاص برخردار میباشد که یک وکیل منتخب یک ولایت با تمام مسولیت های که دارد میرود با تمام مشکلات تی شرت ها را ترتیب و با حمایت همچو یک شخصیت مجاهد واقعی با هزاران نفر از مردم بادیانت ولایت هرات باستان برپا خاستن واعلان حمایت نمودند و این نشان دهنده محبوبیت داکترصاحب در بین مردم میباشد چرا مردم از دیگر کاندیدان همچو در یک محفل با شکوه اعلان حمایت نمی کنند ؟ به امید پیروزی جناب داکتر صاحب .
عبدالرب احدی

>>>   شما چون لیاقت استقبال شدن توسط مردم را ندارید به دنبال توطئه جوئی میگردید. این سلیقه مردم هرات بود واز نامزد مورد نظر خود با این شیوه استقبال کردند. کوشش کنید تا ظرفیت فکری خودرا بالا برده تا با این گونه موارد تعجب نکنید.
داکتر عبدالله اکثریت قاطع رائ مردم هرات وولایات همجوار را خواهد گرفت. وشما هنوز باهمان مفکوره های تبعیض گرانه و تاریک اندیش خود به دنبال دسیسه گرائی هستید.
اکبری از هرات

>>>   سلام دوستان،
و اما تی شرتی را که از ایران خریده باشند بهتر از نانی است که امریکایی ها به اشرف غنی و کرزی خیرات می دهند!!!
با احترام
پرسوک هراتی

>>>   خوب از عکس های که به درختان زده میشه بهتر است چون هم جان مردم را می پوشاند هم تبلغات میشه کاشک دیگه کاندیدا هم همین کار را بکنند .

>>>   ندارید .........کاری چرا ارزان میکاری.
اخگر از جلال آباد

>>>   اینکه تی شرت ها ساخت ایران بود کار نیک است زیرا ایزان در بین تمام کشور های اسلامی تیمز ترین است پس از نگاه بهداشت بهترین انتخاب بوده پاک اندیش

>>>   سلام من ازتمام مردم شریف هرات باستان تشکر میکنم از استقبال گرم شان

>>>   مگر دیگر کالا ها از کجا می آید؟ آیا این جای تعجب داشت؟ اکثریت کالا های مصرفی ما از خارجی می آید؛ از چین، پاکستان و جا های دیگر، ایران که کشور خود ما است، کاش همه چیز از ایران بیاید، شما افغان ملتی های ..... دوست دارید همه چیز از اسرائیل، آمریکا و انگلیس بی آید.

>>>   هرات سرزمین مردان وزنان بزرگ سرزمین انصارها بهزادها جامی ها رازی ها،آری باحضورپرشور درحمایت از دکترعبدالله عبدالله برگ زرین دیگری برتاریخ پرشکوهش درخشیدن گرفت و ماهراتیان به دوستی خود وایران سرزمین پارسیان افتخارنموده وکور باد چشم دشمنان هرات و ایران
.احمدی هرات

>>>   اين خبر به من هم انگيزه داد كه به نفغ داكتر صاحب عبدالله ازايران كه نزديك هرات است كلاه < قلم و كتابجه هاي كه مزين به عكس داكتر صاحب باشد جاب و براي علاقمندان به داكترصاحب كه همانا قشرروشنفكر جامعه است بدهم.
ع . و ن

>>>   زنده باد داکترعبدالله

>>>   داکتر عبدالله پیروزیت مبارک
محمد از ایران

>>>   کار خوبی کرده است تی شرت پتلون و کلاه باشه هرچیز که باشه مقصد به مردم داده شود کار نیک است مه هم ارزو دارم که یک تی شرت بدست بیاورم تا لاحقل مردم مرا ایرانی بگویند نه یک افغانی

>>>   سالام خدمت تمامی بازدید کننده گان این سایت عالی:
ببینید! این یک امر عادی است که در همچو وضعیت های اجتماعی و مردمی که ما مردم افغانستان انتخاب کننده ها هستیم، هرکس بنا بر ملحوظاتی فردی و اجتماعی که دارد از تیم یا فردی حمایت مینماید، ولی اینجا ما مردم افغانستان هستیم که برای خود و مردم خود، آینده کشور، و اطفال خود راه برد منطقی و زغیم مردمی را انتخاب میکنیم تا آینده بهتری داشته باشیم . که درین جا چشم خونین دشمنان مردم افغانستان درک و قدرت قبول این نکته را ندارد فلهذا دست به تبلیغاتی میزنند تا مارا گمراه کنند. پس بیایید تا دست به دست هم دهیم و کشور خود را از این تنگاه قدرت طلبی ها و مسایل قومی و نژادی نجات داده و زعیم دانا ، مقتدر ، آزاد و مسلمان به تمام معنا را انتخاب نماییم.
افضلی از هرات

>>>   بسیار کار خوب است من از داکتر صاحب عبدالله عبدالله میخواهم که یک یک سیت مبایل که بنام داکتر عبدالله عبدالله شهرت یافته باشد برای مردم کابل که من هم درینجه سکونت دارم بدهند بخدا اینقدر کمپاین وسیع برایش کنم که هیچ حد ندارد و دیګر اینکه تنها سیت مبایل کافی نه میباشد من خواهش میکنم که برای کسانیکه سیت مبایل میدهد باید یک قطعه کارت ۱۰۰۰ افغانیګی نیز توزیع کند به زودترین فرصت رایش دو چند میشود و همه مردم از او حمایت میکند زود باش اګر نه وخت میسر نه میشود

>>>   سلام! اگر موضوع انتقاد نمودن بالای وارد شدن تی شرت از ایران است پس لطفاً بفرمایید آدرس یک کارخانه ساخت لباس را بدهید تا باشد در آینده از ایران تی شرت وارد ننماییم . ولی اگر موضوع بالای تی شرت است که چرا عکس داکتر صاحب عبدالله در آن به چاپ رسیده پس باز هم دقیقاً بحث بیجا را آغاز نموده ایم چون این مشکلی ندارد که در تی شرت عکس شخصی به چاپ برسد شاید هم بهتر است نسبت به اینکه عکس در کناره های جاده نصب شود و مردم آنرا با رنگ سیاه نمایند و یا آنرا پاره کنند .
دکتور عبدالله عبدالله کاندید نه بلکه ریس جمهور 25 روز بعد ما پیروزیت را تبریک میگویم .
ی. ا. فهیم کابل افغانستان

>>>   با تی شرت ایرانی چه ، که با هر چه عبدالله جان تبلیغ کند ، ناکام است. زیرا بار کج به منزل نه می رسد. او مرد هزار چهره است، که دمش در زیر پای اسراهیلی ها است،

>>>   سلام دوستان
به نظر ما مردم رنج دیده افغانستان داکتر عبدالله عبدالله لیاقت همین کرسی را دارد که مردم نجیب هرات باستان از شخص داکتر صاحب حمایت کردند و همه مردم افغانستان از داکتر صاحب پشتیانی میکنند به امید موفقیت داکتر صاحب در آینده نزدیک چون داکتر عبدالله یک مجاهد راستین است نه نوکرامریکا مثل کرزی و اشرف غنی .

>>>   سلام دوستان
به نظر ما مردم رنج دیده افغانستان داکتر عبدالله عبدالله لیاقت همین کرسی را دارد که مردم نجیب هرات باستان از شخص داکتر صاحب حمایت کردند و همه مردم افغانستان از داکتر صاحب پشتیانی میکنند به امید موفقیت داکتر صاحب در آینده نزدیک چون داکتر عبدالله یک مجاهد راستین است نه نوکرامریکا مثل کرزی و اشرف غنی .
شکیبا از کابل

>>>   کار خوب است ، کسیکه روش های کار و کمپاین را بلد باشند از ابتکار کار میگیرند نی مثل اقای کرزی که وعده و تعهد غلط و معامله های دروغین میکند که گویا 5 وزارت را برایتان میدهم و دو ولسوالی را به ولایت تبدیل میکنم ................وغیره
کدام ان درست و معقول میباشد شما خود قضاوت کنید
حسن غمکش

>>>   نا مردها تيشرت ها تنها پوشيديد . هر وقت كه باز توضيع ميكردند مرا هم خبر كنيد . چون من هم تي شرت ايراني دوست دارم . به غم اين گپا نباشيد هم وطنان عزيز اين جا افغانستان است . بگوئيد كه از پاكستان هم بياورند . تا هم وطنان قندهاري ما را گرمي انتخابات در قندهار نزند.
روزي خان از هرات

>>>   شکیبا جان پهلو بگردان که صبح شده شوخک

>>>   آفرین شکیباجان

>>>   داکتر صاحب عبدالله عبدالله ما مردم پنجشیر از شما شکایت دارم و ان اینکه با رای ما رییس جمهور میشوی و تی شرتها را به مردم هرات توزیع میکنی از شام ګرفته تا صبح عکسهای تو جناب را در دیوالها نصب میکردیم اما وقت فایده که امد باز فایده را به مردم هرات رساندی خیراست چون تی شرت انقدر قیمت ندارد اما فکرت باشد اګر کمپیوتر لپتاپ و ای فون توزیع میکردید مرا هم خبر سازید چون من شوق و علاقه زیاد به اینها دارم حتما کامیاب میشی اګر این سیاست ات پیش رود و فکرت باشد که لوی څارنوال صاحب یک وقت از تو پرسان نکند که این پولها را از کجا کرده بودی
موفق باشی
از ولایت پنجشیر

>>>   شما چون لیاقت استقبال شدن توسط مردم را ندارید به دنبال توطئه جوئی میگردید. این سلیقه مردم هرات بود واز نامزد مورد نظر خود با این شیوه استقبال کردند. کوشش کنید تا ظرفیت فکری خودرا بالا برده تا با این گونه موارد تعجب نکنید.
داکتر عبدالله اکثریت قاطع رائ مردم هرات وولایات همجوار را خواهد گرفت. وشما هنوز باهمان مفکوره های تبعیض گرانه و تاریک اندیش خود به دنبال دسیسه گرائی هستید.
اکبری از هرات

>>>   استقبال عالی ازمهمانان یکی ازجمله خصایل پسندیده وجزءازعنعنات ورسومات شایسته مردم مهمان نوازشهرخون وقیام هرات باستان میباشد.این بدین معنی نیست که همهءمردم همیشه درصحنه هرات ازاقای عبدالله حمایت مینمایند.استقبال ومهمان نوازی قطعآ به حساب حمایت اشتباه گرفته نشود.تی شورت های ایرانی یعنی چی؟؟؟؟؟؟؟.
رای به کرزی رای به فغانستان مستقل ومتحدمیباشد.

>>>   >>> شما چون لیاقت استقبال شدن توسط مردم را ندارید به دنبال توطئه جوئی میگردید. این سلیقه مردم هرات بود واز نامزد مورد نظر خود با این شیوه استقبال کردند. کوشش کنید تا ظرفیت فکری خودراداکتر عبدالله اکثریت قاطع رائ مردم هرات وولایات همجوار را خواهد گرفت. وشما هنوز باهمان مفکوره های تبعیض گرانه و تاریک اندیش خود به دنبال دسیسه گرائی هستید
armin

>>>   همی بیادری که دلش ورم کده از ای که مردم هرات تی شرت هایی را با عکس داکتر عبدالله پوشیدن. ای محبوبیت داکتر عبدالله است که مردم عکسش را بر سینه میزنن ولی نه مثل کرزی به سینه مردم با مرمی میزنه پس کدامش بهتر است. خوب اگه دلتان ایقه درد کده که ای لباسا از ایران آمدن شما هم به بادارتان کرزی بگین که از پاکستان برتان دال بیاره.
امید از بدخشان

>>>   مرمی زدن خو کار عبدالله است چون ستاد انتخاباتی عبدالله اعلان میکند که اګر برنده نشوند باز مانند سالهای ۱۳۷۲ کشور را به مخروبه مبدل میکند و جنګهای وسیع رخ میدهد ای کاش که مردم ما از ګذشته خود عبرت میګرفتند و به اینده خو فکر میکردند داکتر عبدالله هزارسال اګر خود را کاندید کند و تا فعلا خو ۳۰ میلیون دالر مصرف کرده اګر هزار میلیون دالر از روسیه ، پاکستان و ایران بګیرد باز هم مردم به اساس تجارب بد که از این اقا دارد به او رای نه میدهند بغیر از دار و دسته او که همرای او شریک هستند.

>>>   عبدالله جان میخواهد با چند تا بالاتنه کهنه مردم را فریب بدهد ای بیچاره نا وقت شده کسی فریب نمیخورد..
ربانی هرات

>>>   به نظرمن باید داکتر صاحب عبدالله به عوض تی شرت به مردم محسن که عادت نصوار دارد قوطی نصوار توزیع کند رایش بیشتر میشود

>>>   فقط عده محدودی از تیشرط های عبدالله مستفید شدند, لطفا به نماینده گی از مردم هرات صحبت نکنید چرا که اکثریت مردم هرات از احمدزی صاحب حمایت میکنند
شکور از هرات

>>>   خبر جالب :
دیروز در مزار شریف آقای عبدالله برای کسانی که به استقبال او آمده بودند به مبلغ 110 افغانی برای فی نفر پول توزیع کرد ، آیا لازم است که آدم رای مردم را به پول بخرد ......!
در مجالس که آقای عبدالله برای کمپاین خود بر گزار می کرد، واقعآبرای او خیلی گران تمام می شود ........................!
چشم دید خودم است و بخاطر 110 افغانی او یک نفر جان خود را باخت .....شما بگویید که قاتل کی است........................... بلللللللللللللللله درست حدس زدید ،خودش است.
انجنیر احمد ز ع


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است