جلاد گروه طالبان بازداشت شد!!
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۳۹    ۱۳۹۰/۱/۲۴ کد خبر: 20884 منبع: پرینت

به گزارش شبکه اطلاع رسانی افغانستان (afghanpaper)، مسؤلان امنیتی می گویند که آنان یک جلاد را در مربوطات ولایت هلمند بازداشت کرده اند.

لطف الله مشعل، سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی روز سه شنبه در یک نشست خبری در کابل گفت که این شخص توسط منسوبان امنیت ملی در هفته جاری از ولسوالی نوزاد ولایت هلمند بازداشت شده است.

وی افزود؛ این شخص ملا جمعه مشهور به آغاجان بوده و ملا امام در یکی از مساجد در ولسوالی نوزاد ولایت هلمند نیز می باشد.

به گفته آقای مشعل ، فرد مذکور 3 سال قبل توسط ملانظر مشهور به مظلوم یار در کمیسیون وابسته به طالبان در ولسوالی نوزاد جذب شده است.وی می گوید افرادی که در سالهای قبل توسط طالبان در هلمند گرفتار می گردیدند، سرنوشت آنها از طریق این کمیسیون فیصله می شد.

آقای مشعل اظهار داشت 3 نفر که در سال گذشته توسط طالبان در ولسوالی نوزاد گرفتار شده بودند ، از طریق این کمیسیون محکوم به مرگ گردیدند که یک تن از آنان توسط ملا جمعه بوسیله چاقو سر برده شد.

مشعل گفت ملا جمعه جلاد طالبان بود، طالبان شخصی را به اتهام دست داشتن با پولیس، اردوی ملی و یا هر شخص که برای طالبان مشکوک بود به این شخص می سپردند تا سرببرد.

سخنگوی ریاست عمومی امنیت ملی همچنین از گرفتاری یک تبعه پاکستانی به اتهام سازماندهی حمله مسلحانه بالای میدان هوائی ولایت ننگرهار نیزخبر داد.

وی تصریح کرد که این فرد پس ازانجام حمله انتحاری از محل متواری شده بود و بر اثر تلاش منسوبان امنیتی ملی حین فرار به کشور پاکستان از مربوطات ولایت ننگرهار گرفتار شد.این مرد گفته است که با ۱۲ تن از همکارانش که همه پاکستانی بوده اند، حمله برمیدان هوایی ننگرهار را انجام داده اند و بیشترآنان در نتیجه درگیری با نیروهای امنیتی کشته شده اند.


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   کجاست حکومتهای مانند حفیظ الله امین ، ببرک کارمل و داکتر نجیب که اینطور انسانان ....راچنان به سزای اعمالشان برسانند که پدر کس جرات این اعمال زشت را دیگر نداشته باشد. حکومت فعلی یک حکومت مضخرف و متقلب است کرزی از کیسه خلیف این جانی را بخاطریکه اوغاون است عفوه خواهد کرد .

گویند آزموده را آزمودن خطاست ...رزی را چطور باید باز آزمود؟ در گرفتاری این ... خیلی خوشحال شدم وقتیکه بیادم آمد که کرزی برادران خودرا عفو و دوباره بخاطر کشتار مردم بیچاره تمویل میکند دوباره در فکر رفته جگرخون شدم.
هرکس وطن پرست است باید به این ...موقع حتی صحبت کردن را ندهد فقد مردارش کنند که سزای سربریدن هارا در جهنم برای همیش ببیند.

وطن پرست

>>>   این درنده را باید لحظه امان نداد!!!

>>>   شما پیش از اینکه با وزیر صاحب معارف مشوره کنید چرا این جلاد را به طالبان نسبت میدهید؟؟؟؟ اگر او قبول کرد که این طالب است باز درست است، درغیر این صورت او میگوید که هر کس گفت که من طالب هستم و وحشت و دهشت راه می اندازم باور نکنید!!!! مسخره نیست؟؟؟

>>>   ازاین دو مقام بلند پایه دولت یکی دروغ میگوید: یا ریاست امنیت و یا فاروق وردک؟؟؟ چه فکر میکنید کدام طرف را ما قبول کنیم؟؟؟ آیا طالبان دشمن مردم است و تباهی وطن سرخط اهداف شان است به گفته ریاست امنیت و یا طالبان خوب هستند و برادران ما ستند بگفته وزیر معارف این وطن فروخته شده؟؟؟

>>>   از مقامات دولتی و حکومتی بنام خدا تمنا داریم هرچه زودتر سر این جلاد لعین شیطان را در محضر عام ببرند و سر لعین آنرا بمدت سه ماه به دار آویزان کنند . دولت و حکومت کرزی را سوگند میدهیم هر چه زودتر سر بریده شده این لعین شیطان را بنمایش بگذارند . همچنان از سایت وزین هذا متمنی ام که نوشته بنده را نشر کنند .
گرز رستم

>>>   چه فایده کرزی خان آنرا آزاد خواهد کرد!

>>>   فردا آزاد میشود کدام خبری نیست >>>>

>>>   این ادعا های پر طمطراق ریاست امنیت ملی که خودش جیره خواران آی اس آی پاکستان هستند و از کرزی گرفته تا فاروق وردک امروز سعی دارند تا طالبان را در ذهنیت مردم افغانستان فرشته های اسمانی و معصوم ترین برادران ناراضی جا بزنند و حتی فاروق وردک با پر رویی ادعا میکند که طالبان هرگز دست به اعمال ننگین انتحاری نمیزنند و انتحاری کسان دیگری هستند، پس امنیت ملی چگونه ادعا میکند که جلاد طالبان را گرفتار نموده است اینها همه دروغ های شاخداری هستند که فقط با اشاعۀ آنها ذهنیت مردم افغانستان را مشوب و منحرف میسازند، امنیت ملی تا به امروز حتی یکنفر طالب جنایت کاری را به سزای اعمالش نرسانده و مردم همه میدانند که که اگر طالبان دستگیر شوند دوباره با احترام عزت رها ساخته میشوند.
فرهاد از کابل

>>>   ناکار آمدی و سست عنصری دولت باعث ÷یدایش جلادان خونخوار شده است. مطمئن باشید این جلاد چند روز دیگر تبرئه شده و آزاد می گردد تا باز به شغل جلادی خود برگردد!

>>>   سلام
وقت تان را برای گرفتن این طور اشخاص درنده بیهوده ضایع نه سازید زیرا بعد از جندی دوباره رها خواهد شد

احمد از غرنی

>>>   مردم، از وطن دست تانرا شسته و تماشاه کنید که مزدوران پاکستان در ارګ دیګر چی فیلمهای بالای تان نمایش میدهند.

>>>   لطفأ او را رها كنند زيرا يكي از برادران ...زي صاحب اس

>>>   فكر نكنم كه او را دوباره بگذارند به سركارش برگردند حتما كرزي صاحب يك پست و مقام خوبي را در ارگ براي اين برادر طالبش در نظر گرفته شايد هم به عنوان وزير براي يكي از وزارت خانه ها به خانه نمايش افغانستان معرفي گردد.

>>>   این جلاد را در ارګ به وظیفه جلادیش مقرر مینمایند . تا مردم اوغانستانرا از تیغ بکشد.
حق هم دارند، ګزینه دیګری جز کرزی نیست.
محقق - دوستم

>>>   تا زمانی که ..رزی در راس باشد و فاروق وردک هم وزیرش و عضو کمیسیون عالی صلح، این گونه وحشی ها انعام میگریند نه جزا، چون اینها براداران جناب رزی خان هستند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است