محب و سه پرسش از دانشگاه آکسفورد
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۲    ۱۴۰۱/۲/۲۴ کد خبر: 170302 منبع: پرینت

سه پرسش از دانشگاه آکسفورد:
شما حمدالله محب را برای سخن‌رانی در باب آینده افغانستان و تحلیل وضعیت دعوت کرده اید. لطفا به این پرسش‌ها پاسخ دهید:

نخست
کدام پیشینه‌ی علمی-سیاسی، کار تحقیقی، تحلیل امنیتی و یا دستاورد اکادمیک این آقا سبب شده است تا مخاطبین این نشست از آن بیاموزد و دانشگاه شما از آن سود ببرد؟

دوم
کدام درس با اهمیت از کارکرد های نظام ساختاری-امنیتی این آقا برای شما و مخاطبین تان آموزنده است؟ آیا شما از سرنوشت ارتش، پولیس و نظام استخبارات افغانستان باخبر هستید؟

سوم
کدام راهکار سازنده که می‌توانست وضعیت اسفناک امروز را دیگرگون سازد از این آقا در دست دارید؟ چه چیزی را می‌خواهید بشنوید؟

لطفا به نام دانشگاه آکسفورد که اعتبار جهانی دارد، اهانت نکنید.
لطفا دانشگاه را تربیون معامله و دروغ‌گویی نسازید.
لطفا به وجدان یک سرزمین توهین نکنید.
لطفا اصول علوم سیاسی، روابط جهانی و سیاست امنیتی را رعایت کنید.

دکتر ملک ستیز


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محب
دانشگاه آکسفورد
نظرات بینندگان:

>>>   جمدالله محب به عنوان مشاور امنیت ملی حکومت قبلی هیچ گونه اهمیت سیاسی،امنیتی وملی نداشته وفعلا منزوی است.
کریم بلوچ

>>>   تنها کاربرد محب جاسوسی است دیگر هیچ هنری ندارد و دانشگاه نامبرده نیز به دستور انتجلنت سرویس او را فرا خوانده است تا به سرنوشت یک ملت بخندند

>>>   شاید هدف دانشگاه آکسفورد معرفی عاملین سقوط دولت ها و بر بادی کشور ها باشد.
نفر بعدی اتمر و غنی و کرزی و خلیلزاد خواهد بود.

>>>   محب مانند کرزی، غنی، اتمر و دیگر جاسوسان ، یک خاین، وطنفروش، جاسوس و دزد است. خاینین و جاسوسان همین قسم در تریبون های مشهور معرفی و مطرح می‌شوند. این دلقک حتی در گفتن چهار جمله لنگش میکند، چه رسد باینکه از او کس چیزی بیاموزد. اینها برای تطبیق پلان های شوم دیسانت شده بودند و آن پلانهارا تطبیق کردند. پیش بادران خود قابل اهمیت هستند.

>>>   اوو مردم !تا به کی قربانی خوش باوری خود هستید !!
در کنار ترک خاک توسط بسیاری از شخصیت ها و مردم نگون بخت از افغانستان ، یک مشت فراری مزدور بوت پاک گر اشرف غنی هم در کنار مهاجرین هستند .
اما امان از حماقت این مردم! متاسفانه برخی از این‌ها هنوز دست از گوه مغزی خودبرنمی دارند .در کدام محفل که کدام وکیل یا وزیر سابق را ببینند ، چنان پای برهنه می دوند و دم تکان می دهند، دست به سینه و تا کمر خم ابراز ارادت کرده ، «وزیر صاحب» ، «وکیل صاحب»؛ گفته راهی اند که گویا تیکت هواپیما و ویزا را برایشان نفر تهیه کرده است.
اونم برای وزیری که در دوره دوم ریاست جمهوری غنی ،فقط دو میلیون دالر از حلق مردم خود زد تا برای به چوکی نشاندن اشرف غنی حماریت خود را تکمیل کرده باشد و پایان بندی این همه مصارف به بدبختی مردمش برسد.
دوست بیچاره !
کمی عزت نفس داشته باشید ، این خائنین به خاک و مردم را هرگز نبخشید و هر جا دیدید با بی توجهی، فقط تحقیرشان کنید و اینقدر هم گنده گوزی و صاحب، صاحب زیر بغل اینها هوا نکنید ، اینان وطن فروشان خائن به خاک اند و عاملان اصلی تیره روزی تک تک مردم افغانستان .
خدا نسل اندر نسل اینان را لعنت کند و به خاک سیاه بنشاند که مردم را به تباهی و بیچاره‌گی رساندند.
بتول حیدری

>>>   دانشگاه آکسفورد بحیث مکان آکادمیک و مرکز علمی و پژوهشی، با دعوت از خائن ترین فرد که نتایج تلاش بیست سال بیش از چهل کشور جهان را با سرمایه های هنگفت پولی و صدها هزار انسان دردمند افغانی که با عشق و علاقه باگوشت و خون واستخوان شان بنایی یک نظام نو پا و مردم سالار را پی ریزی نموده بود و در جهت حفظ و حراست از آن ده ها هزار جوان افغانستان جان شان را از دست داد، پست ترین انسان فاشیست ، دزد ، خائن و معامله گر را که نه شخصیت علمی و نه سیاسی و نه اجتماعی دارد، برای سخن رانی دعوت نموده موقع میدهد، که خیانت هاو جنایتهای اداره فاسد غنی را لا پوشی نموده آبروی از دست رفته ای شان را باز سازی نماید. این عمل اداره دانشگاه آکسفورد توهین آشکار به شعور و حیثیت مردم مظلوم افغانستان و پاشیدن نمک بر زخمهای عمیق این مردم است که بهای بسیار سنگینی را برای ازادی و دیموکراسی پرداخته بود. و این خاین معلوم الحال با انگیزه فاشیستی و چپاول بیت المال آنرا به گروه تروریستی طالبان دودستی واگذار نمود. دانشگاه آکسفورد در واقع با این عمل غیر علمی و اخلاقی به اعتبار علمی و تحقیقی اش آسیب رسانده، برای مردم دنیا بخصوص مردم افغانستان دیگر آن حیثیت و ابروی قبلی را نخواهد داشت. جز اینکه از مردم افغانستان عذرخواهی نماید.
وارث

>>>   محب پخسه یا بول شیت در فیسبوک خود توهین به خودش را توهین به پشتون ها دانسته و از برادران پشتون ما خواسته تا از او حمایت کنند نگذارند کسی به پشتون ها توهین کند .... خلاصه میخواهد موضوع اش را قومی بسازد تا چهار برادر پشتون احساساتی ما جنایات اش را نادیده گرفته بخاطر قوم از او حمایت کنند !
آیا شما یک خائن که از قوم تان باشد فرق نمیکند پشتون یا فارسی زبان یا هزاره و اوزبیک باشد بخاطر قومیت و همزبانی از او حمایت میکنید ؟
و خیانت ها و جنایت هایش را نادیده میگیرید ؟

>>>   سلام
نوشته شما جالب و در خور تمجید است
اما تمام دست اندر کاران اروپایی ، امریکایی ، چینی و روسی بشمول اتحادیه اروپا و دانشگاه اکسفورد از یک گاهدان تغذیه می کنند ، استعمار مدرن !
اینکه کشور ها باید تجزیه شوند ، جنگ اوکراین باید فرسایشی باشد ، افغانستان همچنان باید مرکز گروه های تروریستی باقی بماند. مردم اوکراین باید قربانی شوند تا سرمایه های بزرگ برای ساخت و ساز دراین کشور سرازیر شود . جهان امروز دچار انفلاسیون شدید اقتصادی شده ، این تورم پولی به هر شکلی که می شود باید از کشور های بی پناه و پشتوانه قربانی بگیرد تا از خود را از بن بست اقتصادی نجات دهد . منشه همه بدبختی های جهان امروزین امریکا و شریکای اویند .

>>>   حمد اله محب بايد به دادگاه بين المللى كشانيده ميشد ، نه به دانشگاه اكسفورد

>>>   خصوصیات و طرز تفکر حمدالله محب بیش‌تر شباهت به صهیونیستهای اسراییل دارد. صهیونیستهای اسراییل بی شرم ، بی حیا ، پر توقع ،مرکز شر و فساد در جهان خلاصه هرچه در باره صهیونیستها بگوییم باز هم کم گفته ایم. اگر دوستان واقف باشند بعضی کمپنی های وارداتی در غرب امریکا و کانادا از مواد خوراکه تا هر چه باشد ، از تورید آن به کشور های شان خود داری و به اصطلاح بایکات میکنند . دلیل این کار کمپنی ها این است که دولت فاشیست اسراییل شهرک های غیر قانونی با اخراج باشندگان اصلی آن یعنی فلسطینی ها آباد میکنند ، لذا هر نوع مواد تولید شده از شهرک های غیر قانونی توسط بسیاری از این کمپنی ها بایکات میگردد، این عملکرد و موضعگیری را صهیونیستها دوست ندارند ، فلهذا آنها به لابی گران یهود تبار که اتباع امریکا و یا کانادا اند وظیفه سپرده اند تا آنها از طریق لابی گری لایحه ای را از طریق پارلمان و کانگرس امریکا و کانادا به تصویب برسانند که در آن گفته شده :”بایکات واردات کالا ها از فابریکه هاییکه در شهرک های غیر قانونی موقعیت دارند غیر قانونی اعلام گردد...”
در حقیقت این نقض دموکراسی به نفع دولت صهیونیست اسراییل میباشد، حالا حمدالله محب نیز همانند صهیونیستها است که به نفع خود و به ضرر خلق افغانستان کار می‌کند چنین فرد باید طرد و تجرید گردد.
حنظله


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است