اختصاص یک میلیارد دالر به اسکان پناهندگان در امریکا
 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۴۵    ۱۴۰۰/۸/۱ کد خبر: 168726 منبع: پرینت

رییس‌‌جمهور امریکا اختصاص نزدیک به یک میلیارد دالر به اسکان پناهندگان افغانستانی در امریکا را تایید کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، براساس یادداشتی که توسط جو بایدن، رییس‌جمهور امریکا امضا شده است، اختصاص یک میلیارد دالر از بودجه فدرال برای عملیات مربوط به اسکان پناهندگان افغانستانی در امریکا را تایید کرد.

بر اساس سند امضا شده توسط جو بایدن رییس‌جمهور امریکا که برای انتونی بلینکن ارسال شده، آمده است: من به عنوان رییس‌جمهور و با توجه به قوانین و اختیاراتی که دارم... مقرر می‌شود که در راستای منافع ملی لازم است که کمکی به میزان تا سقف 976.1 میلیون دالر برای رفع احتیاجات و نیازهای فوری در چارچوب حمایت از عملیات «خوش آمدید، متحدین» و دیگر اقدامات مرتبط با آن، از جمله انتقال و اسکان دیگر افرادی که با توجه به شرایط افغانستان در معرض خطر هستند، درنظر گرفته شود.

گفتنی است که امریکا حدود دو ماه قبل به حضور 20 ساله‌اش در افغانستان نقطه پایان گذاشت و همزمان با تسلط طالبان (گروه ممنوع در روسیه) بر این کشور عملیات تخلیه نظامی را از میدان هوایی کابل آغاز کرد.
در عملیات تخلیه دوهفته‌ای نظامی امریکا از میدان هوایی کابل بیش از 120 هزار شهروند امریکا و افغانستان از کابل خارج شدند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسکان پناهندگان
امریکا
نظرات بینندگان:

>>>   اول باید بک روند همه آنها چک شود.بعد کورس آموزش زبان برایشان دایر شود.درین میان اعاشه و اباطه آنها نیز در نظر گرفته شود.بعداً برای اطفال شان زمینه آموزش در مکاتب فراهم شود.بعداً زمینه آموزش کدام حرفه برای خودشان مهیا شود و بعداً زمینه کار برایشان فراهم شود.
این همه کار ها در حالی باید انجام شود که میلیون ها نفر در خود امریکا از بیکاری رنج میبرند.
حالا شما فکر کنید که درین حالت زمینه کار برای افغانها چگونه فراهم شود،با وجودی که مشکلات زبان نیز دارند و تابعیت امریکا را نیز ندارند.
زیرا در اکثر کشور ها نظر به قانون حق اولیه استخدام را در بازار کار اشخاصی دارند که تابعیت آن کشور را داشته باشند.

>>>   مهمان گرامی است و دوست خدا است ، و سخاوتمندی آقای بایدن حرف ندارد و اکمالات و اعاشه این همه اشخاص که مانن اسیران جنگی و بدون اینکه بدونن که به کی است و خیلی وقت کار دارند تا تشخیص بدن کی با ماست و کی با آنها است ، کار تشخیص هویت کار مشکل است و از زیر ذره بین سازمان های استخباراتی رد بشن ، همه‌ی این افراد در مورد سرنوشت آنها برنامه‌ریزی کار است ، اسناد، شناسایی آنها تصمیم گیری در مورد سرنوشت این همه افراد کلی کار دارد ، شناسنامه، کارت هویت ،کارت بانک ،کارت صحت، کارت بیمه زندگی، و...این همه افراد کار وکیل رو سخت کرده و موضوع دیگه کرونا و کی ها واکسن زده است کی ها بدون واکسن هستند و این همه کار ریخته روی دست وکیلان دولت ، خدا قوت بده .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است