همکاران رسانه ها را به آمریکا انتقال دهید!
 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۱۶    ۱۴۰۰/۴/۳۱ کد خبر: 167747 منبع: پرینت

شمار زیادی از رسانه‌های بزرگ آمریکا با ارسال نامه‌ای به جو بایدن، رییس جمهوری آن کشور، از وی خواسته‌اند تا روزنامه‌نگارانی را که در طول سال‌های گذشته با رسانه‌های آمریکایی کار کرده اند، از افغانستان به آمریکا انتقال دهد.
بی بی سی گزارش داد، رسانه‌هایی مانند سی‌ان‌ان، نیویورک تایمز، واشنگتن پست و شمار دیگر در این نامه نوشته‌اند که روزنامه‌نگارانی که با رسانه‌های آمریکایی کار کرده اند، نگران حملات انتقامی هدفمند‌اند.

طرح همسانی در مورد ترجمان‌ها و افرادی که با نیروهای آمریکایی در افغانستان همکاری کرده اند وجود دارد. طرحی که به نام اس‌آی‌وی یا -ویزه‌ ویژه مهاجرت- معروف است، تا حالا راه هزارها افغان را به آمریکا باز کرده است.
خبرنگارانی که در ۲۰ سال حضور آمریکا در افغانستان همکار رسانه‌های آمریکایی بوده اند، نگران برخورد احتمالی طالبان اند. در ماه‌های اخیر و تشدید خشونت‌ها در افغانستان، شمار زیادی از خبرنگاران مورد آنچه به "حملات هدفمند" معروف شده است، قرار گرفته اند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
همکاران رسانه
آمریکا
نظرات بینندگان:

>>>   امریکاتمام مغزهای فعال تحصیکرده ها و منورین را در زیر نام ترجمان به بهانه دروغ خطر طالب از افغانستان بیرون میکند. طالب بعد توافق امنیت امریکایی را تأمین کرده است طالب با امریکا قرارداد و پیمان بسته است امریکا به منورین و تحصیکرده ها ضرورت دارد امریکا عوض متخصیصین و تحصیلکرده ها به افغانستان تروریست، جنایتکار، طالب، داعش و جاهل میفرستد این است کمک امریکا بعد از هیجده سال اشغال و کشتار

>>>   ننگین ترین طرح مبنی بر اخراج کسانی که با امریکائی کار کردند ، ګویا اینکه مردم باقیماند در افغانستان انسان نیستند و حقوقی ندارند . اگر شرایط افغانستان با همچو وضعیت بد روبرو است پس عامل آن شما بودید که به مردم آن پشت کرده گریختید و آدم های مربوط به خود را نیز خارج می کنید و وای به حال دیگران .

>>>   مرگ و نفرین بر امریکای چنایتکار که بعد شکست و فرار و اشغال افغانستان تمام مغزهای و تحصیلکردگان افغانستان به بهانه خطر طالب از افغانستان بیرون میکند این جنایتکاران چهل سال است این جنایات را در حق مردم مظلوم افغانستان میکنند و افغانستان از مغزهای روشن خالی میکنند و در عوض از مدارس پاکستان که بپول دالر نفتی و رهبری انگلیس و امریکا جور شده است مغزهای تاریک جاهل و افراطی به افغانستان روان میکنند آدمکش قاتل انتحاری و فاسد طالب داعش و ..........

>>>   احمد سعیدی
با عرض سلام !
از طریق رسانه های مختلف آگاهی یافتم که امریکایی ها افغان های که طی ۲۰ سال اخیر با آنها کار کرده اند اینها را میخواهند در امریکا انتقال دهند.
این افغانها تقریباً همه و عمدتاً جوانان تحصیل یافته، مسلکي، آشنا با زبانهای معتبر خارجی و تکنالوژی معلوماتی بوده اند.
انتقال آنها به امریکا یعنی که امریکا بهترین ها را انتخاب و منحیث مهاجر برای سالها کار و مالیه دهی به کشور و دولت خود انتخاب میکند.
افغانستان را از داشتن مغز ها بی بهره نسازند، قاتلین و دشمنان این مغز ها را مهار نمایید نه اینکه نسل تحصیل کرده ی ما را از ما بگیرید.
وقتی نسل تحصیل کرده ی ما را از این کشور میکشید آینده کشور ما را میشود بدست آدم های بیسواد و یا انتحاری و انفجاری اداره کرد.
وای بحال ملت بی دفاع افغانستان، به حال این ملت باید گریست... !


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است