حکمتیار:‌ پیشنهاد غنی برای جنگ با طالبان را نپذیرفتم
 
تاریخ انتشار:   ۰۷:۲۲    ۱۴۰۰/۴/۳۰ کد خبر: 167738 منبع: پرینت

حکمتیار پیشنهاد کمک نظامی اشرف غنی برای نبرد با طالبان را نپذیرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، گلبدین حکمتیار رهبر حزب اسلامی در مصاحبه با یک شبکه تلویزیونی اعلام کرد: محمد اشرف غنی رئیس جمهور کشورمان به ما کمک نظامی پیشنهاد کرد تا با طالبان بجنگیم اما نپذیرفتیم.
وی افزود: ما صلح می‌خواهیم نه جنگ و خشونت. برای حل و فصل معضل افغانستان به غنی تشکیل دولت موقت و انتقال قدرت از طریق انتخابات پیشنهاد کردیم.

این در حالی است که پیش از این رهبر حزب اسلامی، در مراسم سالروز خروج ارتش سرخ شوروی از افغانستان گفته بود که اگر زندانیان این حزب به زودی، بدون قید و شرط آزاد نشوند، ارگ ریاست جمهوری را محاصره و قدرت را از اشرف غنی و اطرافیانش می‌گیرد.
وی حکومت را به عهدشکنی در توافقی‌که با حزب اسلامی دارد، متهم کرد و گفت: «تا هنوز 30 هزار زندانی حزب اسلامی در زندان‌های حکومت افغانستان قرار دارند».

اشرف غنی در ماه می سال جاری با حامد کرزی و گلبدین حکمتیار در کابل دیدار و گفتگو کرد.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
غنی
حکمتیار
نظرات بینندگان:

>>>   اگر آی اس آی برایت امر کند به سر میدوی !
تو خودت ترورست ومزدور وجاسوس پاکستان هستی ،
اینکه جناب اشرف غنی همیشه به دشمنانش رجوع وتوقع همکاری دارد ناشی از تب تعصب است

>>>   گُلک اگر توان جنگیدن میداشت در کابل پناهنده نمیشد حالا با این دروغها می خواهد توجه بیشتر آی اس آی وترحــــم طالبان رابخود جلب کند

>>>   من از همان خوردی ترا خوب شناخته بودم!
( ص.کرن چلونکی )

>>>   غنی و گلو هردو شاخه هایی از شجره خبیثه هستند.

>>>   گلبدین حکمتیار،اشرف غنی،کرزی و داکتر عبدالله و دیگران کسانی هستند که در مقابل جهاد طالبان در مقابل خارجی ها،در پهلوی خارجی ها قرار گرفتند و در مقابل طالبان جنگیدند و اگر هم جنگ نکرده باشند.باز هم به دولتی که با خارجی ها در مقابل طالبان جنگیدند ،تسلیم شدند و جهاد را ترک کردند.مثل گلبدین.بنأ چنین افراد نیز در پهلوی طالبان هیچ جایی ندارند و اگر حق العبدی در مقابل شان وجود داشته باشد،مورد مجازات قرار میگیرند.

>>>   طالب ها ....های اجاره یی هستند که پاکستان آن ها را برای .... زدن به امریکا و چین و روسیه و ایران به کرایه میدهد.
هیچ طالبی فرزند پدرش نیست و این را مادران شان بهتر میدانند.
طالب و هوا خواهان طالب شیطان های انسی و خناثان زمینی هستند.
طالب بکشید و کشور را از مصیبت نجات دهید.

>>>   دعوت غنی از گلب الدین برای دفاع از حب الوطن از چنگ خونین عقاب های درنده طالبان مزدور بواقعیت تست. دی ان. ای از اولاد نا خلف ای. اس. ای بوده. که خوب شد حد اقل شک که مردم به افغان بودن این نجس بنام گل بی دین داشتند. رفع شد حلقه دیگر ذلت به گردن خودش ودنباله روانش اظا فه شد ویکبار دیگر جل وپوستکش از اب برامد. بلی چرااز خود نکشد. کشتار کابل اگر سیرابش میکرد با بی ننگی وخفت دل مزدوران از خدا بیگانه فروخته شده بنام لشکر اجیر. پاکستانی های بنام طالب راخورسند نمی ساخت. همه میدانند که از اپتدادست این نابه کار وحزبش در یک کاسه با سایرین مرتدان دراز بوده واست. ننگ بر این دزدان چراغ به دست
دور اندیش. هالند

>>>   اگر تو حکمتیار واقعا مسلمان می بودی باید باید همرای مجاهدین طالبان همکاری می کردی به خاطر اشغال تو در هر قالب ماند سیاف می زنی

>>>   از طالبان کرده وطنفروش بیغیرت خاین خود فروخته شده به چندین کشور در جهان کم نذیر است طالبان یک پروژه بخاطر مقاصد شوم کشور های بیگانه است طالبان صلاحیت فامیل خود را ندارد چه رسد به صلاحیت مصالحه در کشور ما را طالبان جز تخریب و بر بادی و قتل و قتال مردم ما دیگر وظیفه شان نیست طالبان دستور پذیر استخبارات بیگانه بخصوص پاکستان است رهبر انها ملا هیبت الله ملای یک مسجد در باله پشتنخواه جاسوس ای اس ای پاکستان است که بنام است اصلا خود صاحب تصمیم گیری و صلاحیت نیست ای اس ای و نظامیان پاکستان در جنگ کشور ما تصمیم یرنده است طالبان اجیر معاشخور ای اس ای هستند طالبان نه غیرت افغانی دارند و نه خبر از دستورات اسلامی دارند همه چیز شان ای اس ای پاکستان ونظامیان انکشور است.

>>>   خود اشرف غنی اولاد ناخلف آی اس ای و هم‌چنان اولاد ناخلف سی آی ای است. اولاد ناخلف روس که امروز به دامن دسترخوان امپریالیسم کاسه لیس شده بداند.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است