دل به نشست صلح ترکیه نبندید
چشم امید به نشست ترکیه کار نابخردانه است. امربکا در پی آتش بس سه ماهه با طالبان است. در واقع جنگ جدید روسیه و امریکا در زمین افغانستان در راه است 
تاریخ انتشار:   ۰۹:۳۱    ۱۴۰۰/۱/۲۳ کد خبر: 166813 منبع: پرینت

سخنان امرالله صالح ما را به یاد سخنان سران مافیای جپ به سرکردگی نجیب غدار می اندازد. بالای تلاش های مذبوحانه سران خاین و جنایتکار رژیم دست نشانده امریکا هیچ حساب باز نکنید. امریکا خواهان تسلیم قدرت به طالبان دهشت افگن است. امریکا تصمیم خود را گرفته است.

در گزارش "برنامه جنگ" افسران و کارشناسان امریکا همه سران جهاد و مقاومت و به ویژه مرحوم محمد قسیم فهیم را با واژگان زشت خطاب کرده اند. امریکایی ها سر مجاهدین و مقاومت گران هیچ حساب نمی کند. این جلسات و گردهمایی ها فقط برای زمینه ساز چور و پحته پراگنده ساختن بودجه رژیم موجود است.

یاد تان باشد که اگر نشیت استانبول دایر گردد، رژیم تبلیغ خواهد کرد که پول در خزانه ندارد و مجبور است به خواست امریکا تن در دهد. مگر حامد کرزی همین بازی ته کشیدن پول خزانه رژیمش را پیش از تحمیل نتایج جعلی نمایشامه انتخابات ۲۰۱۴ تبلیغ نمی کرد؟
گردهمایی شمالی یک شیادگری سران رژیم و دست اندرکاران آن بود. مگر یاد تان رفته که نجیب غدار در آخرین روز های پایان رژیمش چگونه چنین شادی بازی های را راه می انداخت؟

امرالله سلاخ یک ....استخباراتی خاین و جنایتکار و یک خادی معلوم الحال است که در پایان عمر رژیم رجیم موجود پای تصمیم باداران امریکایی خویش سر می دهد. برای امریکا زدن محمد اشرف غنی احمدزی و امرالله سلاخ آسان تر از زدن یک مگس است. اما چه جالب است که غلام بچه ارگ نشین کابل در جمع حاضرین در گردهمایی شمالی چقدر با طمطراق درفشانی می کرد. امرالله سلاخ گفت که پس از سه روز به سربازانی که در محاصره طالبان مانده بودند آب رسانده است! آبا این است رسم مدیریت کلان یک کشور؟!

کسانی که در داخل و خارج از افغانستان از طالبان یا از رژیم موجود پشتیبانی می کنند انسان های بی شعور یا خودفروخته هستند که با اذهان مردم افغانستان بازی می نمایند.
چشم امید به نشست ترکیه کار نابخردانه است. امربکا در پی آتش بس سه ماهه با طالبان است. اگر روسیه به اوکراین لشکرکشی کند و پای ایران به جنگ با اسراییل در سطح بحر ها و حتی لبنان کشانده شود، قصه نشست ترکیه مفت می شود.

امریکا بیش از سی و هشت هزار نیروی رزمی مربوط به شرکت های خصوصی و شش هزار نیروی رزمی مربوط به شرکت های خصوصی آسترالیایی در افغانستان دارد که کار آنان تامین امنیت معادن و فراهم سازی رزمایش برای دهشت افگنان آسیایی مرکزی و حتی تربیه جدایی طلبان اویغور است. اگر روسیه اوکراین را اشغال کند در آن صورت پای اوکراینی های مخالف روسیه هم در افغانستان کشانده می شود.
جنگ ایران و اسراییل علت دیگر حضور امریکایی ها در افغانستان است. تمدید حضور نیروهای ارتش اشغالگر امریکا در افغانستان محض برای آن است که اگر ایران در سطح بحر ها و خشکه موی دماغ اسراییل گردد، در آن صورت امریکا از طریق افغانستان دم از روزگار ابران بدرآورد.

آری!
دل به نشست ترکیه نبندید. اما متوجه باشید که حضور یگان های تکاوران روسی در تاجیکستان قابل تشویش است. روسیه پس از اشغال مناطق مورد نظرش در اوکراین می تواند برای خنثی کردن تحرکات امریکا و ناتو شمال افغانستان را به کمک مارشال دوستم اشغال کند تا کمربند دفاعی علیه مخالفان خود را در سطح منطقه ایجاد نماید. اینجا است که افغانستان به دو بخش تقسیم می گردد.

جنگ جدید روسیه و امریکا در زمین افغانستان در راه است. ابن جنگ برای سال ها بیش از پیش از ملت "به من چی" افغانستان قربانی خواهد گرفت. تحرکات چین علیه منافع فرامرزی هند، روسیه، امریکا و دول عضو ناتو را در سطح افغانستان نادیده نگیرید.
در میدان شطرنج جغرافیایی سیاسی منطقه در آینده جای برای جهاد و مقاومت باقی نمی ماند، چون در آن بازی بزرگ مهره های جدیدی به کار گرفته می شوند. هم اکنون روس ها تلاش دارند بین سران اوزبیک و جاسوسان گروه شرشره کی جی بی در سرتاسر افغانستان وحدت نظر و عمل ایجاد کند. جنوب افغانستان را خلقی های طالب شده و شمال را پرچمی های مجاهدنما در اختیار خواهند داشت.
بقایایی جهاد و مقاومت هم باید تحت رهبری عبدالله عبدالله هند بروند و با همدستی هندی ها گل بچینند.

هم اکنون هزاران تن از نسل دوم و سوم چپی های دست پرورده گروه شرشره به سرکردگی اعضای کلبدی کمربند سرخ واد در شمال و غرب کشور مسلحانه منتظر دستور مسکو نشسته اند.
روسیه در تاجیکستان، ازبکستان و ترکمنستان پنج هزار "شهروند" اوزبیک تبار، پشتون تبار، هزاره تبار و تاجیک تبار افغانستان را برای انجام دادن فعالیت های استخباراتی و دهشت افگنانه تربیه کرده تا در آینده رهبری جنگ های نیابتی آن کشور را در سطح افغانستان بر عهده گیرند.

سید حسیب مصلح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جنگ آمریکا
جنگ روسیه
افغانستان
نظرات بینندگان:

>>>   بیگانه بیگانه است مگر بیاد داشته باش که تاریخ نشان داده که روس ها حداقل بیگانه پدر کرده هستند.
آتش خاوری

>>>   از پاکستان و ایران چیزی نگفتی که آنها چه پلان برای افغانستان دارند؟
از کشور های عربی نیز چیزی نگفتی که از چهل سال بدینسو هم از مجاهدین پشتیبانی کردند و هم از طالبان.
از همه جالبتر میدانی چیست؟
هنگامی که موضوع ویروس کرونا شروع شد،تمام جهان تعطیل شد و قیمت نفت منفی شد.یعنی کشور های فروشنده نفت،بخاطری که نفت شان را خریداران تحویل بگیرند و قرارداد شان به تعویق نیافتند،به خریداران پول میدادند.
در تلویزیون عربستان سعودی کریملن را نشان میدهد و میز پوتین را بطور رنده و منتظر هستند که کاری بکند که قیمت نفت دوباره بالا برود.
پوتین نیز به ایران دستور میدهد که یک راکت قاره پیما به فضا پرتاب کند،تا امریکا بترسد و قیمت نفت دوباره بالا برود.
بنأ در سیاست دنیا تمام کشور ها منافع خود را میخواهند و کشور ها با یکدیگر روی بعضی مسایل باهم چور اند و روی بعضی مسایل باهم اختلاف دارند و دوستی و دشمنی آنها نیز دایمی نیست و نظر به شرایط تغیر میخورد.
همین روسیه و چین که حالا مخالف بودن سربازان امریکایی در افغانستان هستند،بعد از حادثه یازدهم سپتامبر،در جلسه شورای امنیت به لشکر کشی امریکا به افغانستان رای مثبت دادند و سالیان متمادی از جنگ امریکا برضد تروریزم یعنی طالبان پشتیبانی کردند.
بنأ در جهان سیاست هرکس برای مطلب خود دلبری کند و سیاست پدر و مادر ندارد و دوستی و دشمنی دایمی نیز ندارد.

>>>   صد در صد صحیح است. امریکا از طالب تعهد گرفته رفته است که داعش را در افغانستان تقویه کند تا به آسیای میانه و چین و روسیه نفوذ کند و جلو اعمار جاده ابریشم را بگیرد و جنوب آسیا، آسیای میانه و شرق میانه و اگر بتواند شرق دور را ناآرام و به آتش بکشد. طالب بستر را برای داعش هموار میکند.

>>>   سید حسیب هنوز از چپی ها می ترسد
حالا راستی ها یا اخوانی ها آنقدرمرداری کرده اند که مردم می گویند: خدا کفن کش سابق را بیامرزد !
سید صاحب منتظر نباش که امریکائی ها می ایند ودستان شمارا می بوسند
آنقدر رهبران شما دزدی کردند فساد کردند که دیگر هیچ کشوری به این وطن کمک نخواهد کرد

>>>   ....
آیا روسها یکبار به افغانستان نیامدند و در باتلاق اینجا گیر نکردند؟؟؟
آیا دوباره دیوانه هستند بیایند خاک افغانستان را اشغال کنند و با طالبان و داعش درگیر شوند؟؟
/....
زمان نشست استامبول است و طبق معمول در این زمانها دانشمندان ما مثل آقای باید حتما یک تحلیل محیر العقول بکند که همه را میخکوب کند و ملت بدبخت ما هم قبول میکند
آمریکا در بحران هست چطور به ایران حمله کند؟؟؟

>>>   از این نشست ها در اینده هم بسیار خواهیم داشت تا وقتی که یاد بگیریم متهد باشیم احق نباشیم که چرا مارا افغان میگویند ما تاجیکیم یا چرا فارس ها چنان تاریخی دارند وزبانشان از ما بهتر است بیاییم این را خراب کنیم ما با هیچکس در دنیا سرجنگ نداریم جز خودمان انقدر باهم میجنگیم تا ابد جنگ باشد عده ای مزدور وعده ای هم احمق هستیم اگرهم کسی عاقل باشد ترسو است که وضع چنین است در هیچ کجای دنیا اشفته بازاری مثل وطن نیست بروید تحقیق کنید ناکامورا دلش به حال میسوخت سالها به ما خدمت کرد از کشور خیریه ها پول میگرفت مصرف کشور ما میکرد ما خودمان تمام دنیا به ما کمک میکند همه را بزرگان چپاول میکنند دلمان بحال خودمان نمیسوزد کسی نیست بپاخیزد این ملت بیچاره را فریاد رسی کند تورا بخدا قسم فرزندانتان را وطن دوست با بیاورید

>>>   گذارشنامه چی گفته:
اشرف غنی را مثل بشاراسد حفظ می کنند!
ریزش دردستگاه حکومت چهارنفره کلید خواهد خورد.

تجربه سقوط دولت دکترنجیب نشان داد که در آستانۀ عفونت اعتماد دریک دستگاه، معامله و تجزیه و خنجر زنی از عقب امری متداول می شود. عنقریب درحکومت چهارنفره، ریزش آغاز شدنی است. دو پاسپورته ها دست به فرار می زنند؛ افراطی ترین های شان، راه را برای تحویلدهی بسترهای حیاتی به طالبان هموارمی کنند.

گروه های کوچکی که بیست سال تمام از شنیدن اصطلاح « مقاومت ملی» کراهت آمیز لب های خود را می چیدند؛ از آن نفرت کرده و حاضر به شنیدنش نبودند؛ همین واژه خود به خود ورد زبان شان می شود. امریکا و ناتو به گمان قوی سلاح های سنگین و سبک خود را به اردوی پاکستان تحویل می دهند تا به مرور دراختیار طالبان در جنگ های آینده قرار داده شود.

جمهوری که حتی مردم را برسر لوحه های خیابان ها به جان هم انداخت، زبان رسمی کشور را زبان خارجی گفت؛ برای یک تبار زیرمجموعه های جداگانه و دروغینی اختراع کرد؛ تانک را از روی اجساد جوانان معترض علیه طالب گذراند؛ گوش خود را برخبرلوح یادبود از سردارمقاومت ملی کر ساخت؛ امروز خودش را به دامن ایران انداخته است. رحمت الله نبیل درگفت وگو با طلوع بربنای اطلاعات ثقه افاده داد که دولت ایران به اشرف غنی اطمینان داده است که او را همانند بشاراسد حفظ خواهد کرد. حال قیاس شود که با چی ابزاری؛ و با چی بهایی!

>>>   صلح با انسان ها و مردم با شرف با پیمان و با فرهنگ میشود.
این گروه فقط وحشت زورگویی نامردی قرآن خوری تقلب زورگویی و خیانت بلد هستند.
بروید تفنگ های تانرا آماده کنید و بسیج شوید ورنه زبون وزیر پای. میشوید.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است