سکرتر امرالله صالح دستگیر شد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۱:۱۳    ۱۳۹۹/۱۲/۹ کد خبر: 166427 منبع: پرینت

همزمان با لغو جلسات «شش و نیم» به سرپرستی امرالله صالح، ادارۀ جرایم سنگین وزارت داخله یکی از سکرتران صالح را که گفته شده از دیرباز در اخاذی از قراردادی ها، تعیینات غیر قانونی در بدل رشوه و سایرخلافکاری ها دست داشته، شناسایی و دستگیر کرده است.

هنوزروشن نیست که آیا فسخ جلسات شش و نیم به این مسأله رابطه دارد یا خیر.
همچنین مشخص نیست که آیا تعطیلی جلسات شش و نیم جنبه مؤقتی دارد یا دایمی؟

جرایم سنگین وزارت داخله پس از تحقیقات ابتدایی موضوع را ضم‌ گزارش همراه با متن تحقیقات به نهاد شورای امنیت ملی فرستاده است.
در این حال، امرالله صالح نهایت تلاش دارد تا جهت مصونیت و حفظ مقام و اعتبار خودش موضوع مخفی نگهداشته شده و در رسانه ها درز نکند.

آنچه در این میان بیشتر قابل مکث است؛ دست داشتن افراد وابسته به معاونیت اول ریاست جمهوری در فساد موجود در دستگاه دولت است.
چگونه عامل فساد می تواند با فساد مبارزه کند؟ جز اینکه ادای دروغی در آورده، و نهادهای بین المللی و داخلی را با برنامه های آبکی گیر و گرفت چند تا سارق تحت نام تامین امنیت و اصلاحات سرگرم نگه دارد.

(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
امرالله صالح
شایعات
نظرات بینندگان:

>>>   صالح باید هشیاری اش را صد چند کند تا در دام حیله های فاشیسم گیر نیفتد.

>>>   این به همه معلوم است که تمام خلاف کاری ها و قتل های هدفمند و بم گذاری های چسپکی از طرف صالح پنچرمین طرحه ریزی و دارودسته ایشان عملی میسازد واین را همه میداند ضرورت به مخفی کاری آن نیست

>>>   همه مفسدین غاصبین رشوت خوران اختلاس گران در جوکات حکومت هستند بهمین دلیل حکومت ما مفسدترین حکومت در سطح جهان است
وقتی ایران میناتوری وتار رباب را وپاکستان اتن ملیرا بنانم خود دریونسکو ثبت میکنند افغانستان هم که تاریخ پنجهزار ساله دارد اقلا همین لقب مفسدترین نظام دنیارا بنام خود ثبت کند تا ما هم دست اوردی داشته باشیم
ر

>>>   خوبش بیگی خوده
از این نوده پیوند کن که زردٱلوو بیگیرد

>>>   این دسیسه فاشیزم و ISI و مافیایی داخل حکومت است/اتمر/فضلی/مجاهد/جمعه همدرد/ حکمتیار/ مسلمیار/ یااااااا دیگر اشخاص وابسته به این گروپ مافیایی است.
زلگی احمدی

>>>   امرالله صالح مانند موریانه به جان فارسی زبان ها و بخصوص قوم تاجک افتاده تا آنکه تاریخ مصرف خودش پوره شود...

>>>   حکومت نازی های افغان با حمایت انگلیس و آمریکا و هم پیمانان شان نمیتواند ادامه داشته باشد در سرزمین های ایران مرگزی
در کجای این جهان پول یک کشور به نام یک قوم بدوه است ؟؟ حتی نازی های آلمان هم چنین کاری نکردهند چرا پول کشور ما به نام قوم افغان است؟؟


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است