جو بایدن پیرو مکتب نژاد پرستی...!
 
تاریخ انتشار:   ۱۸:۴۵    ۱۳۹۹/۱۱/۱۲ کد خبر: 166183 منبع: پرینت

برای شناخت دقق از جو بایدن رییس جمهور فعلی امریکا مطلب زیر را مرور کنید: وقتی انسان به گذشته نه چندان دور جو بایدن نظری می اندازد واقعآ ننگین و شرم آور است. کسیکه حالا نظر به شرایط موجود گویا حامی منافع سیاه پوستان امریکایی؛ و یا هم مهاجرین کشورهای اسلامی و امریکایی لاتین بقول معروف دایه مهربانتر از مادر شده است. طوریکه میشود وی پیرو مکتب "جفری سون" سومین رییس جمهور در تاریخ امریکا است؛ کسیکه نفرت خاصی علیه سیاه پوستان داشت.

من این نوار ویدیوی را از روسی بفارسی نقطه به نقطه درحد توانم برگردان نمودم و مطالعه بفرمایید:
جو بایدن در یک بحث تلویزیونی میگوید: "اقدام استفاده اطفال سیاه پوست از بس های شاگردان سفید برای انتقال شان به مکاتیب سفید پوست امریکایی تاثیرات نهایت بدی روح روان اطفال ما خواهد داشت و عاقبت اش برای هم پذیری نهایت خطرناک به نظر میرسد. هرگاه کاری انجام ندهیم و علیه این روش قرار نگیریم... اطفال من در جنگل بزرگ میشوند و این "نژاد جنگلی" خواهد بود؛ این وضعیت به شدت اثر بدی بجا خواهد گذاشت و در یک لحظه ممکن از کنترول خارج شود و انفجار میکند. بنآ هرچه زودتر در این راستا باید عمل کرد". منبع: تودی امریکا

چرا پیرو مکتب جفرسون؟
زیرا هرکدام اینها چون جفرسون، فرانکلین، جیمز مدیسون و جورج واشنگتن صاحب هزاران برده سیاه پوست بودند و علیه سیاه پوستان نفرت عجیبی داشتند.
جفرسون یکی از متفکرین و بنیان گذاران امریکا و نویسنده اصلی اعلامیه استقلال امریکا است. وی در تاریخ زندگی اش برده های زیاد داشت؛ جفری به شدت مخالف هرگونه تلاش برای لغو برده داری در قسمت سیاه پوستان بود و قطعا مخالف یکسان بودن انسانها در جامعه بود و برده گان سیاه پوست را موجوداتی فرومایه میدانست و به این نظر بودند که این سزاوار شان است و به همین طور باید زندگی کنند. جفری سون هیچ وقتی حقوق سیاه پوستان را بنام شهروند امریکایی به رسمیت نشناخت.

برگردان عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
جو بایدن
نژاد پرستی
نظرات بینندگان:


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است