دستآوردهای بیست سال اخیر حاکمیت در شمال
دستآوردهای "امریکایی داده" به این رژیم چنان بزرگ قابل لمس و مشهود است که نمیشود از آن چشم پوشی نمود؛ از معتادین میلیونی مواد مخدر گرفته تا امنیت سراسری و دولت جوابگو و عاری از فساد...! 
تاریخ انتشار:   ۱۰:۲۸    ۱۳۹۹/۱۱/۶ کد خبر: 166133 منبع: پرینت

دستآوردهای "امریکایی داده" به این رژیم به حدی در سراسر کشور و حتی در جهان چنان بزرگ قابل لمس و مشهود است که نمیشود از آن چشم پوشی نمود؛ از معتادین میلیونی مواد مخدر گرفته تا امنیت سراسری و دولت جوابگو و عاری از فساد...!

گرچه سال ها است و خصوصا در این بیست سال اخیر ستمگران مستبد با همکاری اشغالگران و متجاوزین یکجایه در این منطقه عمل کردند تا تخم نفاق و شقاق را از جابجایی ناقلین گرفته تا انحصار قدرت کاشتند و موفق هم شدند، ولی یک نمونه بارز گویا این دستآوردهای بی همتا را که تعدادی از سبکسران پیهم این را نشخوار میکنند؛ فقط میخواهم یکی از این دستآوردها را همچون مشت نمونه خروار خدمت شما دوستان تذکر بدهم و بقیه اش را خودتان تصور کنید...

بطور مثال از بسکه این دستآوردها عظیم است حتی شکم گرگان درنده شهر را با گوشت و استخوان توسط حاکمان گماشته خویش که از این درنده ها باید نظارت
و استفاده کند، چنان سیر کرده اند و چاق چله شده اند و مست گردیده اند و میترسم از اینکه اگر صاحبان شان زنجیر های شان را رها کند؛ مطمین هستم که حاضر هستند یکدیگر را بدرند و بخورند.

در این اواخر یکی از اینها منطقه را تصاحب نموده و اخطار میدهد که گویا اینجا حریم شخصی ایشان است و قباله شرعی هم از برکت گویا خدمات خویش و نیز به دربار انجام داده اند و توگویی که این ساحه میراث پدری کسی است و چند درنده دیگری باز شوق درندگی بر سرشان آمده جانب مقابل را "بگیل" خطاب میکنند و خود را استخوانخوار واقعی جمهوری بدنام دربار و متحد اصلی میداند و یکدیگر را برای خوردن و دریدن دعوت میکنند.

این است دستآورد همچون مشت نمونه خروار که آن تعداد سیاسیون بی حیآ و روشنفکران مزد بگیر به این افتخار میکنند و این را دستآور میدانند.
بنآء من امیدوار هستم هموطنانم از موضعگری های جانبدارانه غیر ضروری در این رابطه بپرهیزند؛ زیرا "آزموره را باز آزمون خطاست".

عطا صفوی


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
آمریکا
شمال
حکومت
نظرات بینندگان:

>>>   عطا و دوستم اگر مقابل هم قرار گیرند گاو غنی میزاید.
اما راحله دوستم در کابل گروگان ارگ است و در نهایت کشته میشود ، قربانی دختر به جای پدر.

>>>   اقای صفوی!
ویری لیت(بسیار ناوقت است)اگرطالبان امد بانوشته های قبلی تان باشمامحاسبه خواهندکرد.
عاقل

>>>   مزار بی صاحب نیست.
صاحب مرار کسی است که مزاری تخلص میکرد و بخاطر حفظ مزار سر خود را از دست داد. این شخص بابه مزاری است.
خادم حسین کربلایی از مرار شریف.

>>>   دوستم یک شخصیت تاریخی است .جکومت باید برایش لقب بابای ازبک را اعطا نماید

>>>   اینهم دست آورد دیگر :
آمنه احمدی، ندیمه فضلی، به ریاست عمومی گمرکات رسید
از سلسله راپورهای معتبر اطلاعاتی/ کابل
اخیراً اشرف غنی به مشورت دکترفضلی، خانمی به اسم امنه احمدی، اهل ولایت لوگر را همچو رئیس عمومی گمرکات عزمقام داده است.

آمنه احمدی از پیشگامان «مسلکی» دختریابی برای فضلی است. خانم احمدی پیش از آن حضور زمان خان رئیس عمومی گمرکات تشریف داشت و بعد از مرخصی کارمندان، زمان خان را ماساژ می داد و بعد موتر زمان خان رأساً او را به خانه اش می رساند.

بعد از برکناری زمان خان، آمنه احمدی ترتیبی داد که پای خواهر زاده اش به خلوتگاه فضلی باز شود و بدین سان به سرحلقه گی ندیمان نزدیک دکترفضلی گماشته شد و چندی بعد، ( اکنون) به سکوی بسیار پولساز ریاست عمومی گمرکات کل کشور بالا کشیده شده است.

گزارش می گوید که اکثرمسوولان وزارت مالیه، فیلم های مخفی از آمنه درنزد خود دارند
گذارش نامه

>>>   صفوی اغا:
چهل سال قبل گلو پاره کردند و گفتند که این اخوانی ها به یک توت و یک پاو تلخان پنجشیر نمیارزند اما همه دهن دره یی کرده امر صاحب میگفتید و سرباز و افسر را در دره های پنجشیر مثل گنجشک شکار میکردید و زمانیکه طیاره های میگ بیست و یک خارچشم پاکستانی ها با پیلوتی شهید نسیم پنجشیری برای سرکوبی گروه امر صاحب از میدان هوایی بگرام پرواز کنان میامد همه در مغاره های کوه پناه میبردند .. مرد جنگ رو در رو نبودند.شهامت اینها در جنگهای کابل ازمایش شد.. از هزاره چیزی نمیگویم زیرا اینها کدام نقشی در جنگهای گویا بنام اسلام نقشی نداشتند. رهبران شان در شهر قم فقط مشغول سیر کردن شکم و راحت ساختن زیر شکم با صیغه کردن زنان جوان ایرانی بودند...
به همین ترتیب باقی سران جهادی های بی سر و ته {{ک}} لچ و لچ مرغ که حالا تمام شان ملیونر شده اند. حیف به حال ان عده جوانان و نوجوانان این خطه که بنام جهاد فریب مسعود ماجراجو ربانی گلبدین گیلانی و غیره مهره های پاکستان را خوردند در جبهات جنگ بنام اسلام علیه برادران هم وطن شان جنگیدند و شهید شدند و انعده هم که زنده و معلول اند بی روز گار و در بدر زندگی میکنند و فهمیده اند که این سران و رهبران وقوماندانان جهادی مشتی از اوباشان و شارلتان بودند که ملت را به تباهی کشاندند.
منظور اقای صفوی جنگ زرگری دوستم و عطا نور است.
عطا نور یک روشنفکر معامله گر است این شخص جهاد به خاطر اشاعه و گسترش جهل کرده است تنها عطا نور نه....من متاسفم که عطا نور وطیفه پیشه مقدس استاد ی را داشت . .رشید دوستم هم دگر ان دهقان زاده دیروز نیست اما مرد میدان است اگر مرکز برایش اجازه دهد همانطوریکه جهادی ها را در سراسر افغانستان سرکوب کرده است طالب را نیز تار و مار میکند. این شخص در عالم نیمه باسوادی سخنگوی قوی و یک جنرال اشنا با تاکتیک های نظامی است ولی سمت شمال طی بیست سال اخیر یگانه دستاوردش گسترش اعتیاد نفوذ داعش خراسانی و جنگهای چریکی طالبی کشتن و تاراج کردن مردم و زورگویی های تفنگداران مسلح بنام گروه های خیزش مردمی میباشد.
بامیانی

>>>   دست آوردهای چهل سال جنگ: ملیونها کشته و معلول و مهاجر
تخریب وطن
ناامنی
دزدی
چور و چپاول
فساد و رشوه
کشتار و ترور و انتحاری
تسلط پاکستان
افراطگرایی، طالب و داعش
اعتیاد ملیونها نفر
فقر و بدبختی مردم
و صدها مشکل دیگر

>>>   مردم عزیز و هم وطن های افغانستانی برداران محترم من یک جوان هستم دوست ندارم نام خود را بگویم یا براتان بگویم از کدام یک اقوام هستم اما شاید در چند سال متاسفانه گاه ناگاه در انترنت پیام های سمتی قومی می‌نوشتم حال پشیمان هستم و از شما حلالیت میخواهم و میگویم همیشه همه اقوام مسلمان با یکدیگر متحد باشیم و سخن از انسانیت و احترام متقابل و برادری هم زیستی مسالمت آمیز بگوییم اگر من از پشتون هزاره تاجیک بلوچ خطا دیدم باید بگویم این خطا مربوط به شخص وی هست نه این که به کل قوم او نسبت ناروا بدهم همین طور هست در مذهب باید سنی و شیعه با یکدیگر برادر باشیم و هیچ گاه یکدیگر را اهانت نگوییم من در گذشته خام بودم و چقدر افسوس دارم که عمر خود را تباه ساختم و حال خیلی پشیمان هستم از شما میخواهم من را حلال کنید و برایم دعا کنید خداوند خطاهای گذشته من را مورد بخشش قرار دهد. خصوصا از برادران تاجیک هزاره پشتون بلوچ میخواهم من را حلال کنید. حتی نام قوم خود را نوشتم تا هیچ کس فهمیده نتواند.

>>>   دست اورد هاى بيست سال گذشته عبارتند از : فقر ، بيكارى ، دزدى ، ادمكشى ، كيسه برى ، شش ميليون هموطن موادى ، بچه بازى ، فحشا ، رقاصه گرى ، سازنده گرى ، قتل و ادمكشى ، رشوت ، ناامنى ، هواى الوده ، نبود ترانسپورت شهرى ، نبود كاناليزيسويون ، ساخت و ساز خانه هاى بلند بدون نقشه و ستندرد ، اختطاف ، پاهين امدن سويه تحصيل خريد و فروش إسناد مكتب و فاكولته .........وغيره وغيره كه بايد همه اينها حفظ شود .

>>>   هر کسی از احمق ها استفاده میکند تا خرش از پل تیر شود.
حتی احمق ها هم از احمق تر ها و احمق تر ها از احمق ترین ها به نفع خود استفاده میکند.
حال امریکا از غنی ، غنی از دوستم ، دوستم از قیصاری و قیصاری از بی عقل های دور و برش استفاده میکند تا سرش را به آخور برساند.
یکی و خلاص

>>>   آقای « عاقل»!
ماشاالله خوب عاقل هم به نظر می‌رسید.
آقای دکتر صفوی اگر از طالب هراسی میداشتند، مثل شما ابراز نظر می‌کردند و هیچ چیزی نمی‌نوشتند.
ایشان مرد ترس و هراس نیست، با برای عدالت و دادخواهی حاضرند جان خود را بدهند.
افتخار بر اینچنین هموطنان شجیع!
گلا جان از لغمان شریف

>>>   در کجای این جهان پول یک کشور به نام یک قوم بدوه است ؟؟ حتی نازی های آلمان هم چنین کاری نکردهند چرا پول کشور ما به نام قوم افغان است؟؟ قوم پرستی هم اندازه دارد

>>>   بار هاگفتیم که ما افغان نیستیم شرم جهان نیستیم ما در ایران مرکزی هستیم تحت اشغال انگلیسی هستیم ما همکار استعمار نیستیم قاتل مردم بی گناه ایران مرکزی نیستیم ما گدای گندم های هندو ها نیستیم ما هرگز افغان نیستیم شرم ما جهان نیستیم

>>>   عطا! مبارکباد این دستاورد بزرګ شمال را بشما خراسانی!

>>>   به گلا جان از لغمان :
تو هم اگر خیلی جرئت داری ونترس هستی مانند عیسی خان لغمانی کم از کم اقلا سه نفر طالب ترورست را تق چپه کو!
ر


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است