روز بد برادر ندارد:
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۴۷    ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ کد خبر: 166064 منبع: پرینت

با عرض سلام !

خوب به یاد دارم که در آخرین روز های حکومت دوکتور نجیب الله یاران نزدیکش بخاطر منافع شخصی به او پشت کردند و او را تنها گذاشتند.

من دو روز قبل سخنان آقای داکتر عمر زاخیوال وزیر اسبق مالیه و شخص مورد اعتماد آقای غنی را شنیدم که میگفت عامل همه بدبختی ها آقای اشرف غنی است، از شنیدن این صحبت ها و دیگر یاران آقای غنی که در حاکمیت آقای غنی صاحب همه چیز شده اند به این نتیجه رسیدم که روز بد برادر ندارد.

شاید جناب آقای غنی به این باور باشد که اگر تعداد زیادی به من پشت کرده اند یک تعدادی من را بغل میکنند از جمله آقای اجمل احمدی سرپرست افغانستان بانک یا خانم رنگینه حمیدی سرپرست وزارت معارف.

جناب آقای غنی در کشور ما مانند آقای اجمل احمدی و دیگران که آقا بلی شما اند و از مرحمت و لطف شما زیاد خورده و برده اند در میان مردم افغانستان نه ریشه ی دارند و نه بیشه ی باور داشته باشید که در روز دشوار فرار را بر قرار ترجیح میدهند، شما میمانید و سرنوشت تلخ...

احمد سعیدی


این خبر را به اشتراک بگذارید
نظرات بینندگان:

>>>   1-جناب رئیس جمهور در روزهای خوب هم از برادرش اجمل غنی بیزار است
2-آیا رنگینه هک بغل میکند / من باور نکردم
3- درمورد نجیب مخصوصا سلیمان نالایق ، سخت انسان مضر ودوروی ومناپک پیشه بود ،پیش از سقوط نجیب همیشه دربیخ گوشش شعر نفاق وتوطئه می خواند اما بمجرد رفتن نجیب چند قدمی دورتر از ارگ اولین کسیکه برضد نجیب از طریق رسانه های بین المللی سخن گفت همان چاپلوس پیشه که گاهی پرچمی وگاهی نقاب خلقی می پوشید وگاهی خودرا تکنوکرات می گفت بود همان نالایق باعث شد نجیب بالای سایر اعضای حزب بی اعتماد وبالآخره ساقط شود

>>>   چند ماه پیش زاغ خیل وال رابا یک سردستک طالبان که مسئولیت قتل سربازان اردو پولیس وترورهای مردم افغانستان را به عهده میگیرد دست بگردن درقطر دیدیم همان ذبیح الله ترورست با زاغ:
کند همجنس با همجنس پرواز
کبوتر با کبوتر زاغ با زاغ
ر

>>>   جناب سعیدی صاحب محترم
غنی برای فرار خودش مقدمه ها را فراهم کرده.
دختر و پسرش در آمریکا است و روزیکه بی بی گل رهسپار سفر شود باید دانست که ۹۰ فیصد زمینه فرار فراهم شده است.
عاقبت آمده ها همه بر میگردند و تنها شهروندان بی همه چیز این کشور میمانند و هیولای طالب.
به هر حال
نسل های مقاومت دوباره سر میکشند و قهرمان های زاده شده از مادران شیر پاک این وطن امتحان مقاومت و ایستادگی خواهند داد و پوز طالب و بادارش پاکستان را به خاک خواهد مالید هر چند که سپیدار های بلند و نو باوه این وطن نقش زمین خواهند شد.

ملت آزادی را کمایی میکند اما رهبران شکم پرست همه چیز را فدای شکم و زیر شکم میکنند.
از ۲۵۰ سال به این طرف این آش است و این کاسه.

>>>   حد اقل داکتر نجیب یک آدم مبارز و ‌ ‌وطن دوست بود وبلاخره بعد از آویخته شدن به دار بخاطر باور به پشتون والی امروز در بین بخشی از مردم شهید محسوب می شود اما غنی با ریشه امریکایی، یهودی، مسیحی و فاشیستی خود هیچ جایگاهی در بین مردم نداشت.

>>>   محترم سعیدی صاحب
من فکر کردم که شما یک شخص آگاه سیاسی هستید
چنین تحلیل های شما قرین به حقیقت نیست
محترم غنی روزهای بد و یاران بد را بد را بارها تجربه کرده
ولی گام عملی که حکومت و قانون را بسازد بر نداشته است
او هنوز بالای افراد نابکار و شرارت پیشه باور مند است

>>>   سعیدی صاحب بزرگوار!
حالی خو بین خودهستیم،نوشته ها ومصاحبه های خودت هم درمقابل طالب ها خیلی نرم شده.
عاقل

>>>   در سیاست دو چیز است که جز جدا ناپذیر آن است:
اول دروغ:بدون دروغ هیچ امکان ندارد که کار خود را پیش ببری.مجبور هستی که وعده های چرب به مردم بدهی که یک تعداد بی عقل حتماً پیدا میشود و باور میکند.
دوم:کسی که در چوکی و منصب دولتی قرار دارد،از دولت و اًمر خود تعریف میکند،اما زمانی که برطرف شد،معلومدار بد گویی دولت و آمر قبلی خود را میکند و در جمله اپوزیسیون شامل میشود و چنین میگوید:
بالای بعضی مسایل ملی میان ما تفاوت نظر بمیان آمد و مه نمیخواستم به ملت و مردم خود خیانت کنم.بنأ صواب دیدم که دیگر همرایش کار نکنم


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است