عربی باعث بسته شدن فرودگاه فرانکفورت شد
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۱۶    ۱۳۹۹/۱۰/۲۹ کد خبر: 166062 منبع: پرینت

مردی در فردوگاه فرانکفورت با فریاد الله اکبر، گفت همه شما را می کشم.

یک فرد تهاجمی بدون محافظت از دهان و بینی، باعث بسته شدن جزیی از ترمینال در فرودگاه فرانکفورت شد. از جمله استقرار گسترده پولیس فدرال و ایالت گشتی پولیس فدرال اندکی پس از ساعت 5 عصر با این مرد صحبت کرد و وی گفت: "الله اکبر من همه شما را می کشم"، پولیس فدرال گفت خدمات اورژانس به دلیل رفتارهای تهاجمی وی اظهارات جدی را تصور کرده بودند. پس از آن فرد 38 ساله تلاش کرد فرار کند، اما در اثر تحت تهدید اسلحه گرم" توقف کرد.

مظنون شناخته شده توسط پولیس به نگهبانی برده شد ولی وقتی قصد فرار داشت، چمدانش را پست سر اش انداخت به دلیل مکان نا مشخص منطقه وسیعی را در محاصره در آورد پس از تحقیقت میتواند همه چیز روشن شود در همان زمان یک مرکز کنترول پولیس فدرال گزارش داد گفته میشود یک مرد مسلح در ترمینال یک دیده شده است. از آنجا که ارتباط بین دو حادثه قابل کنترول بنود، اقدامات محاصره و تخلیه ایستگاه قطار منطقه ای در فرودگاه بسته شد.

این عملیات منجر به ایجاد اختلال بیشتر در ترافیک هوایی و ریلی در فرودگاه فرانکفورت شد. پولیس فدرال ادامه داد، سخنگوی فردوگاه گفت در اواخر عصر هیچ پرواز لغو نشد این مرد 38 ساله به ظن تهدید و مقاومت در برابر مأموران اجرای قانون از جمله تحقیقات در دست بررسی است. در این گزارش آمده است: بیش از 100 افسر پولیس فدرال و ایالتی و همچنین افسران گمرک پشتیبانی در فرودگاه بودند پولیس هنوز از نام و ملیت فرد چیزی نگفته است احتمالا این مرد از یکی از کشورهای عرب باشد.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عرب
فرانکفورت
نظرات بینندگان:

>>>   تروریست ها را نباید فرصت ابراز وجود داد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است