تا یکسان‌سازی حقوق، بودجه ۱۴۰۰ تصویب نمی‌شود
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۵۷    ۱۳۹۹/۱۰/۲۵ کد خبر: 166042 منبع: پرینت

مجلس نمایندگان به حکومت هشدار می‌دهد که تا طرح یکسان سازی حقوق کارمندان دولتی در طرح بودجه ۱۴۰۰عملی نشود، آنها نیز بودجه را تصویب نخواهند کرد.
طرح بودجه یک بار از سوی مجلس رد شد و حالا پس از تعدیلات و تصویب دوباره کابینه، به مجلس نمایندگان فرستاده شده است.

میررحمان رحمانی رییس مجلس در جلسه علنی گفت که نمایندگان طرح بودجه را دفعه پیش برای تامین اصل توازن و عادلانه بودن و برای اصلاحات رد کردند و در آن هیچ گونه برخورد شخصی، سیاسی و گروگان گیری و یا جا به جایی پروژه های شخصی مطرح نبود.
طرح یکسان سازی معاشات خط سرخ است و تا عملی نشدن این طرح، مسوده بودجه ۱۴۰۰ نیز تصویب نخواهد شد و آنها هیچ نوع فشار و تهدید را نیز نمی‌پذیرند.

کد (9)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
حقوق
مجلس
نظرات بینندگان:

>>>   پروژه های وکیلان که در نظر گرفته شود ومورد قبول شان باشد پشت یکسان سازی مکسان سازی نمی گردند وکیلان در همین بیست سال این را تجربه کردیم ودیدیم که چه فساد هائی را عملی کردند .
اریائی نژاد

>>>   اگر همی کـد 91 را کــد 39 نام گذاری کنند کدام تغیری دران خواهد آمد ؟؟؟

>>>   دیده شود که ایستادگی مجلس تا کجا ادامه خواهد داشت، اگر تسلیم شدید برای همیشه زبون خواهید شد.

>>>   اگر معاش ها مامورین و معلمین و افسران سابق یکسان شود فرق ندارد که بودجه چند معطل شود خداوند پارلمان را خیر بدهد که این تصمیم را گرفته که یکسان شود خدا کند غنی یهودی قبول کند شما فکر کنید در کدام قانون معاش بین دو فرد تفاوت ۲۰ ویا ۵۰ چند باشد همه یکسان گار می کند باید عدالت تامین شود ریس جمهور که عدالت نداشته باشد هر گز کشورش رشد نکرده و همیشه نا امنی در کشورش می باشد

>>>   گود ۹۱ برای مصارف کود ۳۹ به مصرف میرسد

>>>   غنی اگر راست میگوید تمام پروژه های وکلا را افشا کند که این دو هزار پروژه از کی است و چی است.

>>>   اگر ریس جمهور واقعا دلسوز به قشر پاین است باید معاشات کارمندان را یکسان سازد و راه حل این است که ریاست های نیمه دولتی که فعلا مکمل دولتی شده است معاش های کارمندان شان هر کدام دو لک و یا اضافه از آن بوده و حالا که دولتی شده معاش های شان یکسان شود به طور مسال ریاست آریانا شرکت افغان تیلی کام ریاست عطرها و اگر کسی واقعا بخواهد مشکل نیست ریس جمهور به وزارت مالیه صلاحیت بدهد معاش همه ریاست های که تازه به دولت واگذار شده کنترل شود و یکسان سازی صور گیرد

>>>   قربان زبانت شوم آریائی نژاد گل گفتی این وکیلان فقط معامله گری چور وچپاول قتل وغارت دیگر کدام دست آردی ندارند.
ثریا

>>>   تقدیم به وکیلا او وکیل اول خود را دریاب که درکجاموقعیت داری؟ .چه سوابقداری؟ چقدر علمیت داری؟ بعد در طی چندین سال که چوکیها را بند انداخته ایدچقدر عمل های فجایع از آدرس شما انجام گردیده؟ ودر اخیرهم دست آورد ومحصولات چند ساله تان را طی برگذاری یک ویدوکنفرانس به ملت توضیح بدهید .وزیران خلع صلاحیت شما وکیلان چنان مصروف عزل و نصب است که اگر جلوش گرفته نشود طوفان خطرناک آینده این سرزمین را نیست ونابود خواهد کرد بیاید تذکره ها را دریابید وبیبینید که درادارات دولتی کدام عدالت در حال تطبیق است عدالت اسلامی ؟ انسانی ؟ ماکیاولی ؟نژادی ؟ قومی ؟اخلاقی ؟ فرهنگی وای به حال شما وکیلان اگر زره از انسانیت دروجود تان باشد دروازه پارلمان را مسدود میکنید تا بندگان را خیر در روز رستاخیز در پیش قدرت هردوجهان آبروداشته باشید .


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است