گزارش آخر هفته امرالله صالح
 
تاریخ انتشار:   ۱۲:۲۰    ۱۳۹۹/۱۰/۲۴ کد خبر: 166032 منبع: پرینت

جلسه ۲۴ جدی ۹۹ مطابق به ۱۳ جنوری ۲۰۲۱:

اول: شماری از وکلای گذر را از منطقه باغ بابر و کوه توپ به جلسه دعوت کرده بودیم. این منطقه پس از آغاز میثاق امنیتی ثبات از دست رفته اش را پس یافته است. جرم پیشه گان این ساحه که در فهرست منتشر شده اسم شان درج بود گرفتار – مهار و یا فرار کرده اند. وکلای گذر از نشر لیست اظهار خوشی کردند. مراوده با لایه های مختلف جامعه بخصوص بخش هایی که رهبری محلات را در اختیار دارند بخاطر تنگ ساختن عرصه برای مجرمین – خلاف کاران و هسته های خوابیده دشمن خیلی مهم است. همین روش باعث شد که ما توانستیم قاتلین یوسف رشید و بعدتر از آن چندین نفر از همکاران ساحوی شان را دستگیر نماییم. تمرکز ما بالای حوزه هفتم و ساحاتی که هنوز زیر پوشش مطمین قرار ندارند ادامه خواهد یافت.

دوم: تعهد خویش به ارتباط پاک کاری ساحه پکتیا مارکیت را فراموش نکرده ایم. درین ساحه نزدیک به چهار هزار غرفه بالای سرک عمومی گذاشته شده و جریان ترافیک را نیمه فلج ساخته است. این چهار هزار غرفه مربوط به هفت نفر میشود که هرکدام نزدیک به پنجاه هزار دالر در ماه از آن عاید بر میدارند. بازهم قبل از اقدام برای دپلوماسی و روش نرم فرصت میدهیم که این مشکل را حل سازد. هفته آینده این چهره ها تشهیر خواهند شد و اقدامات نرم دیگر به تعقیب آن صورت خواهد گرفت.

سوم: قرار معلومات قبل از آغاز میثاق امنیتی و جلسات شش ونیم در کابل نزدیک به چهارصد شورای مردمی ایجاد گردیده بود. اما از اینکه این شورا ها به اسم پول ناشتا از یکی از نهاد های خارجی پول بدست می آرودند هیچ نوع موثریت نداشتند. عقیده من بر این است که نهاد ها تا زمانیکه ریشه در عمق جامعه نداشته باشد و بدون چشم دوخت به پول ناشتا ایجاد نشده باشند موثریت نخواهند داشت. درین هفتاد و شش روز من هیچ نوع گزارش و همکاری ازین شورا های ناشتایی ندیدم و امروز هدایت دادم که هیچ مقام دولتی از کابل در شورا های ناشتایی اشتراک کرده نمیتوانند.

چهارم: به پولیس گفته شد که تجارب خود از روش وتکتیک های جرم پیشه ها را بنویسند تا ما بتوانیم یک رساله و کتاب بنام تاکتیک جرم پیشه ها در ختیار اکادمی پولیس و عامه جامعه قرار بدهیم. این کتاب باعث خواهد شد که مردم به آسانی در تلک گروه های جرم پیشه گیر قرار نگیرند. به یقین این کار وقت گیر است اما تا امروز از زبان آمرین جنایی و آمرین حوزه چنین چیزی به نشر نرسیده است. انشالله.

پنجم: از حوزه یازدهم بخاطر دستگیری ادریس گزمه و گروهک او سپاس می نمایم. ده ها تن بالای این مجرم عریضه دارند به شمول خانواده اش. پدر ادریس با مراجعه به حوزه نه تنها از پولیس حمایت و قدردانی نموده بلکه گفته است که در گذشته نتوانست این پسرناخلف اش را اصلاح نماید. اسم ادریس نیز درج فهرست جرم پیشه هاست. هموطنان گرامی. یک نقل از فهرست جرم پیشه ها را از نزدیک ترین حوزه بدست بیاورید و با این کار خود و خانواده تان را از ضرر آنها حفاظت نمایید. در صورت رد یابی این جرم پیشه ها با پولیس همکاری کنید. والدین اطفال را از حیوانات مانند مار و گژدم و این و آن میترسانند در حالیکه ممکن است یک آدم تا آخر عمر با این خزنده ها و گزنده ها سرنخورد. آگاهی رسانی به نوجوانان از گروه های جرم پیشه در تربیت سالم آنها نقش خواهد داشت و ممکن است آنها بهتر و موثرتر به جامعه تقدیم شوند.

ششم: از امنیت ملی بخاطر تهیه فهرست تمام تروریستان دستگیر شده در هفتاد و شش روز گذشته سپاس می نمایم. این فهرست به ما کمک می نماید که برخلاف گذشته هریک از دستگیر شده ها را الی تعیین سرنوشت نهایی شان که امیدوارم مجازات متناسب به جرم هایشان باشد پیگیری نماییم. بحث حق العبد برای ما بسیار مهم است و به همین خاطر وقتی تروریست را دستگیر می نماییم قربانیان حادثات را بخاطر دادخواهی و دعوای حق العبدی دعوت می نماییم .

هفتم: حتما یادتان است که چندی قبل یک تروریست را در ناحیه بیست و یکم وقتی میخواست اعضای جامعه مدنی را ترور نماید بالفعل و با اسلحه دستگیر کردیم. از نزد او لیست اهداف را نیز بدست آوردیم. در آنزمان این انسان قاتل و درنده صفت زخمی بود و اکنون که بخاطر رفتار انسانی پولیس و در کل نهاد های دولتی صحت یاب گردیده است قصه های خودش را شریک می سازد. یک بخش کوچک آنرا با شما در میان میگذاریم. عکس ضمیمه از اوست.
روزتان خوش.

امرالله صالح


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
گزارش
صالح
نظرات بینندگان:

>>>   روز ما هم همچو شب ها تار تار
روز تو خوش ای که داری لک هزار
صالح
با هفت غاصب که ۴۰۰۰ غرفه را در روی سرک عام گذاشته اند جناب عالی دیپلماسی را آغاز کرده اید؟؟؟؟؟؟
لطف کنید و در نتیجه تمام این پروسه را در قالب یک کتاب نشر کنید تا مذاکره کنندگان دوحه هم از این دیپلماسی جناب عالی درس مذاکرات ثمر بخش را بیاموزند.
با دزد و غاصب دیپلماسی میکنید با کشور های همسایه جنگ و با دنیا ناسازگاری.
بیشتر از این حیف وقت من که پردازم به تو

>>>   صالح لافوک
از کورس کوثر شروع تا دانشگاه تا یما سیاوش تا فردین امینی تا یوسف رشید تا ، ،،،، ده های دیگر ، کدام مجرم اعدام شد و کدام شبکه از میان برداشته شد و چند عملیات در لوگر صورت گرفت وچند بار منطقه ملا تره تلاشی شد ؟؟؟؟؟
لاف کم بزن عمر حکومت تقلبی غنی فقط چند ماه دیگر است.

>>>   موضوع برداشتن موانع از اطراف خانه دوست عریزت جمعه خان همدرد چطور شد بخیالم که یادت رفته یا زورت نرسید چطور؟

>>>   حیف صالح شد که ارزان رفت زدست
گوهری بود که نا پخته دوباره خام شد

قصه اصلی مسایل بعد فرار امریکا است.
کسی قبول کند یا نکند امریکا مثل شوروی به یک دست آویز نیاز دارد تا آبرومندانه فرار کند.
بعد آن پاکستان به مثابه لاشخور قدیم یورش می آورد و فرمان حمله چور خود ما را توسط خود ما صادر میکند و سرحدات را باز میکند تا هرچه چور کردیم را به پاکستان برسانیم و آنگاه فرمان یورش جاهل ترین جاهلان قرن ۲۱ و قرن ۱۵ هجری را به افغانستان صادر میکند و بنیاد دین را میلرزاند و چند ملای نیمچه را به خواب های بهشتی میرساند و کشور را غارت میکند.

در این گیر و دار شاید صالح در کدام گوشه دنیا یکی دو کتاب از یاد داشت ها و نظریات خود را منتشر خواهد کرد که همان خینه بعد عید قابل استفاده برای خودش خواهد بود.

مقاومت دوم از میان مردم آزاده این سرزمین شکل میگیرد و نیازمند هیچ یک از سیاست گران سوخته و دنیا به دست آورده آخرت فروخته هم نیست.
فقط وقایع نگاران و تاریخ نویسان باید سرعت عمل داشته باشند که فرصت کم است وک حوادث بسیار.

>>>   رادیو زهره را در قندوز یک ملای داعشی با مقتدی های گوسفندی ویران کردند و باید در پهلوی پرداخت غرامت در یک مناظره تلویزیونی ملا با وزیر اطلاعات و فرهنگ مقابل هم قرار بگیرند تا مشکل از بنیاد حل شود.
ملا باید ثابت کند که مرجع درآمد و امرار معاشش از کجا است ، آیا نان حلال و کسب دست خود را میخورد یا از پاکستان جیره دریافت میکند.

مقتدی های گوسفندی به جای تخریب دفتر رادیو لطف کنند تلویزیون ها و رادیو های خانه های خود را دور بریزند و موبایل های خود را از فلم ها و موزیک ها پاک کاری کنند.
در جیب هر مقتدی یک تیلفون و در هر تیلفون یک عالم فساد اما با تظاهر دفتر رادیو را تخریب کردن حماقت است.۰

>>>   کاکا صالح یگان گپ نو بزن ، از تکرار مکررات خسته شدیم.

>>>   عزت الله بیگ از طرف امنیت ملی کشته شد
حال امنیت ملی باید اسناد دست داشته خود را که قبل از کشته شدن بیگ به دست داشتند همگانی کنند و ثابت کنند که بیگ با طالب همدست بود.
اعترافات افراد بازداشت شده بعد از مرگ بیگ ارزش حقوقی ندارد.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است