اسدالله خالد وزیر دفاع ملی استعفا کرد
تلکس شایعات 
تاریخ انتشار:   ۱۹:۱۱    ۱۳۹۹/۱۰/۱۹ کد خبر: 165989 منبع: پرینت

منابع نزدیک به اسدالله خالد، وزیر دفاع ملی کشور می‌گویند که آقای خالد نسبت مشکلات صحی که دارد از بست وزارت استعفا داده است و استعفای وی از سوی رییس‌جمهور غنی تایید شده است.

همچنان اشرف غنی، جنرال یاسین ضیا، لوی‌درستیز قوای مسلح را به حیث سرپرست وزارت دفاع ملی و جنرال ولی‌محمد احمدزی، قوماندان پیشین قول اردوی ۲۱۵ میوند را به حیث لوی‌درستیز قوای مسلح گماشته است.

احمد سعیدی
(این خبر در بخش تلکس شایعات سایت شبکه اطلاع رسانی افغانستان نشر شده است)


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
اسدالله خالد
وزیر دفاع
نظرات بینندگان:

>>>   درامریکا چهارفرد کشته شده اند حالا رئیس جمهور استیضاح میشود تعدادی وزرا آماده استعفا شده اند اما درافغانستان که دموکراسی خیلی پخته شده صرف درولایت تخار 48 سرباز کشته شده اند چرت قوماندان امنیه تخار ووزیر داخله هم خراب نیست ، چون ازین مردم که به اساس مجبوریت وبیکاری سرباز شده اند ملیون ها یافت میشود این ها نه دیگرهای شانرا استخدام میکنیم ،

>>>   پیشنهاد به حکومت جمهوری اسلامی افغانستان!
برای اینکه تعدادی افراد مجبور شوند لباس پولیس یا اردوی ملی رابپوشند واز جان خود بگذرند باید هرچه بیشتر فقر وبیکاری را گسترش دهید درینصورت تعداد بیشمار مردم حاضر میشوند سلاح بگیرند چون چاره دیگری برای شان یافت نمیشود نه رفتن درایران ونه درجای دیگر صرف یک دروازه باز است خدمت عسکری ،در مقابل معاش ناچیز چومکی وقدرت شمارا حفظ میکنند ، اگر روزی صد جوان مردم کشته شود دوصد دیگر را استخدام کنید ، این مردم ارزش ندارند صرف همینکه اجازه دهید برای حفظ قدرت شما قربان شوند بزرگترین افتخار برای شان است

>>>   چرا رئیس صاحب جمهور ومعاون اولش همیشه میگویند: صلح پروسه دراز مدت است !! >؟؟

>>>   مثل بسیار عامیانه است که می گویند : تا ... در جهان است مفلس در نمی ماند!
تا این مردم است که نصف شان خود را برای حفظ قدرت غنی و صالح به کشتن می دهند و نصف دیگر شان برای ملا هیبت الله ، پس این جنگ ادامه دارد زیرا هردو طرف به صلح و آشتی رازی نیستند و به بهانه های دفاع از جمهوریت و امارات جنگ را دامن می زنند.

>>>   وزیر دفاع و کلان درستیز کاره یی نیستند مگر اینکه صلاحیت و اجازه ابتکار عمل داشته باشند.
در حالت فعلی هیچ عملیاتی بدون موافقه امریکایی ها انجام نمیشود و پالیسی ارگ از بین بردن دشمنان به شرط خون نشدن بینی هیچ پشتون است.

>>>   به سربازی که در شیرین تگاب است :
اینرا برایت اطمینان میدهم که تاروزی که برای من خطر نباشد چوکی وامتیازاترا یک لحظه ترک نمیکنم اما زمانیکه اوضاع بد شد احتمال زوال موجود بود هر لحظه بفکر تخلیه میدان وکشیدن سالم جان خودم است ،تو میدانی وکارت !

>>>   به خاطریکه این ها صلح را نمی پزیرند وبقای خود را در نا امنی وجنگ میدانند.همین جنگ لعنتی است که این ها به میلونر تدبیل شده اند. اگر صلح بیاید در کشور عدالت مستقر خواهد وباز پرسی از این ها شروع خواهد شد.این ها این قدر پول ودارایی را از کجا کردند. پول دارایی هفتاد پشت شان را جمع کنی به این پوول ها نمی رسد.پس لازم است که رئیس جمهور و دیگر گرد دستر خوانش صلح را نپزیرند وبگویند که صلح پروسه دراز مدت استوالی اگر بخواهند تا یک هفته صلح در کشور بر قرار می شود وقتل وقتال نابود واز بین میرود.

>>>   بچه های مردم را خو به کشتن میدهین خودی شما راه خوده گرفته فرار میکنین حیف اولادهای مردم که به گفته های بیجای شما جانهای شیرین خوده از دست میدهند تو صد میزنی که به سرباز که به شیرین تگاب است هر لحظه از آن احوال دارم این یک دروغ است هرلحظه احوال نگیر وقت به محاصره قرار میگیرند برای شان کم برسان این وطن به ای قسم جور نمی شود
لعنت به کسی خرابی این وطن را میخواهند
مجاهد وطن مل

>>>   اصلا در افعانستان قانون نیست وزیر دفاع غیر مسلکی همه در مسلک خود نیستند

>>>   غنی کوچی با خلیلزی، غلام دیگر امریکائی صرف بخاطر حفظ قدرت خودش دیدن نکرده نه بخاطر ملت، خودتانرا فریب ندهید۰ غنی همان غنی است که مثل .....تا بگرام دوید و عقب عساکر ترامپ ایستاد؛ آنهم بخاطر قدرت و ماندن در ارگ بود نه بخاطر منافع یا حیثیت ملت۰


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است