عکس از ما، برداشت آزاد از شما
 
تاریخ انتشار:   ۱۴:۰۹    ۱۳۹۹/۹/۲۷ کد خبر: 165816 منبع: پرینت




در جواني "خلقي بابا" و اما در پيري "مشر بابا" ملا برادر

ملا برادر



غنی بابا از تجارت خون تا تجارت کرونا

غنی بابا از تجارت خون تا تجارت کرونا

غنی بابا از تجارت خون تا تجارت کرونا



ضياالحق امرخيل متقلب گوسفندی دیروز، پیش نماز جنازه امروز

متقلب گوسفندی

متقلب گوسفندی



اینها چند ماهه حامله اند؟

اینها چند ماهه حامله اند؟



بی عقلی از نماینده مجلس تا نماینده کوچی

از نماینده مجلس تا نماینده کوچی

از نماینده مجلس تا نماینده کوچی



از دستفروشی و عشق بازی در آمریکا تا وزارت معارف

از دستفروشی و عشق بازی در آمریکا تا وزارت معارف

از دستفروشی و عشق بازی در آمریکا تا وزارت معارف

از دستفروشی و عشق بازی در آمریکا تا وزارت معارف



از مسابقه بایسکل‌رانی دختران در کابل تا مسابقه موتورسایکل سواری زنان در دایکندی

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان

بایسکل‌رانی دختران تا موتورسایکل سواری زنان



کد (10)

این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
عکس
برداشت آزاد
نظرات بینندگان:

>>>   بسیار دلچسپ ولی فوتوی (ملابرادر) حقیقت نخواهدداشت

>>>   یکی از دلایل مهم عقب ماندگی افغانستان این است که در گذشته زنان و دختران بایسکل سواری و موتر سایکل سواری را یاد نداشتند.
حالا که زنان و دختران افغانستان بایسکل سواری و موترسایکل سواری را یاد گرفتند،در بازار های جهانی موتر های خود ران به بازار می آید که هیچ دریور کار ندارد.
در چین تکسی های خود ران به بازار آمده است که شما فرمایش میدهید،خودش بی دریور می آید و نزد شما ایستاد میشود و شما بالا میشوید و شما را پرسان میکند که کجا میروید و شما را به آدرس داده شده تان میبرد و میرساند و ردز خوش نیز آرزو میکند.
به دختر های روبات ساز هرات تیز بگویید که چه وقت موتر های خود ران شما به بازار می آید؟

>>>   بروت های ملا برادر،امامت امرخیل،عکس اله گل مجاهل وشکم های طالبان همه برایم بی اندازه جالب بود.ممنون عکاسان وانتخاب کننده خوش ذوق.
عاقل

>>>   حاکمیت افغان بر پایه جهالت بی سوادی عوام فریبی عقب ماندگی عوام فریبی جعل تقلب کشتار انفجار انتحار اختطاف استوار است.
میرزاعبداله یوسفی سرزمین بلخ باستان

>>>   آفرین عاقل

>>>   باور کنید که نمایندگان دولت نیز اگر مانند ایشان تا یکسال دیگر در چراگاه دوحه بچرند٬ اینان نیز حامله تر از اینان خواهند بود.
شاید هم یکی از دلایلی که نشست های را بی نتیجه و به درازا میکشانند٬ همین انگیزه شکم چرانی خواهد بود که نمی خواهند جیره چراگاه زودتر ختم نشود؛
افغانان غیور به خاطر همین انگیزه تر تاریخ حتی سران خویش را فدای شکم ساخته اند٬ ورنه دربر گرفتن دوماه وقت برای مشخص ساختن کار شیوه به هیچ منطق انسانی قابل قبول نیست. تعین کار شیوه در تمامی نشست های بزرگ از چند ساعت زیادتر طول نمیکشد.
سوال کلیدی اینجاست که این همه مصارف گزاف را کدام دستگاهای استخباراتی می پردازند؟

>>>   محترم میرزا عبدالله یوسفی سرزمین بلخ باستان//از کامنت(نظر شما )بسیار ناراحت وغمگین شدم.باشنده بلخ باستان باید فرهیخته ،آینده نگر،ونگران امنیت ومصالح ومنافع ملی خودکشور خود یاشدونه تنها باشنده بلخ بلکه تمامی ملت افغانستان باید اینگونه باشند .تاختن وبدگویی از قومیتی خاص خلاف مصالح ومنافع ملی است.هرچند قومگرایی وقومیت پرستی وافراط گرایی همیشه محکوم است و ماشاهدیم که بیش از نیمی از مشکلات امروز کشور ما نتیجه قومیت گرایی افراد نادانی است که منافع ومصالح ملی را زیر پا میگذارند وگذاشته اند .از خاطر مشتی دالروطن خودرا میفروشند .وحدت ملی ودینی مذهبی حلقه گمشده این روزهای کشور ماست .آمریکا ومتحدانش در مفکوره خود تجزیه افغانستان را درسر دارند وما اگر وحدت ملی و اتحاد قومیتها را نداشته باشیم این پروسه تجزیه کشوربنفع قدرتهای شیطانی تمام میشود.پس برادر عزیز بیایید برای اتحاد و وحدت بکوشیم ودیگران راهم تشویق کنیم.آینده کشور متعلق به الله گل مجاهد،ملابرادر ،محمد اشرف غنی احمد زی، و..نیست آینده کشور ما به ان کودک بامیانی،ننگرهاری بدخشانی هلمندی فاریابی وپروانی است که هنوز زاده نشده اند.برای حفظ وحدت ملی بکوشیم//
داکتر عبدالرب اچکزی

>>>   شکم های طالبان فکر میکنم که فوتوشاپ شده است.
بخاطری که هر روز آنها را در خبر ها نشات میدهند،به این اندازه کلان نیست.
این شکم ها مانند شکم زنانی است که در شکم شان هفت گانگی باشد و ماه دهم شان باشد.

>>>   در عکس وزیر معارف!
این دست فروشی نیست.
طور معمول اتحادیه های افغانها که در خارج کشور هستند،بعضی اوقات جلسات و محفل هایی را بخاطر آگاهی مردم کشور های مذکور از اوضاع افغانستان و کلتور و عنعنات مردم افغانستان،دایر میکنند که درین محافل یک تعداد اجناس افغانی ساخت کار دستی رنان و مردان افغانستان نیز به نمایش گذاشته میشوند و بفروش میرسند و پول آن به ادارات خیریه به افغانستان انتقال داده میشود.
مهمانان نیز بعضی اوقات بخاطر نشان دادن حسن نیت شان به کشور میزبان،عکس های یادگاری با برگزار کنندگان این محافل میگیرند که به معنی عشق بازی نیست،بلکه حسن نیت مهمانان را نشان میدهد.

>>>   دختران آخرین سواریها را بکنید که طالب آمد دوباره در پستوی خانه قایم شوید

>>>   اسلام طالبان از شکم حزب دیموکراتیک خلق برآمده است و در سربی مغز طالبان سنگ شده است. بیشتر اعضای طالبان از میان خلقیهای سابقه دار انتخاب شده اند چون در آدمکشی مهارت دارند. اسلام طالبان دروغ است و با تریاک، دالر، کلدار و ریال سعودی ترکیب شده است و منبع تروریزم و کشتار و قتل بشریت است. ملابرادر لیدر حزب خلق حال رهبری اسلام را دارد. وزیر معارف بدستور سی آی ای وطیفه دارد که برای طالبان برده های جنسی کودک که در چشم طالبان مانند حورهای بهشتی اند پیدا کند که طرح بدام انداختن اطفال از صنف اول تا سوم در مساجد بهمین دلیل است. طالبان از کشتار و آزار جنسی کودکان لذت میبرند چون مریض روانی اند این طرح برای طالبان و داعش در آینده برده جنسی و انتحاری فراهم میکند تا به چین، هند، روسیه و آسیای میانه بفرستند. این پروژه را ساده نگیرید در پشت آن دستاهای کلان و اهداف طولانی و پولهای هنگفت است.

>>>   همان ملا عباس استانکزی هم منصب داربوده شاید همو ملا غیبت الله هم قبلا از حربی شونزی وحربی پوهنتون فارغ شده باشد

>>>   افغانستان می گوید:
ایران ترکیه آذربایجان میناتوری را بنام خود ثبت کرده اند حالغا افغانستان هم باید تریاک را بنام افغانستان ثبت کند

>>>   هم می کشند و هم بر جنازه اش نماز میخوانند.

>>>   هههههههههههههههه . حالا واقعأ كه أفغانستان در صدر كشور هاى بيشرفته جهان با اين مسابقه بايسكل و موتر سايكل زنها محسوب مى شود .

>>>   شاید مواد مخدر درشکم خود قاچاق میکنند !
ر

>>>   کـــیـــمیـــا گــــری افراد مبــــــارزه با مــــواد مـخــــدر وزارت امورداخلـــه اافغانستان !!!
وقـــتـی کسانی از مسئولین امنیتی حکومتــــی مــقـــداری از هیروئین را از نــزد قاچاقبـــران مواد مخدر کشف و ظبط وتسلیم پولیس میکنند فردای ان روز آن هیروئین خالص به چـــــــونه تبدیل شده است !!!
همینگونه زمانیکه مقدار زیاد تریاک از نزد قاچاقبران کشف وظبط میگردد بعد از گذشت یک شبانه روز در تحویل خانه های مربوط پولیس ملی آن تریاک به مواد دیگری خیلی مشابه تریاک تبدیل میگردند که از نگاه رنگ وشکل هیچ تفاوتی با تریاک ندارند بعدا این مواد درمحضر هیات داخلی وخارجی آتش زده میشوند تا این مواد مضر برای مردم وجوانان به خاکستر تبدیل شوند!!
درجهان تاحال هــیـــچ کشوری قادرنشده که بتــواند هیروئین رابه چونه تبدیل سازد ،اما چون پولیس ما خدمتگار مردم است صاحب این دست اورد علمی شده اند ،
ر

>>>   طاابان در گذشته همه یا خلقی بودند و یا هم بچه بی ریش. بلا استثنا

>>>   به نظر من تنها راه جهاد است زیرا جهاد خیلی خوب است و ما جهاد دوست داریم من خودم عاشق اسلام هستم و به خاطر اسلام هر شب گریه میکنم و اشک میریزم و دوست دارم جهاد علیه کفار کنم
مجاهد افغان از جرمنی

>>>   داکتر عبدالرب راست میگویید منظور من بی احترامی به شما نیست بسیاری از شما قوم شریف پشتونها مردمی با صفا مهربان خوشدل و بی آزار هستند. اما قصد من حاکمان و غدران و ستمکاران افغان است به راستی شما قضاوت کنید در این سالها چقدر مردم تاجیک ما را تحت نام طالب و داعش کشتند و هم برادران هزاره و سایر اقوام بیچاره افغانستان را کشتند. بسیاری از آبادیهای شمال و غرب زمین های مرغوبشان را غصب کردند و به کوچی ها دادند و آنها خود با طالبها دست دارند امروز همه آن زمین ها زیر پرچم طالب رفته است منظور من طالبها و دولت قوم پرسست و منحصر طلب اشرف غنی است که در فرهنگ و سیاست افغان پرستی را الگوی خود قرار داده است و همه تاریخ و جغرافیه و سیاست کشور را به قوم پشتون متعلق ساخته و ربط میدهد گویا در این کشور هیچ مردمی غیر پشتو زیست نمیکند و همه باید فرهنگ و زبان و عنعنات قوم پشتو را قبول دارم شوند بله همه اقوام افغانستان گل‌های رنگارنگ یک باغ اند اما متاسفانه برخی افغانهای قوم پرست هم با فرهنگ فارسی‌زبانان و هم با تاریخ و مفاخرمان سرجنگ و دشمنی دارند من شاهد هستم برخی افغان ها در شبکات فیسبوک و تویتر چقدر به مفاخر ما تاجیکها و خراسان که خانه مشترک ما و نام این سرزمین در ده ها قرن بوده است توهین میکنند شاعران ما همچون رودکی فردوسی و سنایی و عطار را بدنامی میکنند و هرگاه خواستیم از فرهنگ خود و تمدن خراسان سخن گوییم ما را بدگویی کردند و هم به ایران نسبت میدهند اما شاید شما خوب میدانید ایران باستان در تاریخ و ادبیات ما با سرحدات ایران سیاسی فعلی مغایرت دارد.هم اکنون در تاجیکستان هم نام خراسان و ایران را ارج می‌گزارند اما کدام ربطی به ایران ندارد هیچ گاه کسی آنها را خارجی خطاب نمیکند چون ایران یک معنای عامتر از مرز ایران سیاسی دارد به معنی اقوام آریانی و ایران کهن باستان دارد که شاعران خراسان زمین منظورشان همین بوده است.
شما اگر در فرهنگ مردم کشورهای قزاقستان و ازبکستان و ترکستان آسیای مرکزی جستجو کنید مردم ترکتبار نام توران را ارج می‌نهند و معنای فرهنگ باستانی اقوام ترک زبان را به آن نسبت میدهند. خوب ما هم اقوام آریایی تبار منحیث آبا و اجدادی ایران یا آریانا که هر دو یک نام است خانه پدری و اجدادی ماست و نیچباید پشتونها نام و مفاخر سرزمینی خراسان و ایران باستان را توهین کنند در واقع به اصالت خودشان هم ربط دارد چون خودشان هم از اقوام آریانی هستند اما همه جا نام افغان زمین را بجای ایران زمین و خراسان زمین که در تاریخ است جعل میکنند و در اشعار شاعران ما تصرف کرده و با سیاست افغانیزه کردن زبان و فرهنگ کشور این هدف را انجام میدهند میترسم اینها ده سال دیگر آنطور که الآن هم دیده میشود نام پول و سرود ملی را افغانی کردند نام زبان کشور را هم افغانی کنند.همین الآن برخی از قوم پرستان افغان در جنوب کشور میگویند افغانی بگو لفظ افغانی چیست؟ مگر تاریخ زبان افغانی کی است ؟! آیا به صرف همین که صد کلمه پشتو در فارسی دری آورده شود و زیر و زبر لغات و لهجه مطابق دری گپ زدن پشتونها عوض شود یک زبان با میراث کهن تبدیل به نام افغانی میشود؟!

>>>   به گفته مرحومه سهیلا صدیق داکتر شفاخانه چهار صد بستر ملا عمر دگروال قوای سرحدی حکومت نجیب بود او از جمله پرچمی های دو آتشه بود وهمیشه یک عکس از کارمل ویک عکس از لنین درجیبش بود وچشمش توسط مرمی اشرارای آنزمان که برضد حکومت نجیب می جنگیدند ساقط شد اوبعدا به نسبت اختلاف با خلقیها ترک وظیف کرد وبعد توسط تنی به آی اس آی معرفی شد

>>>   پس از کودتای تنی- حکمتیار در برابر حاکمیت داکتر نجیب، تمام خلقی ها به رهبری تنی به سازمان آی ایس آی پاکستان پناه بردند. امروز همه رهبران طالبان اند.
تاریخ گواه است. اگر تاریخ نمی فهمید، تاریخ بخوانید، ختا از شصت ساله های هموطن چشمدید آنان را بپرسید.

>>>   آفرین بر دختران موتورسایکل سوار دایکندی.


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است