بنیامین نتانیاهو در دیدار با محمد بن سلمان
 
تاریخ انتشار:   ۰۸:۰۴    ۱۳۹۹/۹/۶ کد خبر: 165619 منبع: پرینت

گفته می شود نتانیاهو به عربستان سعودی سفر کرده است.
طبق گزارش رسانه ها، بنیامین نتانیاهو به سفر به عربستان سعودی رفته است و در آنجا مخفیانه با محمد بن سلمان ولیعهد ملاقات کرده است.
این نشست از نظر سیاسی بسیار منفجر کننده است: رییس دولت اسراییل قبلاً هرگز از این کشور متخاصم باز دید نکرده است.

گفته میشود نتانیاهو شب هنگام مخفیانه به یکی از شهر های عربستان سعودی رفته و حدود چهار ساعت را با ولیعهد عربستان در حالی که وزیر خارجه امریکا نیز در این ملاقات شرکت داشته است با هم گفتگو کردند.

بنابر گزارش رسانه های اسراییلی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل مخفیانه به عربستان سعودی سفر کرده است. روزنامه های اسراییلی گزارش دادند که وی روز یکشنبه با محمد بن سلمان ولیعهد و مایک پمپیو وزیر امور خارجه آمریکا در شهر نئوم دیدار کرد. در این دیدار نتانیاهو، رییس سرویس اطلاعات خارجی موساد، جوسی کوهن همراه بوده است.

این اولین سفر عمومی رییس دولت اسراییل به عربستان سعودی است. گفته شده موضوع ایران نیز در بحث ها مطرح شده است.
ریاض اما وقوع چنین دیداری را انکار کرد. شاهزاده فیصل بن فرحان وزیر امور خارجه عربستان سعودی با توجه به گزارش رسانه ها در توییتر نوشت: "چنین جلسه ای وجود نداشته است. تنها نمایندگان دولت حاضر در آمریکا و عربستان سعودی بودند.

محمود منجم زاده


این خبر را به اشتراک بگذارید
تگ ها:
محمد بن سلمان
اسراییل
نظرات بینندگان:

>>>   دا بله خوشحالی....
حامی اسلام مرکز قبله اسلام با استکبار صهیونیزم مراودات سیاسی بر قرار میکند.
من این معامله گری و سازشهای سیاسی را سالها قبل میدانستم و هم رهبران تنظیم ها میدانستند . برای انها این مهم نیست طرف معامله کی است . مهم این است که طرف مقابل چه مقدار پول و ثروت در چانته دارد. اقای مسعود را روسها خریده بودند با هر پروتوکول سیل دالر بطرف وی جاری بود ولی سرباز هموطن خود را در دره های پنجشیر مثل گنجشک شکار میکرد. گلبدین وسیاف مولوی حنا یعنی خالص و مولوی محمد نبی را سلفی های عرب با حمایت شاهان عیاش در چنگ داشتند و سران هشت تنظیم شیعه را اخوند های ایران خریده اند.
چه شد سرنوشت ملیونها فلسطینی؟؟؟
باز هم خانه کمونیستهای جهان اباد که همیشه از داعیه فلسطین و سازمان ازادیبخش فلسطین و از جناب عرفا ت قدم به قدم حمایت میکردند.در کشور های شان سفارت دولت فلسطین موجود بود و روابط دیپلوماتیک در سطح سفیر کبیر برقرار بود.جمهوری دموکراتیک افغانستان نیز از حامیان سرسخت حقوق فلسطینی ها بود و سفارت فلسطین در محل وزیر اکبرخان در شهر کابل افتتاح شده بود و روابط دیپلوماتیک در سطح سفیر برقرار بود این بود ماهیت انسانی دولت و حزب در ان وقت..
حالا خلق فلسطین برهنه در روی بازار جهان توسط خرپولهای عرب لیلام خواهد شد.
حنظله

>>>   خاک بر سر خادمین حرمین شریفین
زمانیکه قبله اول مسلمین تحت اشغال اسراییل است یا هم زبانان عرب خودشان در فلسطین تحت ماصره و بپباران گسترده و زمینهایشان غصب شده توسط اسراییل
بن سلمان از نخست وزیر اسراییل پذیرایی میکند

>>>   بعدازظهر دیروز دانشمند هسته‌ای ایران داکتر محسن فخری‌زاده، توسط عوامل موساد در آبسرد دماوند ترور شده و به شهادت رسید این چندمین دانشمند هسته‌ای ایران است که از سوی تروریست‌های وابسته به اسرائیل به شهادت رسیده‌اند به نظر میاد این ترور توسط عوامل داخلی سازمان منافقین خلق رجوی صورت گرفته با توجه به سابقه این سازمان در ترورهای شخصیت های مهم در ایران - خبری از ترور دانشمند هسته ای ایران منتشر نکردید
محمود کوچی راننده افغان از بندر چابهار امدم بار بیارم برای بازار کابل

>>>   ... بر سر اون ملت عربستان که خود را مسلمان میدانند و در برابر دستگاه حاکم سعودی سکوت اختیار میکنند و ظالم ها و خیانت های این خاندان مستبد را نادیده میگیرند


مهلت ارسال نظر برای این مطلب تمام شده است



پربیننده ترین اخبار 48 ساعت گذشته
کليه حقوق محفوظ ميباشد.
نقل مطالب با ذکر منبع (شبکه اطلاع رسانی افغانستان) بلامانع است